پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 17 خرداد 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 خرداد 1401 عصر ایران 2 خرداد 1401 عصر ایران 3 خرداد 1401 عصر ایران 4 خرداد 1401 عصر ایران 5 خرداد 1401 عصر ایران 6 خرداد 1401 عصر ایران 7 خرداد 1401 عصر ایران 8 خرداد 1401 عصر ایران 9 خرداد 1401 عصر ایران 10 خرداد 1401 عصر ایران 11 خرداد 1401 عصر ایران 12 خرداد 1401 عصر ایران 13 خرداد 1401 عصر ایران 14 خرداد 1401 عصر ایران 15 خرداد 1401 عصر ایران 16 خرداد 1401 عصر ایران 17 خرداد 1401 عصر ایران 18 خرداد 1401 عصر ایران 19 خرداد 1401 عصر ایران 20 خرداد 1401 عصر ایران 21 خرداد 1401 عصر ایران 22 خرداد 1401 عصر ایران 23 خرداد 1401 عصر ایران 24 خرداد 1401 عصر ایران 25 خرداد 1401 عصر ایران 26 خرداد 1401 عصر ایران 27 خرداد 1401 عصر ایران 28 خرداد 1401 عصر ایران 29 خرداد 1401 عصر ایران 30 خرداد 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۶:۱۳    
ورود هوا به داخل کیسه های پلاستیکی موجب تغییر رنگ و ایجاد لکه هایی روی مواد غذایی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۴:۴۴    
سایر پیام رسان ها مثل واتس اپ، گزینه ای برای حذف پیام ها دارد اما نمی توان آن ها را ویرایش کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۵    
ناصرالدین شاه قاجار را اولین کسی می دانند که در زمان حیاتش تندیسی از او ساخته و در میادین تهران نصب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۶    
حوالی ساعت 21 سه شنبه 11 خرداد 1401، خبر سرقت از یک طلافروشی در محله خانی آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که در جریان این سرقت سارقین مربوطه با یک قبضه کلاشینکف و یک پتک به این ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۹    
اگر واحد ها افزایش قیمت نامتعارفی را اعمال کردند حتما از طریق سامانه 124 اطلاعات لازم به مراجع مربوطه داده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۳    
وی با بیان اینکه بیشتر جراحات مربوط به سقوط تابلویی در اتوبان تهران- کرج است، عنوان کرد: از 2 مجروحی که به بیمارستان منتقل شدند، حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۲    
یک راه عالی برای بند آوردن خون دماغ، که برایمان مفید هم هست، استفاده از پیاز است. کافی است نصف پیاز را بردارید و آن را درست زیر سوراخ های بینی خود بگیرید و سپس نفس تان را تو دهید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۱    
قابلیت ویرایش جدید به کاربران آیفون امکان می دهد اشتباهات شان را حتی پس از زدن دکمه ارسال، اصلاح کنند و به آنها اجازه می دهد پیامی را که ممکن است به اشتباه ارسال کرده باشند، به صورت دو طرفه حذف کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۶    
جوجه کباب ماهی تابه ای یکی از روش های تهیه جوجه کباب است که برای تهیه آن نیازی به منقل و آتش نیست و می توان آن را داخل ماهی تابه و روی اجاق گاز به راحتی تهیه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۱    
این سرویس اواخر سال جاری میلادی و برای مشتریان یک شرکت هواپیمایی چارتر با نام JSX که قصد دارد یکصد هواپیما را به وای فای در حین پرواز تجهیز کند، ارائه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۱    
تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی در برخی خانم ها با تغییراتی در خلق و خو و وضعیت عادی جسمانی همراه است. هر چند برخی هم این دوره را بدون هیچ دردی، چه قبل و چه در حین قاعدگی سپری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۷    
طبق گفته خودش، وبلاگ نویسی برای یک وبسایت اسرائیلی، و دیگر نوشته هایش در دیگر جاها باعث شده است پلیس ترکیه بارها او را مورد سؤال و جواب قرار دهد، و سپس به او گفته اند از ترکیه بیرونش می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۱    
مهران غفوریان و همسرش به همراه رامبد جوان و نیما شعبان نژاد مهمان کنسرت امید حاجیلی بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۸    
صندوق ها مجهز به سیستم های امنیتی هستند؛ اما آنطور که متخصصان اعلام کرده اند تیم سارقانی که وارد شعبه شده اند، بسیار متبهر و کار کشته بودند که توانسته اند سیستم ها را از کار بیاندازند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۴    
مدیر شهرداری منطقه یک بوشهر: اگر در بخش های فنی مرتبط کوتاهی و حتی قصور کوچک انجام پذیرد، این کوتاهی ها در کنار هم می تواند منجر به بروز حوادث ناگوار شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۰    
اتحادیه اروپا: ایران از تمامی فعالیت های مغایز با برجام بازگردد و بدون تاخیر بیشتر، اجرای کامل - ازجمله تدابیر مرتبط با شفافیت - را ازسربگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۱    
شاگردان مهدوی کیا با کسب این تساوی، دو امتیازی شدند و در رتبه سوم قرار گرفتند و از صعود به مرحله حذفی این رقابت ها بازماندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از الکاظمی گزارش داد، همه بدهی های گازی عراق به جمهوری اسلامی ایران از دولت های گذشته بوده است و دولت کنونی در این زمینه هیچ بدهی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۳    
تروئیکای اروپا شامل انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ای مشترک مدعی شدند برنامه هسته ای ایران پیشرفته تر شده و امنیت بین المللی را تهدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۶    
مسئولان پرسپولیس از هفته قبل مذاکره با دانیال اسماعیل فر مدافع دو فصل اخیر باشگاه سپاهان را آغاز کردند و در روزهای گذشته به توافقاتی نیز رسیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۲    
سید امیر محمدی پور: مردم از آلودگی پتروشیمی ها گلایه دارند، شهروندان هوای پاک برای تنفس ندارند، بطوریکه با گزارش کارشناسی ارائه مشخص می شود که منشاء بسیاری از بیماری های مردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۱    
در بازرسی صورت گرفته از رستوران مذکور مقدار حدود 60 کیلو گرم گوشت گراز آماده عرضه کشف و ضبط شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۱    
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مصدومیت 6 شهروند بر اثر این طوفان خبر داده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۱    
پذیرش دانشجو نیز به دو شکل است، 80 تا 85 درصد براساس معدل و 15 درصد پذیرش برمبنای 40 درصد سابقه تحصیلی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۴    
فرماندار آبادان: آواربرداری ساختمان متروپل در مراحل نهایی قرار دارد اما اینکه عملیات تخریب ساختمان چه زمانی آغاز شود به نظر تیم فنی بستگی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۰    
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در کنفرانسی خبری گفت درصورتی که ایران همکاری خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را محدود کند، قطعا باعث "بدتر شدن" شرایط می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۸    
زیمنس گیمسا در مقایسه با مدل قبلی محصول خود به 30 درصد تولید انرژی سالانه بیشتر دست یافته است. حتی پس از پایان عمر کاری می توان پره ها را به راحتی بازیافت کرد...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۱    
مسئول آمریکا با این ادعا که ایران با سلاح های کُشنده از انصارالله حمایت می کند، مدعی شد که تهران باید از این کار دست بردارد و نقش مثبتی ایفا کند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۵    
آل صادق سفیر ایران در عراق قول مساعدت و پیگیری لازم به استاندار ایلام جهت افزایش گیت های خروجی از مرز مهران را داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۸    
امسال حداکثر سن مجاز حجاج 65 سال است و دستورالعمل های دیگری نیز از سوی عربستان صادر شده که نیاز به هماهنگی های زیادی داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۸    
چون حقیقت آشکار نیست، کسی نمی تواند مدعی انحصار حقیقت شود و به همین دلیل عقل جمعی باید مبنای ادارۀ امور کشور باشد. فیلسوفان مدافع دموکراسی گفته اند که "صدای مردم صدای خداست"
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۳    
بعد از برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور اسبق مصر در سال2013 میلادی، دولت مصر به ریاست عبدالفتاح السیسی، رهبران و اعضای اخوان المسلمین را به اتهامات تروریستی تحت تعقیب و بازداشت قرار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۳    
سختی های امدادرسانی در متروپل از زبان یکی از امدادگران: آبادان عزادار نیست یک ایران عزادار است. کمتر از4 ساعت می خوابیم و باقیش را کار می کنیم، همه و همه آمدند پای کار
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۴۹    
سد مارون 2 ( سد آبریز) در صورت اجرا، دومین سد بر روی رودخانه مارون خواهد بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۶    
هموطنان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری از اطلاعات هویتی و بانکی به هیچ آدرس و یا سامانه دیگری مراجعه نکنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۳    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، از افزایش نظارت بر مصرف برق ادارات خبر داد و گفت: از آنجایی که مصرف ادارات در تامین برق تابستان بسیار تاثیرگذار است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۲    
حبیب رضایی یکی از افراد مورد اتهام توسط صفحه " می تو (من هم) ایرانی " طی روزهای گذشته از شبنم فرشادجو و ترانه علیدوستی شکایت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۲۴    
ساعت کار بیمارستانها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۲۱    
این افراد بدون رعایت ضوابط قانونی و اجازه از کمیسیون ماده یک قانون جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مبادرت به اعطای انشعابات آب، برق و گاز به افراد نموده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۴    
استاندار گلستان: پُزهای قبلی که در خبازی ها وجود داشت و یا در شهرستان هایی برخی واحدها اقدام به خرید دستگاه های دیگر کردند، از رده خارج خواهند شد و اگر با آن دستگاه ها کارت مشتریان را بکشند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۸    
مدیریت بحران استانداری اصفهان: به دلیل تکان های ناشی از تندباد در فرودگاه امام (ره) یک نفر مهماندار و یک نفر مسافر از ناحیه دست و شانه آسیب دیده بودند که توسط آمبولانس فرودگاه اصفهان به مراکز درمانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۸    
حسین شریعتمداری: رئیس جمهور اسبق فرانسه در خاطرات خود می نویسد امشب با خیال راحت و با آرامش می خوابم چون اسرائیل را به سلاح هسته ای مجهز کرده ایم .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۲    
ملوانان با برتری در این دیدار ، توانستند علاوه بر صعود به لیگ برتر، عنوان قهرمانی رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه های کشور را نیز کسب و در پایان این بازی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۰    
سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: گزارش های ارسالی تاکنون حاکی از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران است که چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۲    
ساعت 17:40 عصر امروز سه شنبه در مسیر آزادراه شهید فهمیده به شرق قبل از پل رحمانی با توجه به وزش باد شدید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۱    
این مقام قطری هدف از نصب دوباره این اثر را ترویج گفتگو در مورد "استرس بر ورزشکاران...و اهمیت پرداختن به مسائل سلامتی روان" عنوان کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۹    
اتحادیه اروپا از بزرگترین بازارهای تلفن هوشمند و تبلت است و این تصمیم احتمالا بر تولید این محصولات در تمام دنیا تأثیر می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۷    
علیرضا سلیمی : باید مالیات از درآمد افراد گرفته شود نه از گردش حساب آنان، زیرا این شیوه موجب خواهد شد خیران و تولید کنندگان در ادامه مسیر با مشکل مواجه شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۶    
شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق: در صورت عدم مدیریت مصرف و کاهش میزان برق مصرفی، برای ایجاد نظارت اجتماعی و مردمی، در هفته آتی مشخصات نهادهای عمومی، اداری و دستگاه های اجرائی کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۱    
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که کسانی که وطن فروشی می کنند خفت و خواری در انتظارشان خواهد بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۵    
علیرضا سلیمی : باید مالیات از درآمد افراد گرفته شود نه از گردش حساب آنان، زیرا این شیوه موجب خواهد شد خیران و تولید کنندگان در ادامه مسیر با مشکل مواجه شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۱    
همچنین باشگاه پرسپولیس به خاطر توهین از سوی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۱    
در این راستا، ترکیه طی 5 ماهه اول سال 2022 به بلژیک به مبلغ 2 میلیون و 237 هزار و 680 دلار، آلمان یک میلیون و 484 هزار و 780 دلار و انگلستان یک میلیون و 248 هزار و 404 دلار چای صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۳    
به منظور تامین امنیت این مسابقه جهانی از ترکیه به قطر پلیس ضدشورش اعزام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۱    
تلاش فاوای شهرداری تهران به نتیجه نرسیده و دیروز و امروز – 17 خرداد 1401 – کارمندان شهرداری به دلیل نبود اینترنت، تلفن و دسترسی اتوماسیون بیکار هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۴    
لحن این پیش نویس ملایم است و در آن هیچ اشاره ای به ارجاع موضوع به شورای امنیت سازمان ملل نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۰    
البته روابط عمومی بانک ملی اعلام کرده با هماهنگی مقام قضایی در اسرع وقت بهای کامل اموال مسروقه جبران خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
لیونل مسی تا همین اواخر عمدتا یک بازیکن باشگاهی قلمداد می شد از نظر مردم آرژانتین. فتح دو جام ملی در یکسال اخیر، شرایط را به سود او عوض کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۳    
ویدیویی از شوخی علی قلی زاده با امید نورافکن در اردوی تیم ملی را ببینید.منبع:خبرورزشی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۳    
مقامات پلیس محلی به نقل از زنِ جوانِ متهم این پرونده می گویند که او این نوزاد پسر را پس از زایمان در اواخر ماه گذشته میلادی (مه) داخل چمدان پنهان کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۵    
افزایش تمرکز بر کار و استفاده بهتر از زمان به عنوان نتایج این طرح اعلام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۲    
گزارش های سازمان هواشناسی نشان می دهند برخی از شهر ها باید منتظر خیزش جدید گرد و خاک باشند. برای استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۲    
آقای رئیس جمهور ما شما را دوست داریم اما سوال مان این است که با این درآمدها و هزینه ها ملت چه طور باید زندگی کنند؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۳    
این موشک ها از نوع کروز SS-N-30 کالیبر بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۷    
مالباختگان برخی از آنها نگرانی زیادی بابت اموال به سرقت رفته شان داشتند با حضور در داخل این شعبه نسبت به تکمیل فرم شکایت که از سوی کلانتری توزیع شده بود، اقدام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۲    
اگر بتوانیم بر نحوه عملکرد سلول های بنیادی مغز تأثیر بگذاریم، می توانیم از این دانش برای جایگزینی سلول های مغزی بیمار یا مرده با سلول های زنده استفاده کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۷    
با معرفی هیأت داوران پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران، داوری آثار رسیده به این جشنواره آغاز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۷    
فیلم نامه این فیلم بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته شده و علاوه بر کیلین مورفی در نقش اصلی؛ امیلی بلانت ، رابرت داونی جونیور مت دیمون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۱    
نمایندگان در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها دولت را مکلف کردیم در یک بازه زمانی اگر تحریم ها برداشته نشد باید به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی پایان داده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۷    
تبادلات تجاری و کالاها باید از مبادی رسمی صورت گیرد که به نفع اقتصاد هر دو کشور است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۴    
یکی از پرونده های سال 98 پرونده قتل میترا استاد -همسر دوم محمدعلی نجفی- شهردار سابق تهران بود که با رأی نهایی هیات عمومی دیوان عالی قتل میترا استاد، قتل عمد تشخیص داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۹    
در این بیانیه آمده است که سلطنت عمان از سال 1985 میلادی اقدام به بهره برداری از این میدان نفتی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: جرایم خشن خط قرمز قوه قضائیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۱    
در حال حاضر 0 شهرستان در وضعیت قرمز، 0 شهرستان در وضعیت نارنجی، 147 شهرستان در وضعیت زرد و 301 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۱    
این 27 دقیقه باعث شده بود محتوای اصلی فیلم گرفته شود و من بارها این را گفته بودم و دوستان هم که فیلم را دیدند با من هم نظر بودند و گفتند نسخه کامل تر فیلم محتوای درستی داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۶    
هر یک از اعضای خانواده فیل ها بخشی از آموزش و محافظت از یک جوان تازه متولد شده را بر عهده می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۴    
عصرایران - جشنواره فیلم عربستان سعودی در مرکز فرهنگی ملک عبدالعزیز (اثراء) شهر ظهران در حال برگزاری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۸    
مسعود 27ساله و حسن 24ساله دو سارق دیگری بودند که روز 26 آذر سال 84 در جریان سرقت از بانک تجارت در تهران یک سرباز وظیفه را هدف گلوله قرار دادند و به قتل رساندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۳    
پیش نویس این قطعنامه از ایران می خواهد به سوالات باقی مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه مکان هسته ای توضیح دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۶    
صندوق بانک تحت پوشش بیمه نیست و بانک نیز در صورتی می تواند خسارات وارد شده به این صندوق ها را بپردازد که مشتری بتواند ثابت کند که چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۵    
امیر حیدری با اشاره به شهر پهبادی ارتش افزود: این همه تجهیزات برای پاسخ گفتن به تجاوزهای احمقانه دشمنان انقلاب اسلامی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۲    
دولت می تواند با حمایت هایی مانند حمایت از ریسک تولید قطعات جدید و تامین مالی تولید قطعات جدید و دانش بنیان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۶    
من اما در همین فضای پر از نومیدی نشانه هایی از احتمال به کارگیری این توصیه ها می بینم ولی اگر هم نمی دیدم باز از طرحِ آن صرف نظر نمی کردم زیرا این تنها کوره راهی است که ممکن است این قافله تاریخی را ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۰    
این فرد در دادگاه انقلاب با شهادت شهود محکوم به اعدام شده است که البته می تواند فرجام خواهی کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۸    
برای کل دانش آموزان سه مقطع تحصیلی بیش از 215 میلیون لیتر شیر لازم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۳    
افراد معمولی با وجود این راهکارها مشکل زیادی ندارند و می توانند مبلغ واریزشده را صحت سنجی کنند اما مشکل اصلی مربوط به حساب های شرکتی یا حساب های فروشگاه های آنلاینی است که تعداد زیادی تراکنش دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۶    
هر سنگ شخصیت خودش را دارد یکی ریش دارد یکی چانه، یکی دو شمشیر دارد یکی شش انگشتی است و یکی یک چشم دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۱    
برق شهرک های صنعتی از 15 خرداد امسال تا 15 شهریور، هر سه شنبه از ساعت 11 صبح تا 11 شب قطع می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۴    
صندوق بانک تحت پوشش بیمه نیست و بانک نیز در صورتی می تواند خسارات وارد شده به این صندوق ها را بپردازد که مشتری بتواند ثابت کند که چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۲    
اگر در دهه گذشته، هزینه های زیادی دادیم، ملت ما تحمل رنج و زحمت و مشقت را داشته است و دم برنیاورده است، علتش استقلال، آزادی، و مبارزه با سلطه گری و زیرسطله نرفتن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۹    
"ریومین" که از سال 1973 عضو سپاه فضانوردان روسیه بود، در مجموع 371 روز را در طول دو ماموریت کوتاه و دو پرواز طولانی مدت که رکوردشکن بود، در فضا سپری کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۶    
سنجش میزان آلایندگی گرد و غبار وارد شده در تهران به دلیل هک سامانه های شهرداری تهران در سایت شرکت کنترل کیفیت هوا امکان پذیر نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۸    
افزایش حقوق باید عادلانه و بر اساس تورم باشد. نباید میان کارگر و کارمند بخش خصوصی و دولتی تبعیض قائل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۵    
وام 600 میلیون تومانی تنها برای بافت فرسوده در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم با پیگیری هایی این تسهیلات را برای بافت ناپایدار نیز اختصاص دهیم و انتظار داریم شورا در بافت فرسوده به شهرداری تهران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۱    
حکم اعدام برای عامل قتل دو روحانی در حرم رضوی صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۷    
این اخرین باری است که قیمت نفت این گونه بالا می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۵    
آلودگی رودخانه ها در برزیل، پایان قرنطینه پکن، روز یادبود در کره جنوبی و غلیان دوباره کرونا در هند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۲    
لطفا بیش از هر زمان دیگری ، مراقب فرزندان تان باشید؛ چه دختر ، چه پسر .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۲    
صفحه نخست روزنامه های امروز (17 خرداد 1401)
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۲    
نه تنها رئیسی بلکه نمایندگان در مجلس قبلی و فعلی به جای تصمیم گیری ، غُر می زدند و می زنند. اگر فکر می کنید کار جایی می لنگد، قانون تصویب کنید و دولت را مکلف به انجام آن کنید.
  • ۱