جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 24 اسفند 1402 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 31 فروردین 1402 عصر ایران 31 اردیبهشت 1402 عصر ایران 31 خرداد 1402 عصر ایران 31 تیر 1402 عصر ایران 31 مرداد 1402 عصر ایران 31 شهریور 1402 عصر ایران 30 مهر 1402 عصر ایران 30 آبان 1402 عصر ایران 30 آذر 1402 عصر ایران 30 دی 1402 عصر ایران 30 بهمن 1402 عصر ایران 1 اسفند 1402 عصر ایران 2 اسفند 1402 عصر ایران 3 اسفند 1402 عصر ایران 4 اسفند 1402 عصر ایران 5 اسفند 1402 عصر ایران 6 اسفند 1402 عصر ایران 7 اسفند 1402 عصر ایران 8 اسفند 1402 عصر ایران 9 اسفند 1402 عصر ایران 10 اسفند 1402 عصر ایران 11 اسفند 1402 عصر ایران 12 اسفند 1402 عصر ایران 13 اسفند 1402 عصر ایران 14 اسفند 1402 عصر ایران 15 اسفند 1402 عصر ایران 16 اسفند 1402 عصر ایران 17 اسفند 1402 عصر ایران 18 اسفند 1402 عصر ایران 19 اسفند 1402 عصر ایران 20 اسفند 1402 عصر ایران 21 اسفند 1402 عصر ایران 22 اسفند 1402 عصر ایران 23 اسفند 1402 عصر ایران 24 اسفند 1402 عصر ایران 25 اسفند 1402 عصر ایران 26 اسفند 1402 عصر ایران 27 اسفند 1402 عصر ایران 28 اسفند 1402 عصر ایران 29 اسفند 1402 
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۹    
یارانه کمک معیشتی مرحله 157 مربوط به اسفند ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه قابل برداشت است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
فیفا تایید کرد که مسابقات جام جهانی زیر 17 ساله ها از 2025 به صورت سالانه برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
ملی پوش دوومیدانی ایران درباره شرایط خود برای حضور در المپیک پاریس صحبت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
رینگوودیت نام سنگی است که در مرکز سیاره ما وجود دارد. این سنگ حاوی آب است، اما نه به آن شکلی که می شناسیم؛ در واقع آب در آن به شکل مایع وجود ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
بالاخره سازمان غذا و داروی ایالات متحده آستین ها را بالا زده و برای همیشه ممنوعیت یک ماده مضر را در نوشابه ها اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۳    
گفتم سحر و افطار چی می خوری: گفت نون خالی، روایت پرویز پرستویی از ماه رمضان در برخی مناطق محروم سیستان و بلوچستان:با بزرگ تر های این ها مصاحبه کردیم و پرسیدیم شما روزه می گیرید ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۶:۰۱    
یک درمان جدید برای تومورهای کشنده مغز نتایج قابل توجه سریعی ارائه داده است و این بیماری را تقریبا ظرف تنها پنج روز ریشه کن کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۴:۳۱    
هیپوگلیسمی یا همان افت قند خون یکی از دلایل شایع سردرد در ماه رمضان است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۳:۰۰    
همسایه ها از همسایه ها جاسوسی می کردند و کودکان تشویق می شدند که "عهد تعهد" والدین شان به نظام سیاسی را گزارش کنند. هیچ کس از چشم و گوش کنجکاو کا گ ب در امان نبود. نظارت دائمی بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۲:۰۱    
گاهی نمی توان از یک فکر تکراری خلاص شد یا اینکه موضوعی شما را کلافه و ناراحت می کند. آیا راهی برای جلوگیری از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع وجود دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۱:۳۱    
متخصصان سلامت می گویند روزه گرفتن می تواند فواید متعددی از جمله کاهش وزن، کنترل قند خون و محافظت در برابر سرطان و ... داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۵    
مدیر مسئول آفتاب یزد از تعطیلی این روزنامه در سال جدید خبر داد/ 28 اسفند 1402 آخرین نسخه آفتاب یزد منتشر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۴    
جنگنده های اسرائیلی گروهی از فلسطینیان را که در میدان الکویت در غزه که منتظر دریافت کمک های بشردوستانه و بسته های غذایی بودند، بمباران کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۰    
این مقام دولت انگلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت: احتمال دارد که روسیه سیگنال ماهواره ای هواپیمای وزیر دفاع انگلیس را مختل کرده باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: ساعت 20:37 امشب حادثه آتش سوزی در یک هتل بالاتر از میدان ونک ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
بهروز ایران نژاد: طی گزارش تلفنی عصر امروز مبنی بر تصادف خودروی نیسان و مزدا در جاده کمیجان خنجین حوالی روستای فتح آباد به واحد ارتباطات اورژانس 115 استان مرکزی بلافاصله آمبولانس پایگاه های اورژانس ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۶    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: در پی افزایش وقوع سرقت های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
رئیس حوزه انتخابات شهرستان های بهار و کبودراهنگ همدان: براساس بازشماری صورت گرفته در 15 صندوق اخذ رأی (طبق درخواست روح الله نباتی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ حاصل نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۴    
در این بازی اتحاد کلباء مهمان الجزیره بود و باوجود آنکه با دو گل پیش افتاد اما در نهایت نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۰    
رئیس سازمان اورژانس استان تهران: حوالی ساعت 15:45 تاریخ 23 اسفندماه به دنبال اعلام نیاز سوپروایزر بیمارستان پاکدشت برای نجات جان یک مادر باردار تبعه افغانستانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
الحوثی: شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مساله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۴    
در پی نجات زندگی مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن که از طریق راهنمایی تلفنی معصومه مهرآور مامای بخش ارتباطات اورژانس 115 بابل صورت گرفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۰    
شاکر خفایی: کلیه تأسیسات و لوله های فرآورده ها و محصولات شرکت پالایش نفت تهران روی زمین بوده و این شرکت لوله نفتی درون زمین (آندر گراند) ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۶    
سید جلال ملکی: ظهر امروز یک مورد حادثه نشست کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی به آدرس ابتدای خیابان آزادی به سمت شرق گزارش داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
ویدئویی از مراحل گریم رضا عطاران برای ایفای نقش پیرمرد در فضای مجازی منتشر شد. رضا عطاران، بازیگر 55ساله کشورمان با طراحی گریم عظیم فراین در هیبت ایرج خان مَجدِ 70 ساله در سریال دفتر یادداشت درآمد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
طبق اعلام فیفا جام جهانی زیر 17 سال هر ساله برگزار خواهد شد و کشور قطر به عنوان میزبان 5 دوره پیاپی پیش رو انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
در اتفاقی عجیب و در لیگ والیبال کشور هواداران حاضر در ورزشگاه تهران حین بازی تهدید به اخراج از سالن بازی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: دقایقی پیش عملیات پاکسازی دوده ها به پایان رسید و این کتیبه ارزشمند به حالت اولیه خود بازگشت و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
ظاهراً راننده اتوبوس عمومی که در خط یورگیر در آدانا کار می کرد، مسافران زیادی را سوار کرد که جایی در داخل آن نبود. راننده تلاش برای سوار کردن مسافران دیگر کرد که باعث درگیری در داخل اتوبوس شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
اینتر می خواهد در تابستان 2024 یک مهاجم با کیفیت جذب کند و فقط به مهدی طارمی بسنده نمی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
در نیمه اول و به روی یک حمله رافائل سیلوا و عیسی آل کثیر با هم برخورد کردند که به زعم پرسپولیسی ها این صحنه پنالتی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
آدیداس با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی لباس جدید آرژانتین برای کوپا آمه ریکا 2024 را با حضور لیونل مسی و هم بازیانش رونمایی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور: بیان رسانه ها و قلم فعالان این عرصه نقش مهمی در حفظ وحدت و انسجام اجتماعی و نیز در کیفیت مقابله با جنگ ترکیبی، رسانه ای و روانی گسترده دشمن دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
ویدیویی دیدنی از پلیس در استادیوم آزادی در بازی پرسپولیس و استقلال شب گذشته را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
اغلب شکایت می کنیم فرهنگ عامه، بی محتواست؛ ولی مایۀ شگفتی است که فیلمی علمی و پیچیده با موضوعی دشوار که راویِ تناقض های بغرنجِ یکی از مهم ترین دانشمندان جهان است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
اساساً چه لزومی داشته که مؤسسه ای تاسیس کنند و ملک مدرسه تحت تولیت خود را - که جزو اموال عمومی است - به آن مؤسسه که متعلق به خودشان و پسران و رفقایشان است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
این ویدئو که در مزرعه پرورش مار متعلق به جی بروئر در آمریکا فیلمبرداری شده است، چالش جابجایی مار های 5 متری و 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۸    
بزودی شاهد از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خواهیم بود. هیاتی برای آماده سازی مقدمات به تهران سفر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
تعدادی از هواداران رم پس از ایجاد مشکل در پرواز به انگلیس برای تماشای بازی لیگ اروپا مقابل برایتون، دستگیر شدند. این مسابقه امشب در ورزشگاه آمکس برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۱    
در این ویدئو، 3 نکته کاربردی در مورد گوشی های اندروید را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۷    
جوردن هندرسون: اکنون متوجه شدم که فوتبال در خون من جریان دارد و لیگ عربستان در حال پیشرفت است، اما اصلاً به من نمی خورد. من با رفتن به آن جا اشتباه کردم. اکنون اینجا در پروژه آژاکس خوشحالم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل آژانس اتمی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ما باید اظهارات مقامات ایران را درباره پیشروی هسته ای، بسیار بسیار جدی بگیریم، به ویژه آنچه از سوی مقامات دولت مطرح می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۱    
بر این اساس وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید با 29 تاثیرگذاری در گل و پاس گل در صدر قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۹    
رضا اسدی، مهاجم ملی پوش سپاهان که در پنجره زمستانی با پیشنهاد اماراتی مواجه شده بود، برای این انتقال با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۷    
تصاویری از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو کامیون در آفریقای جنوبی منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۹    
نشست جمعی از مدیران رسانه ها با آیت الله سید ابراهیم رئیس رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( 24 اسفند 1402) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد./ ایرنا
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۹    
چاک شومر، رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه در انتقاداتی تند از بنیامین نتانیاهو درباره کاهش تاریخی حمایت از اسرائیل و احتمال نابودی این رژیم هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
قطعه هشتاد و هشت بهشت زهرا که با نام قطعه هنرمندان نیز معروف است، یکی از قطعات بهشت زهراست که اکثر اوقات با حضور مردم روبروست ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۵    
در این ویدئو یک لوله کش اهل بنگلادش فرآیند تعمیر لوله آب سوراخ شده توکار به یک روش آسان و کم هزینه را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۱    
صادق بوقی که اواخر پاییز امسال با خواندن یک آ]نگ فولکور قدیمی در بازار رشت مورد توجه کاربران قرار گرفت، اکنون ویدئویی از اجرای بامزه آهنگ آو آو آو با یک کودک 6 ساله در خیابان منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۱    
امروز پنجشنبه اینفلوئنسرها و فعالان فضای مجازی از کشور چین از روستای تاریخی و صخره ای کندوان که اخیراً ثبت جهانی شده است بازدید کردند. / مهر
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۱    
هدف پارسیکر در آینده اجرایی مشترک با تمام افراد آموزش دیده در شهرهای مختلف ایران است که هم اکنون حدود 700 نفر می باشند و رساندن تعداد این گروه کر به بالای ده هزار نفر از اهداف مراحل بعد این گروه می ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۲    
مراسم آخرین پنجشنبه سال (24 اسفند 1402) با حضور مردم، قرائت فاتحه و گذاشتن سبزه نوروز و نثار گل و پخش نذری بر قبور رفتگان عزیزشان در بهشت زهرا(س) برگزار شد. / ایرنا
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۶    
در این ویدئو یک برقکار شناخته شده با استفاده از یک چسب سعی در تعمیر لامپ های LED دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه امروز (پنج شنبه) گفت پس از اعلام شکست اوکراین و ایجاد پارلمان موقت، کی یف باید بپذیرد که قلمرو آن باید بخشی از روسیه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
به بهانه زادروز استاد مجید انتظامی گوشه ای از آثار ماندگار ایشان را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۰    
شهرآورد پایتخت در حالی برگزار شد که دوباره تصمیمات داوری مورد نقد و البته اعتراض هواداران دو تیم قرار داشت، جایی که بار دیگر یک صحنه مشکوک به پنالتی واکنش هواداران را به همراه آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
ساسان انصاری به عنوان باتجربه ترین بازیکن و کاپیتان فولاد خوزستان در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان به شکل عجیبی مورد توهین برخی هواداران حاضر روی سکوها قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: این مخالفت یک روز بعد از دفاع اولاف شولتس صدر اعظم آلمان از مخالفتش با تامین چنین سلاح هایی برای اوکراین مطرح شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۶    
کیومرث هاشمی با مهدی حاج محمد دیدار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
استارشیپ پس از دو تلاش ناموفق برای بار سوم با موفقیت به سمت مدار زمین پرتاب شد. زمان پرتاب این موشک چندین بار با تعویق مواجه شد. اما در نهایت در بازه زمانی تعیین شده این ماموریت آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
فیلم تاپ گان 2 در سال 2023 ساخته شد و یکی از پرفروش ترین فیلم های روی پرده بود. این فیلم با بازی تام کروز دوباره نگاهی به قدرت هوایی آمریکا می اندازد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۶    
سریال آمرلی در ژانر درام، عاشقانه و جنگی است که در کشور عراق تولید شده است و قرار است روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۱    
شاگردان عنایتی در حالی در هفته بیستم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان بندرانزلی شدند که هفته گذشته هم آن ها با شکست دادن یک مدعی دیگر توانسته بودند کار خود را به پایان برسانند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
تیری آنری، اسطوره آرسنال طی مصاحبه ای با استیون بارلت در یک پادکست دلیل بازنشستگی اش را این طور بیان کرد: یک روز من و دخترم در خانه مان در نیویورک بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی دیروز برگزار شد که همه چیز تحت تاثیر دربی شماره 103 تهران قرار داشت، مسابقه ای که با نمایش دور از انتظار دو تیم همراه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
فیلم سینمایی مرزهای بی پایان به کارگردانی عباس امینی و با بازی بازیگرانی چون پوریا رحیمی سام و مینو شریفی که در چندین جشنواره خارجی جوایز معتبری را کسب کرده بود در فضای مجازی منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۴    
در جریان بازی دربی میان استقلال و پرسپولیس در دقیقه 50 وحید کاظمی داور وسط یک کارت زرد به یکی از بازیکنان آبی پوش داد و تصاویر تلویزیونی اینطور نشان می داد که این کارت زرد به روزبه چشمی داده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۴    
باکلان ها جز پرندگان شیرجه رو و آبزی با جثه ای متوسط تا بزرگ هستند که دارای چهل گونه می باشند که از این تعداد، تنها سه گونه از آن که شامل باکلان کوچک ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۸    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 7 کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۸    
ناپاسخ گویی به فرد مقابل در صورت تلاش برای برقراری ارتباط مجدد و رها کردن هر چه یادآور اوست از راهکارهاست از شر هدایا، عکس ها، ایمیل ها، لباس هایی که با او خریدید هم خلاص شوید ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۵    
کوئینسی پرومس وینگر سابق سویا و مهاجم فعلی اسپارتاک مسکو که ماه گذشته به دلیل قاچاق کوکائین به شش سال زندان محکوم شده بود، به درخواست پلیس هلند در دبی دستگیر و بازداشت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
بر اساس دادگاه اولیه و نظر پنج کارشناس از سوی دادستانی و هیأت پنج نفره صادر و در نهایت مدیرعامل البرز شرقی در این حادثه مقصر شناخته شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۰    
مراسم تشییع پیکر همسر محمدرضا زنوزی در حالی برگزار شد که حدود پنج هزار نفر در این مراسم حاضر بودند و برای همدردی با خانواده زنوزی در مراسم حضور پیدا کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۵    
اشکالی ندارد برای یک روز وزیر کار یا نه اصلا شخص رئیس جمهور دست سه فرزند یک خانواده را بگیرد، حقوق سرپرست خانواده را در جیب بگذارد و به بازار برود ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
چهره طناز طباطبایی در گذر 15 سال تا چه اندازه تغییر کرده است؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز یکشنبه 27 اسفند ساعت 11:30 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
سردار آزمون جانشین لوکاکو شد ، این گزارش امروز (پنجشنبه) سایت romapress از حضور ستاره ایرانی در ترکیب جالوروسی مقابل برایتون در لیگ اروپا است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
کمپانی آدیداس در فاصله سه ماه مانده تا آغاز مسابقات یورو 2024 - تورنمنتی که آلمان میزبانش خواهد بود - از پیراهن های اول و دوم تیم های ملی فوتبال اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، اسکاتلند و ولز رونمایی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
باشگاه الاتحاد عربستان از دوری فابینیو، ستاره برزیلی اش برای مدت 2 و نیم ماه از میادین خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت وزشکی استان اردبیل بیان کرد: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های امام خمینی (ره) و بوعلی اردبیل منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس تعداد بازی های خود در لیگ برتر برای تیم خود را به عدد 195 رساند و تنها دو مسابقه دیگر تا رکورددار شدن فاصله دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 21 استان همچنین لغزندگی جاده ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
جاده تندرستی که ماه ها به دلیل تعمیرات بسته بود امروز به روی عموم باز شد تا علاقمندان بتوانند از این جاده استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه 9 مالباخته در ارتباط با این پرونده شناسایی شدند گفت: متهم در بازجویی های پلیس به 15 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام معترف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
هانیه رستمیان: دو رویداد جهانی تا المپیک پیش رو (پاریس 2024) خواهیم داشت. اولین مسابقات فروردین ماه, مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک در برزیل است که در این مسابقات حضور خواهم داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
ائتلاف آمریکا و انگلیس عصر امروز پنجشنبه منطقه الجاح شهرستان بیت الفقیه استان الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
وزیر ارشاد در پیام خود به این نشست با توجه به یادداشت رهبر انقلاب اسلامی در نسخه اسپانیولی کتابِ سلول شماره 14 خطاب به ملت های اسپانیولی زبان و نیز رونمایی کتاب سلول شماره 14 ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
آیا هرچه ویتامین D بیشتری مصرف کنیم، بهتر است؟ اما دوز 50000 چطور؟ چرا سطح ویتامین دی مناسب در آزمایش ها ندارم؟ و...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
در صورت دستیابی انصارالله یمن به موشک های مافوق صوت، کار رهیابی حملات آنها به کشتی های اسراییلی و آمریکایی در دریای سرخ بسیار دشوارتر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
هنگامی که پاول در سن شش سالگی در سال 1952 به فلج اطفال مبتلا شد، زندگی او تغییر غیرمنتظره ای کرد و او مجبور شد تقریبا 70 سال با یک ریه آهنی زندگی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
آیا اینکه فرزند خردسال یا نوجوان شما خود را مستحق برآورده شدن همه خواسته هایش می داند، فقط یک مرحله از دوران رشدش به سمت بزرگسالی است و از آن عبور می کند، یا این خودخواهی اش را تا شما زنده هستید ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
تیم ملی فوتسال ناشنوایان در حالی با امید اینکه مسوولان ورزش با دستان پر و بر خلاف ادوار گذشته که به وعده هایشان عمل نکرده بودند اینبار به استقبالشان می آیند از پله های فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی آموزش و پرورش 30 فروردین 1403 اعلام شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
پیشکسوت پرسپولیس: این بازی هیچ چیزی نداشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه اینکه موقعیتی ایجاد شد. یک بازی کسل کننده و بدون محتوا بود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۹    
بانوی دونده ایرانی از قطعی شدن سهمیه المپیکش خبر داد و گفت: از همه می خواهم برای دختران ایرانی دعا کنند تا موفق شوند چون با همه وجودشان تلاش می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سیدمحمد شروین اسبقیان: آن چیزی که جهرمی سخنگوی محترم دولت اعلام کرد، قطعاً همان است. موضوعات مربوط به واگذاری را بیشتر سازمان خصوصی سازی در جریان است اما هاشمی تاکید داشت که وظیفه وزارت ورزش تیمداری ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۴    
بندر پورتوس در کرانه شمالی دهانه رود تیبر به دریای تیرنی قرار داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۳    
باشگاه الاتحاد جده با هزینه 471 میلیون دلاری در سال 2023 ولخرج ترین باشگاه عربستان و آسیا لقب گرفت.
  • ۱