جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 23 اسفند 1402 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 31 فروردین 1402 عصر ایران 31 اردیبهشت 1402 عصر ایران 31 خرداد 1402 عصر ایران 31 تیر 1402 عصر ایران 31 مرداد 1402 عصر ایران 31 شهریور 1402 عصر ایران 30 مهر 1402 عصر ایران 30 آبان 1402 عصر ایران 30 آذر 1402 عصر ایران 30 دی 1402 عصر ایران 30 بهمن 1402 عصر ایران 1 اسفند 1402 عصر ایران 2 اسفند 1402 عصر ایران 3 اسفند 1402 عصر ایران 4 اسفند 1402 عصر ایران 5 اسفند 1402 عصر ایران 6 اسفند 1402 عصر ایران 7 اسفند 1402 عصر ایران 8 اسفند 1402 عصر ایران 9 اسفند 1402 عصر ایران 10 اسفند 1402 عصر ایران 11 اسفند 1402 عصر ایران 12 اسفند 1402 عصر ایران 13 اسفند 1402 عصر ایران 14 اسفند 1402 عصر ایران 15 اسفند 1402 عصر ایران 16 اسفند 1402 عصر ایران 17 اسفند 1402 عصر ایران 18 اسفند 1402 عصر ایران 19 اسفند 1402 عصر ایران 20 اسفند 1402 عصر ایران 21 اسفند 1402 عصر ایران 22 اسفند 1402 عصر ایران 23 اسفند 1402 عصر ایران 24 اسفند 1402 عصر ایران 25 اسفند 1402 عصر ایران 26 اسفند 1402 عصر ایران 27 اسفند 1402 عصر ایران 28 اسفند 1402 عصر ایران 29 اسفند 1402 
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۷    
ژنرال عراقی از مقر شرکت صنایع هوافضای کره (KAI) در ساچه اون در 296 کیلومتری جنوب شرقی سئول بازدید کرد تا بالگردهای کره ای KUH-1 این شرکت به نام سوریون را بررسی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۲    
مدیر کل شیلات مازندران: با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی فروشان توسط صیادان غیرمجاز خرید و فروش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
ترامپ در یک ویدئوی تبلیغاتی در سپتامبر 2023 اعلام کرد که قصد دارد وزارت آموزش را ببندد و اختیار کلیه کارها و نیازهای آموزشی و پرورشی را به ایالت ها بازگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۶:۳۱    
به گفته رئیس سابق شبکه هپاتیت ایران، فرد بیمار ممکن است در این مدت ویروس را به بدن افراد دیگری هم منتقل کرده و آنان را هم دچار بیماری و عوارض آن کرده باشد. در حالی که خودش اصلا خبر ندارد که بیمار است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۵:۰۱    
جمعی از متخصصان یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر، پروتزهایی هوشمند را بر پایه تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی تولید کردند که هر 5 انگشت آن متحرک بوده و با اراده فرد باز و بسته می ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۳:۳۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد داروهایی که برای کنترل علائم اختلال کم توجهی-بیش فعالی(ADHD) تجویز می شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۶    
نوجوانان فرنگی کار کشورمان با کسب 12 مدال رنگارنگ عنوان قهرمانی این مسابقات را نیز از آن خود کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
برابر اعلام نظر کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی سکه های مکشوفه از ارزش تاریخی و فرهنگی برخوردار بوده و مربوط به دوره ساسانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالا های اساسی و دارای مجوز در تاریخ 1403/01/13 در کلیه جاده های برون شهری کشور ممنوع می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
اشتباه بسیاری از مومنین در بحث امر به معروف و نهی از منکر آن است که منتظر اثر می مانند در حالی که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید گفت و رد شد و منتظر اثر نماند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
از امروز با اضافه شدن دو فیلم لیست آثار اکران نوروز کامل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
در بحبوحه کاهش عرضه کاکائو از کشورهای ساحل عاج و غنا، قیمت این محصول با افزایش چشمگیری همراه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
در این مطلب 10 خودرو تاریخی معرفی می کنیم که نبودشان چهره شرکت های سازنده و صنعت خودرو را تغییر می داد. در ادامه با این ماشین ها آشنا شوید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۸    
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بخش دوم سود سهام عدالت روز شنبه هفته آینده واریز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۱    
زمان شروع کردن انسان به لباس پوشیدن یکی از مواردی است که سال هاست ذهن دانشمندان را به خود درگیر کرده است. در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۵    
برخلاف گوگل و یاهو، مایکروسافت توانسته با توسعه نسخه محدود شده بینگ، حضور خود را در چین استمرار ببخشد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
باستان شناسان، بقایای چند صد ساله بیش از 500 نفر را تاکنون کشف کرده و آن ها معتقد هستند که شاید یک هزار و 500 نفر در این گور دفن شده باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۱    
ظریف نوشت: امروز کتاب "پایاب شکیبایی" که برداشت هایی از هشت سال وزارت و نزدیک به نیم قرن آموختن، آموزش و کنشگری در روابط جهانی است، از سوی انتشارات اطلاعات منتشر شد .
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
یکی از نقاط برجسته دبی لند پارک موضوعی پادشاهی صحرا است که در جهان جاذبه ها و تجربیات واقع شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۵    
دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از آغاز مذاکره دو بانک با تولیدکنندگان برای فروش اقساطی لوازم خانگی خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۷:۰۱    
دانشمدان در پی تحقیقات خود موفق به یافتن مواردی شده اند که می تواند به آن ها در رسیدن منابع نامحدود انرژی کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۱    
38 میلیون سال قبل، مقداری صمغ از یک درخت ماقبل تاریخی جدا می شود و بر روی زمین می چکد؛ درست در جایی که دو موریانۀ نر و ماده در حال نشان دادن یک رفتار عاشقانه بوده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۱    
طبق گزارشات منتشر شده پنتاگون زمانی پروژه ای برای مهندسی معکوس فضاپیما موجودات بیگانه داشته است. در ادامه با این برنامه سری بیشتر آشنا شوید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که گرانش سیاره سرخ هر 2.4 میلیون سال یک بار بر دریاها و آب و هوای سیاره ما تاثیر می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۵:۰۱    
روستای اکنلو با قدمتی 1000 ساله از جمله روستاهای زیبای شهرستان کبودراهنگ بوده که در سال 1391 به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان همدان معرفی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۴:۳۱    
کره زمین مملو از چشمه های الماس است که در مواقع خاصی فوران می کنند. تکه های این سنگ گرانبها که از دل زمین بیرون می آیند گاهی فوق العاده بزرگ هستند و سبب حیرت کارشناسان می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۴:۰۱    
مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی کرمان از کشف رد پای پرندگان در رسوبات 33 تا 27 میلیون سال پیش در ناحیه قم خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۲:۳۱    
نوروز، عید بهاری است و آثاری از گموک که جشن بابلیان بود، در آن باقی است... عید نوروز شش روز متوالی دوام داشت.. ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۱    
گروهی از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، دسته ای از سلول های سرطانی را به فضا فرستادند تا درک جدیدی در مورد جهش های آنها به دست آورند و به نتایج امیدوارکننده ای برای درمان سرطان دست یافتند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۱    
محققان کالج کینگ لندن در جریان تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که مصرف مکمل فیبر غذایی در طول 12 هفته ممکن است به بهبود عملکرد مغز در افراد مسن کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
یکی از محافظان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در یک حادثه به قتل رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
هوش مصنوعی معمولاً به برنامه های مبتنی بر یادگیری ماشینی اطلاق می شود که در آن نرم افزار مقادیر زیادی از داده ها را برای مطابقت غربال می کند و از آنها نتیجه گیری می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
رییس هیأت معارفه جنگ استان اصفهان با بیان اینکه امیرآذر فر در یکی از عملیات ها هنگام عبور از خاکریز پوتین سربازش را بوسید گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
آرش رضاوند: یکی، دو سال دیگر دلار 100 هزار تومان می شود و پول ما هیچ ارزشی ندارد و هیچ اتفاقی هم نمی افتد، حداقل پول امسال ما را بدهند، 9 ماه است بازی می کنم و 35 درصد پرداخت کرده اند و خدایی کم است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
سید حسین حسینی: اگر پرسپولیس سه امتیاز بیشتر از ما داشت، امروز از ابتدای بازی 11 نفری حمله می کرد؟ ما سال های گذشته هم نوع بازی آنها را دیدیم که چگونه وقت تلف می کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
صفحه نمایشی که در ماه اکتبر گذشته از آن رونمایی شد، می تواند با دو نور پس زمینه و پیش زمینه کار کند که این به عدم خستگی چشم و روشنایی بیشتر آن در محیط های روشن کمک می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۱    
حسن انتظاری: نمی دانم چه چیزی بود ولی به نظرم سنگ با من برخورد کرد. می خواستند آن شی ء را به حردانی بزنند که به من خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۶    
سریال شوگون در بیش از 138 کشور جهان در حال پخش است، نکته جالب توجه این است که 4 بازیگر اصلی آن را در اینستاگرام رصد کردم و با یک پرسش چالشی مواجه شدم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۶    
با این نتیجه رکورد عجیب شکست ناپذیری پرسپولیس حفظ شد و این تیم نه تنها از نظر تعداد دربی بلکه از نظر زمانی هم به حدنصاب شکست ناپذیری عجیبی در این رقابت رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۱    
به گفته روزنامه دای پرس ، پس از اخراج کارمندان سفارت روسیه در وین در سال گذشته، وزارت امور خارجه اتریش در آغاز این هفته به دو دیپلمات دیگر از سفارت روسیه اطلاع داد که به دلیل ناسازگاری با وضعیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۶    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: غزه در ماه ششم همچنان استوار می جنگد و با مقاومت خود ایستادگی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه مشکوک برخورد عیسی آل کثیر در محوطه جریمه استقلال، هم تصریح کرد: اگر برعکس بود برای آنها پنالتی می گرفتند و شکی هم در این مورد ندارم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۳    
تصاویری از اتاق VAR دیدار استقلال - پرسپولیس را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۳    
در تیر ماه 1393 ، اتفاق عجیبی در مجلس شورای اسلامی رخ داد. آن روز دو نماینده مجلس از وزیر کشور درباره خانم های ساپورت پوش و علت عدم برخورد با آنها سوال داشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۶    
یک خودرو که قصد عبور از گیت کنترل تردد را داشت که ناگهان میله گیت به شکل هولناکی شیشه جلو را شکست و وارد خودرو شد. راننده در این حادثه زخمی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: بچه های ما خیلی تلاش کردند، می توانستیم برنده بازی شویم. امروز شانس نداشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل پرسپولیس: استقلالی ها بیشتر از 70 درصد وقت بازی را در زمین خودشان دفاع می کردند و سخت است به تیمی که 10 نفره دفاع می کند گل بزنید. موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
ویرا در صحبت های خود با اشاره به به کیفیت فنی مسابقه امشب، از نمایش بهتر شاگردان خود نسبت به استقلالی ها صحبت کرد و همچنین نسبت به 2 امتیاز از دست رفته برابر آبی پوشان پایتخت واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
در این ویدئو یک لوله کش بنگلادشی روشی ساده و خلاقانه نحوه وصل کردن شلنگ به لوله آب پلاستیکی با کمک بطری نوشابه را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
پناهگاه صخره ای پیرقوچ در شهرستان ارسنجان در استان فارس قرار دارد. این محوطه نخستین بار در سال 1357 توسط باستان شناسان ژاپنی شناسایی و کدگذاری شد و در سال 1385 توسط سازمان میراث فرهنگی استان فارس ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۹    
اوستیگنیوا خاطرنشان کرد که حامیان غربی در حین شرکت در مأموریت های بشردوستانه، اغلب به منافع خود به جای منافع یک کشور نیازمند توجه می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۶    
جی بروئر، فعال مشهور حوزه خزندگان که یک مزرعه بزرگ پرورش مار های پیتون را در آمریکا اداره می کند، ویدئویی از فرآیند پرخطر برداشت تخم یک ماده مار پیتون بزرگ منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
آیت الله بهجت می فرمودند: کسی که مهذب و اصلاح نکرده غلط است که به فکر اصلاح دیگران باشد./ وقتی شما بخواهید با گرفتن عکس ناموس مردم، جامعه را اصلاح کنید نتیجه اش همین می شود که می بینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۱    
مقام سازمان ملل در حساب کاربری خود در رسانه "ایکس" نوشت: زمانی که تیم ها و تجهیزات ما دائماً در معرض تهدید هستند، چگونه می توانیم عملیات کمک رسانی را ادامه دهیم؟ حملات به این مراکز باید متوقف شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۶    
میثاقی به رنگ لباس داوران دربی 103 روی آنتن گفت: کمیته داوران بدرنگ ترین لباس ممکن را گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۲    
تقریبا همه کسانی که در میانسال متوجه افزایش وزن، کاهش عضله و کم تحرکی می شوند، به دلیل عوامل سبک زندگی مانند فشار کاری، زمان کمتر، بچه دار شدن ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
هم اکنون کادر فنی شرکت هواپیمایی ماهان در حال بررسی وتعمیر قطعه مربوطه هستند و حسب اعلام این پرواز ساعت 22 امشب فرودگاه بین المللی کرمان رابه قصد فرودگاه بین المللی مهرآباد ترک خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۴    
نیکول پاشینیان تاکید کرد که هرگز بحثی در مورد واگذاری هیچ روستایی در منطقه تاووش به جمهوری آذربایجان وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
سی ان بی سی در گفتگو با چندین پزشک تغذیه، پنج نوع ماده غذایی را که متخصصان درباره مصرف روزانه آن برای داشتن سلامت مغز، قلب، طول عمر و سلامتی کلی اتفاق نظر دارند منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۹    
برخورد ضربه سر سیلوا به تیر دروازه پرسپولیس در دقیقه 49 استقلال 0 - پرسپولیس 0
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۹    
ثبت نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز هشتم اسفند ماه و با استقبال متقاضیان در سامانه عتبات آغاز شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۳    
همسر رئیس جمهور تصریح کرد: پیشنهاد می کنم در صورت تمایل جهت ایجاد یک گروه کمک رسانی و یک صندوق بین المللی برای کمک به غزه اقدام بفرمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۸    
کیلیان امباپه از یک کباب فروش فرانسوی به دلیل یک متن تمسخرآمیز در منوی رستوران او شکایت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۱    
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 20 امروز (چهارشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام چهار دیدار همزمان از ساعت 19 امشب (چهارشنبه) در شهرهای مختلف پیگیری شد
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۲    
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان با برتری جنوبی ها به پایان رسید تا این تیم از بحران و قعرنشینی خارج شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
آلمریا امروز اخراج گایسکا گاریتانو را رسما اعلام کرد. باشگاه و مربی امروز برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند، قراردادی که او را تا پایان فصل با این باشگاه پیوند می داد و در صورت نجات تیم از سقوط ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
بختیار سعیدوف وزیر خارجه ازبکستان در دیدار با ملا برادر معاون نخست وزیر حکومت سرپرست اففانستان، اظهار داشت: تاشکند در آینده نزدیک سفیر طالبان را می پذیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
مادربزرگ 75 ساله و پرسپولیسی به خاطر علاقه به فوتبال از مشهد همراه با فرزندش برای تماشای دربی به تهران آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه از تصمیم خود مبنی بر عدم تامین موشک های دوربرد تاروس به اوکراین برای جلوگیری از رویارویی بین ناتو و روسیه دفاع کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: حذف مهسا قربانی به عنوان یکی از داوران حاضر در اتاق VAR تصمیم کمیته داوران بود و برای جلوگیری از تنش های احتمالی اتخاذ شد
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
تیک تاک می گوید داده های کاربران آمریکایی را با دولت چین به اشتراک نمی گذارد و نخواهد گذاشت و استدلال می کند لایحه مجلس نمایندگان، در واقع یک ممنوعیت است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۶    
فیلم زندگینامه ای اوپنهایمر کریستوفر نولان که جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد، بیشترین هزینه را در بین 10 فیلم امسال در بخش تبلیغات داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
بالی یک روز را برای سکوت تعطیل می کند. این روز که نایپی نام دارد از نگاه هندوهای منطقه سرآغاز سال نو در بالی و زمان سکوت و بی تحرکی برای گیج کردن شیاطین و بیرون راندن آنها از جزیره است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
یک ایمپالا سعی می کند برای فرار از روی 7 شیر در تلاشی بپرد. کاری که به سرانجام نرسید و این حیوان نگون بخت شکار شد و توسط 22 شیر خورده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
سوال دوم مطرح می شود: وقتی دوربین مدار بسته بود، چرا آن فرد معمم با موبایل شخصی خودش از آن خانم تصویربرداری می کرده است؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۸    
در چهارشنبه سوری، تعدادی از جوانان با تعرض به خودروی امدادی آتش نشانی و پرتاب ترقه به سمت آن باعث ایجاد خسارت شدند و با انتشار تصویر آن در فضای مجازی باعث بر هم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت ماموران ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
با تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی تهران پرونده هفته بیستم نیز بسته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
واگذاری سیمکارت، بیمه و کارت شناسایی از طریق دفاتر کفالت و پیشخوان منتخب که مورد تایید اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی است قانونی محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
استقلال و پرسپولیس از ساعت 20 امروز (چهارشنبه) در دربی پایتخت به مصاف هم خواهند رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۴    
متخصص طب سنتی و ایرانی توصیه کرد که صرف غذا در ماه رمضان در دو وعده افطاری و سحری صورت بگیرد و آنچه قرار است به عنوان افطاری و شام بصورت همزمان صرف شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
گولسیانی در دومین فصل حضور در پرسپولیس باز هم ستاره درخشان سرخ ها بوده اما یک مصدومیت بد موقع در نیم فصل دوم گریبانگیر او شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
مهدی تاج سال گذشته تصمیمی بحث برانگیز گرفت و در حالی که نام چهره های خوشنام فوتبالی و فوتسالی مطرح بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۰    
عالیشاه پیش از این با علی پروین مشترکا 7 بار سابقه کاپیتانی در دربی برای پرسپولیس را داشتند و حالا با قرارگیری در ترکیب اصلی پرسپولیس و از آنجا که کاپیتان اول سرخ ها نیز محسوب می شود با 8 بار عنوان ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
جز مدافعین میانی، ترکیب پرسپولیس مشابه بازی گذشته این تیم است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
ترکیب آبی پوشان تهرانی مشخص شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
این تصادف بعدازظهر امروز (چهارشنبه، 23 اسفند ماه) در سه راهی روستای لچ براثر برخورد پراید با تریلی رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
این فناوری اولین بار در جام جهانی فوتسال 2021 در لیتوانی بهره برداری شد و با استفاده از آن دقت در تصمیمات داوران بیش از گذشته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
جان سینا در مصاحبه های زیادی عنوان کرده که پایان دوران حضورش در رینگ کشتی کچ نزدیک است. با این وجود، او هرگز احتمال حضور در رسلمنیا 40 یا حتی یک دوره قهرمانی دیگر را رد نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
در ترکیب تیم بازیکنان بی شکست تاریخ دربی، 9 بازیکن پرسپولیسی، یک بازیکن پرسپولیسی/استقلالی و یک بازیکن استقلالی حضور دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
علیرضا میرغفاری از بی نتیجه ماندن جلسه امروز بعد از ظهر شورای عالی کار برای تعیین سبد حداقل معیشت و حداقل دستمزد سال آینده خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۸    
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با بیان اینکه بیشترین تاکید ما در سال های اخیر به محیط بانان، دستگیری افراد هنگام شروع شکار است ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
منچسترسیتی در دوران حضور پپ گواردیولا و طی هفت فصل، پنج بار قهرمان لیگ شده است و حالا برای چهارمین قهرمانی پیاپی تلاش می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 20 امروز چهارشنبه 23 اسفند به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تصریح کرد: به دلیل وجود سراهای لوازم خانگی، مردم اقبالی به خرید نقدی ندارند و به خرید اقساطی از سراها روی آورده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
کیلیان امباپه در حالیکه خود را برای انتقال تابستانی به رئال مادرید آماده می کند، مبلغی باورنکردنی را به خرید یک خانه مجلل در اسپانیا اختصاص می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
مهدی طارمی از چند ماه دیگر بازیکن پورتو نخواهد بود و کونسیسائو از ماه ها پیش در تلاش است، جانشین مهدی طارمی را پیدا کند و طبیعی است در این ماه ها باید بیشتر به جانشین مهدی طارمی بازی می داده تا مهاجم ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
با توجه به صدرنشینی استقلال بلیت جایگاه طرفداران استقلال به قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان میلیون فروخته می شد و جایگاه پرسپولیس 500 هزار تومان ارزان تر یعنی به مبلغ 2 میلیون تومان به هواداران این ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
کتاب خاطرات آل پاچینو ، بازیگر برنده اسکار با عنوان سانی بوی در ماه اکتبر با بازار عرضه خواهد شد.