پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 7 فروردین 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 فروردین 1401 عصر خبر 2 فروردین 1401 عصر خبر 3 فروردین 1401 عصر خبر 4 فروردین 1401 عصر خبر 5 فروردین 1401 عصر خبر 6 فروردین 1401 عصر خبر 7 فروردین 1401 عصر خبر 8 فروردین 1401 عصر خبر 9 فروردین 1401 عصر خبر 10 فروردین 1401 عصر خبر 11 فروردین 1401 عصر خبر 12 فروردین 1401 عصر خبر 13 فروردین 1401 عصر خبر 14 فروردین 1401 عصر خبر 15 فروردین 1401 عصر خبر 16 فروردین 1401 عصر خبر 17 فروردین 1401 عصر خبر 18 فروردین 1401 عصر خبر 19 فروردین 1401 عصر خبر 20 فروردین 1401 عصر خبر 21 فروردین 1401 عصر خبر 22 فروردین 1401 عصر خبر 23 فروردین 1401 عصر خبر 24 فروردین 1401 عصر خبر 25 فروردین 1401 عصر خبر 26 فروردین 1401 عصر خبر 27 فروردین 1401 عصر خبر 28 فروردین 1401 عصر خبر 29 فروردین 1401 عصر خبر 30 فروردین 1401 عصر خبر 31 فروردین 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۶    
100 هزار و 437 مسافر نوروزی در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش وپرورش و هفت میلیون و 515 هزار و 485 نفر در مهمان سراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و غیره اقامت کردند که 60 ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۵    
آووکادو یکی از مفیدترین غذا ها برای مو است. در حالی که ماسک های زیادی وجود دارد که سلامت مو را تقویت می کند، مصرف آووکادو نیز فواید بسیار خوبی برای مو به همراه دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۷    
خبر فوری نوشت: همسر فداکار توجه زیادی به خواسته های شما دارد. در بسیاری از افراد از خودگذشتگی بخش جدایی ناپذیر از آنها است زیرا این خصوصیت با ماه تولدشان رابطه مستقیم دارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
ایلنا نوشت: رئیس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: تعداد غرق شدگان سواحل قشم به پنج نفر رسید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۳    
اگر شما پیش از سن 60 سالگی دچار ریزش مو و سفیدی ناگهانی شدید باید در سبک زندگی خود بازنگری کنید و به اندازه کافی موادغذایی مفید مصرف کنید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۵    
تصویری از خانواده تنبل ها که در حیات وحش آمریکای جنوبی به ثبت رسیده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این 200 روز به خوبی نشان می دهد فرمان تحول در خودروسازی با مدیریت جهادی کاملا شدنی است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: با موافقت سرمربی سلسائو، نیمار و وینیسیوس اردوی تیم ملی برزیل را ترک کردند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۵    
ایسنا نوشت: در پی افزایش آمار موارد ابتلا به کووید19 در چین، این کشور شهر "شانگهای" را به مدت 10 روز طی دو مرحله قرنطینه کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۲    
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه 32 درصد از جان باختگان در تصادفات سرنشین خودروها و غالباً کودکان و افراد کهنسال هستند گفت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۲    
در حالی که پولکادات ادعا می کند که برای حل مشکلات خود بلاک چین ها پا به عرصه گذاشته است. Polkadot پلی میان همه بلاک چین ها ترتیب داده و بسیار تعامل پذیر است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۶    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: امیدوارم که هر دستگاه فعالیت های مربوط به خودش را آسیب شناسی کند و من بتوانم این مشکلات را در هیأت دولت و یا با وزیر مربوطه مطرح کنم ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۲    
سردار هادیان فر در خصوص عمل نکردن ایربگ ها گفت: در تصادفات معمولا این است که اصلا گزارشی نداریم که ایربگ خودرو ها عمل کرده باشند و بنابراین نمی توان گفت که این وسیله جان پناهی برای مردم است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور، نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را ضروری دانست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که به توافق هسته ای با ایران نزدیک شده و روی 95 درصد از نکات توافق حاصل شده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۵۹    
تجارت نیوز نوشت: هنوز تکلیف مذاکرات وین به طور قطعی مشخص نیست و همین باعث سردرگمی معامله گران در بازارهای مختلف شده است، بازار مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
رهبر انقلاب در حکمی حجت الاسلام قاضی عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۸    
وزیر مشاور در امور دفاعی قطر بر علاقه مندی کشورش به موفقیت توافق هسته ای با ایران تأکید کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۲    
فارس نوشت : رئیس جمهوری کشورمان طی احکام جداگانه ای 2 عضو حقیقی ستاد راهبری تحول دولت را منصوب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۹    
تمرین تیم ملی با بازگشت آزمون و اضافه شدن جهانبخش و همینطور حضور میرشاد ماجدی در مشهد برگزار شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم با تکیه بر توانمندی های خود به تولید انواع واکسن دست یافت و می بایست از حمایت سازمان جهانی بهداشت در ثبت آنها برخوردار ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری مازندران ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
دو منبع امروز (یکشنبه) به خبرگزاری رویترز گفتند که طالبان به خطوط هوایی در افغانستان اعلام کرده که زنان نمی توانند "بدون همراه مرد" سوار پروازهای داخلی و یا خارجی شوند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش 26 درصدی مصرف بنزین کشور در یازده روز گذشته از تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۳۷    
انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای رایزنی و دیدار با علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان به تهران سفر کرده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۹    
و در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهد بود و از چهارشنبه نیز افزایش نسبی دما برای تهران پیش بینی می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۳    
گروه خودروسازی سایپا در راستای تکریم مشتریان و جلب رضایت مردم در ارایه خدمات، اشتراک 19روزه امداد نوروزی را به مشترکانی ارایه می دهد که خودروهایشان در دوره گارانتی نیست و همچنین تخفیف استفاده از ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۰    
هتل چهارستاره نارنجستان نور برای سوییت های دوبلکس خود در تعطیلات پیش رو شبی 3.5 میلیون دریافت می کند. تقریبا همین رقم را مسافران نوروزی برای برخی از اقامتگاه های بومگردی پرداخت می کنند
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۰    
باشگاه استقلال ادعا کرد که دیدار آبی ها مقابل پیکان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۹    
خبر ورزشی نوشت:پیشکسوت فوتبال ایران از مخالفت خود با فعالیت مربی خارجی در تیم ملی کشورمان سخن گفت اما اقدام به تغییر مربی پس از یک شکست را نادرست خواند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۰    
به مناسبت آغاز سال جدید، جمعی از مقامات کشوری و لشکری با حضور در ساختمان ریاست جمهوری با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری دیدار و گفت وگو کردند. منبع: ریاست جمهوری
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بر خلاف قوانین شهرسازی شهرداری تهران و شرکت نفت با استفاده از یک پل دو ساختمان را به یکدیگر متصل کرده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۴    
ایرنا نوشت: انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین که به تهران سفر کرده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۱    
خبر آنلاین نوشت:رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر انجام نظارت های هوشمند بر عملکرد بانک ها در سال جدید، هفت فرمان مهم به منظور حمایت از رونق تولید، تسهیل وثایق بانکی در اعطای تسهیلات خرد به مردم ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۱    
ایسنا نوشت: با اینکه اعلام شده بود مربی تیم ملی به کرونا مبتلا شده اما تصاویر او در سفر به کشورهای منطقه منتشر شده است
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳    
پارسینه: مدیرعامل بانک ملت در دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اپراتور آی تی ساز، با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های قوی بانک ملت، خواستار توسعه و ارتقاء سطح تعاملات و همکاری های بین دو مجموعه شدند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
دکتر امیر عبداللهیان در پست جدید اینستاگرامی خود نسبت به بخشی از مصاحبه اخیرش با صدا و سیما که در آن رویکرد فرماندهان عالی سپاه در خصوص توافق را مطرح کرده بود توضیح داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۲    
فرارو نوشت: خوردن نمک زیاد می تواند منجر به کم آبی سلولی شود. هنگامی که یک فرد کم آب می شود مغز تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین، واکنش شما و تمرکزتان کاهش می یابد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
ایرنا نوشت: خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز به نقل از منابع دولتی خبر داد که کره شمالی پس از حدود چهار سال مقدمات انجام یک آزمایش هسته ای جدید را فراهم می کند
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
فارس نوشت: همزمان با آغاز تعطیلات، مصرف آب در جزیره هرمز روند صعودی داشته و بر اساس آمارهای دریافتی مصرف آب در این جزیره طی روزهای اخیر افزایش سه برابری داشته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
ایسنا نوشت: پزشکان در چندین کشور به ویژه ایالات متحده، در رسانه های اجتماعی به همکاران خود در مورد افزایش بیمارانی که اغلب با حالت تهوع، استفراغ و درد شکم مراجعه می کنند، هشدار دادند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۳    
ایسنا نوشت: معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران از بهبود حال عمومی مهدی چمران خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۳    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک که در بازگشتش به این تیم موفق به گلزنی شد، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۰    
فارس نوشت : یک منبع آگاه گمانه زنی ها پیرامون تغییر وزیر کشور و انتصاب وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۷    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از ناتو خواست تنها یک درصد از زرادخانه خود، به ویژه تانک ها و هواپیماهایش را برای مقابله با روسیه در اختیار اوکراین قرار دهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۴    
ایرنا نوشت: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش تصادفات اعلام کرد: از 25 اسفند تاکنون 486 نفر در حوادث جاده ای جان باختند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۱    
در تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک عدد صندوق صدقات، پراید دچار خسارت جدی شد. منبع: خبرفوری
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۵    
ایلنا نوشت : امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی با صدور پیامی درگذشت فرزند امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش را تسلیت گفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۲    
تسنیم نوشت : رسانه لبنانی از عزم تیم ملی فوتبال ایران برای بهبود وجهه خود در دیدار برابر ایران خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۲    
واحدمرکزی خبر نوشت: مقاومت یمن به رژیم سعودی سه روز مهلت داد تا به تجاوز به خاک آن کشور پایان دهد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
ایرنا نوشت: نظرسنجی یک موسسه نروژی نشان می دهد که نیمی از اوکراینی ها آماده مشارکت مستقیم در جنگ هستند؛ این آمار در میان مردم 70 درصد و در میان زنان 30 درصد است
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۳    
خبرآنلاین نوشت:مهران احمدی با انتشار عکسی از خودش در کنار بهرام افشاری و امیر جعفری در تایلند، از عوامل ساخت فیلم سگ بند تشکر کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۰    
معاون وزیر اقتصاد گفت: تجارت خارجی غیرنفتی کشور در سال 1400 با تبادل 162 میلیون تن کالا با کشورهای جهان، رکورد 100 میلیارد دلاری را به ثبت رساند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۷    
خبرورزشی نوشت :دیان کولوسوسکی ستاره تیم ملی سوئد و تیم تاتنهام با الدینا اهمیچ بازیکن تیم ملی زنان بوسنی ازدواج کرده که در سوئد بیش از خودش محبوب و معروف هم هست
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۴    
نامه نیوز نوشت : غلامرضا ظریقیان گفت: شعار فراجناحی بودن دولت نه تنها به معنای واقعی اش محقق نشد، بلکه دولت متشکل از تمام نیروهای اصولگرا هم نشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا طی دیدار با پناه جویان اوکراینی در ورشو ولادیمیر پوتین همتای روسی خود را ”قصاب” خواند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۳    
تسنیم نوشت: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه هر ساعت 2 فوتی و 29 مجروح در جاده های کشور ثبت می شود گفت: 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتر شهرها اتفاق می افتد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۰    
ایرنا نوشت : هماهنگ کننده اروپایی گفت وگوها پس از دیدار با مقامات و مذاکره کننده ارشد کشورمان و دریافت مطالب و نکات ایران، برای انتقال این مطالب راهی اروپا و پس از آن برای نهایی کردن تصمیمات ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مهدی قلی پور می گوید: در بازار ارز نیز احتمالا با اعلام تحولات بین المللی نرخ دلار تا 25 هزار تومان کاهش یافته و سپس تا پایان سال 1401 تا 27 الی 28 هزار تومان و متناسب با ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۰    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: مهدی طارمی با 4 گل زده در صدربهترین گلزنان انتخابی جام جهانی در آسیا قرار گرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
ایسنا نوشت: عنایت الله بخشی، بازیگر سریال های امام علی و پهلوانان نمی میرند ، برای سال 1401 آرزو کرد: امیدوارم هیچ پدری دست خالی به خانه بازنگردد و شرمنده نگاه های پر امید کودکش نباشد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۳    
دولت انگلیس اعلام کرده که تاکنون تحریم هایی را علیه بانک های روسی، الیگارش های این کشور و اعضای خانواده های آن اعمال کرده است.