پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 15 فروردین 1401 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 30 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1400 عصر خبر 31 اردیبهشت 1401 عصر خبر 31 خرداد 1401 عصر خبر 31 تیر 1401 عصر خبر 31 مرداد 1401 عصر خبر 31 شهریور 1401 عصر خبر 30 مهر 1401 عصر خبر 30 آبان 1401 عصر خبر 30 آذر 1401 عصر خبر 30 دی 1401 عصر خبر 30 بهمن 1401 عصر خبر 29 اسفند 1401 عصر خبر 1 فروردین 1401 عصر خبر 2 فروردین 1401 عصر خبر 3 فروردین 1401 عصر خبر 4 فروردین 1401 عصر خبر 5 فروردین 1401 عصر خبر 6 فروردین 1401 عصر خبر 7 فروردین 1401 عصر خبر 8 فروردین 1401 عصر خبر 9 فروردین 1401 عصر خبر 10 فروردین 1401 عصر خبر 11 فروردین 1401 عصر خبر 12 فروردین 1401 عصر خبر 13 فروردین 1401 عصر خبر 14 فروردین 1401 عصر خبر 15 فروردین 1401 عصر خبر 16 فروردین 1401 عصر خبر 17 فروردین 1401 عصر خبر 18 فروردین 1401 عصر خبر 19 فروردین 1401 عصر خبر 20 فروردین 1401 عصر خبر 21 فروردین 1401 عصر خبر 22 فروردین 1401 عصر خبر 23 فروردین 1401 عصر خبر 24 فروردین 1401 عصر خبر 25 فروردین 1401 عصر خبر 26 فروردین 1401 عصر خبر 27 فروردین 1401 عصر خبر 28 فروردین 1401 عصر خبر 29 فروردین 1401 عصر خبر 30 فروردین 1401 عصر خبر 31 فروردین 1401 
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
ایلنا نوشت: ما داریم برای یک عده آدم که روح شان هم خبر ندارد حکم می سازیم! می فهمید کجاییم یا نه؟ ؛ این خلاصه ای از داستان نمایش مختومه است که در خانه هنرمندان ایران اجرا می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو در بازار کشور به صورت لحظه ای در حال افزایش است. چه عاملی باعث گرانی خودرو شد؟ این افزایش قیمت تا چه زمانی ادامه دارد؟
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۹    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته 2737 بیمار کووید19 در کشور شناسایی شدند ومتاسفانه در این بازه زمانی 28 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۹    
مشاهده قیمتگذاری انواع خودروها در بازار نشان می دهد قیمت خودروهای مدل 1401 نسبت به سال گذشته رشد 10 تا 20 میلیون تومانی را تجربه کرده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
خبرورزشی نوشت: قرارداد مدافع 40 ساله پرسپولیس به پایان رسیده اما هنوز شخصی از باشگاه برای تمدید با سید جلال حسینی تماس نگرفته است
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۷    
بوریس جانسون در سفری غیرمنتظره به کی یف سفر کرد و با ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
صفحه طنز کارتون نیشخط در اینستاگرام با انتشار کارتونی به حمله ارتش روسیه به اوکراین به دستور ولادیمیر پوتین که با انتقادات گسترده بین المللی و تحریم های شدید برای روسیه همراه شد، پرداخت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۴    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو بر روند کاهش خودروهای دارای کسری قطعه طبق برنامه و دستور رییس جمهوری محترم تاکید کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۱    
گروه خودروسازی سایپا در راستای آرامش بخشی به بازار خودرو و عرضه خودرو به متقاضیان واقعی، اولین پیش فروش یکساله 6 محصول خود در سال جدید را از 17 فروردین ماه آغاز می کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
ایسنا نوشت: جدیدترین گزارش "هیات بین دولتی تغییرات اقلیمی سازمان ملل" که جامع ترین و تازه ترین ارزیابی دانشمندان در سراسر دنیا درباره گرم شدن کره زمین است حاوی این پیام مهم است که "شاهراه رسیدن به ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
ایسنا نوشت: فرانک والتر اشتاین مایر برای نخستین بار اذعان کرد، در سال های گذشته در تعامل سیاسی با روسیه دچار اشتباه هایی شده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
ایسنا نوشت: نخست وزیران رژیم صهیونیستی و هند در یک گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درباره تحولات جهان و منطقه و همچنین برنامه هسته ای ایران رایزنی کردند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
فارس نوشت: وزیر ورزش و جوانان برای ارائه توضیحات درباره حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد فردا به کمیسیون فرهنگی مجلس می آید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۷    
ایسنا نوشت:نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد که تقاضای 185 نماینده برای بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۰    
عبدالملکی گفت: در رابطه با نظارت برخط طرح های اشتغال یک داشبورد مدیریتی در حال طراحی است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۴    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از زنان هنرمند و دردمند دست اندرکار سینمای ایران برای حضور در نشستی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور طرح مسائل و مشکلات خود و تبیین ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۵    
فصل بهار درواقع فصل کم و ساده کردن غذا و نوشیدنی و آرامش نسبی جسمی و روحی در کنار شکوفایی طبیعت است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۸    
وزارت خارجه آلمان امروز دوشنبه، 40 دیپلمات روس را عنصر نامطلوب توصیف کرد و آنها را اخراج کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۵    
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه خواستار محاکمه ولادیمیر پوتین به اتهام ارتکاب جنایت جنگی شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۲    
در نهایت این نظرسنجی که ماسک در توییت دیگری درباره اش اعلام کرده بود نتایج آن پیامدهای مهمی خواهد داشت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با هوادار را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۰    
سعید مدنی کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه خصوصی سازی خودروسازان دارای الزاماتی نیز است، تصریح کرد: اولین و مهم ترین الزام در این رابطه، کنار گذاشتن قیمت گذاری دستوری خودرو است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۷    
وزیر در حاشیه بازید از پروژه قطار شهری جهاددانشگاهی گفت: خودکفایی در حوزه حمل و نقل می تواند بر دیگر حوزه ها تاثیر بگذارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: اگر مکثی در روند مذاکرات وین برای لغو تحریم ها دیده می شود، بدلیل زیاده خواهی طرف آمریکایی و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کسب عالی منافع ملت و رعایت خطوط قرمزهاست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۳    
حامد لک در آستانه دیدار برابر هوادار استوری را منتشر کرد که برای او حاشیه ساز شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۷    
سرهنگ جهانی ادامه داد: تصادفات درون شهری در نوروز امسال به نسبت مدت مشابه گذشته 50 درصد و سوانح جاده ای برون شهری 15 درصد کاهش داشته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش کمیسیون اصل 90 پیرامون آسیب شناسی روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون، رسید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور روسیه فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن محدودیت هایی برای اعطای ویزای ورود به روسیه برای شهروندان کشورهای غیردوست اعمال می شود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۳    
روزنامه نیروهای مسلح چین گزارش داد که روز یکشنبه بیش از دو هزار نفر از پرسنل بخش پزشکی از تمام زیرمجموعه های ارتش از جمله نیروی دریایی و نیروهای مشترک پشتیبانی، به شانگهای اعزام شده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۳    
الحاقیه بیمه شخص ثالث امسال اختیاری است. در تصادف های منجر به فوت یا قطع عضو مابه التفاوت آن را صندوق خسارت های بدنی پرداخت می کند اما بابت خسارت های مالی شرایط تاحدودی فرق دارد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت که ایران از ایجاد آتش بس در یمن و رفع کامل محاصره این کشور استقبال می کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: باید حرمت امام هشتم در این شهر حفظ شود. بنابراین اگر بحثی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح می شود ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۲    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان نداشته ایم و همان قیمت های قبلی پابرجاست، گفت: تعزیرات با هر گونه افزایش غیرقانونی قیمت نان برخورد جدی خواهد داشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۱    
قیمت هر کیلوگرم نیم دانه هاشمی اعلا سرلاشه معطر 86 هزار تومان است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
رسانه های عراقی از وقوع چند انفجار در اطراف شهر موصل خبر دادند که گفته می شود یکی از این انفجارها به دلیل حمله انتحاری بوده که در اثر آن هشت تن از نیروهای ارتش عراق زخمی شده اند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رییس سازمان اورژانس کشور از غرق شدن 47 نفر در تعطیلات نوروز و رشد 40 درصدی ماموریت های اورژانس در حوادث ترافیکی خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو ضمن انتقاد از اظهارات اخیر طرح شده که سبب ایجاد شبهه در افکار عمومی و زیر سوال بردن تلاش صنعتگران کشور می شود ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۴    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به آغاز اولین روز کاری پس از تعطیلات طولانی مدت نوروز 1401 پرداخت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۱    
سرمربی استقلال گفت: تمام بازی های باقی مانده ما سخت است و باید با تمام توان خود به میدان برویم.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
ایسنا نوشت: در حالی که به تازگی بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه پرداخت وام ازدواج 120 میلیونی با وثایقی سهل تر به شبکه بانکی خبر داده است ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۷    
مهر نوشت: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه فقره سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام وصول شد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۴    
فارس نوشت: رسانه اماراتی ستاره ایرانی شباب الاهلی دبی را در این تیم به زندانی تشبیه کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۴    
تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 33 نماینده به رئیس جمهور را قرائت کرد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۸    
سازمان تامین اجتماعی مکلف است حساب درآمد و هزینه های موضوع این قانون را جداگانه نگهداری نماید.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۹    
جماران نوشت: یک مربی ایرانی شاغل در آمریکا می گوید جراید و کارشناسان در هر دو کشور شناخت خوبی از همدیگر ندارند و فکر می کنند رقبای راحتی برای هم هستند!
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش حقوق کارکنان وظیفه از اسفند ماه 1400 خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۷    
ایرنا نوشت: عمران خان نخست وزیر پاکستان از جزئیات بیشتری درباره تهدیدهایی از سوی مقام های آمریکایی که طی یک ماه گذشته با آنها مواجه شده است پرده برداشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۷    
رییس قوه قضاییه با اشاره به دستور سال گذشته خود مبنی بر چگونگی استفاده از دستبند و پابند هنگام جلب یا انتقال متهمین و محکومین ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه سابق آمریکا از واشنگتن و متحدانش خواست تا فشار خود بر روسیه را در بحبوحه حمله اش به اوکراین دو برابر کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
شهر نوشت: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از صدور کارت شناسایی برای دستفروشان تهران در سال جاری خبر داد و گفت ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۱    
ایسنا نوشت: وال استریت ژورنال گزارش کرد، صدراعظم آلمان تنها چند روز پیش از آغاز حمله نظامی روسیه به زلنسکی فرصتی برای صلح پیشنهاد کرد اما رئیس جمهوری اوکراین این پیشنهاد را نپذیرفت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۱    
ایسنا نوشت:بازیکن پیشین کروات آبی ها راضی به توافق با مدیران باشگاه استقلال نیست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
قرن نو نوشت: این روزها خط ساحلی مازندران پر شده است از شهرک های ساحلی لاکچری ساخته شده و یا در دست ساخت؛ شهرک های ساحلی که واحدهای آن حداقل متری 100 میلیون تومان به فروش می رسد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
ایسنا نوشت:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه مجلس و شورای نگهبان درخصوص مجوز واردات خودرو تصمیم گیری کردند و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت در این زمینه دخالتی نداشتند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
جماران نوشت: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: با همه این حرفها و مشکلات، دزدی ها، ناجوانمردی ها و خیانت هایی که برخی از مسئولین در دوره های مختلف به این مردم، دین و انقلاب کردند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
ایرنا نوشت: فروشندگان ملک در چندین منطقه پایتخت به ایرنا می گویند: جریان کاهش قیمت در طول ماه های سال گذشته وارد بازار مسکن 1401 شده است و ریزش نرخ های پیشنهادی و ثبات قیمت در سال جاری با تکیه بر ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۲    
قرن نو نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا گفت : دیگر کسی نمی تواند جلوی فروش نفت ایران و انتقال ارز به داخل کشور را بگیرد ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۲    
ایسنا نوشت: پخش برنامه دورهمی که در ایام نوروز هر شب روی آنتن می رفت، ادامه خواهد داشت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
عزیز آذرخرداد؛ خبرنگارآزاد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
از دولتی که به راستی خود را مردمی می داند انتظار داریم به قانون و خواسته بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تمکین کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۷    
مدارا نوشت:غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر 40 سال بعد از انقلاب ما هزار مدیر فاسد داشته باشیم نباید فاتحه آن انقلاب و کشور را خواند .. ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مهر نوشت: موسوی لارگانی گفت که به من گفته اند نامه استیضاح وزیر بهداشت توسط نمایندگان امضا شده، بنابراین خواهشمند است هیئت رئیسه به این موارد رسیدگی کند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تیم ملی عربستان را برای حضور در مسابقات کوپا آمریکا 2024 دعوت کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نفخ شکم را می توان بدون مراجعه به پزشک و با مصرف برخی مواد غذایی در منزل درمان کرد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از حضور وزرای ورزش و کشور در این کمیسیون برای رسیدگی به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
ایرنا نوشت: تحریم هایی که آمریکا و متحدانش علیه صادرات انرژی روسیه وضع کرده اند، با کاهش عرضه، بهای سوخت هواپیما در آمریکا را افزایش داده است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت:سرلشکر پاسدار باقری در پیامی عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
ایرنا نوشت: وزرای خارجه کشورهای عربی برای گفت وگو در مورد وضعیت اوکراین به مسکو و ورشو سفر می کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از زمان سحر تا افطار در یک فاصله طولانی، فعالیت سیستم گوارشی کم می شود و با فرا رسیدن زمان افطار ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت : اینکه طرح شفافیت پس از اصلاح مدتی در دستور کار ماند، به علت نگرانی رئیس مجلس و برخی افراد دیگر بود ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۳    
ایلنا نوشت: نشست روز گذشته برای تعیین افزایش مستمری بازنشستگان کارگری بدون نتیجه خاتمه یافت.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۷    
ایسنا نوشت:امیر قطر گفت: گروهی که تیم ایران ( برای مسابقات جام جهانی) در آن قرار گرفته گروهی حماسی است و مطمئناً شاهد بازی های جذابی خواهیم بود.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۷    
خراسان نوشت: مهمونیِ ایرج طهماسب و راز بقا ی سعید آقاخانی از جمله برنامه هایی بودند که توانستند در تعطیلات نوروزی توجه مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به خود جلب کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش 30 درصدی ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت خبر داد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع برنج نیم دانه برای پخت شله زرد را منتشر کرد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۰    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما به ویژه در سواحل دریای خزر و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبرداد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۰    
ایسنا نوشت: معاون وزیر دفاع عربستان ابراز امیدواری کرد که رایزنی های یمنی-یمنی با نظارت شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نقش موثری در دستیابی به یک راه حل سیاسی فراگیر ایفا کند
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۷    
تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو در پانزدهمین روز سال نوسانات خود را آغاز کرد. این نوسانات قیمتی در بازار خودروی کشور ادامه دار خواهد بود؟
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۷    
فرهیختگان نوشت: شکوفه عزیزی، عروسک گردان و صداپیشه و شرکت کننده فصل دوم عصر جدید که با زنگ طلایی سیدبشیر حسینی به مرحله بعد رفت می گوید بعد از حضور در این برنامه شناخته شد و افراد بسیار زیادی با هنر ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مغز نیز مانند سایر اندام ها برای درست کار کردن نیازمند توجه ویژه است، از این رو، متخصصان همواره تاکید دارند افراد همان طور که به سلامت جسمانی خود اهمیت می دهند ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری اوکراین در سخنانی خطاب به حاضران در مراسم گرمی، از شرکت کنندگان خواست تا هر طور که می توانند از کشورش حمایت کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
ایسنا نوشت: مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای اعلام کرد بسیاری از سوری ها مایلند در مقام جبران کمک و حمایت روسیه از کشورشان، در عملیات نظامی مسکو علیه اوکراین شرکت کنند.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۵    
ورزش سه نوشت:مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که با توجه به شرایط گروه تیم ملی در جام جهانی، شانس صعود برای شاگردان اسکوچیچ وجود دارد
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دولت پاکستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که عمران خان دیگر سمت نخست وزیری این کشور را برعهده ندارد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۲    
نامه نیوز نوشت: تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: اگر قرار است وزارت خارجه هیچ نقشی نداشته باشد و تنها نقش توجیه گر مسائل را بازی کند بهتر است دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مسئولیت مذاکرات را برعهده ...
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۲    
ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد، دولت روسیه باید بهای جرایم جنگی ارتکابی در شهر "بوچا" اوکراین را با شدیدترین شکل تحریم ها بپردازد.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۲    
ایسنا نوشت: سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شواهد نشان می دهد که احتمال بارداری ایران - یوزپلنگ تحت اسارت در استان سمنان - بالاست.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۹    
ایسنا نوشت: بانک مرکزی روسیه اعلام کرد ذخایر ارز خارجی و طلای روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین بیش از 38 میلیارد دلار کاهش یافته است.
عصر خبر   ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۹    
ایرنا نوشت: شیخ حمد بن تمیم آل ثانی با اظهار خرسندی از راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی گفت ...