جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 30 بهمن 1398 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بهار نیوز 31 خرداد 1398 بهار نیوز 31 تیر 1398 بهار نیوز 31 مرداد 1398 بهار نیوز 31 شهریور 1398 بهار نیوز 30 مهر 1398 بهار نیوز 30 آبان 1398 بهار نیوز 30 آذر 1398 بهار نیوز 30 دی 1398 بهار نیوز 29 اسفند 1398 بهار نیوز 1 بهمن 1398 بهار نیوز 2 بهمن 1398 بهار نیوز 3 بهمن 1398 بهار نیوز 4 بهمن 1398 بهار نیوز 5 بهمن 1398 بهار نیوز 6 بهمن 1398 بهار نیوز 7 بهمن 1398 بهار نیوز 8 بهمن 1398 بهار نیوز 9 بهمن 1398 بهار نیوز 10 بهمن 1398 بهار نیوز 11 بهمن 1398 بهار نیوز 12 بهمن 1398 بهار نیوز 13 بهمن 1398 بهار نیوز 14 بهمن 1398 بهار نیوز 15 بهمن 1398 بهار نیوز 16 بهمن 1398 بهار نیوز 17 بهمن 1398 بهار نیوز 18 بهمن 1398 بهار نیوز 19 بهمن 1398 بهار نیوز 20 بهمن 1398 بهار نیوز 21 بهمن 1398 بهار نیوز 22 بهمن 1398 بهار نیوز 23 بهمن 1398 بهار نیوز 24 بهمن 1398 بهار نیوز 25 بهمن 1398 بهار نیوز 26 بهمن 1398 بهار نیوز 27 بهمن 1398 بهار نیوز 28 بهمن 1398 بهار نیوز 29 بهمن 1398 بهار نیوز 30 بهمن 1398 
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۴    
گروه اقتصادی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با عرضه سهام شرکت های جدید توسط دولت در بازار بورس، نقدینگی می تواند بدون ایجاد حباب در بورس باقی بماند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۹    
گروه جامعه: دبیرکل خانه روان شناسان ایران به والدین دارای کودک زیر 6 سال توصیه کرد که داشتن تعامل سازنده با فرزندشان به معنی باج دادن و پذیرفتن بی چون و چرای خواسته های کودک نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی - فعال سیاسی- در کانال تلگرامی خود نوشت: طبق گزارش خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نامزد نمایندگی از شهر قم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
گروه اقتصادی: کنگره جهانی موبایل در سال 2020 یکی از مهم ترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت ها مانند هوآوی را در موقعیتی خاص قرارداد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
گروه اقتصادی: معاون مسافری راه آهن: با ورود ناوگان جدید به شبکه ریلی در اسفندماه، ظرفیت جدیدی برای قطارهای عید ایجاد می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
گروه سیاسی: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، محتوای جلسه اش با شورای نگهبان را منتشر کرد
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
گروه ورزشی: ینس لمان، دروازه بان سابق آرسنال، معتقد است که آرسنال شکست ناپذیر در فصل 4-2003 از لیورپول کنونی قوی تر بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
گروه ورزشی: به نظر می رسد که زین الدین زیدان برای ارائه بهترین فرم ستاره بلژیکی تیمش برنامه ویژه ای در سر داشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
گروه ورزشی: جولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش، صحبت های جالبی را درباره ژوزه مورینیو مطرح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، مدعی شده در بازی فردا بازیکنانی که کمتر در هفته های اخیر بازی کرده اند به میدان خواهند رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
گروه ورزشی: باشگاه میلان مصدومیت ستاره دانمارکی خود یعنی سیمون کیائر را تایید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
گروه ورزشی: به نظر می رسد که کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی ناپولی، به دیدار برابر بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
گروه ورزشی: دیگو مارادونا این روزها بازهم شرایطی بحرانی دارد. اسطوره فوتبال آرژانتین با اتهامی جدید مواجه شده؛ مصرف مواد روی نیمکت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
گروه جامعه: اداره کل محیط زیست استان گلستان به مردم درباره لاشه پرندگان مهاجر هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
گروه فرهنگی: انتشار تصاویر آتلیه ای مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه شد و این سوال را مطرح کرد که این عکس ها چگونه لو رفتن و منتشر شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
گروه جامعه: رئیس پلیس راه مازندران گفت:برای تسهیل در تردد خودروها، محور چالوس فردا جمعه 2 اسفند ماه یک طرفه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
گروه اقتصادی: دبیرکل خانه کارگر گفت: حق اعتراض چه در قانون اساسی و چه در برنامه پنجم توسعه ذکر شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
گروه اقتصادی: زمستان امسال وضعیت بارش ها مطلوب بود و حتی در برخی نقاط شاهد بارش برف نیز بودیم اما با این وجود همچنان در برخی استان ها میزان بارنگی ها منفی اعلام شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۶    
گروه جامعه: معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی با اشاره به شرایط برخی موارد مشکوک به این بیماری گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
گروه جامعه: انتشار خبر مبنی بر فوت دو شهروند قمی و مثبت بودن آزمایشات اولیه در خصوص ابتلا به بیماری کرونا، موجب مراجعات کثیر مردم به داروخانه ها شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۶    
گروه جامعه: مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم امروز تعطیل هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
گروه عکس: در مطلب امروز سراغ مدل 2020 این خودرو می رویم تا نگاهی دقیق تر به ویژگی های آن داشته باشیم.همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ اکسنت کوچک شده سدان های گران قیمت هیوندای است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی فریمان گفت: نگهبان 58 ساله در یکی از شهرک های صنعتی فریمان بر اثر جداشدن در آهنی و سقوط روی وی جان خود را از دست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۹    
گروه جامعه: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون مواردی که در قم مشکوک به کرونا بوده اند، در بخش های ایزوله تحت مراقبت قرار گرفته اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
گروه جامعه: ملکه زیبایی 27 ساله روس، که اخیرا از پادشاه سابق مالزی طلاق گرفت، در گفتگویی تلویزیونی، درباره راز های پشت پرده این جدایی دست به افشاگری است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
گروه جامعه: رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، احتمال قرنطینه شدن شهر قم در پی ورود کروناویروس به این شهر را رد کرد و گفت: به هیچ وجه چنین بحثی مطرح نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
گروه ورزشی: یک رسانه پرتغالی امیر عابدزاده را بهترین دروازه بان ماه ژانویه لیگ پرتغال برگزید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
گروه حوادث: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت متهمی که با ساخت آیدی جعلی اقدام به مزاحمت و قصد فروپاشی زندگی دلباخته قدیمی خود را داشت، خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
گروه جامعه: مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه مورد مثبت از فرد مبتلا به کورنا در استان گزارش نشده، گفت: تمام مراکز درمانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
گروه ورزشی: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 5 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی سی امین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در کشور هند را بدست آورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۸    
گروه جامعه: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که صبح امروز 30 بهمن ماه در سازمان محیط زیست برگزار شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۴    
گروه حوادث: رییس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری سارقان منزل در منطقه تهرانسر خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۰    
گروه ورزشی: فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا ممکن است به یک تیم آمریکایی بپیوندد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۶    
گروه اقتصادی: آیا این خودروی آینده است؟ به گفته کارشناسان، خودروهای الکتریکی خودران که قادر به تغییر رنگ هنگام رانندگی تا سال 2050 میلادی خواهند بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
گروه اقتصادی: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۱    
گروه جامعه: طبق مطالعات انجام شده بر روی مبتلایان به ویروس کرونا، مشاهده می شود که با افزایش سن بیماران و مبتلایان به امراض دیگر، احتمال مرگ بر اثر این بیماری نیز افزایش پیدا می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
گروه اقتصادی: لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 99 به شورای شهر تهران ارسال و در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
گروه اقتصادی: فروشگاه چیکن دیوایس از جمله وب سایت های فروشگاهی است که انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری عرضه می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتور تبریز با شکست مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۸    
گروه ورزشی: فدراسیون کشتی اعلام کرد تست اولیه بهروز هدایت مثبت شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
گروه جامعه: رئیس اورژانس تهران اقدامات این سازمان را در خصوص ورود احتمالی ویروس کرونا به تهران اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
گروه جامعه: رسانه های خارجی به سرعت نسبت به ورود ویروس کرونا به ایران واکنش نشان دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
گروه سیاسی: سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره شایعه بررسی مجدد صلاحیت ها گفت: با توجه به ثبت نام 16 هزار نفر ممکن است اشکالاتی صورت گرفته باشد که اندک است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
گروه جامعه: مشاور وزیر بهداشت از انجام اقدامات و مراقبت ها برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از افراد مبتلا در قم خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۲    
گروه اقتصادی: در پی تصویب لایحه حذف چهار صفر از واحد پول ملی در کمسیون اقتصادی مجلس، بانک مرکزی موظف شده که ظرف مدت دو سال مقدمات اجرایی این قانون را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی فراهم کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: با شکست برابر ملوان، قطعا شانس حضورمان در لیگ برتر کمتر شده است ولی چاره ای نیست، جز این که همچنان تلاش کنیم و امیدوار باشیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
گروه جامعه: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار دادند که کودکانِ دنیا با آینده ای مبهم و نامشخص مواجه هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
گروه سیاسی: صادق زیباکلام گفت: از آنجا که فضای انتخابات فضایی بسته و غیررقابتی است، هواداران اصلاح طلبی قطعاً رأی نمی دهند و دقیقاً به همین دلیل جدی گرفتن این انتخابات به اعتبار اصلاحات لطمه می زد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه ایران به حواشی دیدارش با سناتور آمریکایی واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
گروه بین الملل: وزیر خارجه آمریکا که به زودی به ریاض سفر می کند، گفت که آمریکا آماده است در هر زمانی با ایران مذاکره کند اما این کشور باید رفتارش را به طور اساسی تغییر دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
گروه سیاسی: نماینده فعلی مردم تهران در مجلس دهم می گوید: علی لاریجانی رئیس مجلس با تشکیل فر اکسیون مستقلین عملا توانست دو فراکسیون دیگر را از خاصیت لازم بیاندازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
گروه سیاسی: رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه بارها حماسه آفرینی کرده و دشمنان را مایوس کرده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۳    
گروه سیاسی: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما هم موافق هستیم که دستگاه ذی ربط آمار را اعلام کند. در آن صورت معلوم می شود در میان کشته شدگان چند نفر نیروی بسیج و مرم عابر بودند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
گروه جامعه: معاون اجتماعی پلیس فتا هشدار داد افرادی که در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی یا اقدام به فروش دارو به نام دارو مقابله با کرونا کنند، توسط پلیس شناسایی می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امروز چهار دستگاه خودرو توسط رئیس جمهور بازدید شد که از این تعداد، یک دستگاه به صورت شاسی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۹    
گروه اقتصادی: شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 6 هزار و 634 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 478 هزار و 754 واحد رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
گروه اقتصادی: عضو شورای عالی بورس در خصوص رویدادهای بازار فولاد کشور که برخی افراد با فشار به وزارت صمت در تلاش برای برقراری مجدد قیمت گذاری دستوری و اجبار فولادسازان به ارزان فروشی هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۸    
گروه جامعه: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از مثبت شدن آزمایشات اولیه دو مورد مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
گروه فرهنگی: بازیگر فیلم درخت گردو پس از دریافت سیمرغ بازیگری برای بازی در این فیلم با متن بلندی صفحه شخصی اش را به روز کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۴    
گروه فرهنگی: دیوارنگاره های (فرسکوهای) واضح و نوشته های پیش تر دیده نشده از جمله مواردی هستند که در طول پروژه طولانی مدت مرمت یکی از مشهورترین محوطه های تاریخی جهان یعنی ویرانه های پمپئی کشف شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
گروه فرهنگی: کتاب نیمه تاریک نابغه ، زندگی نامه آلفرد هیچکاک کارگردان شهیر تاریخ سینمای جهان منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد اجتناب از اخراج سادیو مانه دلیل تعویض این بازیکن بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
گروه ورزشی: دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد شب دیدار با لیورپول را هرگز فراموش نخواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
گروه ورزشی: توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد نیمار از آمادگی لازم برای بازی کردن برخوردار نبوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند مدعی شد می تواند حتی بهتر از این هم بازی کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
گروه ورزشی: به نظر می رسد رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی سیتی می تواند برابر رئال مادرید بازی کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۶    
گروه ورزشی: بارسلونا هنوز هم باید برای خرید نیمار در سال 2013 از سانتوس پول پرداخت کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
گروه ورزشی: منچستریونایتد احتمالا چاره ای جز فروش پل پوگبا با قیمتی ارزان نخواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
گروه عکس: "ملانیا ترامپ" بانوی اول آمریکا اخیرا با لباسی سفید و با کمربند چهار هزار دلاری برند معروف گوچی در جمع حضار حاضر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۷    
گروه جامعه: مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی گفت: طرح ترافیک در روزهای پنج شنبه سال 99 اجرا نمی شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
گروه ورزشی: جورجینا رودریگز پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو برای درآمد روزانه خود دچار مشکل شده بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
گروه فرهنگی: هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در حالی از فردا (اول اسفند ماه) کلید می خورد که این دوره تحت تاثیر یافته های جدید درباره گرایش های سیاسی آلفرد باوئر رئیس جشنواره از سال 1951 تا ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
گروه فرهنگ و هنر:همان طور که به خوبی اطلاع دارید در جهان امروزی همه چیز درحال تغییر است، در هر ثانیه علوم متحول می شوند و نظریه ها و دانش قدیمی جای خود را به اکتشافات جدید می دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۹    
گروه اقتصادی: قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز بدون تغییر در محدوده 14 هزار و 200 تومان باقی ماند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
گروه فرهنگی: رمان جنگل نوشته هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
گروه سلامت: سبک زندگی کم تحرک سلامت قلب زنان را به خطر می اندازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
گروه سلامت: شاید برخی این گونه تصور کنند مصرف هر نوع ماده غذایی که بتواند گرسنگی قبل از خواب را از بین ببرد، مجاز است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
گروه سلامت: در دوره ای زندگی می کنیم که هر مغازه ای پر از ده ها نوشیدنی مختلف است که اسم تعدادی از آن ها را هم نشنیده ایم، در این میان مشخص شده که بسیاری از این نوشیدنی ها مثل آب نوشابه ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
گروه ورزشی: مدافع آرژانتینی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد ماجرای درگیری خود با هم تیمی سوئدی اش در این تیم را فاش کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
گروه اقتصادی: قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی اندکی رشد کرد اما روند افزایشی آن تحت تاثیر گسترش پیامدهای اقتصادی اپیدمی ویروس کرونا که در چین آغاز شده است، محدود شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
گروه اقتصادی: برای اجاره یک خانه 80 متری با عمری بیش از 10 سال باید به طور متوسط سه میلیون و 500 هزار تومان در ماه اجاره پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی آلمان در گزارشی نسبت به پیامدهای کرونا هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
گروه اقتصادی: اپل به تازگی با انتشار بیانیه ای از افت شدید درآمدزایی این شرکت تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و کاهش تقاضا در چین خبر داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
گروه جامعه: سامانه بارشی بامداد چهارشنبه 30 بهمن ماه از نوار شمال غربی و غربی وارد شده و بتدریج در بلندی های زاگرس شمالی و مرکزی هم فعال می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
گروه اقتصادی: میزان سپرده های ارزی نزد سیستم بانکی کشور در آذر امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۳    
گروه حوادث: مقامات استرالیا از کشته شدن چهار نفر در پی برخورد دو هواپیمای کوچک در نزدیکی شهر "منگلور" در ایالت "ویکتوریا"ی این کشور خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
گروه فیلم: ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد یک دختربچه (کودک کار) اطرف پالایشگاه نفت تهران در حال زباله گردی است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
گروه فرهنگی: لبرون جیمز بسکتبالیست مشهور آمریکایی که سه دوره قهرمانی در ان بی ای (NBA) را در کارنامه خود به ثبت رسانده، نخستین کتابش را در سال جاری روانه بازار می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۴    
گروه فرهنگی: در ششمین شب از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت گروه های نوشه، کوک ماه و چریکه سنه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
گروه فیلم: بیمارستان ساخته شده ظرف 9 روز در چین جهت درمان بیماران مبتلا ویا مشکوک به ویروس کرونا. لطفا به نحوه سرو غذا (و دارو) توجه نمائید. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
گروه فیلم:آهنگ پرنده های قفسیِ سیاوش قمیشی با تقلید صدای خودش در شبکه پنج اجرا شد. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۳    
گروه ورزشی: مهدی امیرآبادی گفت: بنده در همه رسانه ها و در تلویزیون هم صراحتاً گفتم در استفاده از کلمات دچار اشتباه شده ام و پودر ها را خودم خریداری کرده بودم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
گروه اقتصادی: در بازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند ال ایکس با قیمت 102میلیون تومان، دنا با قیمت 145میلیون تومان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
گروه ورزشی: مهاجم برزیلی پس از شکست پاری سن ژرمن برابر دورتموند به شدت از تیمش انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
گروه حوادث: در روز هایی که بسیاری از مردم ایران خود را مهیای نوروز می کنند، مرگ 2 کولبر باز هم عده ای را در غرب ایران عزادار کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۱    
گروه اقتصادی:در دنیای رقابت تجاری شرکت ها و افراد، یکی از عوامل پر سود بودن معاملات خرید و فروش عمده، دسترسی به منابع دست اول و بدون واسطه برای رسیدن به بهترین قیمت کالا می باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گروه اقتصادی: بر اساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی، مدیران بانکی که از اجرای محدودیت های اعمال شده برای نقل و انتقالات پولی که به منظور مدیریت ریال و کنترل بازار ارز صورت گرفته، تخطی کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
گروه فرهنگی: چهارشنبه سوری از جشن های باستانی و مردمی در ایران و کشورهای فارسی زبان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
گروه اقتصادی: دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان خودروهای برند همچون کیا، تویوتا ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک آتش سوزی مرگبار در منزلی قدیمی در خیابان ظهیرالاسلام و مرگ یک زن سالخورده خبر داد.
  • ۱