جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 1 بهمن 1398 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بهار نیوز 31 خرداد 1398 بهار نیوز 31 تیر 1398 بهار نیوز 31 مرداد 1398 بهار نیوز 31 شهریور 1398 بهار نیوز 30 مهر 1398 بهار نیوز 30 آبان 1398 بهار نیوز 30 آذر 1398 بهار نیوز 30 دی 1398 بهار نیوز 29 اسفند 1398 بهار نیوز 1 بهمن 1398 بهار نیوز 2 بهمن 1398 بهار نیوز 3 بهمن 1398 بهار نیوز 4 بهمن 1398 بهار نیوز 5 بهمن 1398 بهار نیوز 6 بهمن 1398 بهار نیوز 7 بهمن 1398 بهار نیوز 8 بهمن 1398 بهار نیوز 9 بهمن 1398 بهار نیوز 10 بهمن 1398 بهار نیوز 11 بهمن 1398 بهار نیوز 12 بهمن 1398 بهار نیوز 13 بهمن 1398 بهار نیوز 14 بهمن 1398 بهار نیوز 15 بهمن 1398 بهار نیوز 16 بهمن 1398 بهار نیوز 17 بهمن 1398 بهار نیوز 18 بهمن 1398 بهار نیوز 19 بهمن 1398 بهار نیوز 20 بهمن 1398 بهار نیوز 21 بهمن 1398 بهار نیوز 22 بهمن 1398 بهار نیوز 23 بهمن 1398 بهار نیوز 24 بهمن 1398 بهار نیوز 25 بهمن 1398 بهار نیوز 26 بهمن 1398 بهار نیوز 27 بهمن 1398 بهار نیوز 28 بهمن 1398 بهار نیوز 29 بهمن 1398 بهار نیوز 30 بهمن 1398 
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
گروه جامعه: سایت یورونیوز در گزارشی نوشت: مطابق اعلام مقام های رسمی، پس از 3 برابر کردن قیمت بنزین و ساقط کردن هواپیمای مسافربری اوکراینی شوک مضاعفی را بر صنعت گردشگری ایران وارد کرده است. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۸    
گروه جامعه: رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اقدام این دانشگاه برای اهدای بورس تحصیلی به یاد 16 دانش آموخته این دانشگاه در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
گروه سیاسی: مرتضی مبلغ، عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره رد صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۰    
گروه اقتصادی: عضو هیات رئیسه مجلس از احتمال پرداخت یارانه نقدی75 هزار تومانی به تمامی مردم و خلق منابع جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۸    
گزوه جامعه: شورای سنجش و پذیرش دانشجو تغییر رشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی را لغو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۵    
گروه جامعه: یک فوق تخصص بیماری های کبد و گوارش بالغین با اشاره به اجرای طرح "کبد سالم" در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: در مرحله اول این طرح ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۶    
گروه اقتصادی: قیمت پراید در دومین روز بهمن ماه با افزایشی محسوس بار دیگر به پیشروی خود ادامه داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۶    
گروه علمی: در شرایطی که مدیریت سرطان پانکراس همانند بیشتر انواع سرطان دشوار است، آگاهی از نشانه های اولیه این بیماری می تواند شانس بقای بیمار را افزایش دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۷    
گروه ورزشی: به نظر می رسد شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران و نتایج خوبی که او امسال با صنعت نفت گرفته باعث شده است نامش برای هدایت تیم ملی مطرح شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۶    
گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه فعلاً این بانک تمرکزی برای تغییر نرخ سود بانکی ندارد، گفت: نرخ سود هدف را شورای پول و اعتبار تعیین می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
گروه بین الملل: رابرت وود، سفیر آمریکا در امور خلع سلاح هسته ای در ژنو، در واکنش به اظهارات عجیب امروز نماینده کهنوج در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین سه میلیون دلار جایزه برای کشتن رییس جمهور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۵    
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی (فعال سیاسی) در کانال تلگرامی خود نوشت: احمد حمزه نمایندۀ شهر محروم کهنوج به نیابت از مردم استان کرمان وعدۀ پرداخت سه میلیون دلار به کسی داده است که دونالد ترامپ را ترور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۹    
گروه فرهنگی: ترانه علیدوستی بازیگر سینما به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۸    
گروه جامعه: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید به منطقه و فعالیت این سامانه تا اواخر وقت فردا، چهارشنبه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۱    
گروه ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم های استقلال و شهرخودرو به جای ایران باید در امارات مقابل نمایندگان کویت و بحرین میزبانی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۴    
گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا، در سخنرانی اجلاس مجمع جهانی اقتصاد، معروف به مجمع داووس، در سوئیس اعلام کرد اقتصاد آمریکا به شکوفایی بی سابقه ای رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۲    
گروه ورزشی: رنکینگ تیم های باشگاهی جهان اعلام شد که در آن پرسپولیس یک پله صعود کرده و استقلال 3 پله صقوط داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۲    
گروه جامعه: معاون نظارت سازمان نظام پزشکی با تأکید بر اینکه استفاده از کارتخوان توسط پزشکان یک الزام است، گفت: 2 درصد از درآمد کل یک پزشک در صورت عدم استفاده از کارتخوان، به عنوان جریمه دریافت می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۱    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فولاد معتقد است اگر فوتبال ایران فقط به برگزاری لیگ داخلی محدود شود و خبری از لیگ قهرمانان آسیا نباشد، تیم ها بی انگیزه می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۱    
گروه جامعه: رئیس اداره بیماری های مشترک بین انسان و حیوان وزارت بهداشت نسبت به طغیان احتمالی آنفولانزا در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۹    
گروه فناوری: "ساندار پیچای"(Sundar Pichai) مدیر عامل گوگل خواستار ساماندهی "هوش مصنوعی" در گوگل شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۹    
گروه فرهنگ و هنر: در سال 2019 میلادی در مجموع 1.5 میلیارد سفر بین المللی در سراسر جهان به ثبت رسیده است که از رشد 4 درصدی در مقایسه با سال گذشته آن حکایت دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
گروه جامعه: سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: نقشه های ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان از نظر سطح، سطوح و تراکم فراتر از مصوبات است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
گروه اقتصادی: نرخ تورم سالانه دی ماه 1398 برای خانوار های کشور به 38،6 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.4 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
گروه علمی: پژوهشگران "موسسه تحقیقات سرطان کمبریج" انگلیس اخیرا موفق به توسعه یک اسکن شده اند که از مولکول های مغناطیسی استفاده می کند تا سلول های بدخیم تومور سرطان پستان را مشاهده و شناسایی کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
گروه سیاسی: دبیرکل حزب اراده ملت، گفت: الان طوری شده است که خیال یک جریان از این دغدغه ها راحت است، از ماه ها پیش برنامه ریزی انتخاباتی می کند ولی رقبا در شب رای گیری و بعد از رای گیری هم دغدغه دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۴    
گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که جلسه نمایندگان ایران با AFC فردا برگزار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
گروه سیاسی: قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، درباره رد صلاحیت های گسترده جناح اصلاحات در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
گروه سیاسی: کمتر از یکساعت قبل دونالد ترامپ در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس سخنرانی کرد. سخنرانی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در زمانی انجام شد که او باید در سال جدید میلادی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۹    
گروه ورزشی: فرزاد ذوالقدر کاپیتان پیشین تیم نوجوانان تکواندو ایران با حضور در بلغارستان و دریافت تابعیت این کشور برای بلغارها مبارزه خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۰    
گروه سیاسی: نماینده کهنوج در مجلس با بیان اینکه اگر همه کرمانی ها در راه حاج قاسم شهید شوند، ابایی ندارند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۴    
گروه جامعه: مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی اعلام کرد که با وجود افزایش رشد اقتصادی و ثروت جهانی، بسیاری از افراد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۶    
گروه علمی: پژوهشگران "دانشگاه سیدنی" استرالیا در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند کهکشان راه شیری در آینده ای بسیار دور با کهکشان "آندرومدا" برخورد خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
بهارنیوز-اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در حالی ساعتی قبل در داووس سوئیس آغاز بکار کرد که ایران غایب بزرگ آن است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۸    
گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور طی روز های جمعه و شنبه (4 و 5 بهمن) گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
گروه فرهنگی: کارشناسان اصالت تابلویی از ونسان ون گوگ را پس از نیم قرن تایید کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۱    
گروه عکس: صبح امروز چند دستگاه خودرو و اتوبوس به علت لغزندگی جاده و بی احتیاطی در شهر مشهد در مسیر سبزوار با هم برخورد کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۷    
گروه اقتصادی: شاخص بورس تهران بعد از رکورد شکنی بزرگ خود در روزهای گذشته و ورود به کانال 400 هزار، امروز و در پی روند روز قبل کاهشی بود و تا 4000 واحد ریزش را تجربه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
گروه اقتصادی: از این پس بانک ها می توانند امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر 24 ساعت برای هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
گروه فرهنگ و هنر: رضا کیانیان در تازه ترین حضور خود در تئاتر با بازی و طراحی صحنه نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد به تالار وحدت می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
گروه جامعه: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس تا 10 اسفند به پایان می رسد و با این اوصاف به نظر می رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
گروه اقتصادی: امروز در حالیکه نرخ خرید و فروش دلار و ویورو در صرافی ها ثابت ماند، در بانک ها قیمت خرید افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا در توئیت هایی به تمجید از عملکرد اقتصادی دوران ریاست جمهوری خود پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۷    
گروه فناوری: لپ تاپ ها معمولا به دلایل مختلف ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند. سوالات زیادی در ذهن مردم برای تعمیر لپ تاپ به وجود می آید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۹    
گروه جامعه: سعیده بیوه 12 ساله ای است که در یکی از روستاهای تربت حیدریه در خراسان رضوی زندگی می کند. به گفته سعیده در این روستا اگر دختری تحصیل در مقطع ابتدایی را تمام کند و مجرد بماند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
گروه حوادث: فرماندار بندر ماهشهر گفت: یک طلا فروشی در کوی طالقانی بندر ماهشهر روز سه شنبه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۴    
گروه اقتصادی: یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه اصلاح بازار سهام موقتی خواهد بود گفت: به بهانه و دلیل های مختلف بازار سهام می تواند در مسیر تعادل و رشد قرار گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۸    
گروه علمی: محققان دانشگاه کاردیف یک سلول تی(T) ایمنی بدن را با توانایی هدف قرار دادن انواع سلول های سرطانی و اجتناب از وارد کردن آسیب به سلول های سالم کشف کرده اند که می تواند منجر به توسعه یک درمان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۷    
گروه فناوری: کارشناسان فعال در حوزه فناوری و امنیت سایبری با انتشار فهرستی از اپلیکیشن های آلوده به بدافزار خود به کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی هشدار دادند هرچه زودتر آنها را از گوشی خود حذف کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۷    
گروه اقتصادی: قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه که سرمایه گذاران از نگرانی پس از اعلام وضعیت اضطراری میادین بزرگ لیبی رهایی یافتند، با کاهش روبرو شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۶    
گروه اقتصادی: قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با شیوع بیماری جدید در چین که نگرانی ها نسبت به اپیدمی شدن آن و ممانعت از رشد اقتصادی را برانگیخت، به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
گروه علمی: استعمال سیگار خطر عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
گروه علمی: پژوهشگران موسسه "Gulbenkian de Ci ncia "پرتغال اخیرا اظهار کرده اند تعقیب آنتی بیوتیک ها با باکتری های مفید می تواند از بروز عفونت ها جلوگیری کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۳    
گروه ورزشی: مدیربرنامه های بازیکن ایرلندی مدنظر پرسپولیس اعلام کرد استوکس با این باشگاه به توافق مالی رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۹    
گروه ورزشی: ژوزه مورینیو و دنی رز در تمرینات تیم تاتنهام با هم به بحث و درگیری پرداختند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
گروه بین الملل: روزنامه گاردین انگلیس به نقل از منابع اطلاعاتی نوشت، رهبر جدید گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) یکی از موسسان این تشکیلات تروریستی و تئوری پردازان برجسته آن بوده و نام واقعی اش "امیر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
گروه ورزشی: سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: در یک قرن گذشته کدام پرونده را فوتبال ایران در فیفا برنده شده است؟ بروند شکایت کنند ولی مطمئن باشند یک دلار هم برنده نخواهند شد!
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۸    
گروه بین الملل: دانشمندان چینی تأیید کردند که بیماری ویروسی جدید در این کشور از انسان به انسان قابل سرایت است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
گروه ورزشی: کمتر از یک ماه از بازی رفت، چلسی و آرسنال دوباره در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۲    
گروه جامعه: افشین امیرشاهی؛ در یادداشتی در روزنامه همشهری درباره حادثه سقوط مرگبار پرواز 737 اوکراینی نوشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۲    
گروه بین الملل: در تصویری که دفتر رئیس جمهوری اسلامی افغانستان توسط حساب رسمی این دفتر در توییتر منتشر کرد، اشرف غنی را مشغول مطالعه در هواپیما به مخاطبان نشان می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
گروه ورزشی: تیم لیگ برتری استون ویلا خواستار به خدمت گرفتن مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
گروه بین الملل: وکلای رئیس جمهور آمریکا، در نخستین دفاعیه خود از مجلس سنا خواسته اند فورا او را از همه اتهام ها تبرئه کند زیرا فرآیند تحقیقات و تصویب استیضاح ترامپ را "تهدیدی خطرناک برای تحریف قانون ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
گروه فرهنگی: هنرمند مجسمه سازی که همه آثارش با موضوع کولبر ها در گالری آرت سنتر باغ، فروش رفته است، ناامیدی را دریچه جدیدی برای ساخت مجسمه های کولبر دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۴    
گروه فرهنگی: موسیقی دان، خواننده اهل کوهدشت یکی از فعالان لک زبان موسیقی است که چند سالی است با تشکیل گروه موسیقی نوای سیمره و به کارگیری جوانان و نوجوانان شهرش تلاش دارد موسیقی لکی را به علاقمندان و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۲    
'گروه اقتصادی: رئیس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: ضریب خسارت در بخش بیمه شخص ثالث 114 درصد است یعنی اگر 100 ریال از مردم بابت حق بیمه شخص ثالث می گیریم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت سرانه مدارس گفت: وزارت آموزش و پرورش از 338 میلیارد تومانی که به عنوان سرانه پیش بینی شده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
گروه اقتصادی: برآوردهای اولیه از این حکایت دارد که دولت در سال جاری حدود یک میلیون و 78 هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
گروه اقتصادی: فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما یک ابرچالش عظیم ملی در کشور با عنوان بیکاری داریم که از دید ما نظامی ها تهدید ملی محسوب می شود که براساس آمار رسمی وزارت کار 3 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۴    
گروه اقتصادی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان مالیاتی را مکلف کردند بابت خروج هر مسافر ایرانی به جز در موارد استثنای ذکر شده از مرزهای هوایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۳    
گروه اقتصادی: درحالی پرونده عملیات بازار باز از ابتدای این هفته آغاز شده است که برخی کارشناسان باور دارند علیرغم اینکه این اقدام نرخ بهره و نرخ تورم را متعادل می کند و اجرای آن ضروری است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۳    
گروه اقتصادی: پس از مقاومت دیروز، شاخص دلار در معاملات امروز افت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
گروه فناوری: دیروز شبکه های اجتماعی پر از پست هایی بود درباره ضد فیلتر شدن تلگرام، اما آیا واقعا تلگرام ضد فیلتر شده است یا نه؟!
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
گروه جامعه: سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اسکان روزانه 300 نفر در گرمخانه های سیار در پی برودت هوا خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
گروه فرهنگ و هنر: تهیه کننده سریال وارش گفت: برای ادامه تولید سریال وارش با نویسنده صحبتی نشده است، اما این احتمال هم وجود دارد تا ادامه این سریال یک روزی ساخته شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۹    
گروه جامعه: سازمان هواپیمایی کشوری دومین گزارش مقدماتی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
گروه ورزشی: شکست منچستریونایتد برابر لیورپول اگر چه تقریبا قابل انتظار بود، اما با توجه به تساوی دو تیم در دیدار رفت در اولدترافورد حداقل انتظار هواداران یونایتد تکرار همین نتیجه در زمین حریف بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
گروه ورزشی: بعد از چهار سال کشمکش بر سر نوشتن اساس نامه جدید فدراسیون فوتبال، چند ماه قبل اساس نامه قدیمی این فدراسیون به هیات دولت ارسال شد که همچنان به تایید نهایی نیز نرسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
گروه ورزشی: سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان این که علی دایی، امیر قلعه نویی و یک مربی خارجی گزینه های احتمالی هدایت تیم ملی هستند، از انتخاب سرمربی تا چهار، پنج روز دیگر خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
گروه جامعه: استاندار سیستان وبلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان با بحران سیل اخیر شرایط سخت تری پیدا کرده و مردمان صبور و رنجدیده آن با این مشکلات درگیر هستند و رفع این معضلات مشمول زمان خواهد بود.