جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
وجود یکپارچگی بین نمایندگان منتخب مردم می تواند از احتمال بروز ریسک سیاسی در بازار ایران بکاهد که در نتیجه آن سرمایه گذاران با امنیت خاطر بیشتری جذب خواهند شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
وی ادامه داد: لذا من معتقدم نتیجه این دوره از انتخابات شکست اصولگرایان در حفظ نیروهای اصیل خود و موفقیت رقبای اصولگرایان در یارگیری از نیروهای اصیل سیاسی کشور اعم از چپ و راست بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش های متعددی که در دوره ای برای فیلترینگ شبکه های موبایلی در ایران صورت گرفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۶    
نخستین همایش کودکان، سینما، اچ آی وی، ایدز سه شنبه (یازدهم اسفند) با حضور اهالی سینما و فعالان اجتماعی با خبر تشکیل صندوق حمایتی مستندسازان فعال در زمینه ی ایدز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۲    
شورای پول و اعتبار با مصوبه ای برای افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال آینده، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
بانک سامان در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
روزنامه دنیای اقتصاد: مشکلات اقتصادی این روزهای عربستان بر کسی پوشیده نیست. پایگاه خبری بیزینس اینسایدر در تحلیلی به قلم جان مالدین کارشناس اقتصادی و نویسنده پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
وب سایت دیجیاتو - تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین در آستانه ی یک دگرسویی قابل توجه قرار دارند، به ویژه از لحاظ استراتژی های بازاریابی، و این دگرسویی ناگزیر به سمت موبایل خواهد بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
در رویای خود فرض می کنیم میلیون ها دلار پول بی زبان و بیکار را در یک حساب بانکی پس انداز کرده ایم. ناگهان تصمیم می گیریم برای تنوع هم شده یکی از گران قیمت ترین خودروهای دنیا را بخریم. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
در MWC 2016 با محصولات مختلفی مواجه شدیم. از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها گرفته تا گجت های پوشیدنی و محصولات واقعیت مجازی از جمله وسایلی بودند که سر و صدای زیاد به پا کردند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۷    
همه ی ما اثرات جانبی یک دوست یا همکار منفی را تجربه کرده ایم. شاید با کسی کار می کنید که همیشه درحال غر زدن و شکایت کردن است و هیچ وقت راه حلی پیشنهاد نمی دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
آبیاری گیاهان در الله آباد هند اجرای یک نوازنده خیابانی در کیف پایتخت اوکراین پیاده روی مهاجران کنار مرز مقدونیه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۳    
طراحی صحنه مراسم اسکار 2016 کشاورزان در حال از بین بردن علف های هرز در کلکته هند ماموران فرانسوی برای پاکسازی جنگل ها از مهاجرین، محل سکونت آن ها را به آتش کشیدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۱    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از آغاز فصل جدید روابط بانکی ایران و اروپا و حضور مدیران عامل چند بانک بزرگ اروپایی به کشورمان خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
آغاز ساخت پنج مرکز بزرگ اهدای خون در تهران که حاصل یک کار تیمی است نشان می دهد که می توان با هماهنگی و همراهی با سازمان ها و نهادهای مرتبط اقدامات درخور تحسینی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به کسری بودجه منفی 45 هزار میلیارد تومانی کشور در سال 1394 آن را نشان دهنده اجبار دولت برای تامین این مبلغ از هزینه های خود از محلی جز درآمدهایش دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
دبیرخانه دومین همایش ملی نظام پیشنهادهای بین بانکی کشور، لوح سپاس و تندیس این همایش را به مدیرعامل بانک ملت اعطا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۹    
پرداخت مستقیم مبلغ دیه به بازماندگان متوفی در حوادث رانندگی، یکی از عملکردهای متمایز بیمه ملت در مشتری مداری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۹    
فرماندار شهرستان دیر گفت: خدمات پست بانک ایران در نقاط محروم و روستاهای کشور موجب کاهش هزینه های مردم در رفت و آمد، تسهیل امور و رضایت مندی هموطنان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی داشته اند اما مجوز ارزیابی زیست محیطی دریافت نکرده اند باید تاوان سنگینی برای این تخلف خود بپردازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
در هفتمین همایش بین المللی روز جهانی بیماری های نادر ایران، بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک حامی بنیاد بیماری های نادر در کشور معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
در پی انتشار گزارش اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه مازاد ظرفیت تولید در چین اقتصاد جهان را تهدید می کند، این کشور اعلام کرده است نزدیک به شش میلیون نفر از کارگران موسسات و کارخانجات صنعتی را تعدیل می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
علی رهبری که مدتی رهبری ارکستر سمفونیک تهران و مدیریت هنری آن را برعهده داشت، امروز (11 اسفندماه) استعفای خود را از این سمت اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
در پی لغو تحریم های اقتصادی، بهبود روابط بین المللی جمهوری اسلامی ، افزایش شمار گردشگران و مسافران تجاری به ایران، شرکت هواپیمایی آلیتالیا تصمیم گرفت پروازهای مستقیم خود را به تهران روزانه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
معاون نظارت و خزانه داری کل کشور گفت: راه اندازی سامانه جامع اطلاعات اموال دستگاه های اجرایی کشور میزان اموال دولت و قیمت آن را مشخص و تدوین ترازنامه براساس آن را میسر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
بسیاری از کتاب هایی که به بازار نشر راه می یابند، تنها معدودی با اقبال عمومی مواجه می شوند، در حالی که اگر نیازهای مطالعاتی مردم شناسایی شود، اهالی فرهنگ دیگر دغدغه ترویج کتابخوانی نخواهند داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تغییرات گسترده مدیریتی در سطح شهرداری های 7 منطقه مختلف پایتخت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
منابع خبری افغانستان اعلام کردند که محمد نبی فرمانده پلیس شهرستان سنگین استان هلمنددرجنوب افغانستان به اتهام همکاری با طالبان همراه با 30 تن از سربازانش دستگیر و تحت بازجویی نیروهای ارتش قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
تبریز به عنوان شهر بدون متکدی از نظر کودکان خیابانی هم با کمترین آمار کشوری وضعیت مناسبی دارد و مسئولان نهادهای اجتماعی این روزها عزم خود را جزم کرده اند تا عنوان شهر بدون کودک خیابانی را برای این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عالم سیاست مانند عالم ورزش است و همیشه یک گروه پیروز دائمی نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
رییس ستاد مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با اشاره به راهیابی 79 نفر از نامزدهای جبهه به مجلس دهم و 33نفر دیگر به مرحله دوم گفت: نوک فعالیت های مجلس دهم باید به سمت توسعه اقتصادی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان دلفان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
بارندگی شدید دیشب و بالا آمدن آب و طغیان رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ و بروز خسارت به ساختمان های مسکونی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
سفر وزیر امور خارجه روسیه به الجزایر و گفت وگو با مقامات این کشور پیرامون بحران لیبی در کنار عملیات نظامی فرانسه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نسبت به وضعیت حیات وحش این استان هشدار داد و گفت: 31 گونه جانوری خوزستان در معرض انقراض یا در وضعیت بحرانی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس هیات مدیره و نایب رئیس شرکت فنی و مهندسی CMI چین گفت: این شرکت آماده راه اندازی نخستین شهرک صنعتی چینی در منطقه آزاد چابهار است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۳    
شهردار تهران با بیان اینکه مشکل آلودگی هوای تهران، پول نیست بلکه مدیریت نادرست است گفت: در این شرایط وجود پول بیشتر هوا را آلوده تر می کند زیرا مدیریت ما اشتباه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار همتای فنلاندی خود، گفت: دو کشور می توانند در بخش های مختلف کشاورزی بویژه جنگل و شیلات همکاری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
کنگره بین المللی دندانپزشکی محافظه کارانه، پیشرفت ها در بیو مواد و بیو تکنولوژی روز سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که اسیدهای چرب امگا 3 خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان چاق کاهش می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
سپاه همواره در خدمت نظام و دولت بوده و هست و ظرفیت های خود را برای سازندگی کشور و خدمت به مردم بکار می گیرد و اعتقاد داریم این اقدامات باید از مسیر دولت صورت پذیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
رییس جمهوری گفت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است، باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت ملت مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها، آمار هدفمندی یارانه ها در دولت یازدهم را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت:علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای کمک به بخش های مختلف تولیدی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
یک مسئول انجمن داروسازان ایران با گلایه از بیمه سلامت گفت: عدم پرداخت مطالبات این سازمان بیمه گر یعنی اینکه داروخانه ها دیگر قادر نخواهند بود داروی بیماران را با دفترچه های بیمه تحویل دهند و نسخه های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت دولت مبنی بر افزایش نرخ برخی جرائم رانندگی را ابطال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
مکان متراژ قیمت کل رسالت 30 510,000,000 گلبرگ غربی 157 4,710,000,000 نارمک 87 1,740,000,000 نارمک 17 765,000,000 تهرانپارس 100 580,000,000 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
منابع خبری از حمله مسلحانه یک فرد به مرکز پلیس منطقه شرائع در شهر مکه و مجروح شدن چندین تن خبر دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
سمینار آموزشی رفتار سازمانی با حضور پدرام رییس هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی و جمعی از کارکنان شعب استان های تهران و البرز بانک، در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۶    
بانک دی موفق به اخذ گواهی نامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت آموزش ISO 10015:1999 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان با حضور معاون امور مناطق در گرگان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
ساعت کار شعب بانک دی در سراسر کشور از 22 اسفند تا پایان سال تا ساعت 18 اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۷    
دومین همایش سراسری رؤسای حراست بانک قوامین با حضور مدیرعامل بانک ، معاونت عملیات ساحفا ناجا و روسای حراست مدیریت شعب استان ها در موسسه فرهنگی - ورزشی پاس قوامین برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هرگز جلوی شناورسازی نرخ ارز را نگرفته ایم، از اختلاف 50 هزار میلیارد تومانی دولت و بانک ها درباره رقم دقیق مطالبات بانک ها از دولت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
مشاور وزیر صنعت با بیان اینکه معاملات کد به کد در سهام سایپا باعث اصلاح ساختار مالی این شرکت شده است، گفت: اگر قیمت خودرو آزاد می شد، پراید 16 میلیون تومان بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۸    
مردم در واکنش به احتمال تعیین حداقل مزد زیر یک میلیون تومان در سال 95 می گویند مخارج با درآمدهایشان همخوانی ندارد و امروز دیگر نمی توان با درآمد زیر 3میلیون تومان در ماه زندگی را اداره کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر صنعت از تدوین برنامه راهبردی صنعت خودرو خبر داد و گفت: براساس این برنامه راهبردی، قیمت خودرو ظرف 10 سال باید آزاد شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
علی نوبخت خقیقی نماینده منتخب مردم تهران در بیانه ای ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در انتخابات 7 اسفند، گفت: بر این باور هستم که اگر ما برای زندگی و کار قانون های سودمند و درستی داشته باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۶    
بیمه البرز پیش از این نیز در سال های 88، 91 و 93 موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۶    
برای دومین سال متوالی و هم زمان با آغاز هفته جهانی پول در سراسر دنیا، برنامه های این هفته در جمهوری اسلامی ایران به همت بانک اقتصادنوین اجرا خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۰    
در حالی به زمان اجرای ارز تک نرخی و پس از آن راه اندازی بازار مشتقات ارزی نزدیک می شویم که حال ابهام تازه ای درباره اینکه معاملات ارزی در بورس کالا یا بورس تهران باشد، پدیدار شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
درحالی که تجربه دولت در تدوین بسته های اول و دوم خروج از رکود موفق نبوده، سخنگوی دولت امروز از به خط کردن وزرای کابینه برای ارائه برنامه اقتصادی کوتاه مدت برای ایجاد رونق اقتصادی خبر داده و این یعنی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
با توجه به اینکه نزدیک به دو ماه از روند رو به رشد صنعت خودرو در بورس می گذرد، طبق گفته برخی فعالان بازار سرمایه نگرانی در خصوص وضعیت بازار سهام وجود نداشته و این صنعت می تواند تنور بورس را گرم نگه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۵    
شاخص بازارهای سهام سراسر جهان روز دوشنبه چهارمین کاهش ماهانه متوالی را ثبت کرد در حالیکه نفت خام نخستین رشد ماهانه از اکتبر را پشت سرگذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
دلار آمریکا که نسبت به روز گذشته روند افزایشی پیدا کرده است 3473 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون تومان فروخته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب "مقررات ارائه و استفاده از امکانات پایه ای شرکت مخابرات ایران" در این کمیسیون خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
طلای جهانی در معاملات روز جاری تحت تاثیر نگرانیهای اقتصادی که تقاضا برای دارایی های امن از جمله این فلز زرد را افزایش داد، به سطح بالاتری صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
وزیر کار با بیان اینکه سفره های کارگری نباید از تورم کمتر باشد پیش بینی کرد سال آینده با خبرهای خوبی برای کارگران همراه باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، شعبه صندوق توسعه ملی این بانک را شعبه ویژه برای ارائه تسهیلات به طرح های نو و کسب و کارهای نوپا در تهران اعلام کرد و گفت: در این شعبه بروکراسی اداری برای ارائه تسهیلات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
مراسم معارفه علی یزدان دوست رئیس جدید اداره امور شعب استان گیلان و تودیع اصلان کریمی رئیس سابق این اداره امور با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره و جمعی از مسئولان بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی خود به عنوان تنها حامی "پلنگ ایرانی"در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضوری فعال دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در دی ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته 35 درصد رشد را رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
از این پس دارندگان رفاه کارت می توانند تمامی حساب های خود را روی دستگاه های خودپرداز این بانک مشاهده و حساب متصل به رفاه کارت خود را انتخاب کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس هیات مدیره بانک تجارت برنامه های این بانک برای تشکیل کارگروه تهیه و تدوین استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS ) را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
امکان پرداخت قبض های جریمه راهنمایی و رانندگی نیز از دیگر قابلیت های نسخه جدید سامانه همراه کارت بانک آینده می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه سوئیفت از 10 روز قبل در شبکه بانکی ایران برقرار شده است، گفت: ال سی همراه با سوئیفت گشایش شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد. به گزارش خبرنگار مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است: ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان حج و زیارت، از افزایش 100 درصدی تعداد زائران نوروزی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: 60 درصد اعزام های نوروزی هوایی انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
وضعیت مطلوب دولت فعلی در بخش مسکن این است که مردم را به دو گروه پردرامد و کم درآمد تقسیم کند، برای قشر پُردرآمد که عملا دولت کاری انجام نمی دهد و وضع آنها در هر شرایطی به هم نمی خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
به دلیل بسته بودن فضای اقتصادی ایران ، بازار ایران ازنظر ترکیه یک بازار بکر و دست نخورده است و ازنظر ما پتانسیل های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد و دولت ترکیه مصمم است که از جریان برای تعامل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
وی که در مراسم افتتاحیه دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی سخن می گفت ادامه داد: در دستگاه های دولتی برنامه جامعی برای مقابله با فساد طراحی شده که در این برنامه هم منشا پیدایش فساد مدنظر است و هم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
یک کارشناس، تاثیر واقعی برجام بر اقتصاد کلان، حذف رانت و ورود مشتریان مصرفی به بازار مسکن را در رونق آن موثر دانست و گفت: نشانه های حرکت در بخش مسکن احتمالا در تیرماه سال آینده مشاهده خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۹    
"اجرای برجام و رهایی بانکها از تحریم"؛ بی تردید این موضوع در صدر تغییرات مهم و عمده شبکه بانکی در سال جاری قرار دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۶    
رییس اتاق بازرگانی تهران به تشریح مهم ترین رخدادهای اقتصادی در سال 1394 پرداخت و پیشبینی کرد که سال آینده فضا برای ورود سرمایه به ایران به وجود بیاید و همچنین زمینه برای اجرایی شدن برجام 2 فراهم شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
بانک سینا تعداد 70 شعبه کشیک این بانک در روز 29 اسفند سال جاری و همچنین ایام تعطیل نوروز (روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه 1395) نسبت به ارائه خدمات بانکی به هموطنان اقدام می نمایند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۷    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بازار سرمایه 194 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 77 هزار و 539 واحدی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۴    
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضای تفاهمنامه همکاری با سنگاپور اشاره کرد و گفت: با امضای این تفاهمنامه ضمن افزایش مبادلات دو کشور در بخش تجارت و حمل ونقل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۹    
رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافری از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس و مینی بوس بین شهری از فردا(سه شنبه،11 اسفندماه) خبر داد و گفت: قیمت بلیت اتوبوس از 25 اسفندماه 15 درصد افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۳    
آن پریشانی شبهای دراز و غم دل؛ همه در سایه گیسوی نگار آخر شد. صبح امید که بد معتکف پرده غیب؛ گو برون آی که کار شب تار آخر شد. باورم نیست ز بد عهدی ایام هنوز؛ قصه غصه که در دولت یار آخر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا این بار در مسیری غیر قابل پیش بینی قرار گرفته است. حضور نامزدهای عجیب با باورهای غریب شگفتی ناظران سیاسی را برانگیخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
به نظر می رسد کار از بحران گذشته است. بارها این مطلب گفته شده، اما چه سود! اگر وظیفه روزنامه نگاری نبود دست به قلم نمی بردم و این مطلب را نمی نوشتم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۹    
طنزپرداز روزنامه قانون به صورت کاملا جدی از غلامعلی حداد عادل قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
یک فعال سیاسی با انتشار یادداشتی تلاش کرد به این سوال پاسخ دهد که اکثریت مجلس دهم با کیست؟ .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
یک تحلیلگر امور بین الملل در یادداشتی به تأثیرات انتخابات 7 اسفند بر عرصه سیاست خارجی پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
ر ئال ماد رید در دوران ریاست فلورنتینو پرس در فتح لالیگا موفق نبوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
یک سایت عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هم اصرار دارد که چنانچه مشکل ایران و عربستان تا 15 مارس (25 اسفند) حل نشود، بازی در کشور ثالث که قطر است برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۴    
یک مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه علمیه قم گفت: منتخبان ملت باید بدانند هر چه که بود تمام شد و اکنون تمام نمایندگان باید دست به دست هم بدهند برای ساختن ایرانی آباد و این مهم جز با همدلی و همزبانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از ولادت 33 هزار و 46 نوزاد در یازده ماهه ابتدای امسال در استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۸    
بان کی مون اواخر مارس برای بررسی تاثیر پیامدهای بحران سوریه بر لبنان به این کشور سفر خواهد کرد.
  • ۱