پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۱۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۷    
هرساله نروژ در ژوئن میزبان مهمان هایی از سراسر جهان است زیرا در نشست اسلو فروم مقامات و شخصیت های بیش از صد کشور عرصه بین الملل حضور دارند و درباره مهم ترین منازعات جهانی و راهکارهای تحقق صلح بین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۳۲    
سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت برای ورود شماره شبای بانکی خود کماکان فرصت دارند، اعلام کرد: توزیع سود سهام عدالت تا پایان شهریور میان مشمولان صورت خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۳    
12 بسیج دانشجویی دانشگاه های کشاورزی و منابطع طبیعی کشور به بازپس گیری قانون "تمرکز وظایف بخش کشاورزی کشور (معروف انتزاع)" از وزارت جهاد کشاورزی، به دولت اعتراض کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما گفت: بانک مهر اقتصاد از ثبات و سلامت مالی برخوردار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸    
دومین دوره جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به مدت شش ماه از یکم تیر لغایت سی ام آذر 1396 برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
تفاهم نامه همکاری شرکت لیزینگ اقتصادنوین با شرکت واگن پارس به منظور اعطای تسهیلات به خریداران واگن های مسافربری و باربری امضاء گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۲    
پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک دی و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، مدیرعامل بانک دی تعیین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۶    
ایران کشوری تاریخی است. به هر نقطه ای از این کشور که سر بزنید با یک اثر یا بنای تاریخی شاخص مواجه می شوید که از قضا همین بناها و اشیای به میراث رسیده از گذشتگان مان از ستون های جذب گردشگر داخلی و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
پس از اقدام تروریستی داعش در تهران این پرسش پیش آمد که ایران در مقام دفاع از خود چه واکنشی نشان خواهد داد؟ پاسخ به این پرسش کلیدی بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
بالغ بر 4 میلیون تن گندم مازاد کشاورزان به ارزش 52500 میلیارد ریال با عاملیت بانک کشاورزی و هماهنگی شرکت بازرگانی دولتی تا پایان خرداد سال 1396 خریداری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
امروز و پس از اینکه مردم در انتخابات پرشکوه 29 اسفند، نمایندگان خود را به شوراهای شهر و روستا فرستادند، انتخاب شهردار به یکی از مهم ترین بحث ها در افکار عمومی تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
روز جهانی قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت و پیروزی، عزت و سرافرازی، عدالت خواهی و اتحاد دنیای اسلام است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس هیات مدیره بانک شهر با انتقاد از راه اندازی شایعات و اخبار بی اساس در خصوص شبکه بانکی کشور، بر ضرورت مدیریت آرامش در این شبکه تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۷    
بانک تجارت نرخ حق الوکاله سپرده ها را برای سال جاری 3 درصد اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۴    
اکثریت جامعه ایران در انتخابات اخیر نه با نگاه سلبی، بلکه با نگاهی اصلاح طلبانه در انتخابات شرکت کردند و دکتر روحانی را برگزیدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۱    
همکاری های ایران و ژاپن برای تجهیز گمرکات ایران، با امضای موافقت نامه میان 2 کشور به منظور تجهیز گمرک چابهار، وارد فاز اجرایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۵    
مجری فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی اعلام کرد: عملیات حفاری چاه های سه سکوی پارس جنوبی پایان یافت و سکوی 22 نیز تا آبان ماه آماده نصب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
برای نخستین بار امروز (چهارشنبه)، 50 راس دام سنگین با هدف صادرات در بورس کالا معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
نزدیک به 35 هزار و 43 مگاوات ساعت برق به ارزش 181 میلیارد ریال در خردادماه امسال معامله شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 376 درصدی را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۹    
اجرای برجام و رفع موانع صادراتی سبب شده است تولیدکنندگان قیر کشور با ارتقای ظرفیت تولید از طریق افزایش سرمایه، تامین منابع مالی جدید و ساخت پایانه های ویژه صادراتی در بندرهای جنوبی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه به عنوان نخستین بانک اجتماعی کشور با تمام توان و ظرفیت خود در کنار تمامی آحاد جامعه و به ویژه حوزه ورزش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
چندین گروه نخبه با حمایت بانک ملی ایران در حال عملیاتی کردن استارتاپ های خود در حوزه فناوری اطلاعات هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
بانک ملت در اطلاعیه ای، نامه منتشره در شبکه های اجتماعی منتسب به گروه مالی ملت را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
وزیر نیرو ضمن ارزیابی مثبت از وضعیت ذخایر آبی در کشور، بر مدیریت مصرف آب تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
شرکت بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری که سهام این شرکت بیمه را دارند، بیمه آتش سوزی رایگان صادر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
صحبت های اخیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر قطعی نبودن توقف خط تولید پراید و پژو 405 در دی ماه سال 1395 حاکی از این است گویا که قرار نیست این دو خودرو هیچ وقت از رده خارج شوند!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۷    
یک کارشناس صنعت خودرو درباره تولید خودروهایی با سطح کیفی تک ستاره از سوی شرکتهای ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو اظهار کرد که تولید چنین محصولاتی در شأن صنعت خودرو و مردم ایران نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۷    
جداول منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد حدود هزار و 644 واحد مسکونی 50 مترمربع و کمتر وجود دارد که در هر واحد از آن چهار خانوار و یا بیشتر زندگی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۰    
بر اثر تصادف و آتش سوزی عصر امروز کامیون و سواری، جاده تهران بومهن مسدود شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۰    
در زیر تصویری از دوران کودکی بازیگر معروف پویا امینی را مشاهده می کنید. فردا در زیر تصویری از دوران کودکی بازیگر معروف پویا امینی را مشاهده می کنید. فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۰    
جمعی از هنرمندان و عوامل فنی رادیو نمایش به عیادت صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت رفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۰    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اعلام ویکی پدیا به عنوان بازیکن جدید تیم فنرباغچه ترکیه معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۴۷    
بدل ایرانی لیونل مسی که این روزها تبدیل به یکی از شناخته شده ترین بدل های شخصیت های دنیا شده است، روز گذشته در مراسمی به همراه کاسیاس حضور پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۴۴    
معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام اقداماتی برای تکلیف بانک های نظامی و درجریان بودن مجوز ثامن و بانک مهر گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۱    
بانک مرکزی ضوابط و شرایط ارائه خدمت انتقال کارت به کارت دوجانبه بدون حضور کارت را به بانک ها و موسسات مالی مجاز ابلاغ کرد که نشان از ورود نسل جدیدی از فعالان به حوزه پرداخت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۱    
گروه مالی ملت نامه منتسب به این شرکت که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر و در آن به نام برخی از بانک ها و موسسات پولی اشاره شده، جعلی دانست و اعلام کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۸    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) نشست 6 روزه خود را در اسپانیا آغاز کرده است. در نشست سال گذشته، ایران به مدت 12 ماه از لیست سیاه تعلیق شد تا اقداماتی در جهت اصلاح فرایندهای بانکی انجام دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه با ادغام وزارت خانه ها قصد دولت چابک سازی فعالیت ها است، گفت: 4سال گذشته نشان داده ادغام وزارت راه و شهرسازی و یا مسکن غیرقابل کنترل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
بسته جامع اشتغال فراگیر شامل چهار طرح اشتغالی دولت امروز با تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی، بزودی به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
بخش مسکن به تنهایی حدود 30 درصد از هزینه های خانوارهای شهری را به خود اختصاص داده و با توجه به اینکه هرگونه تغییر قیمت در این بخش اثر معناداری بر روی شاخص دارد، مهم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
صادرکنندگان هیچگاه به دنبال افزایش نرخ ارز نیستند؛ بلکه مطالبه گر اجرای یک قانون مغفول مانده هستند که در هیچ یک از دولتها اجرا نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
راه های توسعه همکاری ها و تجارت محصولات کشاورزی ایران و عراق، در دیدار وزرای کشاورزی دو کشور بررسی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
به دستور سلمان پادشاه عربستان ، محمد بن نایف از مقام ولی عهدی کنار گذاشته شد و محمد بن سلمان پسر شاه سعودی به عنوان ولیعهد جدید انتخاب شد. در این مورد شش نکته تحلیلی خبری قابل ذکر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
در سال جاری، مقام معظم رهبری در بیاناتشان چند بار از جایگاه بی بدیل مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران یاد فرمودند که در آخرین مورد از آن، چنین بیان داشتند که اینکه آمریکایی ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۱    
مشرق در یادداشتی آورده است: پس از 6 دهه اکنون اسنادی به دست آمده که بخش هایی از راز مفقود شدن بیش از 5 هزار کودک یمنی طی 6 سال در بیمارستان های رژیم صهیونیستی را آشکار و برملا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵    
تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی با مربیگری کولاکوویچ رتبه ای بهتر از یازدهم کسب نکرد و نتوانست به دور دوم لیگ جهانی صعود کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵    
عربستان دوران محمد بن سلمان تفاوت های زیادی با عربستان دهه های گذشته خواهد داشت. این تفاوت ها از هم اکنون و در طی دو سال گذشته خود را به شکل آشکاری نمایان کرده است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۲    
یک عده افراد خودسر آماده هستند تا از مسئله 'آتش به اختیار' که مقام معظم رهبری مطرح کردند، سو استفاده کنند. این برای جامعه بسیار خطرناک است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
مردم و رای دهنده گان توقع دارند که رویکرد رییس جمهور در دومین دولتش خصوصا در چینش کابینه با تغییراتی همراه شود چرا که به طور طبیعی در دور اول این انتظارات ممکن است به لحاظ محدودیت های شناخت افراد یا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۱    
در حالی که بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان چشم به آسمان دوخته اند که چه گاه، بالگرد سازمان جهانی خواربار و کشاورزی (ملل متحد فائو) با کیسه های برنج بر زمین می نشیند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۸    
ترامپ جنگ می خواهد و پیوسته ما را تحریک می کند تا خودمان برجام را رها کنیم. ترامپ جنگ می خواهد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۵    
27 سال پس از زلزله هنوز ساختمان های نیمه ویران به صورت پراکنده در رودبار دیده می شود معلولان زلزله رودبار 148 هزار تومان مستمری می گیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۳    
یک هفته از اعلام تحریم های جد ید سنای امریکا می گذرد ؛ تحریم هایی که اگرچه نگرانی هایی را برای بخش اقتصاد ی ایران ایجاد کرد ه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۳    
خبر کشته شدن یکی از صیادان کشورمان به دست نیروهای سعودی در آب های خلیج فارس، همچون فرود آمدن صاعقه خشک مان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۰    
د ر مقایسه با کابینه یازد هم این کابینه نیازمند به بازسازی جد ی است تا انرژی ها، توانایی ها و ابتکارات جد ید به آن راه پید ا کند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۰    
قیمت مسکن و نرخ بازدهی ساخت و ساز در 22 منطقه تهران، از 23 متغیر به عنوان بازیگردانان اصلی بازار ملک- از بین سایر متغیرهای درونی و بیرونی - تاثیر می پذیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
یکی از بزرگترین ویژگی های شهید چمران که کمتر به آن توجه شده این است که او از زمان خودش جلوتر بود. البته من شخصاً دلیل آن را در اخلاص ایشان می دانم وبرایش یک رابطه معنوی تصور می کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
: یک دهه پس از شروع روند تغییرات در موازنه قوا در خاورمیانه، اکنون به تدریج ظواهر شکل گیری موازنه جدید خود را نمایان می سازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
وزارت صنعت،معدن و تجارت از 94 سال قبل تاکنون 11 بار دچار تفکیک و ادغام شده است.سوال این است که دولت با تحمیل هزینه میلیاردی از دوازدهمین تفکیک چه هدفی را دنبال می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن از امکان دریافت وام 120 میلیون تومانی خرید مسکن با استفاده از اوراق تسه قبل از مهر 94 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: تا پایان سال به شرایط لازم برای برقراری روابط کارگزاری با بانکهای دنیا خواهیم رسید و آنگاه می توانیم یکسان سازی نرخ ارز را عملیاتی کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
بروز نگرانی میان سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن در یک هفته گذشته، نظام بانکی کشور را تحت الشعاع قرار داد و سرانجام با ورود بانک مرکزی به موضوع ، پرونده این موسسه وارد مرحله جدیدی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
شرکت های بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران در تابستان 1396 جهت صدور بیمه نامه برای موتور سیکلت های فاقد بیمه نامه جریمه ای دریافت نمی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۷    
شاخصه های سرمایه انسانی در صنعت بیمه، هوشمندی در کسب وکار، دید اقتصادی، تحول گرایی، تدین و تعهد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۹    
در حالی تازه ترین آمار از سهم 10 درصدی موسسات غیرمجاز از نقدینگی حکایت دارد که در این شرایط به نظر می رسد حدود 120 هزار میلیارد تومان نقدینگی در غیرمجازهای بانکی بلوکه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۳    
باشگاه مشتریان بانک انصار با برپایی ضیافت های افطاری در ماه مهمانی خدا، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه استجابت دعا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۳    
سازمان چای کشور اعلام کرد که امروز یک میلیاردو 875میلیون تومان از مطالبات چایکاران به حسابشان واریز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۰    
قیمت طلا بعد از رسیدن به پایین ترین رقم 5 جلسه اخیر در جلسه گذشته، امروز به دلیل کاهش شاخص ها در بازار بورس و افت ارزش دلار که به دلیل پایین آمدن قیمت نفت رخ داد، اندکی افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
شرکت دولتی کود و مواد شیمیایی گوجرات استیت (جی اس اف سی) هند اعلام کرد، در حال بررسی امکان احداث یک کارخانه آمونیاک اوره در ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
حدود 5800 میلیارد تومان از سود سهام عدالت در 10 سال گذشته به افزایش سرمایه شرکتهای حاضر در سبد این سهام اختصاص داده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۱    
معاون ارزی بانک مرکزی با برشمردن الزامات یکسان سازی نرخ ارز از بررسی مقررات ارزی برای انجام پاره ای اصلاحات خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸    
شیوه نامه اجرایی پرداخت یارانه سود تسهیلات صادراتی مربوط به قرارداد عاملیت بین سازمان توسعه تجارت و بانک توسعه صادرات تا سقف 6 درصد نسبت به نرخ سود تسهیلات اعطایی مصوب شورای پول و اعتبار و حداکثر تا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸    
در حالی که گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که ایران امتیاز توسعه میدان گازی فرزاد ب را به شرکت گازپروم روسیه واگذار کرده وزیر نفت هند گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اتمام و تحویل واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید کشور به جز استانهای البرز و تهران تا پایان دولت یازدهم خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۲    
با توجه به وجود بیش از 100 باجه خدمات بانکی در منطقه سه باید ساماندهی و بهره بردای از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در این منطقه به درستی صورت پذیرد تا شاهد رضایت بیش از پیش هموطنان باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
معاون پشتیبانی بانک ملی ایران اعلام کرد: این بانک قصد دارد با انتقال شعب استیجاری خود به مناطق جدید، امکان استفاده هموطنان از خدمات این بانک را بیش از پیش فراهم کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۶    
ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامه از تلاش های مدیرعامل و مجموعه بانک سپه به دلیل نقش آفرینی در بازار بین بانکی تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۳    
آیین معارفه معاونین فنی بیمه های اموال، مالی و اقتصادی،توسعه و برنامه ریزی، مدیر امور مالی و رییس شورای فنی بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مصوبه شورای عالی مسکن برای تعیین تکلیف پروژه های معارض مسکن مهر خبر داد و گفت: اگر بحث بیمه و مالیات واحدهای مسکن مهر سریع حل نشود نمی توانیم آنها را تحویل دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه پروژه های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: مسائل جانبی فاز 8 حل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۷    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام آخوندی 2114 واحد مسکن مهر پردیس در 8 نقطه افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 11 سنت، معادل 0.2 درصد کاهش به 45 دلار و 91 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۷    
وضعیت فعلی که درحوزه کشاورزی وجود دارد و وظایف مربوط به بازرگانی و تولید هر دو در اختیار یک وزارتخانه است، یقینا هم به نفع مردم به عنوان مصرف کننده و هم به نفع تولیدکننده داخلی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۱    
اینکه حملات موشکی تکرار می شود یا نه بستگی به رفتار دشمنان دارد و متناسب با رفتاری که می کنند پاسخ کوبنده ای برای آنها طراحی شده و انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۱    
پادشاه عربستان سعودی با صدور فرمانی، پسر ارشدش را به عنوان ولیعهد و جانشین خود تعیین کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۲    
دبیر انجمن شرکت های راهسازی معتقد است در صورت باز گذاشتن دست سرمایه گذاران و پیمانکاران در تعیین نرخ عوارض استفاده از جاده ها بهترین تناسب اقتصادی بین سرمایه گذاران و مسافران به وجود خواهد آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۲    
مسئول کارگروه توسعه میادین نفتی مناطق نفت خیز جنوب از ارائه نتیجه مطالعه میدان نفتی شادگان توسط کنسرسیوم پرگس تا شهریورماه سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۲    
در کنار دلایلی که قبلا برای انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزاد شهر استان گلستان مطرح شده است، مدیر کل نظارت بر امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال دیگری درخصوص علت وقوع این حادثه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۶    
باج افزارها، سخت افزار و سیستم عامل، تهدیدات ابری، اینترنت اشیا و تهدیدات دیجیتالی از بیشترین تهدیدات امنیتی سال 2017 اعلام شده و آگاهی از مسائل امنیتی به قدرتمندتر شدن محصولات در برابر تهدیدات کمک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۳    
نائب رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در عین حال که افزایش پهنای باند را از اقدامات مثبت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می داند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۳    
براساس هدف گذاری صورت گرفته در "برنامه راهبردی صنعت خودرو" تا پایان امسال تولید انواع خودروی سبک باید به یک میلیون و 400 هزار دستگاه افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
بخشنامه گمرک ایران در خصوص کاهش تشریفات گمرکی صادرات کالا و تسهیلات جدید صادراتی جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
هیات مدیره شرکت نفت دولتی پتروبراس برزیل توافق برای حل و فصل شکایت برخی از زیرمجموعه های گروه وانگوارد را تصویب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۷    
مصرف نان در 10 سال گذشته در روسیه تا چهار برابر کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۸    
بانکها سپرده ها را به صورت تسهیلات در اختیار مشتریان قرار می دهند، لذا سپرده ها همیشه قابل وصول هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۵    
وجه حق تقدم استفاده نشده سهام داران شرکت بیمه کوثر از اول تیرماه پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۵    
دکتر همتی در دومین نشست هم اندیشی با مدیران ارشد صنعت بیمه در چهل و ششمین سالگرد تاسیس بیمه مرکزی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده صنعت بیمه اجرای سه وظیفه حاکمیتی درقانون بیمه مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۰:۵۲    
بانکداری ایرانی - شرکت بیمه حکمت صبا که در اسفند ماه سال گذشته (حدود 4ماه قبل) با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۰:۴۶    
بعد از عملکرد درخشان فولاد مبارکه برای سال مالی قبل، 6 شرکت دیگر نیز از پوشش بیش از 100 درصدی سود سال قبل خبر دادند.