پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 آذر 1396 بانکداری ایرانی 2 آذر 1396 بانکداری ایرانی 3 آذر 1396 بانکداری ایرانی 4 آذر 1396 بانکداری ایرانی 5 آذر 1396 بانکداری ایرانی 6 آذر 1396 بانکداری ایرانی 7 آذر 1396 بانکداری ایرانی 8 آذر 1396 بانکداری ایرانی 9 آذر 1396 بانکداری ایرانی 10 آذر 1396 بانکداری ایرانی 11 آذر 1396 بانکداری ایرانی 12 آذر 1396 بانکداری ایرانی 13 آذر 1396 بانکداری ایرانی 14 آذر 1396 بانکداری ایرانی 15 آذر 1396 بانکداری ایرانی 16 آذر 1396 بانکداری ایرانی 17 آذر 1396 بانکداری ایرانی 18 آذر 1396 بانکداری ایرانی 19 آذر 1396 بانکداری ایرانی 20 آذر 1396 بانکداری ایرانی 21 آذر 1396 بانکداری ایرانی 22 آذر 1396 بانکداری ایرانی 23 آذر 1396 بانکداری ایرانی 24 آذر 1396 بانکداری ایرانی 25 آذر 1396 بانکداری ایرانی 26 آذر 1396 بانکداری ایرانی 27 آذر 1396 بانکداری ایرانی 28 آذر 1396 بانکداری ایرانی 29 آذر 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۲    
تصویری جالب و دیدنی از اسکان یک فرد زلزله زده را مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱    
عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از افزایش مانده تسهیلات در مناطق کمتر توسعه یافته ی کشور مخصوصا استان های مرزی خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره وری ایران معرفی شدند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۵    
یلدا با شکوه تر برگزار می شود. چون قدر همدیگر را بیشتر می دانیم و با تمام وجود درک می کنیم که ممکن بود به یلدای 96 نرسیم و حالا رسیده ایم. خدا کند زلزله به هیچ یک از یلداهای ما نرسد..
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۱:۲۱    
رئیس مرکز تحقیقات راه اعلام کرد گسل ماهدشت احتمالا با توجه به تهاتری که با گسل های دیگر همچون گسل ایپک و اشتهارد دارد باعث زلزله بزرگ تری در تهران و البرز شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۲    
تمام شعب بانک شهر حتی در استان های تهران، البرز و قم فعال هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۱    
تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر نیازمند تامین 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۱    
برای خرید ابزار شیرینی پزی در بازار باید حداقل 12 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۸    
اجرا طرح برندینگ سوخت و جایگاه ها با هدف افزایش رقابت پذیری برای ارائه خدمات، نیازمند زیرساخت های مخصوص به خود است که هم اکنون شرایط آن فراهم نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
برای خرید موتور سیکلت کویر مدل T2-250 سال 1394 با کارکرد 11 هزار کیلومتر به سرمایه 4 میلیون و 500 هزار تومانی نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰    
اپل می گوید دلیل کند شدن آیفون 6، 6 اس و SE به دلیل باتری قدیمی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۴    
طنز و کاریکاتور طنز - ضمیمه طنز بی قانون امروز هم در واکنش به اظهارنظر برخی چهره ها و همچنین برخی اخبار همراه با روزنامه قانون منتشرشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۸    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه افزایش شدید آلودگی هوا در تهران، ساسان خادم این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۴    
مؤسسه تحقیقات راهبردی ASR لندن نظرات 229 مدیر سرمایه گذاری که در شرکت های معتبر مشغول کار بوده اند را در مورد چشم انداز اقتصاد و بازارهای جهانی در سال 2018 جویا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۱    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: از سال 2016 میلادی شاهد تورم تک رقمی بوده ایم که در 25 سال گذشته بی سابقه بوده و ما به دنبال این هستیم که نرخ تورم را در سال های آینده به کمتر از 5 درصد برسانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مقاومت در برابر نظامنامه اخلاق حرفه ای مهندسی آخوندی را تا مرز استیضاح پیش برد، گفت: اخلاق مهندسی برای بسیاری همچنان گنگ است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۱    
وزیر نیرو گفت: این زلزله برای تیم های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود تا ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۵    
روز گذشته دو آمار رسمی منتشر شد که نشان می داد دمای صنعت مثبت شده است. آمار اول را معاون اقتصادی بانک مرکزی و آمار دوم را وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
طبیعت برای انسان پیشامدرن غیرقابل مهار بود. روز فرصت محدودی برای فعالیت او بود و با آمدن شب، تاریکی چنان بر همه جا گسترده می شد که انسان سنتی توان مقابله با آن را نداشت و ناچار بود با به خواب رفتن بر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۶    
دفتر منطقه آزاد اقتصادی ارس در جهت توسعه روابط تهران و ایروان و بر اساس توافق به عمل آمده بین مدیران منطقه آزاد ارس ایران و منطقه آزاد اقتصادی سیونیک در شهر کاپان ارمنستان افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۳    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص افزایش عوارض گمرکی خودروهای وارداتی در سال آینده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۳    
میزان تولید سنگ آهن دانه بندی در 6 واحد اصلی صنعتی- معدنی کشور در هشت ماه امسال به بیش از سه میلیون و 956 هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال افت 2 درصدی را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
گرچه بزرگای زلزله شامگاه چهارشنبه در محدوده شهر ملارد 5.2 ریشتر اعلام شد اما هجوم شهروندان استان های تهران و البرز به خیابان ها و انسداد معبرهای عمومی یک هشدار اساسی درباره این رفتار خطرآفرین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی با بیان این که از زمان وقوع زلزله تا ساعت 6 صبح امروز بیش از دو برابر روزهای آینده، بنزین در جایگاه های استان تهران توزیع شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در هیچ یک از جاده های استان های زلزله زده در شب گذشته به غیر از یک مورد در استان البرز حادثه ای رخ نداده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: کلینیک بررسی مشکلات واحد های مشکل دار صنعتی در سازمان های استانی و ارایه مشاوره در زمینه اصلاح ساختار مالی و نیروی انسانی و حقوقی و قضایی تا پایان سال راه اندازی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: سلامت برنج ها و محصولات تراریخته ای که از راههای قانونی وارد کشور شده و زیرنظر این سازمان ترخیص می شود را تضمین می کنیم و مردم هیچ نگرانی از مصرف آنها نداشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۴    
با تمام پیشرفت هایی که در علم زلزله شناسی اتفاق افتاده نمی توان زلزله را پیش بینی کرد اما رفتار سازه ها در برابر بار های وارده قابل بیش بینی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۸    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مصرف 23 میلیون لیتر بنزین در استان تهران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۵    
در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا، با فرناندو کوهیو فیلیو ، وزیر معادن و انرژی برزیل راه های توسعه روابط دو کشور در بخش انرژی و معادن مورد بررسی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۵    
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: زمستان امسال 150 هزار کیلومتر از راه های اصلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۲    
رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: سهم حمل و نقل ریلی کشور در جابجایی بار اندک است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۲    
بازار سرمایه ایران شاهد ورود اولین شرکت در حوزه سرمایه به بورس بود. بازار سرمایه ایران در این هفته شاهد ورود اولین شرکت در حوزه تامین سرمایه به بورس بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۹    
معاون سازمان شیلات ایران گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور 10.6 کیلوگرم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۹    
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در زمستان امسال بیش از 2 هزار و 500 گشت راهداری در 649 راهدارخانه ثابت مناطق مختلف کشور مستقر شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
در روزهای اخیر دلار در دو بازار ارزی با وجود تغییرات و گاها گرانی در مجموع نوسان چندانی نداشت، ولی با واکنش های متفاوتی از سوی دولت همراه بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از ظرفیت 4000 سوله مطمئن و ایمن واحدهای تولیدی تهران و حومه آن به منظور سرویس دهی به مردم در صورت رخداد زلزله تهران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۳    
طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی که دلار و معاملات سهام آسیا ثابت بود، تحت تاثیر انتظارات برای افزایش خرید در پایان سال به بالاترین قیمت در دو هفته گذشته صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
فیفا آخرین رنکینگ تیم های ملی در سال 2017 را اعلام کرد و تیم ملی ایران بار دیگر عنوان بهترین تیم آسیایی را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
شکست مقابل صنعت نفت تلخ ترین اتفاق فصل را برای پرسپولیس رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
سیدجلال حسینی و حسین ماهینی، وظیفه بسیار سختی برای رهبری در تیم پرسپولیس دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مهاجم آبی های تهرانی همچنان تصمیم دارد تا شادی گل برگزار نکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
روز پنجشنبه قیمت نفت نسبتا ثابت ماند. این در حالی است که اواخر روز چهارشنبه، قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 64.56 دلار رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام اعزام زمستانی از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره از اعزام ها 185 هزار نفر به عتبات از 16 دی تا 22 اسفند سفر خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی ارتش از اعلام آماده باش به یگان های مختلف استان تهران و استان های همجوار برای امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی زلزله تهران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
در پی وقوع زمین لرزه چهارشنبه شب در استان های تهران و البرز، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در بیانیه ای تاکید کرد آسیبی به تاسیسات و ایستگاه های این شرکت وارد نشده و متر روز پنجشنبه فعال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۸    
پلیس فتا هشدار داد که در حال حاضر ارایه اطلاعات صحیح از اصول قانونی و اخلاقی منابع خبری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۵    
عضو هیات علمی پژوهشگاه زلزله گفت: اصلا نمی توان گفت زلزله های کوچک تر یا بزرگ تر خیالمان را از رخ دادن زلزله با قدرت بیشتر راحت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
زمین لرزه ای به بزرگی حدود 5/2 ریشتر و در عمق 7 کیلومتری از سطح زمین، در ساعت 23 و 27 دقیقه استان های تهران و البرز، قم، قزوین، مرکزی و گیلان را لرزاند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سامانه گسله شمال تهران با طول تقریبی 100 کیلومتر، گسلی فعال است که متوسط دوره بازگشت زلزله های روی این گسل حدود سه هزار و پانصد سال است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس جزئیات طرح جدید مجلس درباره قیمت بنزین در بودجه سال 97 را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
با توجه به زلزله اخیر در برخی از استان های کشور، رسیدگی به کیفیت ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این میان تهران با توجه به جمعیت زیاد و ساخت و سازهای متعدد باید در راس مدیریت صحیح از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۳    
معاون نخست وزیر انگلیس از سمت خود استعفا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۰    
به رغم تیراندازی مرزبانان کره شمالی و شلیک های هشدار، یک سرباز دیگر کره شمالی بامداد امروز پنجشنبه به همسایه جنوبی پناهنده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۰    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در حساب توئیتری خود با اشاره به رأی روز پنجشنبه سازمان ملل در خصوص انتقاد از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، سخنان تهدیدآمیز ترامپ را تکرار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک واحد مسکونی 2 طبقه در دولت آباد خبر داد و گفت: یک فرد 37 ساله در اثر سوختگی جان سپرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر ما اپراتورها از قانون عبور کرده اند و پیگیر این موضوع در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده های منتهی به تهران روان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پس از وقوع زلزله 12 پس زلزله داشتیم که بزرگ ترین آن 2.6 بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
آیا کسانی که خود یا فرزندان و یا وابستگانشان در قاچاق کالا سهم دارند، صلاحیت گرفتن مسئولیت در جمهوری اسلامی را دارند؟ اگر ندارند که قطعاً ندارند، دستگاه قضا با این افراد چگونه باید برخورد کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
پلیس ویکتوریا در استرالیا اعلام کرد که یک راننده با خودروی خود به سمت عابران پیاده در حومه ملبورن حمله کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت که در جریان بررسی جزئیات طرح ساماندهی تعطیلات، پیشنهاد لغو تعطیلی 29 اسفند، 15 خرداد و 12 و 13 فروردین مورد بررسی قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۸    
پیشکسوت وزنه برداری ایران که سال ها در بستر بیماری بود صبح امروز درگذشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب برای همه افراد جامعه قرار داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۵    
رسانه های خارجی به اشاره به زلزله های چند سال اخیر در ایران به بازتاب زلزله شب گذشته در تهران پرداختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
یک وکیل واشنگتنی ضد ایوانکا ترامپ و همسرش جارید کوشنر کرد و آن دو را به مخفی نگاه داشتن اطلاعات درباره بخشی از درآمدشان متهم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس شبکه شتاب نگاری کشور از ثبت شتاب بالا در ایستگاه مرد آباد در نزدیک کرج خبر داد و گفت این میزان شتاب زیاد بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه بین المللی زلزله و مهندسی زلزله، زلزله چهارشنبه شب تهران در سامانه گسلی شمال تهران بوده است و این منطقه توان لرزه زایی 7 تا 7.5 را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۷    
وقوع زمین لرزه در تهران باعث شد تا آلودگی هوای تهران تشدید شده و شاخص آلودگی هوا در ساعت 3 بامداد امروز (30 آذر) به عدد 170 برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
دبیر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات از رفع اختلال پیش آمده در شبکه تلفن همراه و آمادگی وزارت ارتباطات برای ارسال پیامک برای تمامی شهروندان تهرانی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸    
شامگاه چهارشنبه یک خانم باردار در ورامین در اثر ترس از زلزله زایمان زودرس کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: گسل اشتهارد گسل جوانی است و قبلا هم سابقه زمین لرزه های شدید از طریق این گسل وجود داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر پس از زلزله تهران با انتشار عکسی در کنار فرزندش در اینستاگرامش نوشت: درکنار مردم خوب تهران ، در پارک نگران نباشید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
حضور تنها "فراری 458 " پلاک شده در ایران که ارزشی نزدیک به هشت میلیارد تومان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد کلیه دانشگاه ها و ادارات دولتی به جز دستگاه های خدمات رسان امروز پنج شنبه 30 آذر تعطیل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر شامگاه چهارشنبه 29 آذرماه، تهران را لرزاند و در استان های، البرز، قم، مرکزی و گیلان احساس شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در مسیرهای شمال کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
پس از زلزله تهران، بخشی از مردم شب را در حرم امام خمینی (ره) سپری کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران گفت: طرح ترافیک امروز از ساعت 6:30 در محدوده خود آغاز شده و تا ساعت 13:30 ادامه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران از لغو طرح زوج و فرد از درب منازل و بازگشت ساعت و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی در روز پنجشنبه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
رییس امداد و نجات هلال احمر گفت: 97 نفر در زلزله شب گذشته تهران و البرز مجروح و یک تن کشته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت هوای تهران ناسالم برای همه گروه ها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
شب گذشته زمین لرزه ای در تهران احساس شد. کانون این زلزله با قدرت 5.2 ریشتر، مشکین دشت استان البرز بود. که بر اساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان دقیق وقوع زلزله ساعت 23:27 دقیقه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: با توجه به کمی بودن تعداد پس لرزه ها هنوز نگرانی برای این که زمین لرزه بزرگتری رخ دهد وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
هرگاه احساس کردید جلسه امروز آنطوری که انتظار داشتید نتیجه نداشته و یا متوجه لکی روی لباستان شدید، دچار پریشان خاطری نگردید. اینها مسائل تعیین کننده زندگی نبوده و باعث بروز فاجعه نمی گردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت: ریزش سنگ در محور کرج-چالوس جزئی بود و پاکسازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
داوود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
یکی از سه ناظر مجمع انتخاب عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اعتراضات در نحوه رای گیری این انتخابات واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
آلکمار در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 مقابل فورتونا سیتارد به برتری برسد. به گزارش "ورزش سه" ...