پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 2 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 3 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 4 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 5 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 6 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 7 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 8 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 9 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 10 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 11 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 12 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 13 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 14 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 15 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 16 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 17 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 18 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 19 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 20 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 21 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 22 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 23 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 24 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 25 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 26 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 27 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 28 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 29 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آمادگی برای پهن کردن چتر حمایتی بر سر مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۴    
انجمن جهانی فولاد، رشد فولادخام ایران را در ماه آگوست 2017، حدود 15.1درصد و در 8 ماهه میلادی امسال را 15.17درصد اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه اظهارات جنجالی و ادبیات گانگستری ترامپ در سازمان ملل، سایت کگل این کارتون را منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۳    
اچ پی انترپرایز/ HPE قصد دارد تا قبل از پایان سال میلادی جاری 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان از کار بیکار کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
معاون مدیر عامل بانک تجارت در امور بین الملل تاکید کرد که امضای قرارداد تامین مالی (فاینانس) بانک های ایرانی با ‘اوبربانک’ اتریش می تواند نقطه عطفی برای گسترش روابط سیستم بانکی ایران با بانک های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۶    
سیدکاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان در حاشیه گشایش نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در ایروان، دوستی و همکاری با همسایگان را یکی از اصلی ترین اولویت های اصلی اقتصادی رییس جمهوری و دولت ایران اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۰    
صبح جمعه راننده کامیونت زیر آوار پسماندهای معدنی کارخانه فرآوری مواد معدنی ایران جان باخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۸    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت گفت:به منظور بررسی جامع و حصول اطمینان از تحقق اهداف طرح حذف درج قیمت کالاها ،اجرای این طرح به تعویق افتاده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۸    
هیوندای توسان 2017 ، فول نیوفیس با قابلیت اتوپارک، در بازار تهران با قیمت 205 میلیون تومان به فروش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۹    
ایران با موقعیت ژئوپلتیک در خاورمیانه و به واسطه وجود فرصت های سرمایه گذاری در عرصه های مختلف و البته جمعیت 80 میلیونی جوان و تحصیلکرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۹    
مجری طرح شناسایی محیط های پتانسیل دار مواد معدنی کشور گفت: با همکاری سازمان زمین شناسی و سازمان ایمیدرو نقشه های پتانسیل مواد معدنی در مقیاس یک صد هزار در حال تهیه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۶    
محموله 23 کانتینری پارچه که قاچاقچیان با اظهار خلاف واقع قصد ترخیص آن از گمرکات استان هرمزگان را داشتند با همکاری نیروهای انتظامی و اطلاعاتی توقیف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۶    
برای اجرای طرح های توسعه حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی 28 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۳    
هر بشکه نفت در معاملات امروز در برابر 56 دلار و 31 سنت معامله شد و قیمت طلا به 1298 دلار در هر اونس کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل تاثیرگذار بر روند مثبت و رو به رشد بورس در تابستان امسال پیش بینی کرد، روند مثبت شاخص و بازار سهام در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۷    
بر خلاف سه ماه تابستان 96 با فرارسیدن پاییز و افت تقاضا در بازار اجاره بهای مسکن، موجران تغییر رویکرد داده و املاک خود را با ترکیبی از رهن و اجاره به مستاجران پیشنهاد می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۴    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی یک ضرورت بود، حداکثر بازدهی کنونی در بخش واقعی اقتصاد ایران را 6 درصد بر روی نرخ تورم اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۱    
بر اساس پیش نویس دستورالعمل واردات خودرو، امکان واردات توسط غیر نمایندگیها به طور کامل حذف خواهد شد و افزایش حقوق ورودی برای همه خودروهای بالاتر از 30 هزار دلار اعمال می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۲    
رییس بانک مرکزی کشورمان گفت:سیستم بدون ربا در بانکداری اسلامی می تواند به عنوان یک محافظ برای تسهیل مبادلات مالی عمل کرده و از ریسک های شدید جلوگیری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۳    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: احتمال کاهش قیمت از هفته آینده به دلیل مازاد محصول نسبت به تقاضا وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه های اختیاری شرکت مخابرات ایران را اعلام و بیان کرد: مدل پیشنهادی وزارت ارتباطات در حال بررسی است و در 100 روز اول فعالیت نهایی و اجرا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
ارائه دستگاه های جدید بانکی تنها تلاش برای توسعه بانکداری الکترومکانیک است، در حالی که ایران در صورت اصلاح قوانین بانکی، قادر به اجرای بانکداری مجازی و مبتنی بر اینترنت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
وی که برای دیدار با رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و امضای سند همکاری با وی به وین سفر کرده بود، بر آمادگی اگزیم بانک دانمارک بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید و آن را در توسعه روابط بین دو کشور مهم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
تبادل مالی اتحادیه جهانی پست که مشابه سوئیفت در حوزه پستی است تا پایان آذر در ایران فعال می شود و امکان تبادلات مالی مستقیم پستی ایران با 170 کشور برقرار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل بورس کالا با بیان اینکه وعده ای که تولیدکنندگان سیمان داده اند این است که در مهرماه این عملیات اجرایی شود، گفت: هر آنچه که صادرات سیمان وجود دارد باید از این کانال مطمئن صورت بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
دبیر اجرایی هفدهمین کنگره بین المللی پریودنتولوژی گفت: جرمگیری ساده ای که برای بیشتر مردم یک کار پیش پا افتاده تلقی می شود، شاید مهمترین بخش درمان بیماریهای لثه باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
شیر برای بسیاری از مردم جهان بخش جدایی ناپذیر صبحانه است اما بسیاری بر این باورند که شیر نه تنها به سلامت انسان کمکی نمی کند بلکه ممکن است مضر نیز باشد! واقعیت ها و تحقیقات در این باره چه می گویند؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، بانک شهر برای دومین سال متوالی به ارائه خدمات گسترده به زائران حسینی می پردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
طی روزهای گذشته شبکه بانکی مذاکرات گسترده ای در رابطه با تامین مالی خارجی با بانک هایی از آسیا و اروپا داشت و در نتیجه آن قراردادهایی با ارقام کلان منعقد شد که قابل توجه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
در جریان واگذاری تعهدات و مسئولیت دارایی ها و بدهی های تعاونی افضل توس به بانک آینده، سپرده گذاران تا سقف سه میلیون تومان این موسسه از فردا همزمان با اول مهرماه تعیین تکلیف خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
در روزهای اخیر مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد که هدف آن رشد فناوریهای نوین در حوزه مسکن و ساختمان است و در گام اول اتصال 2 میلیون خانه خالی با افراد فاقد مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گفت: تنها به دلیل فشار انباشته تقاضا امکان دارد در ماه های آتی با رشد صنعت ساختمان رو به رو شویم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
نرسی قربان: اقتصاد ما احتیاج به یک سوزن دارد تا به آن شوک وارد شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴    
کشور روسیه به عنوان یکی از کشورهای صادرکننده به ایران در پنج ماه اول سال جاری موفق به صادرات اقلام متعددی به ایران شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
یک دهه تلاش های صورت گرفته برای کاهش مصرف نفت در کشورهای صنعتی در خطر معکوس شدن است، زیرا قیمت های پایین سوخت، تقاضا را بالا برده و رانندگان را متقاضی خودروهای بزرگ پرمصرف کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
:مبادلات تجاری ایران و چین در 7 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 26.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 20.86 میلیارد دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده تهران گفت: توسعه ناوگان و زیرساخت ریلی کشور 28 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
یک کارشناس صنعت هوانوردی با اشاره به اظهارات وزیر راه که ورود 2 ای تی آر تا چند روز آینده به کشور را پاسخی به مصوبه مجلس آمریکا دانسته بود گفت: این 2 فروند، جزء خرید نقدی قبل بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۷    
فرار مالیاتی با حذف کارت خوان مدتی است برخی پزشکان، طلافروشان، آهن فروشان، آرایشگران، رستوران داران و سایر اقشار پردرآمد برای فرار مالیاتی دستگاه پوز را حذف کرده و یا به نام شخص دیگری می کنند تراکنش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مجری طرح ملی توسعه گیاهان دارویی وزارت جهاد با بیان اینکه صادرات پیاز زعفران باید آزاد شود، گفت:وزارت جهاد کشاورزی دیدگاه های نوین و برنامه های جدیدی در این زمینه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
کارکنان شرکت اویکو به عنوان بهره بردار فاز20،21پارس جنوبی درحالی در اعتراض به تاخیر پرداخت 6ماهه حقوق خود تجمع کردند که شرکت نفت و گاز پارس مدعی است که بدهی به پیمانکاران این فاز ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۸    
قطع بیمه کارگران فصلی در دوره بیکاری و برقراری مجدد در زمان شروع فصل کار منجر به تعویق زمان بازنشستگی این گروه از کارگران شده؛ این موضوع یکی از دغدغه های مهم این کارگران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی از پروژه ترمینال سلام که مطابق برنامه ها پیش نرفته و بارها عقب افتاده است بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰    
بلوک های 16.75 درصدی ذوب آهن اصفهان و 95 درصدی سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت در کنار 77 تخته فرش دولتی در حالی در شهریور امسال روی میز مزایده گذاشته شد که خریداران توجهی به آنها نکردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۷    
دانشگاه پیام نور ضمن اعلام جزئیات تسهیلات جدید این دانشگاه از امکان ثبت نام صرفا با پرداخت شهریه ثابت خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با ثبت رشد 2308 واحدی در ارتفاع 85 هزار و 831 واحد قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۲    
پایان بازی عدم رعایت نرخ سود بانکی در نهایت منجر به کاهش چرخه تولید داخلی و تعطیلی روز افزون بنگاه های اقتصادی است و شکست تولید مصادف است با افزایش معوقات بانکی و رقم خوردن ورشکستگی برای سیستم بانکی.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
از ابتدای مهرماه به مدت 10 روز سامانه سهام عدالت به منظور بروزرسانی و اعمال تغییرات لازم از دسترس عموم و مشمولان خارج و دوباره راه اندازی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
برخی کارفرمایان که منتظر کاهش هزینه عوامل تولید هستند، نیروی با سابقه خود را به بهانه استفاده از نیروی کار ارزان و جوان اخراج می کنند و این امر موجب افزایش بیکاری می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که نقاط قوت و ضعف صنعت پتروشیمی باید ارزیابی شود و این صنعت از بخش خصوصی هم در این زمینه حمایت کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۴    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران تاکید کرد: اجازه ساخت مال های مزاحم داده نمی شود و باید به پیوست های ترافیکی و فرهنگی مجتمع های چند منظوره در پایتخت توجه شود.