پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 14 بهمن 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رییس شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات اعلام کرد: بیش از یکهزار میلیارد ریال تسهیلات صادراتی در 9 ماه سالجاری توسط این شعبه به بخش های مختلف پرداخت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
با پیچیده تر شدن تکنیک های رایانه ای و اینترنتی در سال 2018 مجرمان سایبری راه های جدیدی برای اخاذی از سازمان ها و افراد پیدا خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۳    
روز سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی در برخی نقاط سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز، ابرناکی، بارش پراکنده باران، بارش برف و کاهش نسبی دما رخ می دهد و روز چهارشنبه این شرایط در شمال شرق کشور حاکم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۵    
شبیه سازی آیفون ایکس در میان چینی ها رواج دارد اما آنچه کمپانی Oukitel انجام داده، فراتر از کپی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۳    
معیار قراردادن یک ساعت کار در هفته برای محاسبه نرخ بیکاری در کشور در حالی به محل اختلاف نظر کارشناسان تبدیل شده است که این شاخص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۶    
نرخ بازده مؤثر اوراق اسناد خزانه از حدود 19 درصد در ابتدای انتشار این اوراق در نیمه شهریورماه در بازار فرابورس در پایان آذر 96 در سطح 14.5 و 17.2 درصد قرار داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۲    
علیرضا پویان شاد، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اتهام افزایش قیمت ارز برای تامین بودجه بی اساس است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش در توئیتی آزمون های پی در پی در مدارس را موجب نهادینه شدن اضطراب در دانش آموزان دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
بانک سرمایه به منظور تسریع در امر پاسخگویی و تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان ربات تلگرامی خود به آدرس https://telegram.me/sarmayebankbot یا SarmayeBankBot@ را راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۷    
بانک ملی ایران در بزرگترین رویداد سالانه خود با عنوان ملی شو ، چندین دستاورد بزرگ که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با حوزه بانکداری دیجیتال در ارتباط است را رونمایی خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۴    
سامانه همبانک صادرات ایران با داشتن 6 منوی اصلی و 23 زیرمنو از جمله کامل ترین و پر سرعت ترین سامانه های انتقال و پردازش اطلاعات حساب بانکی بر بستر USSD است که استقبال از آن در کنار سامانه همراه بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۱    
داود کریمی مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر پست بانک ایران، برنامه های این بانک برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که دولت 50 هزار میلیارد تومان بدهی خود به تامین اجتماعی را پرداخت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
برای خرید خودرو سمند LX ، EF7 مدل 1397 باید 31 میلیون تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بورس کالا دستاورد مهمی برای اقتصاد کشور است و تاکنون در توسعه فعالیت های این بورس عملکرد قابل قبولی در حوزه های مختلف داشته ایم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب 11 آسانسور غیراستاندارد و ناایمن اماکن دولتی و بیمارستان ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۲    
رئیس جایگاه داران سوخت گفت: به دلیل مشکلاتی که با بانک ها داریم از این پس جایگاه ها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
از امروز طی کردن فرآیند انتقال مالکیت همه گوشی های اپل اعم از نو و کارکرده الزامی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
وزارت رفاه با فرض تصویب پیشنهاد کمیسیون تلفیق در مجلس،باید در سال 97، یارانه پرداختی به اقشار مختلف جامعه را به گونه ای مدیریت کند که سقف آن از 30هزار میلیارد تومان فراتر نرود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
فروش بلیت قطار های مسافری رجا برای نوروز سال 97، همزمان به صورت اینترنتی و حضوری از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96 آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۳    
در حالی که قرار بود ساخت مسکن اجتماعی برای اقشار پایین جامعه از سال جاری آغاز شود، به علت عدم تخصیص اعتبار برای ساخت این واحد ها این امر محقق نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
با 80 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند ام جی 6 مگنت، کیا پیکانتو، هیوندای آزرا (گرنجور)، هیوندای سوناتا، رنو اسکالا 2.0 لیتر E2 و موارد مشابه را دارید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۶    
به دنبال انتشار آمار قوی فرصت های شغلی آمریکا در ماه ژانویه، ارزش دلار بالا رفت و قیمت طلا 15.40 دلار سقوط کرد و به 1333.39 دلار در هر اونس رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۳    
بر اساس اعلام سازمان بورس در اجرای قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذرماه 1384 ، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه دانا(سهامی عام) مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس رسیدگی انجام شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۷    
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره اعلام کرد: ماجرای انفصال از خدمت مدیران شهر فرودگاهی ارتباطی با مدیران فعلی این شرکت ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۷    
در این روزها کاهش قیمت سهام شرکت های شاخص ساز سبب شده نماگر اصلی بازار روند کاهشی را در پیش گیرد. بازاری که در هفته های گذشته توانسته بود به رهبری گروه های فلزی و نفتی تا مرز 100 هزار واحدی رشد کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مجلس سقف تسهیلات مالی خارجی در سال 97 را 30 میلیارد دلار تعیین کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۸    
نسخه جدید اپلیکیشن پات با قابلیتهای جدید عرضه شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
با لغو افزایش قیمت بنزین در مجلس شورای اسلامی و تثبیت قیمت آن، از آنجا که قیمت این فرآورده در کشورهای همسایه بالاتر است، رشد قاچاق اجتناب ناپذیر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
در پایان معاملات روز جمعه با رشد دلار به دنبال انتشار داده های قدرتمند اشتغال آمریکا، قیمت های نفت افت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از بانک مسکن در کمیسیون های اقتصادی و عمران مجلس بابت بازگشت اقساط مسکن مهر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
به نظر می رسد ورود آستان قدس رضوی (ع) به تأمین مالی و کمک اجرایی در ساخت خط آهن ترانزیتی چابهار سرخس می تواند در محرومیت زدایی از جنوب شرق اثرگذار باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
برای بیست و دومین سال متوالی، هنگ کنگی ها عنوان آزاد ترین اقتصاد جهان را به خود اختصاص دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱    
نرخ لبنیات 2.3 درصد، برنج 0.1 درصد، میوه های تازه 30.4 درصد، سبزی های تازه 9.1 درصد، گوشت قرمز 0.6 درصد، گوشت مرغ یک درصد، قند و شکر 0.1 درصد، چای 0.3درصد و روغن نباتی 0.3 درصد رشد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه جهش نرخ ارز، تاثیر خود را در آمارهای صادراتی نمودار کرده، گفت: این رشد در ماههای آینده پایدار نیست،چراکه تاثیر منفی خود را در نرخ مواد اولیه نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تمامی مراحل ساخت این سکو و البته عملیات نوسازی و بهسازی آن با استفاده از توانمندیهای داخلی انجام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۲    
نامساعد بودن محیط کسب وکار یکی از دلایل اصلی عدم توفیق بنگاههای کشور در تولید و صادرات است. عملکرد نامناسب نظام مالیاتی کشور در کنار بیمه از علل اصلی این معضل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۹    
بانک ملی ایران یکی از مهمترین وظایف خود را کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال می داند و در همین راستا اقدامات مهمی را عملیاتی کرده که یکی از آنها پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به دلایل بهبود رتبه اعتباری ایران گفت: هماهنگی نرخ بازدهی بازار پول و بازدهی اقتصاد واقعی از عوامل مهم در بررسی ریسک اعتباری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
بانک ایران زمین، در نظر دارد به پاس قدردانی از پذیرندگان پایانه های فروشگاهی این بانک جوایزی را به قید قرعه اهدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۴    
فاز دوم طرح شرکت مجتمع فروآلیاژ رباط با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان کرمان به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۸    
متنوع سازی بازارهای نفت ایران به منظور انتخاب مشتریان راهبردی و ایجاد تنوع در روش های فروش که در سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی جهت مقابله با ضربه پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز در دستور کار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
مدیر عامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک و با همراهی حجت الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای بازدید از هتل های دانشگاهیان و بررسی برنامه های فرهنگی و اجرایی کاروان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
در حالی به ماه های پایانی سال نزدیک می شویم و قیمت خودروهای وارداتی هم به طورمتوسط 90میلیون تومان گران شده که خبری از نظارت جدی بر قیمتها نیست و سازمان حمایت هم مدام از آنالیز قیمت صحبت می کند اما ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به اینکه طرح کارورزی آسیبی بر پیکره جامعه کارگری است گفت:طرح کارورزی نه تنها باعث اشتغال زایی نخواهد شد بلکه امنیت شغلی شاغلان را نشانه رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۶    
شهردار کلان شهر شیراز با تاکید بر اهمیت گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر؛ نقش این بانک را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری کلان شهرها مهم و کلیدی عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۳    
به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باقی مانده وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که نسبت به تسویه تسهیلات خود به صورت یکجا و یا به روز رسانی اقساط غیر جاری باقی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان بر ممنوعیت واردات مرغ از ایران تاکید و اعلام کرد ، کنترل جدی در مورد واردات گوشت مرغ ازایران وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
بانک مسکن مهمترین اقدامات انجام شده در راستای افزایش منابع مالی در سال 95 را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
109 پروژه راهداری و هوایی به همراه بیش از 48 هزار واحد مسکن مهر در کشور در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با 24 ساعته شدن تسویه حساب ها در سیستم شاپرک مخالفیم و این موضوع توسط اتاق اصناف در حال پیگیری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
جلسه مشترک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها به میزبانی بانک سپه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
فروش مرحله پنجم اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری(عام) یک ساله بانک ملت از روز دوشنبه 16 بهمن ماه سال جاری شروع می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۴    
بانک تجارت طی یک ماه اخیر با اجرای طرح ضربتی فروش املاک تملیکی و مازاد خود، به رشد سه برابری این شاخص دست یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۸    
وزیرراه و شهرسازی در نامه ای خطاب به معاون حمل و نقل این وزارتخانه دستور داد تا گزارشی از وضعیت اضطراری شبکه حمل و نقل کشور در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه جاری تهیه کند تا به رئیس جمهوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: پس از برجام برای توسعه کارگزاری ها با 190 بانک در دنیا مذاکره کردیم که 93 مورد آن در 60 کشور محقق شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
سه بانک بزگ وال استریت آمریکا که پیش تر به افزایش چشمگیر قیمت نفت باور نداشتند، اکنون خود را برای افزایش قیمت نفت به حدود 80 دلار در هر بشکه آماده می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران، افزایش سه درجه ای دما و غلظت آلاینده های جوی را طی 2 روز آینده برای مناطق مختلف استان به ویژه پایتخت پیش بینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه پیشنهاد کرد که کمیته ای متشکل از سازمان های مردم نهاد در قالب احزاب آسیایی تشکیل شود و اجلاس احزاب آسیایی نیز هر 3 یا 6 ماه برگزار شود تا فعالان اقتصادی منطقه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
آمدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برای تنظیم بازار شب عید و حمایت از مصرف کنندگان بیش از 60 هزارتن برنج از 15 بهمن ماه در اختیار فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه بانک توسعه ای (سرمایه گذاری زیرساخت های آسیایی، توسعه و تجارت اکو و توسعه اسلامی) برای استفاده از فاینانس -تسهیلات تامین مالی خارجی- در سال 97 مجوز دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
با نصب موفقیت آمیز پایه سکوهای A 20 و A 21 میدان ابوذر و آغاز عملیات حفاری، در مجموع تولید این میدان نفتی دریایی 12 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف استفاده از فاینانس خارجی را مشخص کرده و مجوز استفاده از تسهیلات خارجی فاینانس را داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
در شرایطی که حدود یک ماه از سال 2018 گذشته است چین به دنبال اجرای برنامه هایی برای رشد اقتصادی پایدار و سالم در سال جاری میلادی است و اولویت هایی را نیز در این راستا در نظر گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ سود بین بانکی در ادامه کاهش خود به 18.1 درصد در پایان آذر ماه امسال رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام حمایت از اقدام بانک مرکزی برای محدود سازی مبادلات مالی از کدهای دستوری (USSD) گفت: این اقدام با هدف افزایش امنیت انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی با اشاره به پیش فروش سکه از 17 بهمن ماه جاری، گفت: براساس آخرین تصمیمات، در هنگام ثبت نام به ازای هر سکه یک میلیون تومان علی الحساب دریافت می شود و در موعد تحویل سکه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بر اساس ارزیابی های وزارت اقتصاد، وضع مالیات بر سود سپرده بانکی می تواند برخی متغیرهای اقتصادی از قبیل پس انداز خانوار، عرضه نیروی کار و سرمایه گذاری را تحت تأثیر قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 25 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به پنجشنبه کاهش و نرخ 9 واحد پولی مانند یورو افزایش یافت؛ نرخ 5 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۲    
عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه مهلت بانکها برای کاهش نرخ سود وام به اتمام رسیده،گفت: نرخ بهره باید 18 درصد باشد و مردم در صورت مشاهده تخلف،آن را گزارش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
همزمان با سومین روز از دهه فجر، روز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نیرو، واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سرو اردکان در استان یزد افتتاح و وارد مدار تولید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرحی برای تغییر بنیادین در نظام آموزشی کشور خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه قرار شده در یک برنامه ریزی 10ساله یعنی تا سال 1405، 1400مدرسه فرسوده از چرخه فضاهای آموزشی حذف شوند گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
بیشترین رشد ارزش واردات در بخش صنعت طی هشت ماهه سال جاری به گروه فرش و صنایع دستی با رشد بیش از 357 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مربوط بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار خسارت بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به مرغداران طی امسال و سال گذشته را 2000 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
خبر آنلاین : ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین انجام کار در مراکز درمانی ابلاغ شد این خبر سوژه محمدرضا میرشاه ولد و انتشار کارتونی در اینستاگرامش شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
در این بازار، نیمه دوم امسال انتظارات تورمی با منشأ ارزی بر رفتار هر دو سمت عرضه و تقاضا اثر گذاشت و باعث شد از یکسو فروشنده ها به تغییر صعودی قیمت فروش آپارتمان روبیاورند و از سوی دیگر حجم ورود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
بر اساس اظهاراتی که از دولت به گوش می رسد، حذف یارانه نقدی ثروتمندان که در لایحه بودجه 97 پیشنهاد شده بود و کمیسیون تلفیق هم بر آن صحه گذاشت، در سال 97 اجرا نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
به اعتقاد یک فعال کارگری، همراهی دولت با کارگران برای افزایش دستمزد چند درصد بیشتر از نرخ تورم کارساز نیست و دولت باید برای بالا رفتن قدرت خرید کارگران چاره اساسی بیندیشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۷    
این بسته مالی برای کالاها و اقلامی است که مشمول تحریم، به خصوص تحریم های فرامرزی آمریکا نخواهند بود. هر چند برخی از خبرگزاری های داخلی به تقلید رویترز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۲    
بانکداری ایرانی در صنعت، بیمه ایران همواره شرکت های بیمه گری با برخی از مشکلات برآمده از رشته های بیمه گری دست به گریبان هستند که بیمه درمان از جمله آن است .