پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۰۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 اسفند 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 3 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 4 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 5 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 6 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 7 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
در بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا به 4467 تومان رسید، ضمن اینکه نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم یک میلیون و 554 هزار و 300 تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی با ارسال پیامی آغاز چهاردهمین سال فعالیت بیمه دی را به معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۷    
مدیرعامل بانک مهراقتصاد در مجمع سالانه بانک مهراقتصاد استان اصفهان بر جذب منابع و وصول مطالبات در روز های پایانی سال تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
کارت های هدیه بانک صادرات ایران، ضمن سهولت در صدور، تنوع در طرح با مبالغ دلخواه، حق انتخاب گسترده ای را برای متقاضیان این کارت ها فراهم می آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
پرداخت مرحله آخر سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال 1389 در شعب منتخب بانک ملت آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل تامین اجتماعی با اعلام پرداخت عیدی بازنشستگان تا 15 اسفندماه، از دریافت 6 هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روز های آینده خبر داد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۰    
عکس زیر راسته نعلبندان ، زین و یراق فروشی را در بازار سنتی رشت در زمان قاجار نشان می دهد. فردا عکس زیر راسته نعلبندان ، زین و یراق فروشی را در بازار سنتی رشت در زمان قاجار نشان می دهد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
گمرک ایران اعلام کرد: انواع خودرو وارداتی در 11 ماه امسال به 66 هزار و 196 دستگاه به ارزش یک میلیارد و 756 میلیون و 708 هزار دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
اگر در اول ژانویه 1999 یورو پا به عرضه وجود گذاشت و به یکه تازی دلار آمریکا در اقتصاد جهان پایان داد امروزه وقت آن رسیده اژدهای زرد به میدان بیاید و جایگاه دلار آمریکا را در اقتصاد جهان بیش از پیش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند درآمد 98 هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه ها تا 11 هزار میلیارد تومان قابل افزایش باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بانک ها با ممنوع خروج کردن افراد، حقوق شهروندی آنان را نقض می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
168 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از زحمات و تلاش های دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: در مجموع 54 پروژه با سرمایه گذاری 66 هزار میلیارد تومان و با اشتغال بیش از 29 هزار نفر در برنامه 4 سال آینده هدفگذاری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
مشاور وزیر خارجه هند اعلام کرده است نسبت به تعهدات مالی این کشور در پروژه چهارجانبه انتقال گاز ترکمنستان به این کشور پایبند خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۶    
مدیر واحد ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه در منطقه جست و جوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در کوه گل سی سخت با نصب و راه اندازی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی دولت گفت: دولت قصد دارد سال آینده یک میلیون و 333 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که از این تعداد، 846 هزار شغل در اختیار فارغ التحصیلان دانشگاهها قرار خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
شرکت تسلا تازه ترین قربانی در حمله سایبری به ارز رمزنگار شد. در همین حال کاربران تسلا توسط یک بد افزار که برای سرقت ارزهای رمزنگار نگار طراحی شده بود، آلوده شدند و سرقت ارز رمزنگار کلید خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۵    
تصویری از آلبرت انیشتین با عروسک شبیه خودش در سال 1931
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۵    
مانی حقیقی، لیلا حاتمی و حسن معجونی در فرش قرمز برلین 2018 را مشاهده می کنید. فردا مانی حقیقی، لیلا حاتمی و حسن معجونی در فرش قرمز برلین 2018 را مشاهده می کنید. فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
برادر رضا پیشرو از بازداشت شدن این خواننده رپ خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، علی اوج برادر رضا ناصری ملقب به رضا پیشرو با اعلام متنی در اینستاگرام اعلام کرد که این خواننده بازداشت شده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، افطاری دادن کلیه دستگاه های اجرایی را به هر میزان و به هر نحو مطلقا ممنوع کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
با توجه به عملکرد 10 ماهه بانک ها در تسهیلات دهی، باید برای رسیدن به پیش بینی پرداخت 670 هزار میلیاردی در سال جاری حدود 200 هزار میلیارد تومان دیگر طی دو ماه تسهیلات پرداخت کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش وام ازدواج به میزان 15 میلیون تومان موافقت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
خزانه داری فرانسه وابسته به وزارت اقتصاد این کشور در گزارشی، مبادلات تجاری فرانسه و ایران در سال 2017 را 3.8 میلیارد یورو اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
بخشودگی 100 درصد جرائم تأخیر پرداخت اقساط بدون توجه به نرخ سود و نوع تسهیلات، برخوردار خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
فریبا نادری با انتشار عکسی، خبر دختر دار شدنش را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
نشست مشترک مسوولان بانک توسعه صادرات استان قم با هدف آشنایی و بررسی راهکارهای حمایت بانکی از صادرکنندگان شرکت ها و واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری این استان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
بیمارستان تخصصی مهرآیین، به عنوان مجهزترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات و رودبار قصران، با حمایت بانک آینده، به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل این بانک، به صورت رسمی رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی و بانک های عامل را موظف کردند از منابع بانکی شامل حساب های پس انداز، جاری و سپرده، قرض الحسنه به هر یک از زوج ها 15 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کنند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
در حالی که یک نماینده مجلس در گفت وگو با دو رسانه مدعی شده بود، تخلفاتی وسیع در هواپیمایی آسمان در جریان است، مدیرعامل آسمان، این خبر را هم از قول خودش و هم از قول این نماینده تکذیب می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: محافظت از منافع سپرده گذاران خرد، رویکرد اصلی بانک مرکزی در فرآیند ساماندهی موسسات غیرمجاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
واکاوی آمار اتحادیه املاک از معاملات مسکن در بهمن ماه نشان می دهد گروهی از خانوارهای اجاره نشین به سمت مسکن ملکی سوق یافته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بحث هزینه لایحه بودجه 97، بانک مرکزی را مکلف کردند از طریق بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه جهیزیه، وام ازدواج و تسهیلات ودیعه مسکن به کارکنان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
قیمت لکسوس NX (فول) 10 میلیون تومان کاهش یافته است. قیمت اپتیما دو میلیون تومان و نیسان ایکس تریل سه میلیون تومان افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
رونمایی از نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) و آغاز اجرای بسته بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز از ابتدای این هفته سبب شد تا قیمت دلار در بازار آزاد روند کاهشی خود را ادامه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
چین در شرایطی که تحت فشارهای مستمر اروپا و آمریکا قرار دارد، از کاهش تولید فولاد خبر داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۴    
برخی از شرکت های خارجی می گویند شماری از تولید کنندگان مرتبط با آنها در چین از زندانیان برای امور تجاری استفاده کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۴    
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر چهارشنبه ضمن بیان این که نوسازی صنعتی در سال 97 اولویت این وزارت خانه است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
گارد ساحلی ژاپن امروز پنجشنبه اعلام کرد لکه های نفتی که به ساحل ژاپن رسیده است به احتمال زیاد متعلق به تانکر غرق شده سانچی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۸    
مقامات فیلیپینی در پی تنش های دیپلماتیک به وجود آمده بر سر مسئله آزار کارگران فیلیپینی در کویت و به منظور تأمین امنیت کارگران فیلیپینی به کویت سفر خواهند کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال تا 30 بهمن ماه 80 میلیون و 200 هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (74 میلیون و 300 هزار لیتر) 8 درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
با وجود این دیدگاه جهانی که مالیات های متعدد، کسب و کارهای گردشگری را در معرض خطر قرار داده اند ، اما در یک دهه اخیر مالیات گردشگری در سطح جهان همچنان روند صعودی داشته است.