یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 5 بهمن 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 2 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 3 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 4 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 5 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 6 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 7 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 8 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 9 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 10 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 11 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 12 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 13 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 14 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 15 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 16 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 17 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 18 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 19 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 20 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 21 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 22 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 23 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 24 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 25 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 26 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 27 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 28 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۴    
حمله قلبی خواننده محبوب روسیه روی سن خبرساز شد. یکی از خوانندگان مشهور زن کشور روسیه در اجرای زنده خود مقابل چشمان هزاران تماشاچی ناگهان روی استیج افتاد و خبرساز شد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز خواستار توجه جدی مسئولان به معیشت کارگران و بازنشستگان و موضوع خصوصی سازی واحدها شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
افزایش سرمایه و کاهش 50 تا 60 درصدی زیان تا پایان سال، تهاتر بیش از 85 هزار میلیارد ریال مطالبات از دولت با بدهی به بانک مرکزی و فروش املاک مازاد بانک صادرات ایران در گزارش یکی از نشریات بازار سرمایه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۷    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع کارکنان روابط عمومی وهمکاری بین الملل این بانک گفت: امید آفرینی در جامعه باید محور و رویکرد اصلی رسانی قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۷    
تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل چین با سه گل به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
در سال 2018 میلادی، روسیه جایگاه خود به عنوان برترین تامین کننده نفت خام چین را محکم کرد و برای سومین سال متوالی، بالاتر از عربستان سعودی به عنوان رقیب همیشگی خود، قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
استانیسلاو کوزنتسوف، معاون کمیته اجرایی اسبربانک روسیه، گفت: ضرر وارده به اقتصاد جهانی از حملات سایبری، تا سال 2022 به 8 تا 10 تریلیون دلار خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۷    
تعداد شعب بانک های کشور، از 23 هزار و 75 شعبه در بهمن ماه سال گذشته به 23 هزار و 549 شعبه در بهمن ماه سال جاری رسیده که حاکی از ایجاد 474 شعبه جدید توسط بانک ها، در یکسال گذشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از امضای 2 قرارداد بزرگ برای آماده سازی و محوطه سازی پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: برای تسریع در روند انتخاب واحد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با رد اخبار مربوط به این که خودروسازان نفس آخر را می کشند، گفت: خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
خرده فروشی در چین در سال جاری افزایش می یابد و بیش از 100 میلیارد دلار از آمریکا جلو می زند و این کشور را تبدیل به بزرگترین بازار خرده فروشی دنیا میکند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۲۸    
دنیای اقتصاد : پس از ماه ها رایزنی و تعویق در اجرای SPV، شبکه بلومبرگ به نقل از دیپلمات های اروپایی از احتمال راه اندازی کانال مالی ویژه اروپا با ایران در روز دوشنبه خبر داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۸    
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت: بعید است طی 15 سال آینده، اوج تقاضا برای نفت اتفاق بیفتد، زیرا نفت خام بیشتر به عنوان خوراک در کارخانه های پتروشیمی و محصولات پالایش شده استفاده خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
کارشناس بازار سرمایه معتقد است:موضوع خصوصی سازی در کشور هم اکنون به پدیده ای به نام باز واگذاری گرفتار شده که طی دستکم 5 سال اخیر همواره با آگهی مزایده مجدد اموال و دارایی های واگذار شده مواجه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
بانک بارکلیز با توضیح اینکه ریسک های کاهش قیمت نفت بیش از افزایش آن است، پیش بینی خود از قیمت نفت در سال 2019 را از 75 دلار قبلی کاهش داده و آن را 70 دلار در هر بشکه اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸    
تعداد کارکنان دولت از ابتدای سال 97 تا کنون نسبت به سال 96 با کاهش 55 هزار نفری روبرو بوده و اندازه دولت 2.3 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸    
نگرانی از ادامه تعطیلی دولت آمریکا درحالی که رشد اقتصادی در جهان کُند شده است، قیمت طلا را افزایش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸    
بر اساس قانون برنامه ششم توسعه رتبه ایران در شاخص کسب وکار هر سال باید 10 رتبه ارتقا یافته و به کمتر از هفتاد در پایان اجرای قانون برنامه برسد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۳    
ایران در مجموع در سال 2018 روزانه 585 هزار و 475 بشکه یا 29.274 میلیون تن نفت از ایران خریده است که 20 درصد از سال 2017 کمتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۳    
مدیر کل دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور با اشاره به اینکه کاهش تولید آب نشان می دهد که تغییر دانش باعث شده تا مصرف آب نیز کاهش یابد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی : هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
یک مسئول در بانک مرکزی، از برنامه ریزی برای تغییر و تحول جدی در صنعت پرداخت خبر داد و گفت: این بانک، مقررات پرداخت ساز، پرداخت یار و پرداخت بان را با مشورت فعالان این حوزه، تدوین کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
یک مقام مسئول در نظام بانکی، با تشریح جزئیات فعالیت بازار متشکل معاملات ارز گفت: کارکرد این بازار مانند مکانیزم بازارگردانی است و امکان راه اندازی بازار حواله های ارزی نیز، در آن وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره شکاف 87 درصدی دستمزد تا معیشت گفت: جهش هزینه های زندگی در سال 97 قدرت خرید کارگران را از بین برده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
مرکز پژوهش های مجلس با اعلام اینکه سقف معافیت مالیاتی حقوق برای سال 98 با هزینه های خانوار هم خوانی ندارد، افزود: خط فقر برای یک خانوار 4 نفره در تهران، 2 میلیون 700 هزار تومان در ماه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
با توجه به اینکه نهادهای مختلفی متولی انرژی در کشور هستند، تشکیل وزارت انرژی یا تقویت شورای عالی انرژی می تواند به ساماندهی و برنامه ریزی برای این حوزه، کمک بیشتری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۳    
در حالی با اعلام درآمدهای قدرتمند شرکت ها، سهام تکنولوژی آمریکا جهش کرد و بخشی از نگرانی ها در مورد کند شدن اقتصاد جهان را از بین برد، سهام آسیایی به بالاترین سطح هفت هفته اخیر خود رسیدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۳    
درآمد نفتی بسیار راحت به دست می آید و راحت نیز هزینه می شود،؛ همین، دولت ها را تنبل بار آورده است به گونه ای که دیگر سراغ مالیات ستانی حقه نمی روند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۸    
کمیسیون تلفیق با سه مورد از چهار پیشنهاد دولت در مورد بودجه بخش مسکن موافقت کرده است، کارشناسان معتقدند منابع جدید باید با دقت کافی برای حل مشکلات و معضلات این بخش مهم اقتصاد کشور هزینه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برخی انتقادها درباره سامانه ارزی نیما، گفت: ممکن است برخی مشکلات در این باره وجود داشته باشد اما در شرایطی که کشور با تنگناهایی در خصوص ورود ارز به کشور مواجه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
در پنج روز کاری این هفته، فعالان بورس تهران علیرغم عرضه اولیه یک شرکت جدید، شاهد کاهش حجم و ارزش معاملات بودند؛ برخی از فعالان بورس از کاهش نقدینگی در پایان سال اظهار نگرانی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: صنایع بزرگ در کشور باید به عنوان یک اصل اساسی، پیوست سلامت را رعایت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آن ها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
بزرگترین غول فناوری کره جنوبی جدیدترین فناوری مرتبط با نمایشگر گوشی هوشمند را با عرضه گلکسی A9 پرو در کشور خود قبل از رونمایی آن، در پرچمدار جدید خود به نمایش می گذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
اگر در نگاه نخست، افزایش قابل توجه نرخ ارز در ماه های ابتدایی امسال جز نگرانی و دلهره اقتصادی چیزی به همراه نداشت، اما پس از بازگشت ثبات نسبی به بازار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
موسسه "من پاور گروپ" در گزارشی اعلام کرد در بنگاه هایی که به سمت توسعه نقش روبات ها رفته اند، فرصت های شغلی بیش تری برای انسان ها ایجاد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
پس از انتشار اخباری از حمایت ایرلند شمالی از طرح دولت انگلیس درباره بریگزیت، ارزش پوند در برابر همتایانش شاهد صعود محسوسی بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
دو غول فناوری کره ای و چینی اعلام کردند که ماه آینده در کنگره جهانی موبایل به طور رسمی از گوشی های مجهز به فناوری 5G رونمایی خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
خبر کشف نفت در جزیره مینوی استان خوزستان، این هفته را با طعم شیرین افزایش ذخایر نفتی همراه کرد. اما آیا خبرهای خوش در بخش کشف ذخایر جدید نفت و گاز، به پایان رسیده است؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
بوئینگ با موفقیت اولین آزمایش یک نمونه اولیه از خودرو هوایی بدون سرنشین را برای بررسی عملکرد خودکار و سیستم های کنترل زمینی انجام داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۸    
بر اساس اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی قطعه یک آزادراه تهران-شمال طی 4 ماه اخیر 3 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۳    
عربستان اعلام کرد کل ذخایر نفتی این کشور 268.2 میلیارد بشکه تا پایان 2017 بوده است. این رقم از برآورد قبلی 266 میلیارد بشکه بالاتر است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۳    
در حالی طبق گفته رئیس بنیاد مستضعفان قرار بود قطعه یک آزادراه تهران-شمال اواخر سال 96 به بهره برداری برسد که وزیر راه و شهرسازی از آماده بهره برداری شدن این قطعه در تابستان سال آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸    
وزیر اسبق بازرگانی و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: تشکیل وزارت بازرگانی در کشور با توجه به جنگ تجاری در دنیا و همچنین نقش آفرینی بالا در اقتصاد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی تحریم صنعت هواپیمایی ایران را خلاف حقوق بین الملل دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به نامه سازمان هواپیمایی آلمان درباره تحریم شرکت هواپیمایی ماهان پاسخ داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
عربستان سعودی پیش بینی درباره پیک تقاضا برای نفت را قبول ندارد و انتظار دارد تقاضا برای نفت، دست کم تا سال 2040 همچنان رشد کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
تولید نفت خام در سال 2019 و 2020 هم چنان به رشد ادامه خواهد داد اما روند آن در مقایسه با سال 2018 آهسته تر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
طبق یک پیش بینی جدید، دورنمای قیمت روغن پالم در سال 2019، به دلیل رشد ذخایرش در اندونزی و مالزی نشانی از افزایش چشمگیر ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
گروهی از پژوهشگران دانشگاهی نانو ذرات مغناطیسی را سنتز کردند که استفاده از آن در مخازن نفتی منجر به کاهش تولید آب و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از استخراج نفت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۸    
قیمت نفت سال گذشته قبل از سقوط بیش از 30 دلاری خود، به بالاترین حد در چهار سال اخیر صعود کرده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۸    
گزارش ها از بیماری زا بودن یا نبودن استفاده از ذرت دامی در تولید اسنک پف کرده متناقض است و این در حالی است که هنوز اطلاع دقیق و رسمی از نام برندهای متخلف و شرایط راه اندازی مجدد واحدهای تولیکننده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۸    
به نظر می رسد فیس بوک به تازگی در نظر دارد به کاربرانش امکانی بدهد که بتوانند فعالیت های آزادانه تری را در این شبکه اجتماعی داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۸    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید قرار نیست دستمزد کارگران هم مثل کارمندان 20 درصد افزایش یابد. او از شورای عالی کار خواست تا جانب انصاف را در تعیین دستمزد سال آینده کارگران رعایت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۳    
به تازگی متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری دریافته اند که در اپلیکیشن های فیلترشکن و VPN های رایگان، آسیب پذیری و ضعف های امنیتی متعددی وجود دارد که حریم خصوصی کاربران را به شدت تهدید می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۳    
بانکداری ایرانی - طبق آمار منتشر شده توسط موسسه آکسفام، دارایی ثروتمندان جهان سال گذشته میلادی 12 درصد بیشتر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
با توجه به افزایش اهمیت فناوری جدید بلاک چین، کنفرانس، همایش و رویدادهای مختلفی نیز در این زمینه برگزار می شود که علاقمندان و کارشناسان فعال در این حوزه تمایل دارند با شرکت در آن علاوه بر آگاهی از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۸    
همواره جای دو صندوق مهم که کاربردهای زیادی هم دارند در بازار سرمایه خالی بود و این صندوق ها اکنون به بازار معرفی شده اند و قابل بهره برداری هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۳    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن محور چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 امروز (جمعه) خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۸    
بانک و موسسه مالی بین المللی بارکلیز پیش بینی خود را از قیمت نفت در 2019 پایین آورد و اعلام کرد تولید بالای آمریکا احتمالا اختلال های کوتاه مدت در تولید ونزوئلا را به خاطر تحریم های آمریکا جبران می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۸    
ارایه سپرده ریالی مبتنی بر ارز در حالی به زودی در نظام بانکی کشور اجرایی می شود که بر اساس آن،مردم سپرده های ریالی خود را بر اساس نرخ ارز در روز گشایش،معادل ارز خریداری شده به ثبت می رسانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۸    
دبیر انجمن برنج کشور میزان تولید برنج در سال جاری را حدود 2 میلیون و 250 هزارتن اعلام کرد و گفت: برای تنظیم بازار شب عید نیاز به واردات نداریم و مشکل بازار عدم نظارت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
به گفته عضو هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر، با پیگیری های انجام شده از سال گذشته، میزان عوارض برق از هشت به 10 درصد افزایش یافت، اما این مبلغ که تاکنون به سازمان برنامه و بودجه منتقل می شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
تحلیلگران اسکاتیابانک پیش بینی کردند با رسیدن ارزش دلار آمریکا به اوج خود و بدهی سنگین آمریکا، قیمت طلا پشتیبانی خواهد شد اما منتظر رالی چشمگیر این فلز در سال 2019 نباشید.