سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران در تاریخ 26 الی 29 ژوئن 2018 مصادف با 5 الی 8 تیرماه 97 و در محل نمایشگاه شهر آفتاب با حضور مقاماتی از وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
وزیر راه با اشاره به اقدامات وزارت تعاون و بازنگری در شرایط ایجاد تعاونی های بازآفرین شهری، گفت: با اجرای این بازنگری می توانیم از تعاونی های مسکن بافت فرسوده حمایت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر عدم تاثیر جایگزینی یورو بر التهاب ارزی گفت: باید به سمت مبادلات ارزی بین کشورها برویم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۶    
جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم محسن حججی توسط دانش آموزان مدرسه تزکیه تهران در منزل شهید برگزار شد که در ادامه این تصویر را ببینید: ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمایندگان نمی توانند با کاهش مالیات بر ارزش افزوده، درآمد دولت را کاهش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: با ورود تدریجی و متناسب سکه های پیش فروش شده به بازار از یک ماه آینده و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، نیازهای موجود تامین و قیمت ها متعادل خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
بر اساس بند الف تبصره 6 لایحه بودجه مصوب شده در کمیسیون تلفیق، مرتبط با موضوع ماده 84 قانون مالیاتهای مستقیم در سال آینده سقف معافیت مالیاتی حقوق کارمندان 27 میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
تبلیغات با استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری و با درنظر گرفتن سلایق و نیازهای اقشار مختلف مردم، نقش مهمی در معرفی مناسب کالای با کیفیت داخلی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود جمله ای رایج و آشنا برای مصرف کنندگان ایرانی است که یا بارها از زبان فروشندگان کالا شنیده اند یا بر در و دیوار بسیاری از مغازه ها نصب شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
علی نیازی/ مدیر اتکایی بیمه سینا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
بعد از پرتاپ اشیاء از جانب هواداران فنرباغچه به میدان و برخورد به سرمربی بشیکتاش دیدار دربی ناتمام ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
تصویری از محمدرضا شریفی نیا در بیست سالگی وقتی جوان و لاغر بود! منبع آخرین خبر تصویری از محمدرضا شریفی نیا در بیست سالگی وقتی جوان و لاغر بود! منبع آخرین خبر
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
بهداشت نیوز بهداشت نیوز
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۹    
روز جمعه به دنبال اظهارنظر رئیس بانک انگلیس و داده های ضعیف تر فروش خرده فروشی های انگلستان، پوند انگلیس به پایین ترین میزان 2 هفته ای خود نزدیک شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۹    
بانک صادرات ایران در اقدامی بدیع، با برگزاری اولین همایش 500 مشتری برتر اهداف و برنامه های آتی خود را برای حمایت از بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی کشور، تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۴    
گسترش تجارت در کوتاه مدت، به برخی افراد، به ویژه در بخش های اقتصادی رقیب واردات که باید در نتیجه تجارت در جستجوی شغل های جدید باشند، آسیب می رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۴    
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این سازمان در 4 سال آینده 54 پروژه با سرمایه گذاری 500 هزار میلیارد ریال و اشتعالزایی 30 هزار شغل را در برنامه کاری خود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست هم اندیشی سراسری مدیران این بانک اهداف و برنامه های ابلاغی سال 97 را مورد تاکید قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بهبود وضعیت مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ارسال پالس های مثبت از سوی مسئولان و برخورد با نرخ گذاری های سلیقه ای، وضعیت مسکن را بهبود می بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۹    
تعداد کشفیات قاچاق انسان در گمرک در ماه نخست سال 97، به 56 نفر رسید و رکورد جدید کشفیات قاچاق انسان در یک ماه توسط ماموران گمرک به ثبت رسید .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۹    
روز جمعه در حالی که بزرگترین پیمانکار تولیدکننده تراشه کامپیوتری، در مورد تقاضا برای تلفن همراه هشدار داد، سهام آسیایی دچار لغزش شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۴    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه امسال قیمت مسکن افزایش می یابد، گفت: از شورای پول و اعتبار، افزایش وام مسکن زوجین به 200 میلیون تومان را درخواست کرده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران، عبور موقت گندم روسیه از ایران را یکی از توافق های دو کشور بیان کرد و گفت: به دنبال این توافق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که شرایط استفاده از فاینانس 450 میلیون یورویی برای شتاب در روند ساخت سد مخزنی هراز مهیا شده و در حال گذر از مراحل اداری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
سفیر چین در واشنگتن روز جمعه بااشاره به چالش های بوجود آمده در دولت دونالد ترامپ در مسیر روابط اقتصادی و تجاری دو کشور، از آمریکا خواست جنگ سرد را کنار گذاشته و عاقلانه رفتار کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
کاهش عرضه فیزیکی دلار در بازار یکی ازمهمترین نوساناتی بود که اقتصاد ایران در هفته های گذشته تجربه کرد ، بخش عمده منابع ارزی کشور به عنوان سرمایه ملی نشات گرفته از درآمدهای نفتی است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
در آستانه نشست کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) که قرار است در عربستان برگزار شود، بهای هر بشکه نفت خام به حدود 74 دلار افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
رییس اداره حفاظت و ایمنی بنادر و دریانوردی هرمزگان پیدا شدن جسد خلبان بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران را تایید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۷    
در هفته ای که گذشت قیمت سکه روند افزایشی پیدا کرد. این در حالی بود که در هفته پیش از آن به دنبال تعدیل نرخ دلار و تعیین قیمت 4200 تومانی برای آن به عنوان ارز تک نرخی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (اول اردیبهشت ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، بخش هایی از جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد ارز از کشور خارج شود، گفت: به گونه ای سیاست گذاری خواهیم کرد که واحدهای تولیدی ارز را به کشور وارد کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
آمار خام معاملات مسکن شهر تهران در فروردین ماه 1397 از افت حدود 40 درصدی خرید و فروش نسبت به ماه مشابه سال قبل حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل بیمه ایران می گوید دفاتر نمایندگی ها لاجرم باید خود را برای ارایه خدمات آنلاین به روز کنند ما هم تلاش می کنیم این پروسه به گونه ای انجام شود که شغل افراد از بین نرود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
بی نظمی های اخیر در برگزاری حراج سکه و توقف چند جلسه ای این طرح ظاهرا نشان از تعطیلی حراجی دارد، البته بانک مرکزی رسما این توقف را تایید نکرده ولی فعلا هم خبری از برگزاری حراجی های سکه به روال قبل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه بررسی و اصلاح نظام معافیت ها و مشوق ها در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار دارد گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
منابع آگاه می گویند کمیته فنی مشترک اوپک و غیراوپک تایید کرده که اشباع عرضه در بازار نفت به لطف اجرای توافق کاهش تولید جهانی، کاملا از بین رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
بورس تهران در هفته ای که گذشت شاهد تداوم افت قیمت سهم ها بود به طوری که نماگر اصلی بازار سرمایه با کاهش 763 واحدی رو به رو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۴    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد که بازار داخلی سکه از روال و ثبات نسبی برخوردار شده است اما بازار سنتی طلا و جواهر در رکورد به سر می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
سرگئی ربروف اوکراینی بعد از بالاگرفتن اختلافاتش با مسئولان باشگاه الاهلی، سرانجام از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
به گفته بانک مرکزی، دولت تنخواه 10 هزار میلیارد تومانی بودجه 1396 را 28 اسفند تسویه کرد. یکی از خبرگزاری های داخلی در یادداشتی با استناد به آمارهای ارائه شده ازسوی بانک مرکزی در نشریه ادواری گزیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
در حالی که فروردین به پایان خود نزدیک می شود و بازار هنوز در شوک تصمیم های ارزی دولت است،اما زمزمه افزایش قیمت خودرو همزمان به گوش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
در حالی که ادامه اجرای توافق کاهش تولید و تقاضای قوی به تدریج در حال حذف مازاد عرضه از بازار است، قیمت نفت امروز افزایش داشت و به نزدیکی بالاترین رقم های 3 سال گذشته رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل ایران ایر با اذعان به پیچیدگی خرید هواپیماهای بوئینگ از تغییر مسیر تامین مالی خرید هواپیما به سمت فاینانس داخلی خبر داد و گفت: در حال حاضر 50خلبان زن در نوبت استخدام ایران ایر قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دوره از نمایشگاه توانست همانند سال گذشته نشان غرفه برتر را کسب کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
کانون سراسری انبوه سازان در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری خواستار حل اختلاف نظر به وجود آمده بین وزرای راه و شهرسازی و کشور در خصوص بخشنامه اخیر آخوندی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
رییس کل سازمان امور مالیاتی از رصد و وصول مالیات فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: این فعالان با ارایه اظهارنامه از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ طی گزارشی نوشت: برکناری رئیس کل بانک مرکزی مشکل بازار ارز ایران را حل نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
در حالی که احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا و کاهش تنش های سیاسی در شبه جزیره کره و سوریه، تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور طی امروز 31 فروردین 97 را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
شاخص بورس در جریان معاملات فروردین ماه امسال با 766 واحد افت، معادل 0.8 درصد کاهش را به ثبت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت برای سومین سال پیاپی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
کریدور شماره یک راهی کشور که سواحل جنوب را از طریق یک شبکه بزرگراهی به یکدیگر متصل می کند به نیمه راه خود رسیده و می تواند در آینده ای نه چندان دور به طور کامل زیر بار ترافیک رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با همکاری پلیس و شهرداری طرح ترافیک از 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل پیشگیری و نظارت کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در سال 96، هفتادهزار پرونده مربوط به قاچاق در این سازمان رسیدگی شد، گفت: بزرگترین پرونده ها مربوط به قاچاق لوازم خانگی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
قیمت سکه در هفته گذشته مجددا با نوساناتی همراه بود به طوری که سکه تمام در اواسط هفته حدود 70 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تولیدات و واردات مناطق آزاد در کشور اظهار کرد: باید مشابه مناطق ویژه اقتصادی به مناطق آزاد نیز حمایتهای لازم داده و این حمایت را به این مناطق آزاد نیز تسریع دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه هنوز قضاوت در مورد نرخ 4200تومانی دلار زود است، گفت: باید به بانک مرکزی فرصت داد تا برنامه ارزی خود را به صورت کامل پیاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل استاندارد استان تهران از بازرسی و استانداردسازی وسایل توزین و اندازه گیری واحدهای صنفی خبر داد و اعلام کرد که در سال گذشته 500 ترازوی غیراستاندار واحدهای صنفی جمع آوری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو گفت: تعیین دلار تک نرخی با قیمت 4200 تومان به واسطه افزایش 10 درصدی محصولات ورق در بازار بورس تأثیری بر قیمت محصولات ورق نداشته و کاهش قابل توجه قیمت ها در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
در جریان یکسان سازی نرخ ارز بانک مرکزی نسبت به نگهداری بیش از 10 هزار یورو تا پایان فروردین هشدار داده و اعلام کرده بود که اگر مازاد بر این به فروش نرسیده و یا سپرده گذاری ارزی نشود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جدیدترین وضعیت تولید و واردات بنزین را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
اسفند ماه 1396 تولید انواع ون افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
یک فعال حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت تعیین ویژگی های تولیدات داخلی در حوزه های مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که برخی تولیدکنندگان در کشور تنها عنوان تولیدکننده را یدک می کشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
گوگل در راستای جلوگیری از رمزگشایی توسط افزونه هایی که ارزهای دیجیتال را بدون آگاهی و بصورت مخرب کاوش می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
اخیرا شرکت اینتل آسیب پذیری جدیدی در پیکربندی برخی از سری های CPUهای خود اعلام کرده است که طبق آن مهاجمین می توانند رفتار حافظه فلش تراشه SPI را تغییر دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
اکنون این موضوع تایید شده که هیچ سیستم رایانه ای در جهان کاملاً امن نیست؛ اطلاعات حساس اکثراً در رایانه هایی موسوم به air-gap نگهداری می شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
رجیستری گوشی های موبایل از اول اردیبهشت ماه با قرار گرفتن تمامی برندها در این طرح، رسما آخرین مرحله را طی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
به گفته وزیر کار، حقوق بازنشستگان و حداقل بگیران تامین اجتماعی امسال 19.5 درصد افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
معاون خانه معدن ایران با بیان این که عوامل مختلفی از سیاست های صادرات و واردات گرفته تا مشکلات مدیریتی به خصوص در راس سیاست گذاری حوزه معدن چشم انداز خوشایندی را برای این بخش در آینده پیش روی ما نمی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رییس اتاق تعاون ایران می گوید اگر تولیدکنندگان خواهان حمایت مردم از تولیداتشان هستند باید تنوع کالاهایشان را افزایش دهند و خدمات پس از فروش بهتری ارائه کنند چون مردم هم توقع کالای باکیفیت دارند.