جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۰    
هیات وزیران مصوب کرد که برای تعیین سهمیه ورود کالای همراه مسافر و فهرست آن از مناطق آزاد به سرزمین اصلی، هر ساله کارگروهی تشکیل و مصادیق آن تعیین شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به وضعیت فعلی ساخت و ساز در کشور، تسهیل شرایط دریافت تسهیلات مسکن را از ابزارهای مهم تداوم رونق در بازار ملک اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۱    
همایش تجاری ایران و اوروگوئه با حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و همتای اوروگوئه وی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
طنز و کاریکاتور طنز - این چنین که می کشد بالا دلار/ چشم ما را کرده گریان الغیاث/ می کشد پایین ولی دائم ریال/ از چنین وضع پریشان الغیاث...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - قرعه کشی های کلافه کننده رسانه ملی، عنوان کارتون محسن ظریفیان در نیشخط است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ابلاغ واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف اجرای طرح مسکن اجتماعی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
در نمایشگاه هایی نظیر فاینکس 2018 بانک ها این پتانسیل را دارند که از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۸    
در راستای حفظ ارتباطات یکپارچه بازاریابی و گسترش نفوذ از طریق ارتباط چهره به چهره با مشتریان بانک، به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی نسبت به تقدیر از مشتریان برتر و برگزیده با هدایائی توسط روسای شعب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۳    
بانک سرمایه، نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری مدت دار در سال جاری، معادل 2.5 درصد تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس نیروگاه اتمی بوشهر گفت: این نیروگاه درسال گذشته هفت میلیارد و 400 میلیون کیلو وات ساعت برق تولید و رکوردی جدید در این زمینه از زمان راه اندازی تاکنون ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۲    
بانک صادرات ایران با تامین مالی 58 پروژه بزرگ ملی در حال اجرا به ارزش 127 هزار میلیارد ریال و فراهم آوردن زمینه بهره برداری از 8 پروژه بزرگ با اعتبار ارزی و ریالی (بیش از 874 میلیارد ریال و بالغ بر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۷    
بر اساس نتایج تحقیقات صورت گرفته در قاره آفریقا، تمامی کشورهای این قاره سیاه از پیام رسان واتس اپ استفاده می کنند بجز مردم اتیوپی که استفاده از تلگرام را ترجیح می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۷    
ارزش روبل روسیه پس از اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو، برابر دلار و یورو کاهش داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۵۷    
واکنش نوید محمدزاده به یک شایعه توییتری گفت: یعنی من همزمان در تهران روی صحنه تئاتر هستم و در آبادان هم به جرم مستی و عربده کشی و مزاحمت در بازداشتگاه؟!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۵۲    
ولیعهد عربستان در سفری سه روزه به فرانسه محموله ای بزرگ از چمدان با خود داشت که سوژه رسانه های خبری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۵۲    
وزیر بهداشت از استاد اخلاق عیادت کرد. قاضی زاده هاشمی به همراه همسرش از حجت الاسلام مهدی طباطبایی عیادت و در این دیدار در جریان کامل درمان این استاد اخلاق قرار گرفت و از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۷    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هشت میلیارد دلار افزایش صادرات برای امسال پیش بینی شده که 1.5 میلیارد دلار آن مربوط به بخش معدن و 6 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۲    
به دنبال افزایش نرخ ارز نگرانی ها درباره افزایش قیمت کالاها از جمله کالاهای سرمایه ای مثل مسکن افزایش یافته است،اما آیا ارز تاثیر در بازار مسکن می گذارد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
محمد شریعمتداری امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و ازبکستان اظهار کرد: ما مصمم هستیم که همه موانع پیش روی توسعه روابط دو جانبه میان ایران و ازبکستان برداشته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
در واکنش به نگرانی مردم نسبت به آینده اقتصادی کشور که با خرید ارز به دنبال حفظ نقدینگی شان هستند، ایجاد شده که شرایط را فقط به نفع سوداگری و سوداگران کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
طهماسب مظاهری ، رییس سابق بانک مرکزی در خصوص افزایش بی سابقه ی قیمت ارز در بازار گفت: نرخ ارزها متناسب با شرایط اقتصاد کلان کشورها در مقایسه با همدیگر تنظیم می شود تا تعادل طبیعی عادی و جاری ایجاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید ناجا بخش های امنیتی پاسخگوی التهابات چند روزه بازار ارز باشد، گفت که کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت در موضوع ارز تشکیل شده که از فردا صبح کارش را دنبال می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۷    
بازار نسبت به اخبار جنگ تجاری میان چین و آمریکا بی تفاوت و کرخ شده است اما به علت وجود برخی فروش در بازار قیمت طلا اندکی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
با افزایش نگرانی ها نسبت به سیاست های ناکارآمد بانک مرکزی ترکیه و همچنین ناتوانی ترکیه در تثبیت روند کنونی رشد ارزش روبل در برابر دلار و یورو کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس سازمان برنامه با بیان این که نوسانات اخیر نرخ ارز برخلاف میل دولت است، گفت: قطعا در این راستا با همه قوت از ظرفیت های بزرگ نظام استفاده می کنیم و این بازار را به تعادل می رسانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: امشب جلسه ای در دولت با حضور رئیس جمهور تشکیل و در آن، پیشنهادات بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز بررسی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه با تاکید بر اینکه روابط بانکی و تجاری ایران و روسیه باید شفاف شود، از رئیس دومای این کشور درخواست کرد تا روابط کارگزاری میان بانکهای دو کشور ایجاد شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
سازمان امور مالیاتی کشور عوارض خروج از کشور موضوع ماده 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای هر مسافررا از تمامی مرزهای کشور برای بار اول 2 میلیون و 200هزار ریال ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۷    
بعد از افزایش قیمت دلار و ثبت رکورد 6100 تومان در بازار آزاد، عرضه ی ارز به بازار افزایش یافت و همین امر موجب کاهش قیمت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان این بانک، با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
استاندار کردستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، بر ضرورت حمایت بانک ها از بخش تولید و صنعت کشور تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
صنعت بیمه به عنوان یک نهاد در کنار سایر نهادهای اقتصادی نقش خدمت رسانی به تولیدکننده داخلی را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۷    
پنجمین نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی با موضوع اعطای تسهیلات به طرح های برنامه اشتغال فراگیر و پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور معاون توسعه روستایی و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
بانک شهر پس از ارزیابی شاخص های اصلی واحدهای خدماتی از سوی وزارت کشور، سطح درجه یک حمایت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
کرمعلی قندالی رئیس سازمان امورعشایری کشور با ارسال نامه ای از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از جامعه عشایری خراسان جنوبی قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امشب نشست مشترک مدیران ارشد اقتصادی دولت در ریاست جمهوری در موضوع ارز تشکیل می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
وزیر اقتصاد بعد از نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تحولات بازار ارز در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد که بازار ارز در روزهای آینده به وضعیت باثبات و متعادل برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل بانک پارسیان : ازجمله پارامترهای ادغام بانک ها، نسبت سرمایه بانک ها و منابع و مصارف آنهاست. همچنین مالکیت نهادهای مختلف بر بانک ها و سهام بانک های گوناگون پذیرفته نیست و دولت اجازه نخواهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
در دومین روز از بازار ملتهب ارز و سکه قیمت فروش دلار در بازار آزاد به بیش از 6000 تومان و قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی به دو میلیون تومان نزدیک شدکه با توجه به التهاب بازار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت که حضور رئیس مجلس دومای روسیه در تهران مرحله جدیدی از روابط ایران و روسیه را شکل می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۴    
اتحادیه های تجاری بخش خصوصی نروژ با کارفرمایان بر سر دستمزد، مزایای بازنشستگی و سایر مزایا به توافق رسیدند تا بدین ترتیب خطر وقوع اعتصابات بزرگ حل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۴    
پس از گذشت حدود پنج سال از دوره وزارت محمود حجتی تغییر و تحولات دوباره به این وزارتخانه برگشته و این بار آقای وزیر طی حکمی مرتضی رضایی را به عنوان معاون امور دام منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۴    
مشاهدات میدانی از بازار ارز و سکه حاکی از آن است که دلار که طی روزهای گذشته در تعداد محدودی از صرافی ها یافت می شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۴    
یک اقتصاددان می گوید اگر حمایت از کالای ایرانی به معنی اقداماتی مانند افزایش تعرفه های گمرکی و پرداخت تسهیلات ارزان به تولیدکنندگان باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۹    
جمهوری چاد تحت تاثیر مسائل و ناآرامی های سیاسی در این کشور به فیلتر و مسدودسازی شبکه های اجتماعی و پیام رسان های متعددی اقدام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۹    
در حالی که تلگرام و مدیرعاملش ادعا می کنند قصد اضافه کردن سرویس های جدیدی دارند و حتی با فناوری جدید بلاک چین، آن را غیرقابل فیلتر خواهند کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۹    
طبق برخی گزارش ها، احتمالا اپل امروز قصد دارد رنگ قرمز آیفون 8 و 8 پلاس ( iPhone Red) را رونمایی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۹    
با این که صربستان با لغو ویزا درهای خود را به روی ایرانی ها گشوده، اما سفر به آن مثل ترکیه خیلی هم آسان نیست و باید قواعد و شرایطی را رعایت کرد تا بدون ویزا به اروپای شرقی راه یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران درباره توقف معاملات بازار مشتقه بورس کالای ایران می گوید با توجه به نوسانات شدید در بازار سکه طلا و عدم شفافیت اطلاعاتی درباره بازار نقدی سکه طلا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
رییس پلیس آگاهی ناجا نسبت به احتمال عرضه ارز تقلبی هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
در پی تماس ها و پیامک های مکرر برخی شهروندان با ایسنا،مبنی بر اینکه ماه گذشته هنگام پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند هزینه ای از حساب بانکی آنها کسر شده ولی فرآیند نوبت دهی به صورت کامل صورت نگرفت و حتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش از تصمیم مجلس در ارجاع پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به قوه قضائیه گفت: با موافقت آملی لاریجانی وصول مطالبات بانک سرمایه و صندوق با جدیت و سرعت بیشتری انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی با اعلام تحمیل هزینه 15 هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی به بانک ها و عدم توجیه افزایش دلار و کاهش ارزش پول ملی ، جزییاتی از طرح ساماندهی بازار ارز را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه که سرمایه گذاران منتظر تحولات جدید پیرامون اختلاف تجاری میان آمریکا و چین بودند، ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۸    
شهاب گرجی مدیر امور اعتباری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن گفت : این بانک در سال 1396 ، در قالب طرح رونق تولید مبلغ یکهزار و 900 میلیارد تومان به 980 طرح کوچک و متوسط کشورمان پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۸    
روش های کاربردی و سریع تشحیص اصل بودن دلار که معمولا استفاده می شوند عبارتند از: 1 - جنس اسکناس: راحت ترین راه برای تشخیص اصل بودن اسکناس دلار لمس آن هست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۸    
رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران نرخ واقعی دلار را نهایتا 4200 تومان دانست و تصریح کرد که نرخ 5600 تومانی موجود در بازار اصلا واقعی نیست و عزمی هم برای کنترل این بازار وجود ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
با پیام رسان بله علاوه بر بهره مندی از قابلیت های انجام خدمات بانکی می توانید اخبار مهم خبرگزاری ها و سایت های خبری کشور را نیز رصد کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
شعبه بیستون رشت به عنوان بیست و نهمین شعبه بانک پارسیان با حضور مدیران بانک پارسیان و مسئولین، کسبه و تجار شهر رشت در تاریخ 19 فروردین ماه سال جاری گشایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۸    
با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس "حرفه ای ها" را در شبکه های اجتماعی برگزار کرد که مهلت شرکت در این مسابقه به دلیل استقبال کاربران تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۳    
بانکداری ایرانی در آخرین روزهای سال 96 خبری مبنی بر افزایش سرمایه فوت مخابره شد که امید را به صنعت بیمه تزریق کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۳    
مرحله پایانی طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه با اعلام پوشش نشان تجاری سامسونگ و سایر نشان های تجاری تلفن همراه به فعالان بازار، از امروز (دوشنبه) آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
آینده ارزهای رمز پایه بیش از هر چیز به پذیرش یا رد آن توسط دولتمردان کشورها و رسمیت آنها در اقتصاد جهانی، بخصوص اقتصادهای پیشرفته و بزرگ بستگی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
با تصویب افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد سال 97 در آخرین نشست اعضای شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران 186 هزار تومان بیشتر شد و از 930 هزار تومان به یک میلیون و 116 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۳    
بیگ دیتا یا کلان داده درواقع دارایی های داده ای بسیار انبوه، پرشتاب و گوناگون هستند که از طریق روش های پردازشی پیچیده قادرند تا بینش تازه ای به صاحبان کسب و کارها و سیاستگذاران برای کمک به امر تصمیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۵۸    
بانکداری ایرانی چند روز پیش بانک ها در درخواستی از بانک مرکزی خواستند که تعرفه خدمات الکترونیک بانک ها را افزایش دهد و علت این در خواست را افزایش هزینه بانک ها برای ارایه خدمات الکترونیکی بیان کردند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۳۸    
دو نقش به یادماندنی سیلوستر، یعنی رَمبو و راکی از مهم ترین نقش های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیر گذار بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۳۳    
بانکداری ایرانی بانک سرمایه که از 4 آبان سال 95 با توقف نماد روبروست،به دنبال اعلام زمان دو مجمع نوبت اول در 26 و 30 تیر سال 95 که به حد نصاب نرسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۸    
براساس هدف گذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی ، ساختار و برنامه های جدید مناطق آزاد نیز در راستای افزایش تولید و توسعه صادرات عملیاتی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۳    
بانکداری ایرانی بررسی عملکرد سال گذشته صندوق های سرمایه گذاری اعم از صندوق های سهامی، بادرآمد ثابت، مختلط و قابل معامله نشان از آن دارد که برترین صندوق ها در هر 4 گروه مزبور توانستند به بازدهی بیشتری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۳    
بستر لازم برای صعود هفتگی طلای جهانی فراهم شده است. افت جذابیت بازار سهام و دلار منجر به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری بر فلز گرانبها خواهد شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۸    
محمد فطانت از اثر نرخ سود بانکی بر قیمت ارز به عنوان یکی از نکات مهم اقتصادی اشاره کرد. او در ادامه افزود در ایران سیاست گذاران اقتصادی و شخصیت های سیاسی علاقه بسیاری دارند که نرخ ارز را کنترل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۸    
دنیای اقتصاد : شاخص کل بورس تهران در پایان دادوستدهای روز گذشته ریزش 439 واحدی را ثبت کرد و در سطح 96 هزار و 341 واحدی قرار گرفت ...