سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه اراک در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی اظهارداشت: باید هزینه های اجرایی بانکها و قیمت تمام شده پول کاهش یابد و تسهیلات بانکها هدفمند و با نظارت کامل پرداخت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 14 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و نرخ 9 ارز مانند دلار ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۰    
تیلور دیمنبرون جهانگرد آمریکایی 23 ساله که قصد دارد نام خود را به عنوان جوان ترین و سریع ترین جهانگرد زن در کتاب گینس ثبت کند در ادامه سفر خود از جزیره کیش دیدن کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۲    
اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه ایران را تا پایان آوریل سال 2019 تمدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - داعش، پوتین و جام جهانی را به عملیات تروریستی تهدید کرد این خبر سوژه کارتون امروز جلال پیرمرزآباد در شرق شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، درخشش آ اس رم و حذف بارسلونا، سایت طرفدارای این کارتون را منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
موسس و مدیر فیس بوک در دومین روز حضور در واشنگتن در برابر اعضای کمیته انرژی و تجارت نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۸    
بنیامین صالحی مهربان معروف به " علی کوچولو" به بیماری نادر ژنتیکی به نام SMA مبتلابود؛ بیمارانی که با این بیماری دسته و پنجه نرم می کنند، نهایت تا 6 ماه می توانند زنده بمانند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
از مجموع 177 سد مهم موجود در سراسر کشور، 73 سد کمتر از 40 درصد ظرفیت خود ذخیره آب دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری ها با پاکستان در همه زمینه های زیربنایی شامل بخش های زمینی، دریایی، هوایی و ریلی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۹    
نخستین دیدار مدیرعامل شرکت بیمه حافظ با مدیران و کارکنان دفتر ارتباطی تهران در سال 1397 برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۹    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت:تولید کنندگان باید به تعهدات خدمات پس از فروش خود پایبند باشند تا جایگاه مناسبی در بازارهای هدف داخلی و خارجی کسب کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بانک مرکزی ایران به منظور پاسخ به سوالات مردم در خصوص یکسان سازی نرخ ارز، راه های ارتباط با این بانک را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۰    
یک مقام مسئول گفت: با وجود واردات مستمر گوشت قرمز و فراوانی گوشت منجمد در سردخانه ها مشکلی در توزیع وجود ندارد و تنها سودجویی دلالان عامل اصلی گرانی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس حوزه آب گفت: جداسازی آب شرب از مصارف بهداشتی تنها راه نجات ایران از بحران آب است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نمکی گفت: با کاهشی که در تهیه ارز به قیمت 4200 تومان در مواد جانبی و بسته بندی دارو داشتیم، قیمت تمام شده داروی داخلی افزایشی نخواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
وزیر راه آهن پاکستان شرکت های ایرانی را برای سرمایه گذاری در توسعه و بازسازی خطوط ریلی کشورش فراخواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
استاندار اصفهان اعلام کرد: منابع آبی استان اصفهان و میانگین ورودی سد زاینده رود به یک سوم سال قبل کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
هشت شرکت بزرگ فولادسازی کشور در سال گذشته هفت میلیون و 383 هزار و 711 تن شمش و محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ورق گرم و سرد، ورق قلع اندود، انواع کلاف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
مسائلی چون صحنه گندم زارهایی که با بذرهای تقلبی به علف زار تبدیل شد، تلنبار کردن نامعقول محصول سیب زمینی، ناله های بی صدای گوجه کاران و پیاز کاران و خالی شدن سفره کشاورزان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به افزایش قیمت ارز در بازار تاکید کرد که مهمترین وظیفه دولت در اقتصاد سیاسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۰    
کمبود آب کشاورزی در مازندران که این روزها به خاطر اوج گیری کشت و کار برنج نقل محافل مردمی و نشست های کارشناسی است ، کشت این محصول آب دوست را در شرق این استان به خط قرمز وصل کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۰    
بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه ای در مورد ارز دانشجویی و مسافرتی، اعلام کرد: پرداخت ارز دانشجویی پس از تایید وزارتخانه ذیربط (حسب مورد علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت، آنچه به عنوان حقوق شهروندی در قوانین مختلف مشخص شده و نظام اداری ملزم به تأمین آنهاست، حقی است که نباید به شهروندان فروخته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
نماینده اهواز با بیان این که تا زمانی که دولت از حوزه اشتغال خارج نشده و بخش خصوصی تقویت نشود، شاهد توسعه پایدار در حوزه اشتغال نخواهیم بود، گفت: اگر بخواهیم بحث اشتغال را حل کنیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال 95 خالص مهاجرت به خارج از خوزستان منفی 80 هزار نفر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
معاون رییس جمهور با بیان اینکه مردم خوزستان در استخدام های دولتی سهم کمتری نسبت به سایر استان ها ندارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۶    
با قوت گرفتن خبر فیلتر شدن پیام رسان تلگرام در ایران، حالا پیام رسان های داخلی با یکدیگر در حال رقابت هستند تا هرکدام امکانات و ویژگی های خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنند و میزبان کوچ بزرگ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
شرکت بیمه دانا امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکت و حضور فعال در یازدهمین دوره این نمایشگاه، با برپایی غرفه می کوشد ضمن معرفی خدمات و دستاوردهای بیمه ای خود به بازدید کنندگان از طریق ارائه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت عنوان جدیدی در این بانک است که مرتضی نجف بر مسند آن نشسته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۱    
پس از آنکه روز گذشته عربستان 11 هزار میلیارد دلار برای کسری بودجه این کشور اقدام به فروش اوراق قرضه کرد، این بار قطر یکی دیگر از کشورهای عربی نیز اوراق قرضه فروخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کردکه براساس آن نرخ 15ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ 15واحد پولی دیگر کاهش یافت؛همچنین نرخ 9ارز مانند دلار نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی در اطلاعیه شماره پنج یکسان سازی نرخ ارز، حداکثر مبلغ قابل تامین و حواله سالانه ارز دانشجویی و بانک های عامل پرداخت ارز مسافری را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
مبلغ قابل تأمین ارز دانشجویی حداکثر سالانه 15000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها بابت شهریه دانشگاه و حداکثر ماهیانه 1000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها برای دانشجو و حداکثر ماهیانه 500 دلار برای هر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای افزایش سریع تر نرخ های بهره آمریکا از بالاترین رکورد چند هفته اخیر خود عقب نشینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
شرکت اپل به توسعه دهندگان برنامه ها اطلاع داده که به دلیل تحریم های آمریکا بر ضد روسیه، نمی تواند اجازه استفاده کاربران از اپلیکشین های روسی را بدهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از سوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه 6 و جمعه 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
بانک پاسارگاد به منظور رفاه حال مشتریان و در ادامه پیاده سازی طرح موفق ارایه خدمات کارگزاری در شعبه ها، این خدمت را در شعبه چهارراه آزادشهر مشهد خود نیز ارایه می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
پیرو درج خبر خریداری پیام رسان آی گپ از طریق برخی از خبرگزاری ها به آگاهی هموطنان عزیز می رساند؛ بانک پاسارگاد این پیام رسان را خریداری نکرده و خبر منعکس شده در رسانه های جمعی صحت ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پیآمدهای زیان باری برای زندگی انسان، حیوانات و طبیعت دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۰    
کارنامه خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران در واپسین ماه سال 96 در تعداد تراکنش های همراه بانک ماهانه با افزایش بیش از 8.5 درصد و سالانه با رشد 37 درصد همراه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۰    
بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی درباره یکسان سازی نرخ ارز، متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید نسبت به پرداخت معادل ریالی ارز مسافرتی به شعب منتخب بانک ملی ایران اقدام و در مقابل آن سند حسابداری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: من از شما به عنوان نمایندگان ملت درخواست می کنم حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: چند مهره اصلی دلال ارزی که سعی دارند از طریقی کشور را به آشوب بکشانند به عنوان مفسد فی الارض محاکمه و با رعایت موازین اسلامی اعدام شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سقوط لیر با ثبت یک کف تاریخی جدید ادامه یافت. نرخ برابری دلار آمریکا به ارز ترک ها برای نخستین بار به 15/ 4 اصابت کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
روز چهارشنبه، خیابان فردوسی خلوت بود و خبری از صف های ارزی نبود. معامله ای در بازار انجام نمی شد و دلالان نیز در بازار حضور نداشتند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۵    
ارزش لیر ترکیه به دنبال نگرانی سرمایه گذاران و عدم توانایی بانک مرکزی این کشور در کنترل رکود،در مقابل دلار و یورو کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۵    
تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس (اعم از پیش پرداخت، بازپرداخت هزینه ها و غیره) از این تاریخ بر اساس نرخ جدید (در حال حاضر بر مبنای هر دلار 42000 ریال یا معادل آن به سایر ارزها) انجام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با توجه به اثر افزایش رشد 20 درصدی نرخ دستمزدها در سال جاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اقدام دولت در تک نرخی کردن قیمت ارز برای کنترل بازار پولی کشور قابل تحسین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
رویترز اعلام کرد بازارهای نفت به دلیل نگرانی از تشدید تحرکات نظامی در سوریه همچنان هیجان زده و عصبی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۱:۰۶    
بانکداری ایرانی - برخی از بانک ها اقدام به سرمایه گذاری مستقیم در عرصه شبکه های اجتماع و پیام رسان های ایرانی کردن و با توجه به گذشته و روال معمول بانک ها احتمال سرمایه گذاری مستقیم مابقی آنها هم ...