سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۴:۳۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
ریال زمانی تقویت می شود که تولید، اشتغال و صادرات غیرنفتی افزایش یابد و پس از آن با عرضه ارز حاصل از صادرات غیرنفتی در بازار، تقاضاهای موجود در بازار پاسخ داده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
از 24 اسفندماه سال 96 تا 15 فروردین ماه، بالغ بر 46 میلیون تردد در طول راه های کشور توسط 2200 دستگاه ترددشمار به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد افزایش دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که چین از طریق سازمان تجارت جهانی امتیازها و مزایای فراوانی برابر واشنگتن به دست می آورد، این سازمان را به بی عدالتی متهم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
اتحادیه صنایع فولاد چین در بیانیه ای خاطر نشان کرد پکن در ادامه جنگ تجاری با آمریکا، تسلیم فشارهای واشنگتن نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۰    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: احتمالا عواملی همچون افزایش نرخ ارز، نرخ سود بانکی و فشارهای بین المللی تاثیر منفی بر اقتصاد ایران خواهد داشت و بخش مسکن نیز یکی از سطوحی است که دچار تورم رکودی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018 با حضور شرکت های قطعه سازی از 46 کشور جهان و 5 شرکت فعال گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات خودرویی، آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
بانک مرکزی در اقدامی پیش بینی نشده قیمت پیش فروش سکه را افزایش داد به طوری که سکه در دو سر رسید شش ماهه و یک ساله بین 50 تا 75 هزار تومان گران شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
منابع آگاه اعلام کرده اند شرکت های بزرگ تولیدکننده گوشی های هوشمند در چین قصد دارند در سال 2018 سطح تولید و فروش برون مرزی محصولات خود را افزایش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
بانکداری ایرانی بلوک 8 درصدی سرمایه گذاری صنعت بیمه طی این هفته از سوی یکی از شرکت های بورسی حاضر در ترکیب سهامداری عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
گزارش ها حاکی است در تازه ترین به روز رسانی پیام رسان واتس اپ، دو ویژگی کاربردی معرفی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۵    
عکس 23 سال پیش محسن تنابنده کنار زاینده رود را مشاهده می کنید. آخرین خبر عکس 23 سال پیش محسن تنابنده کنار زاینده رود را مشاهده می کنید. آخرین خبر
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
حراج سکه در بانک کارگشایی در سال 97 از فردا (18 فروردین ماه) دوباره آغاز می شود که بر این اساس، پیش فروش سکه طلا با سررسید 6 ماهه، 14،750،000 ریال و سررسید 12ماهه 13،500،000 ریال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس مرکز آمار گفت: هنوز آمار دقیقی از افرادی که برای یافتن شغل به مهاجرت روی آورده اند، وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
طاهرخانی گفت: تجارب کره ای ها می تواند تا حدی، تأخیر بالای ما را در تغییر رویکرد شهرهای جدید جبران کرده و این فرآیند را تسریع بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد سفرهای نوروزی و کاهش قدرت خرید خانوار، پیش بینی می شود که از 20 فروردین، قیمت مرغ مجدد در بازار کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس کل سازمان مالیاتی با اشاره به برخی شگردها برای فرار مالیاتی، از بررسی پرونده یک شرکت که دفتر مرکزی آن در مناطق آزاد به ثبت رسیده بود و وصول 700 میلیارد تومان مالیات خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد افزایش به 1330 دلار و 18 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس کمیسیون رقابت، خصوصی سازی و سلامت اداری اتاق ایران گفت:گروه بیمه کشور از سال 91 تا 95در وضعیت غیر رقابتی به سر برده و حدود 70 درصد سهم بازار در اختیار 4 شرکت بزرگ دولتی و شبه دولتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۹    
یک نماینده مجلس گفت: شرایط اقتصادی می گوید، امسال تورم زیر 15 درصد نخواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۹    
روند معاملات تالار شیشه ای در آخرین ماه سال گذشته نشان داد، شاخص بورس در پایان اسفند96 در مقایسه با بهمن 96، به میزان 1859 واحد برابر با 1.9 درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۴    
بیژنی گفت: تا به امروز بورس ایران، با 9 کشور آلمان، سوییس، ترکیه، چین، هنگ کنگ، عمان، یونان، عراق و هند در موضوعات متفاوت اقدام به تعامل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۹    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به رشد اقتصادی اندک طی سالیان گذشته؛ افزایش نرخ سودبانکی تناسبی با شرایط اقتصادی کشور ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
ترکان : اینکه قیمت دلار بالا رفت کار خوبی بود چاره ای نبود چون آن موقع مصنوعی قیمت دلار را پایین نگاه داشته بودند, وقتی سطح عمومی قیمت ها بالا می رود دلار هم بالا می رود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
استاد دانشگاه اصفهان با هشدار درباره اثرات تخریبی تلگرام برای اقتصاد کشور گفت: برای نابودی اقتصاد کشوری سلاحی برنده تر از تلگرام نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۴    
چین و آمریکا جنگ تجاری سنگینی با ابزار تعرفه ها بر سر حمایت از تولید داخل به راه انداخته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۴    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه "کالای خوب یعنی کالای خارجی" بلای جان اقتصاد کشور شده است بر لزوم تغییر نظام رجحان مردم در بحث خرید کالاها تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۴    
با ثبت رکوردی کم نظیر، در فاصله زمانی حدود یک ماه، واحد NHT (تصفیه نفتا) فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مدار بهره برداری وارد شد و نفتای تصفیه شده در فاز دوم آماده ارسال به واحدهای تصفیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
در حالی آخرین روز سال 96 رئیس جمهور راه آهن کرمانشاه را افتتاح کرد و وعده فروش بلیت این قطار از 5 فروردین ماه امسال داده شد که در مسیر کرمانشاه-مشهد هیچ بلیتی فروخته نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
چتری به نام تلگرام آمده و زیر آن زندگی می کنیم ولی اگر این چتر دستش را کنار بکشد آفتاب سوزان دست همه را می سوزاند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۴    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از صفر شدن آمار قاچاق موبایل برای برندهای تحت پوشش طرح رجیستری و درآمد بی سابقه در این بخش پس از اجرای طرح مذکور در سال 96 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۴    
در حالی که جنگ تجاری و تعرفه ای بین آمریکا و چین بالا گرفته، کشورهای خاورمیانه از جمله ایران در حال مطرح شدن به عنوان منتفعان احتمالی این جنگ تجاری هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در 10 استان کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۹    
قیمت های جدید پیش فروش سکه در بانک کارگشایی اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۴    
بررسی آمارنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است، تسهیلات پرداختی بانک ها و موسسه های اعتباری در 11 ماهه سال 96 در بخش صنعت و معدن با رشد 8 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین در واکنش به احتمال افزایش تعرفه گمرکی بر کالاهای چین به مبلغ 100 میلیارد دلار از سوی آمریکا گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: اکنون به استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، تردد در اکثر محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: یک رام قطار حامل 67 گردشگر خارجی و 36 خدمه برای بازدید و آشنایی با قابلیت های گردشگری این استان امروز جمعه وارد یزد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
شرکت بین المللی بنادر هند که در طرح توسعه بندر چابهار ایران همکاری دارد، اعلام کرد برای تهیه 14 دستگاه جرثقیل سنگین به ارزش 18 میلیون دلار به منظور استفاده در فاز اول این بندر اقدام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۴    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: خرید کالای ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال و ریشه کنی معضل بیکاری زمینه ساز رونق اقتصاد کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت به مقام های دولت دستور داده است تا طرح اعمال یکصد میلیارد دلار دیگر تعرفه بر کالاهای چینی را بررسی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۴    
به گفته بانک توسعه اسلامی، منابع این صندوق برای حمایت از یافتن راهکارهای حل چالش های جهان اسلام به کار خواهد رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۴    
طبق گزارش های منتشر شده، شرکت ال جی از این پس می خواهد صفحه نمایش اولد برای شرکت چینی هواوی بسازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۹    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی بدنبال پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای وضع تعرفه های جدید برای واردات کالاهای چینی که خطر وقوع جنگ تجاری میان دو کشور را تشدید کرد، افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۴    
فوربس در گزارشی اعلام کرد با وجود آن که انتظار می رود این باشگاه امسال در درآمدزایی رکوردشکنی کند، ارزش ذاتی سهام آن پایین تر از ارزش بازاری فعلی آن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۴    
خلاصه عملکرد بازار فرابورس ایران در سال 1396 حکایت از افزایش 20 درصدی ارزش بازار سهام، 29 درصدی ارزش کل معاملات، 12 درصدی حجم کل دادوستدها یعنی تعداد کل سهام و اوراق معامله شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۴    
وسعت دریاچه ارومیه امسال در مقایسه با سال قبل 22.91 کیلومترمربع و نسبت به میانگین درازمدت 2249 کیلومترمربع کاهش یافت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۹    
استارت آپ ها یا کسب وکارهای نوپا نوعی فعالیت اقتصادی بر بستر اینترنت هستند که علاوه بر افزایش بهره وری در فضای اقتصادی می توانند سبب ایجاد برخی مشاغل جدید شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۹    
دبیر اتاق مشترک ایران و عراق درمورد سوآب نفت خام کرکوک اظهار کرد: چندماهی است که این توافق صورت گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۴    
ضعف امنیتی که در یکی از پیام رسان های بومی آشکار شد، تلنگری است به تمامی پیام رسان ها تا موارد مشابه را در مورد امکانات خود بررسی کنند و آنها را ارتقاء دهند تا اگر صحبت از فیلترینگ تلگرام جدی شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۴    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران نظرش را در مورد تعداد خودروهایی که به دلیل عدم رعایت استانداردهای 85 گانه خودرویی در سال 1397 با توقف خط تولید روبرو می شوند اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از ارائه 40 درصدی تخفیف ویژه در طرح ترافیکی جدید خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۴    
مذاکرات تعیین دستمزد برای سایر سطوح مزدی از هفته آینده آغاز می شود تا پرونده دستمزد 97 پیش از پایان فروردین بسته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۴    
با افت نگرانی سرمایه گذاران از بالا گرفتن جنگ تجاری بین چین و آمریکا و تمرکز آنها بر فصل اعلام درآمدها، داو و اس اندپی500 برای سومین روز متوالی به سوددهی رسیدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است اگر جلوی مبادی ورودی قاچاق به کشور گرفته شود، آثار مثبت خود را در ماه های آینده در بازار کار و اشتغال خواهد گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۴    
قیمت نفت روز جمعه پس از اینکه دونالد ترامپ تهدید کرد تعرفه های جدیدی علیه واردات کالاهای چینی اعمال خواهد کرد، کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۴    
امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز از خدمات رسانی مناسب بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی رانت ها دست بدست هم دادند تا شرکت های مورد واگذاری را سودده جلوه ندهند و شرکتی ورشکسته نشان دهند تا داوطلبی برای خرید شرکت پیدا نشود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۴    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که وام بدون سپرده بانک مسکن همان وام سال 95 است که در سال 96 پرداخت آن متوقف شده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۹    
به منظور تأمین حقوق مطرح شده و ساماندهی کسب و کارهای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به اعطای نماد به کسب و کارهای اینترنتی اقدام کرده که هویت مالک و محل فعالیت آن ها احراز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۴    
روزنامه اتریشی کوریر نوشت، اوبربانک این کشور پروژه های تامین مالی با ایران را به دلیل تهدید دونالد ترامپ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
از شروع سال جدید تاکنون قیمت دلار حدود 200 تومان و سکه تمام 140 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد تا بالاترین نرخ ها برای دلار و سکه در تاریخشان رقم بخورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد افزایش قیمت طلای جهانی و قیمت ارز مهمترین دلایل جهش قیمت سکه در ایام نوروز بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
بانک ها توقع دارند تا بانک مرکزی در سال جاری بازنگری در کارمزدهای خدمات الکترونیک بانکی را ابلاغ کرده تا بتوانند بخشی از هزینه های ناشی از ارائه این خدمات را جبران کنند.