یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۰:۴۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز نهمین استارتاپ دمو در حوره نفت و گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایه گذار برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
عکسی که امروز منتشر شده و اتفاقا مورد توجه بسیاری هم قرار گرفته را با توضیح زیر ببینید: "چوپان اهل کشور ترکیه برای عقب نماندن از دنیای مجازی و شارژ کردن گوشی خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی از موافقت این کمیسیون با اخذ مالیات بر ارزش افزوده با نرخ 9 درصد از اجرت ساخت طلا خبر داد و گفت : اعمال این مصوبه به ثبت معاملات فعالان این صنعت در سامانه سازمان مالیاتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
دادگاهی در مسکو حکم فیلتر تلگرام را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - رم با برتری خیره کننده 3-0 مقابل بارسلونا، راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد؛ گلادیاتورها، مسی و یارانش را تسخیر کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - تصمیم مایکل الیور در دقایق پایانی دیدار رئال مادرید - یوونتوس و اخراج بوفون سوژه کارتون عمر مومانی شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
بانک مرکزی، روز جمعه در ادامه تدوین ضوابط و دستورالعمل های مربوط به سیاست جدید یکسان سازی نرخ ارز، ضوابط تأمین ارز کالاهای وارداتی را نهایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: دولت به منظور سهولت در کار کشاورزان درصدد رفع مشکلات صادرات محصولات کشاورزی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۱    
شاهکار جدید صداوسیما! در چند روز اخیر فیلمی در شبکه نمایش گذاشته بود که کلا سگ در آن سانسور شده بود، دو سه جا هم بالاجبار نشونش دادن که صداش میزدن"حیوون"!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۸    
همسر رضا قوچان نژاد این عکسی از فرزندش، دوران، را به اشتراک گذاشته است. فردا همسر رضا قوچان نژاد این عکسی از فرزندش، دوران، را به اشتراک گذاشته است. فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۸    
گروه خودروسازی فولکس واگن علی رغم رسوایی خودروهای دیزلی تولیدی خود، توانست رکورد فروش سه ماهه نخست سال 2018 را بشکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۸    
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل معتقد است با توجه به تداوم مذاکرات با سرمایه گذاران ایتالیایی برای ورود به کریدور شماره 10 ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۸    
تنسنت - شرکت مادر پیام رسان محبوب و پرطرفدار وی چت - به تازگی اعلام کرده که درصدد عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۸    
اینستاگرام قرار است به زودی قابلیت جدیدی را برای کاربران فراهم کند تا آنها بتوانند محتوای به اشتراک گذاشته شده خود را دانلود کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۳    
طبق گزارش های منتشر شده، انتشار به روزرسانی نسخه بهاره ویندوز 10 مایکروسافت تحت تاثیر کشف یک حفره امنیتی به تعویق افتاده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۳    
شرکت اپل که برای گوشی های نسل جدید آیفون از پنل های اولد استفاده می کند، حالا در حال رایزنی با تامین کننده آن یعنی سامسونگ است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی به کسانی که قصد اخلال در عملکرد اقتصاد این کشور را دارند هشدار بهای این کار را خواهند پرداخت و آن را تروریسم اقتصادی خواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۳    
به جز بورس های چین سایر بورس های آسیایی موفق شدند روندی صعودی در پیش بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۸    
با ملایم شدن مواضع ترامپ در قبال سوریه قیمت نفت کاهش یافت اما 71.91 دلار در هر بشکه فروخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۳    
بزرگ ترین پالایشگاه نفت لهستان اعلام کرد محموله 130 هزار تنی نفت خام ایران به بندر گدانسک در دریای بالتیک رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۳    
قانون گذاران روسی اعلام کردند پیش نویس قانونی را در پاسخ به تحریم های جدید آمریکا تهیه کرده اند که پیشنهاد می کند تا واردات تعدادی از کالاها و خدمات آمریکایی به روسیه ممنوع و روابط اقتصادی محدود شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۳    
نظام یکپارچه معاملات ارزی طوری طراحی شده که همه نیازها درخصوص خرید و فروش ارز در سامانه نیما تأمین می شود و سامانه سماصد نیز برای رصد ارزهای صادراتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما در زمینه تجهیزات و ماشین آلات هرجا که مشابه ایرانی وجود داشته باشد از آن استفاده می کنیم و در تعاملات خارجی تمرکز را بر انتقال دانش ساخت تجهیزات به داخل کشور قرار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۸    
در پی درخواست سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه برای فیلترینگ تلگرام، دادگاه عالی مسکو مجوز آن را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۳    
قیمت طلا به علت تنش ها در سوریه در آستانه ثبت یک افزایش هفتگی اندک برای دومین هفته قرار دارد و امروز نیز به 1339.26 دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۸    
سیف از مدیران عامل بانک ها خواست در اجرای یکسان سازی نرخ ارز اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که فرصت مناسبی برای انتقال فعالیت های ارزی از صرافی ها به شبکه بانکی ایجاد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۳    
معاون سازمان خصوصی سازی از نزدیکی به زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت کلیه مشمولان سهام عدالت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
تعداد 8 قلاده سگ موادیاب پس از کسب رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا به گمرک ایران اهداء شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
دستورالعمل پرداخت حق توقف کامیونهای ایرانی و خارجی فعال در خطوط بین المللی ابلاغ شد که بر اساس آن کامیونها در صورت توقف بیش از تعداد روزهای مجاز مشمول پرداخت حق توقف می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
در معاملات امروز بازارهای جهانی، و با افت وحشت از جنگ تجاری، سهام اروپایی به رکورد یک ماهه جدیدی دست یافتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس از عدم تحقق وعده های حمایت از اصناف مناطق زلزله زده کرمانشاه انتقاد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۳    
گمرک ایران از حذف بارگذاری تصویر اسناد در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه اطلاعات تمامی اسناد ضمیمه صرفا الکترونیکی دریافت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۳    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: حضور هیات عالیرتبه از مدیران ارشد وزارت حمل و نقل و سازمان بنادر قطر به ایران می تواند موجب گسترش روابط تجاری دو کشور شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
با مکانیزم جدید فروش ارز صادراتی،از این پس صادرکننده به سه روش ایفای تعهد خواهد کرد که شامل فروش به بانکها در سامانه نیما، واردات از محل ارز صادراتی و فروش به واردکننده با نرخ توافقی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
با قوت گرفتن دلار در پایان معاملات روز پنج شنبه قیمت های نفت از رکورد امروز خود که قبلا تنها در اواخر 2014 دیده شده بود، پایین آمدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
پنجشنبه شب دو دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین در حوالی میدان مادر از سوی سارقان مورد سرقت قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، در نامه ای لیست داروهای مورد نیاز فوریتی و شرایط واردات داروهای خارج از فرایند ثبت اسفند 96 را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال در خصوص مفقود شدن کارت ملی هوشمند گفت: فرد بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند المثنی به دفاتر ثبت احوال مراجعه کند زیرا دفاتر پست و پیشخوان کارت ملی هوشمند "المثنی" صادر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
مجتبی خسروتاج، معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به ارائه توضیحاتی درباره مصوبه اخیر دولت در خصوص مبادلات ارزی پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
سرمایه گذاری و جذب آن از مولفه هایی است که در تسهیل تحقق اهداف اقتصادی، نقش تعیین کننده ای را ایفاء می کند، موضوع مذکور از دو منظر داخلی و خارجی قابل بررسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
دولت سرانجام بعد از گذشت 7 ماه تاخیر در اعلام نرخ های جدید خرید تضمینی و برداشت بیان کرد که توان پرداخت بیش از هزار و 300 تومان برای خرید هر کیلو گندم از کشاورزان را ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
در طول سالیان اخیراستفاده از دوربین های مَدار بسته الکترونیکی با هدف بازدارندگی از سرقت و ارتقای ضریب ایمنی، از اهمیت ویژه ای برخوردار شده ، اما رکود حاکم بر بخش مسکن و مشکلات اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
نجفی گفت: تعلل در انتخاب مدیرعامل یا سرپرست برای شرکت بهینه سازی مصرف، نشان از اولویت نداشتن مصرف بهینه در کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
ارائه تعدادی از خدمات دولت از طریق تلفن همراه که وعده آن سال گذشته داده شده بود، در آستانه بهره برداری قرار گرفته و به گفته معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
بازار های بورس استرالیا پس از اعلام حمایت این کشور از تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه سوریه شاهد افت شاخص های سهام بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
اگرچه افزایش نرخ دلار، افزایش قیمت کالاهای دیجیتالی را هم سبب شده بود، ولی به نظر نمی رسد اعلام تک نرخی شدن آن به همان سرعت بر کاهش قیمت کالاها تاثیر بگذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
اگر سرعت رایانه شما علی رغم به روز بودن آنتی ویروس به طور محسوسی کاهش یافته است، ممکن است برای استخراج ارز دیجیتال توسط هکرهای ناشناس هک شده باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
سال 1397 در حالی تحت عنوان اقتصادی نام گرفت که از دهه 1370، 14 بار دیگر نام اقتصادی بر سال های سه دهه گذشته گذاشته شد اما طی این سال ها با وجود تصویب قوانین مهمی چون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
رییس کنفدراسیون صادرات ابراز امیدواری کرد که دولت بار دیگر نرخ ارز را سرکوب نکند.