سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۵۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۱:۲۴    
یکی از کارکنان هتل نوو موندو ی لیما، روز پنج شنبه جسد این زن را در کمد اتاقش کشف کرد. گفته می شود مسترز از افسردگی رنج می برده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:بانک مرکزی می تواند در راه اندازی بورس ارز پیشگام باشد تا بازار ارز با استفاده از این امکان در مسیر تعادل قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه این بانک با توجه به نیازهای مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیک را در پیشخوان های شهرنت در سطح کشور ارایه می دهد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۵    
یک مقام مسئول گفت: در صورتی که نوسازی بافت های فرسوده در مناطق مرکزی با سرمایه گذاری مناسب ادامه یابد شاهد اثرات مثبت آن در بخش های مسکن خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۳    
در حالی که از سال 95 حساب سرمایه ایران به شدت منفی شده در چنین شرایطی بدترین خبر ممکن باز شدن یک کانال جدید از طریق ارز دیجیتال تلگرام هم برای تقاضای خروج سرمایه و هم برای خروج سرمایه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۹    
تصادف تنها لامبورگینی هوراکان ایران؛ قیمت این خودرو در منطقه آزاد 1.4 میلیارد تومان است. تصادف تنها لامبورگینی هوراکان ایران؛ قیمت این خودرو در منطقه آزاد 1.4 میلیارد تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هفتمین کشتی گندم ترانزیتی با نام ' آرزو ' حامل 600 دستگاه کانتینر 20 فوت از هندوستان به مقصد افغانستان وارد بندر چابهار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۱    
شرکت دولتی بهره برداری از راه آهن فرانسه نسبت به اختلالات بی شماری که در صورت آغاز اعتصاب های کارکنان آن پیش خواهد آمد هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
یک کارشناس اقتصاد مسکن وضعیت بازار مسکن در سال 1397 را مثبت ارزیابی و پیش بینی کرد که قیمت مسکن در سال جاری مقدار اندکی بالاتر از نرخ تورم قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۸    
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید تضمینی گندم از منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۶    
آمارها نشان می دهد رشد اقتصاد عربستان در سه ماهه آخر سال 2017 به منفی 1.8 درصد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۳    
فهرست بهترین کشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی از نظر مزایا، رفاه و هزینه های زندگی اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۰    
سیف : تصمیم برای ادغام در درجه اول بر عهده سهامداران خود بانک هاست ولی در مسیری که بانک مرکزی برای استاندارد سازی صورت های مالی بانک ها در پیش گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۱    
یکی از دلایلی که موجب شد مردم حتی هنگام مسدود شدن تلگرام به پیام رسان های بومی روی خوش نشان ندهند، ضعف این ابزارهای بومی هنگام هجوم کاربران بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۱    
در بازار کالا طی سه ماه نخست سال 2018 تحت تاثیر رشد اقتصادهای جهان و ضعف دلار آمریکا، برندگان نسبت به بازندگان برتری نسبی داشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۸    
یک فعال کارگری ریشه تمام ناهنجاری ها را در فقر و بیکاری می داند و امیدوار است که در سال 97 بیکاری و بزهکاری ریشه کن شود و بانک ها از سودای سود و اصل پول دست بردارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۵    
کریدور گاز جنوبی (SGC) یکی از پروژه های اولویت دار برای اتحادیه اروپا بوده و امکان انتقال 10 میلیارد متر مکعب گاز جمهوری آذربایجان از منطقه دریای خزر از طریق گرجستان و ترکیه به اروپا را فراهم می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
طبق اعلام مسئولان دولت افغانستان از نیمه اول سال جاری برنامه صادرات محصولات کشاورزی افغانستان از مسیر بندر چابهار به هند آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
عضو شورای عالی بورس،سالم سازی بازار سرمایه و اصلاح زیرساخت ها را مهمترین اقدامات سازمان بورس طی سالهای اخیر عنوان کرد و گفت:بازار سرمایه در سال های اخیر از نرخ بالای سود بانکی صدمه دیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۷    
وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا به دنبال افزایش قیمت سکه در بازار آزاد، باز هم افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۱    
بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، روز سه شنبه 14 فروردین معاملات اوراق بهادار و کالا در بورس های کشور طبق روال معمول انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه برندسازی کالاهای ساخت داخل در تحقق پذیری شعار سال بسیار حائز اهمیت است گفت: تولید در کشور باید ارزان، کیفی، بادوام و قابل رقابت باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از راه انداری مسیر سفر دریایی با حداکثر مسافت 25 کیلومتری از اسکله بندر انزلی تا بندر کاسپین در سال 1397 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۴    
خرید تضمینی گندم کشاورزان در حالی آغازشده است که هنوز نرخ قطعی خرید تضمینی این محصول توسط شورای اقتصاد اعلام نشده است و هم اکنون خریدها بر اساس قیمت سال قبل صورت می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه دولت تمایل دارد تا کسری بودجه خود را از طریق افزایش قیمت ارز جبران کند گفت: اظهارات رئیس کل بانک مرکزی آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
تصویر زیر، نمایی از رفتن مردم به دامان طبیعت در روز سیزدهم فروردین در دوران قاجار را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
برخی گمانه زنی ها حکایت از این دارد که تورم تک رقمی سالانه ای که از سوی دولت اعلام می شود در سال 97 تکرار نخواهد شد و به رقم 15 درصد خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ ارز در اواخر سال قبل به دلیل کاهش درامد نفتی دولت در 6 ماهه ابتدایی سال بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۸    
نهادهای بین المللی همچون بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در پیش بینی خود از شرایط اقتصادی ایران در سال جدید به طور مشترک بر این نظر هستند که نرخ رشد اقتصادی کمتر از 4 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۸    
لاله و ستاره اسکندری، مهمان امشب برنامه دورهمی هستند. مهر لاله و ستاره اسکندری، مهمان امشب برنامه دورهمی هستند. مهر
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۸    
بررسی آمار واگذاری های سال گذشته دولت نشان از فروش 13 هزار و 614 میلیارد ریال سهم و اموال دولتی و ادامه واگذاریها در سال 97 دارد که این موضوع بیانگر تاخیر 4 ساله دولت در اتمام خصوصی سازی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سازمان بازرسی کشور با توجه به خودکفایی کشور در تولید گندم مجوز ورود موقت 700 هزار تن گندم را باطل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وزیر اسبق بازرگانی با اشاره به شعار امسال گفت: بورس کالا به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه و بورسی که به طور مستقیم با تولیدکنندگان بالادستی و پایین دستی در ارتباط است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۲    
بر اساس گزارش مرکز پژوهشهای مجلس، در بخش صنعت رشد حدودی 3.8 درصدی در سه ماهه چهارم سال 96 مورد انتظار بوده و به طور کلی رشد بخش صنعت در سال 96 حدود 4.1 درصد پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۹    
رییس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بانک مرکزی چه اقدامی برای جذب سرمایه گذاری خارجی انجام داده است؟ گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بحث مالیات بر ارزش افزوده را از موانع جدی بر سر راه تولید ملی برشمرد و گفت: امید می رود در ماه های ابتدای سال جاری این قانون اصلاح تا شرایط مطلوب تری برای تولیدکنندگان در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۳    
به نظر می رسد بازار بورس با توجه به تمایل افزایشی نرخ ارز در سال 97 با رشد شرکت های بورسی صادرات محور مواجه شود و به طور کلی پیش بینی می شود بازده بورس در این سال در دامنه 20 تا 25 درصد باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۰    
مشمولانی که به تازگی اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده و یا از این به بعد اقدام به این کار می کنند، پس از تائید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل با کلیه گروهها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تولید کالای کیفی با قیمت مناسب و ارائه خدمات مطلوب پس از فروش از جمله راهکارهای مهم در تحقق پذیری شعار سال و در عین حال اهداف وسیاست های اقتصاد مقاومتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۷    
تحلیلگر ارشد بانک او سی بی سی پیش بینی می کند قیمت هر اونس طلا تا سه ماه پایانی سال 2018 (پاییز 97) به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۱    
فرابورس ایران در سال 96 توانست رقم 306 هزار و 665 میلیارد ریال تامین مالی را برای بنگاه های اقتصادی، دولت و سایر ذی نفعان به ارمغان آورد که نسبت به سال 95 از رشد 87 درصدی این رقم حکایت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۰۳    
تثبیت تولید نفت ایران در محدوده چهار میلیون بشکه در روز، صادارت 2.6 میلیون بشکه نفت و میعانات گازی و رکورد شکنی در تولید میدان های مشترک پارس جنوبی و غرب کارون از مهم ترین تحولات صنعت نفت در سال 96 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برنامه توسعه فناوری فضایی کشور برای توسعه خدمات به شهروندان در دستور کار جدی این سازمان قرار دارد و از امسال اجرایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۷    
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل شبه قاره گفت: ایران می تواند از جاده ابریشم به لحاظ یک ظرفیت دراختیار، به عنوان فرصتی برای صادرات و ترانزیت کالا استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۷    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد در مقابله با اعمال تعرفه آمریکا بر روی کالاهای چینی، این کشور نیز برای 128 قلم کالای وارداتی از آمریکا از جمله گوشت خوک و میوه ها تعرفه اعمال کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۷    
سازمان هوافضای چین اعلام کرد ایستگاه فضایی 'تیان گونگ-1' این کشور ساعت 8:15 دقیقه صبح امروز دوشنبه به وقت محلی به جو زمین سقوط کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
یک کارشناس حوزه کار احیای بنگاه های خاموش و راکد و حمایت از تولید داخلی را مهمترین اولویت های سال 1397 عنوان کرد.