سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۴۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۴    
نظر به استقبال و تقاضای کاربران، مسابقه عکاسی بانک_همراه_من تا سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۹    
با توجه به گسترش فناوری و ضریب نفوذ اینترنت در بین شهروندان، مجرمان نیز به دنبال تغییر بوده و در حال کوچ به فضای مجازی هستند؛ اولین نکته ای که نظر آنها را به خود جلب می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۸    
مدیران پلتفرم میکروبلاگ تامبلر / Tumblr می گویند 84 اکانت پیدا کرده اند که اطلاعات غلط در زمان کمپین انتخاباتی 2016 آمریکا منتشر کرده و همگی بخشی از ترول های روسی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۷    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - انتخابات روسیه و کارتونی که سایت کگل منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۶    
یک رسانه یونانی زمان مراسم عروسی ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رشد اقتصادی همراه با تغییرات بنیادین در اقتصاد و افزایش ظرفیت های تولیدی اعم از ظرفیت های فیزیکی، انسانی و اجتماعی را توسعه اقتصادی می گویند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
دبیر کل پیشین بورس اوراق بهادار با اعلام این خبر که فروشگاه های مختلف در کشور محصولات داخلی ایرانی را با برچسب های خارجی با چند برابر قیمت عرضه می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری از جابجایی 3 میلیون و 200 هزار مسافر با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۰    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فعالیت 1200 گروه در جاده ها برای خدمات رسانی مناسب به مسافران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از 25 اسفند تاکنون 4 هزار تن پرتقال و سیب در استان عرضه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رشد 10 درصدی سفرهای جاده ای از 23 اسفند 96 تا 3 فروردین 97 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش کشاورزان ، تولیدات کشاورزی عرضه شده در ایام نوروز فراوان و مازاد بر نیاز بازار بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس بانک گفت: زمانی می توان مدعی ریشه کن شدن موسسات مالی غیرمجاز شد که استقلال بانک مرکزی در برخورد با فعالیت های غیر اقتصادی موسسات حفظ شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۴    
نائب رئیس اتحادیه باغداران استان تهران گفت: چند سالی است که نرخ خرید محصولات باغی از باغداران جوابگوی قیمت تمام شده تولید، جمع آوری و بسته بندی محصول نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۱    
عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه سمنان با بیان اینکه تنها مسیر توسعه یافتگی کشور؛ حمایت از کالای داخلی است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۱    
نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دستور رئیس جمهور خود را متعهد می داند تا با نظارت و از طریق دستگاه های مختلف در سال جدید یک میلیون و 33هزار فرصت شغلی ایجاد شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۸    
در سال 96 خبرهای متفاوتی از گوشه و کنار حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی منتشر شد که مهم ترین رویدادهای آن را مرور می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۲    
بر اساس پیش بینی ها نسل چهارم شبکه تلفن همراه یا 4G در سال آینده (2019) به فناوری پیشتاز در شبکه جهانی تلفن همراه تبدیل خواهد شد و تا سال 2025، 53 درصد از ارتباطات جهانی را به خود اختصاص خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۹    
رشد مصرف بنزین برای سال 1396، درحالی حدود شش درصد پیش بینی شده بود که در این سال شاهد رشد هشت درصدی مصرف بنزین در کشور بودیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۹    
رئیس بانک مرکزی در رابطه با مشکل کار بانک های ایران با بانک های بزرگ دنیا اظهار کرد: این مشکل دو طرفه بوده و هم به اقدامات آمریکا بر می گردد و هم اشکالات نظام بانکداری ما.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۶    
در واپسین روزهای سال 1396 فعالان بازار سرمایه شاهد بازگشایی دو نماد بانکی بودند که هر دوی آن ها بیش از یک سال توقف را تجربه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۱    
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: انتظار داریم تا یک ماه آینده علل و عوامل سانحه نفتکش سانچی روشن شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۱    
همزمان با رویداد "ساعت زمین"، وزارت نیرو ضمن همراهی با این اقدام جهانی از عموم مردم ایران خواست تا با خاموش کردن لامپ ها و وسایل برقی غیرضروری در این ساعت، در این رویداد بین المللی شرکت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۷    
طنز و کاریکاتور طنز - وقت وارد کردن چیزی کمی تحقیق کن/ مجلس ما را ببین و های و هو وارد نکن/ هیچ کس از ما مراقب نیست حین مشکلات/چون که کارایی ندارد ٬سی سی یو وارد نکن...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات کلیدی در عناصر تصمیم گیر حوزه سیاست خارجی آمریکا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۴    
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد که همچنان به دنبال ابوبکر البغدادی رهبر داعش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۱    
تعویض فیلتر روغن و هوا برای صاحبان خودرو قانون خاصی ندارد و رانندگان معتقدند هر وقت روغن موتور را تعویض کردید همان موقع فیلتر را نیز عوض کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۱    
امروز، 24 مارس مطابق با 4 فروردین، "روز جهانی سل" نامگذاری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلو مرغ با کاهش 400 تومانی نسبت به دو روز اخیر به کیلویی 8 هزار و 800 تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل دفتر بهبود، کیفیت، فراوری و توسعه آبزیان سازمان شیلات ایران با بیان اینکه صادرات آبزیان 40 درصد رشد داشته است، گفت: صادرات خاویار 205 میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه قانون نظام صنفی در سال 92 اصلاح شد اما، اصناف به خواسته خود نرسیدند، گفت: دولت قبل از ارسال اصلاحیه قانون نظام صنفی به مجلس آن ار به اتاق های اصناف ارائه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
برای خرید آپارتمان با عمر 17 سال و متراژ 43 متر در محدوده زندان قصر باید متری 3 میلیون و 393 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
پروازهای جزیره کیش که از دیشب با تاخیر بسیار زیاد مواجه شده بود از صبح امروز به حالت عادی بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
معاون نخست وزیر چین گفت: فهرستی، متشکل از 128 کالای آمریکایی برای وضع تعرفه احتمالی آماده کرده ایم که ارزش آن 3 میلیارد دلار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از نوسازی تمامی زیرساخت های مکانیکال فرودگاه مهرآباد تا پایان سال 97 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۸    
یک کارشناس گفت: بازار اجاره برخلاف بازار خرید و فروش مسکن به این دلیل که صرفا یک ماهیت مصرفی دارد دچار روند پرنوسان و شوک آور از سمت تقاضا نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از نظارت مستمر بر فروش بلیت در پایانه های سراسر کشور، نظارت ویژه و مکانیزه بر تردد ناوگان عمومی جاده ای در سفرهای نوروزی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
هر دلار آمریکا در برابر ین ژاپن در بازار معاملات جهانی ارز به کمترین سطح خود از دسامبر سال 2016 میلادی به بعد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۲    
محصول ایرانی زمانی موفق خواهد بود و معتبر باشد باید راهکارهای مناسب آن را نیز اجرا کنیم و نمی توانیم این راه را صرفا با جلسات پیش ببریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۲    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به تغییر قانون نیاز دارد اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه ها، مساجد، مدارس و معلمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۲    
شور در حالی تحولات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مثبت ارزیابی کرد که هنوز بسیاری از گردشگران خارجی این فرودگاه را جزو ضعیف ترین فرودگاه های بین المللی جهان از نظر خدمات دهی و امکانات رفاهی می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که کارشناسان این سازمان در طول ایام نوروز به شکل مداوم از وضعیت ناوگان شرکت های هواپیمایی ایرانی بازدید خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام معتقد است که با توجه به تولید مناسب گوشت قرمز و گوشت مرغ و تامین بازار تخم مرغ از محل تولید و واردات، هیچ مشکلی برای بازار این محصولات پروتئینی وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان برنامه و بودجه بر ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل جدید نظارت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
خطوط هوایی فرانسه اعلام کرد به دلیل اعتصاب کارکنانش یک چهارم پروازهای خود را لغو می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
تنش های ژئوپلتیکی، تضعیف بنیان های اقتصادی و جنگ قدرت باعث شده است ارزش لیر ترکیه کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت گفت: در ایران فقط از مضرات باز بودن اقتصاد استفاده می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
با حضور معاون اول رییس جمهور از خودروی هیوندای اکسنت جدید شرکت کرمان موتور رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
بررسی ها از بازار میوه و تره بار در تعطیلات نوروز نشان می دهد که قیمت ها با تغییر چندانی نسبت به اسفندماه روبرو نشده و حتی قیمت موز که به بیش از 8000 تومان رسیده بود، ارزان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه برون، سیستان، بوشهر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات داخلی در عرصه تجهیزات پزشکی و جلوگیری از واردات بی رویه ابراز امیدواری کرد که امسال بدهی های شرکت های تجهیزات پزشکی زودتر پرداخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
معاون رئیس جمهور گفت: مردم عنصر اصلی در حمایت از شعار سال برای ترویج مصرف کالای داخلی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
یک نماینده مجلس به تشریح چهار اقدام مجلس برای پیاده سازی شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۷    
جدیدترین برآورد سازمان زمین شناسی آمریکا نشان می دهد که مکزیک بزرگترین تولیدکننده نقره جهان در سال 2017 بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۴    
خوب آنتن نمی دهد، شارژ زود تمام می شود، حجم اینترنت آن چیزی نیست که اعلام می کنند نمونه هایی از نارضایتی مردم از خدمات اپراتورهای تلفن همراه به شمار می رود که همچنان به قوت خود پابرجاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۱    
چهار گروه کالای صادراتی شامل فلزات معمولی، مواد معدنی، مواد شیمیایی و پتروشیمی در بهمن ماه گذشته بیشترین افزایش قیمت را نسبت به بهمن 95 ثبت کردند که در این میان میزان افزایش بهای فلزات معمولی بیش از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی پدیدآورنده نوعی حس وفاداری اقتصادی در جامعه است، نوشت: این سیاست، انتخابی عقلانی است که نظام تولید و مصرف ملی را تضمین می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۵    
معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (شنبه) از خطوط تولیدی کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس راه البرزوضعیت ترافیک را درجاده کرج- چالوس سنگین و آزادراه تهران- کرج -قزوین نیمه سنگین اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن از آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه آهن تهران از امروز چهارم فرورین ماه 97 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
نگاهی به تغییر قیمت کالاهای اساسی در سال گذشته نشان می دهد که تخم مرغ با حدود 34 درصد افزایش، بیشترین رشد قیمت سالیانه را به خود اختصاص داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای شکوفایی اقتصاد ایران و رونق کارخانه ها و معیشت مردم، شعار حمایت از کالای ایرانی باید وجهه همت مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و بخش خصوصی در این زمینه همت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
نشریه وال استریت ژورنال نوشت: بهای جهانی نفت خام در واکنش به احتمال خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های نفتی ایران، در پایان معاملات روز جمعه به بالاترین سطح خود در هشت هفته گذشته رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۷    
شکست کارشکنی های آمریکا در مقابل امضای قراردادهای جدید نفتی و امضای 2 قرارداد توسعه میدان های نفتی با شرکت های بین المللی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۴    
صنایع خودروسازی ایران درحالی همچنان بر شیوه سنتی محصول را به دست مصرف کننده نهایی می رساند که این صنعت در جهان تحت تاثیر تحول های شگرف فناوری اطلاعات و ارتباطات روزگار جدیدی را برای رفاه هرچه بیشتر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در سال 96 در مجموع بیش از 221 هزار و 441 قرارداد خرید و فروش در شهر تهران امضا شد که نسبت به سال قبل از آن 10 درصد افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۱    
یک کارشناس گفت:مشکلات اقتصادی ریشه در ساختار های اقتصاد دارد به همین دلیل در دهه های اخیر شاهد فراز و نشیب در بخش های مختلف اقتصادی بودیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۸    
کارشناس امور اقتصادی گفت: فاینانس خارجی یکی از راه های تأمین مالی در ابعاد کلان به حساب می آید که با توجه به منابع غنی در کشور ما می توان از این راهکار به خوبی استفاده کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۸    
صنعت پوشاک، ظرفیت های بالقوه ای در اشتغالزایی و درآمدزایی دارد اما برای رونق بیشتر نیازمند برند سازی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۵    
سنگ فیروزه در بین سنگ های قیمتی محبوبیت خاص خودش را داشته و دارای اشکال مختلفی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۲    
آیا تا به حال کلمه دی لایت (Daylight)، به گوشتان خورده است؟ این چراغ نوعی ویژگی در غالب خودروهای امروزی بوده اما دلیل نصب و تأکید بر چراغ های دی لایت چیست؟ آیا صرفاً جنبه زیبایی دارد یا برای آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۹    
محرمانه بودن اطلاعات حساب های سپرده اشخاص نزد بانک ها یکی از اصول اساسی نظام بانکی کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۹    
دریاچه ارومیه به عنوان یکی از کانون های بحران آبی در کشور ایران مطرح و توجه نهادهای ملی و بین المللی را به خود معطوف ساخته است چراکه در صورت خشک شدن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۶    
عضو هیئت مدیره انجمن شنوایی ایران گفت: استفاده خودسرانه از آنتی بیوتیک ها، آسپیرین، داروهایی که اسید سالیسیلیک دارند و همچنین داروهای آرام بخش باید متوقف شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۳    
پایتخت نشینان در اسفند ماهی که گذشت 25 روز هوای مطلوب تنفس کردند و بررسی آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که اسفند ماه سال گذشته هوای تهران نسبت به اسفند ماه سالهای پیش کیفیت هوای مطلوب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۳    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که این سازمان در ایام نوروز در آماده باش بوده و دستورالعمل های لازم در مورد مقابله با حوادث را نیز به ادارات کل بحران استان ها ارائه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۰    
معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی از شکار آهو، توضیحاتی ارائه کرد.