سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۳:۵۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۴    
نایب رییس کمیسیون بودجه مجلس از تلفیق طرح نمایندگان و لایحه دولت برای ساماندهی سهام عدالت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۴    
همایون شجریان در اولین روز از سال 1397 دو قطعه تازه با نام های نوروز خوانی و نوروز را تقدیم مخاطبانش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه سامانه 141 در طول تعطیلات در اختیار مردم خواهد بود، گفت: این سامانه در محورهای اصلی به هواشناسی نیز وصل بوده که در این راستا افراد پیش از شروع حرکت می توانند علاوه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از برنامه دولت برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد و گفت: امسال 100 میلیارد تومان پرداخت می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۹    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، سرمایه بانک مرکزی از محل اندوخته احتیاطی حدود 4000 میلیارد ریال افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۹    
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:صادرات سیب کشور تا 20 اسفندماه سال جاری از مرز 535 هزارتن گذشت که این میزان در تاریخ کشور رقمی بی سابقه محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ایران امروز همچون بهار سخت تشنه توسعه و شکوفایی است؛ توسعه ای که در آن کارخانه ها، بنگاه ها، واحدهای صنعتی و خدماتی با تمام قوا فعال بوده و تمام مردم شغلی مناسب داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق حمایت از کالاهای ایرانی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
افزایش سرعت و سهولت صادرات، واردات و ترانزیت، شفافیت فرآیندهای گمرکی و تجاری، ناامن کردن مرزهای گمرکی برای قاچاقچیان، قابل دسترسی نمودن اطلاعات تجاری آنلاین از جمله فعالیت های گمرک است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
نخست وزیر چین گفت: در جنگ تجاری احتمالی میان آمریکا و چین، برنده ای وجود ندارد و بهتر است که دو طرف منطقی باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل پایانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیش از 2 میلیون مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی جابجا شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری آیین تحویل سال نو در بیش از یک هزار و 600 بقعه متبرکه کشور خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: استان های تهران، قم، قزوین، البرز، مازندران، گیلان و خراسان رضوی بیشترین حجم تردد را از ابتدای طرح نوروزی داشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: انحراف به چپ عامل 50 درصد تصادفات شدید در نوروز بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
کیفیت هوای استان تهران در نخستین روز سال 1397 در شرایط سالم برای همه افراد قرار گرفت؛ امروز شهرری آلوده ترین و نارمک سالم ترین هوا را دارا هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مرکز انتقال خون وصال شیرازی از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 و مرکز اهدای خون ستاری از ساعت 8 صبح تا 19 در تمامی روزهای تعطیلات سال جدید فعال هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۱    
سال 96 در شرایطی پایان یافت که معلمان خرید خدمات از ابتدای مهر حقوق و معلمان رسمی مطالبات مربوط به ساعات حق التدریس را دریافت نکرده اند هر چند که آموزش و پرورش قول پرداخت مطالبات را داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
مردی پس از قتل زن و مجروح کردن مادرزنش متواری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات آخرین حادثه پایتخت در سال 96 و نخستین حادثه در سال 97 را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 10 درصدی مستمری مددجویان تا پایان فروردین خبر داد و گفت: یکی از سیاست های بهزیستی در سال جاری حمایت از خانواده های پشت نوبت خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۲    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بازار محصولات مختلف از میوه تا محصولات پروتئینی و غیره در ایام نوروز هیچ مشکلی از نظر موجودی و قیمت ندارد و در تعطیلات نوروزی نیز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۲    
طوفانی با سرعت بیش از 110 کیلومتر در ساعت مازندران را در نوردید که در اثر آن برق این استان دچار مشکل شد اما بر اساس گفته های مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در حال حاضر شرایط شبکه برق استان مازندران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۹    
محمد شریعتمداری گفت: سال 1397 را با همکاری همه تولیدگران، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۹    
در نشست مشترک وزیر نیروی ایران با وزیر انرژی و منابع آب تاجیکستان، دو طرف از توسعه فعالیت های مشترک در قالب کمیسیون مشترک همکاری ها به ریاست دو وزیر در زمینه های مختلف استقبال کرده و برای برگزاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۶    
معاون خانه صنعت و معدن تجارت ایران با اشاره به نام گذاری سال 1397 می گوید باید از کالاهایی مثل پوشاک، نخ و محصولات پتروشیمی، قطعه سازی و لوازم خانگی حمایت صورت گیرد که ما در تولیدشان مزیت داریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
سالی که گذشت بیش از دو میلیون و 214 هزار و 730 نفر مجوز رانندگی با وسیله نقلیه را به دست آوردند و نوگواهینامه شدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۹    
نرخ تسعیر عبارت است از نرخ تبدیل دو واحد پولی به یکدیگر که در فرایند تسعیر بکار گرفته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۶    
بررسی تجربه سال های گذشته و همچنین تطابق و مقایسه شرایط سابق با شرایط پیش بینی شده برای سال 97 نشان دهنده بازدهی مناسب بازار سکه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۶    
شهر تبریز از جمله شهر های کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی و امکانات تفریحی و تاریخی و جاذبه های طبیعی گردشگری مورد استقبال مسافران نوروزی قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۳    
در بیشتر حوضه های آب ریز کشور بارش های برف به باران تغییر یافته و میزان ذخیره منابع آب های زیرزمینی با کاهش جدی روبرو بوده است که در این زمینه بحث جیره بندی پررنگ می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۳    
هر مترمربع آپارتمان در خیابان پیروزی با عمر 15 ساله بنا 4 میلیون و 327 هزار تومان قیمت گذاری شده به طوریکه برای خرید یک واحد 60 متری به سرمایه 263 میلیون تومانی نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۳    
یکی از اصلی ترین موانع رشد اقتصادی، چالش سرمایه گذاری است، این موضوع ابعاد مختلفی دارد از سال 1388 تاکنون، سرمایه گذاری در کشور روندی نزولی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
استان های آذربایجان شرقی و غربی ،اردبیل ،سواحل دریای خزر و دامنه های البرز غربی شاهد بارش پراکنده و کاهش نسبی دما خواهند بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
تنش های خاورمیانه و تقاضای بالا موجب افزایش قیمت نفت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
با وجود کاهش ارزش دلار ،قیمت طلا امروز افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۴    
یک کارشناس بانک گفت: مبارزه با پولشویی منوط به جلوگیری از فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
موضوع اِعمال مالیات بر ارزش افزوده در سالیان اخیر،بسیار بحث برانگیز شده،امری که به اعتقاد برخی کارشناسان و فعالان صنفی،نیازمند بازبینی و اصلاحات مقتضی می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
در ایام نوروز سهم حمل ونقل جاده ای نسبت به سایر بخش ها افزایش می یابد به همین منظور در این ایام نظارت بر ناوگان جاده ای و فروش بلیت از سوی مدیران تعزیراتی جدی تر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
صابری از بلامانع بودن واردات شش میوه اعم از موز، نارگیل،آناناس،انبه،منگوتین و پاپایا به کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۵    
مصباح الهدی باقری کنی به تشریح راهکارهایی که باعث تحقق شعار سال 1397 می شود، پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار به شرکت های هواپیمایی تابان و آتا به دلیل نارضایتی مردم بابت تاخیرات پروازی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس کنفدراسیون صادرات معتقد است نبود زیرساخت های مناسب صادراتی باعث شده است که صادرکنندگان ما نتوانند از فرصت ها و بازارهای جدید صادراتی استفاده مناسب را ببرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اقدام مشترک این معاونت و وزارت جهاد کشاورزی برای توانمندسازی زنان روستایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۳    
وزیر نیرو گفت: خواهش من از مردم ایران این است که با همکاری و اعتماد بیشتر به یکدیگر در مصرف انرژی و به ویژه آب به ما کمک کنند تا بتوانیم وظیفه خودمان را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مشترکان انجام دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
طی 10 ماهه سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 کالای صنعتی و چهار کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
انتظار می رود دولت دونالد ترامپ تا روز جمعه حداکثر 60 میلیارد دلار تعرفه جدید برای واردات چینی را رونمایی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
لی کا شینگ که در ژوئیه امسال به 90 سالگی می رسد و امپراتوری موفقی در زمینه هایی چون املاک، ارتباطات، کشتیرانی و خرده فروشی در هنگ کنگ دارد اخیرا بازنشستگی خود را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۷    
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران مزد منصفانه و حفظ امنیت شغلی را دو خواسته مهم جامعه کارگری عنوان کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
اطلاعات سازمان زمین شناسی آمریکا نشان می دهد در سال 2017 شیلی بار دیگر در جایگاه بزرگترین تولیدکننده مس جهان ایستاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس مرکز ملی فرش دستباف ایران با اشاره به سیر صعودی صادرات فرش دستباف ایران در سال 1396 گفت: صادرات فرش دستباف ایران به آمریکا در 11 ماه سال گذشته به 100 میلیون دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
معاون گمرک گفت: تا تاریخ 26 اسفند امسال کل درآمد گمرک از محل حقوق ورودی کالاها بالغ بر 22 هزار و 237 میلیارد تومان بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: در روز 28 اسفند، بیش از 168 میلیون تراکنش در سامانه شتاب و بیش از 197 میلیون تراکنش در سامانه شاپرک با سطح پایداری بالاتر از 99 درصد پردازش شده است.