سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۵۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه نام گذاری های هوشمندانه سال ها با محوریت اقتصاد، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۹    
طبق اعلام فیس بوک، اطلاعات 87 میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی با موسسه مشاوره سیاسی و تحقیقاتی کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز بانکی را اعلام کرد که براساس آن نرخ 27 ارز از جمله دلار آمریکا افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۱    
سازمان بهزیستی استان خراسان جنوبی از بانک ایران زمین به واسطه همکاری و ارائه خدمات بانکی به این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۸    
مصرف بنزین در هفتمین روز از سال نشان دهنده رشد 14.5 درصدی مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
مسعود کرباسیان می گوید برنامه داریم در جهت حمایت از کالای ایرانی به موضوع مالیات تولیدکنندگان توجه کرده و همچنین در بخش گمرک تخفیفاتی را برای واردات برخی مواد اولیه تولیدکنندگان در نظر بگیریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۱    
سرانجام با کسب مجوز قانونی، پلیس انگلیس به دفتر کمبریج آنالیتیکا واقع در طبقه دوم ساختمان شماره 55 نیو آکسفورد استریت در وِست اِند یورش برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۸    
دو گوشی گلکسی اس 9 و نوت 8 از بهترین های بازار هستند که می توان برای خرید به هر دو فکر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۵    
کمتر از نیمی از آمریکایی ها معتقدند که فیس بوک به قوانین حفظ حریم خصوصی پایبند بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - تعطیلات نوروزی و عید دیدنی، سوژه پویا عبدلی در خطخطی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - ایران، رکورددار تصادفات جاده ای و تلفات جانی...در نخستین روز امسال 23 فقره تصادف فوتی رخ داد که 25 نفر جان خود را از دست دادند...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۵    
حمایت از کالای ایرانی عبارتی است که همواره مورد تاکید و توجه مسوولان اقتصادی بوده اما به دلیل نبود نقشه راهی روشن، در برخی حوزه ها نتایج مطلوبی در این عرصه حاصل نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۴    
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و تاکید بر تلاش همه جانبه برای تحقق آن گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۴    
بانک اقتصادنوین ضمن تبریک سال نو به هموطنان عزیز، اعلام کرد پیش بینی های لازم برای ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان توسط دستگاه های خودپرداز بانک اقتصادنوین در تعطیلات پیش رو صورت گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۸    
این بانک همانند سال های گذشته، با ارائه خدمات بانکی بدون تعطیلی و بدون توقف در شعب منتخب به میزبانی مسافران نوروزی در بارگاه کریمه اهل بیت می پردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۸    
مدیر شعب بانک صادرات استان یزد از اهدای کمک 480 میلیون ریالی کارمندان این بانک به کودکان بی سرپرست این استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۵    
این موزه علاوه بر اشیای ثابت و همیشگی خود، این روزها اسکناس های قیمتی و اسکناس های جهان در سال 1955 را در معرض دید عموم قرار داده و در کنار آن نمایشگاه اسکناس های چاپ شده در بانک ملی ایران نیز برقرار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال نو پیامی صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
استقبال بسیار گسترده هموطنان از کارت های هدیه بانک شهر موجب شده است که این بانک رکورددار صدور کارت هدیه در تعطیلات هفته ابتدایی نوروز باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
جان بولتون در اولین مصاحبه اش بعد از معرفی توسط رئیس جمهور آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: تصور نمی کنم برجام اصلاح پذیر باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۱    
کنایه حمید فرخ نژاد به گران شدن دلار: برسد به دست آقای رییس جمهور.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۱    
شهردار منطقه 12 گفت: بازدید از جاذبه های گردشگری قلب طهران در منطقه 12 از مرز 50 هزار بازدید کننده گذشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
برای خرید خودرو جیلی امگرند 7 ، دنده ای در بازار باید حداقل 44 میلیون تومان هزینه کرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۵    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مجموعه نرخ حضور بخش خصوصی واقعی در مزایده ها از تاسیس سازمان خصوصی تا شهریور 92 در حدود 18 درصد بوده که این رقم با اقدامات صورت گرفته این رقم به 67 درصد رشد داشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۲    
آیا مشتریان بانک ها می دانند که بانک ها، اطلاعات شخصی آنها را در اختیار آمریکاییها قرار می دهد؟ و آیا اگر آنها تحریم شوند و یا شرکای خارجی آنها تهدید شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۴    
برداشت و خرید تضمینی گندم در حالی از فردا (دوشنبه) آغاز می شود که دولت با نقض قانون و با گذشت 6 ماه از موعد قانونی، هنوز نرخ خرید را اعلام نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 4.5 درصد افزایش را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۱    
واردات محصولات خارجی با ضمانت مناسب و قیمت های متنوع، شرایط را برای رقابت تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه داخلی سخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
لاهوتی گفت: در صورت اجرای طرح تهاتر 50 هزار میلیارد تومانی، دولت می تواند بدهی خود را به بخش خصوصی پرداخت کند و انضباط مالی در دستگاه های دولتی به وجود می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
در حالی مقادیر قابل توجهی از کنسانتره سنگ آهن صادر می شود که باید به فولاد تبدیل شود؛ این کار نوعی خام فروشی است و به صنایع فولادی کشور ضربه می زند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مانتو در کشور ما جزء آن دسته از لباس هایی محسوب می شود که کاربردهای مختلفی دارد و معمولا در مدل ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
طرح مسکن استیجاری باید از سوی دولت به مرحله اجرایی برسد تا برخی از مشکلات اجاره نشینی در کشور برطرف شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
خودروهای مسافرتی به چند گروه مختلف تقسیم بندی می شوند و امروزه وجود چنین خودروهایی در زندگی تبدیل به یک امر ضروری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۳    
هوای تهران طی سالی که گذشت 264 روز مطلوب و 101 روز نامطلوب بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۳    
خانه های جوانان که با همت معاونت ساماندهی امور جوانان در سراسر استان های کشور تشکیل شده اند، بستری مناسب برای رشد اجتماعی و فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان هستند که براساس آخرین آمار سال 96 تا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۰    
مدرسه چندپایه پدیده ای جهانی است که در اغلب کشورها، فلسفه وجودی آن دستیابی به هدف بین المللی آموزش برای همه است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۰    
تعطیلات نوروز را به عنوان زمان خوشحالی، استراحت و تفریح می شناسیم، اما یکی از تجاربی که برخی افراد در دوران تعطیلات سال نو دارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۷    
یک مطالعه بزرگ در انگلیس نشان می دهد در حالی که موارد سرطان ناشی از سیگار رو به کاهش است، موارد سرطان ناشی از اضافه وزن یا چاقی در حال افزایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۷    
از 28 اسفند96 تا 15 فروردین ماه جاری در بسیاری از شهرهای کشور اسباب کشی و حمل هرگونه اثاثیه مگر با داشتن مجوز از کلانتری ممنوع است و پلیس چگونگی دریافت این مجوز را اعلام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تأیید خبر وقوع آتش سوزی در جنگل های برخی مناطق این استان، توضیحاتی درباره اقدامات امدادی و اطفاء حریق ارائه داد.