دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 10 اسفند 1402 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 31 فروردین 1402 بسیج 1 اردیبهشت 1402 بسیج 31 خرداد 1402 بسیج 31 تیر 1402 بسیج 31 مرداد 1402 بسیج 31 شهریور 1402 بسیج 30 مهر 1402 بسیج 30 آبان 1402 بسیج 30 آذر 1402 بسیج 30 دی 1402 بسیج 30 بهمن 1402 بسیج 1 اسفند 1402 بسیج 2 اسفند 1402 بسیج 3 اسفند 1402 بسیج 4 اسفند 1402 بسیج 5 اسفند 1402 بسیج 6 اسفند 1402 بسیج 7 اسفند 1402 بسیج 8 اسفند 1402 بسیج 9 اسفند 1402 بسیج 10 اسفند 1402 بسیج 11 اسفند 1402 بسیج 12 اسفند 1402 بسیج 13 اسفند 1402 بسیج 14 اسفند 1402 بسیج 15 اسفند 1402 بسیج 16 اسفند 1402 بسیج 17 اسفند 1402 بسیج 18 اسفند 1402 بسیج 19 اسفند 1402 بسیج 20 اسفند 1402 بسیج 21 اسفند 1402 بسیج 22 اسفند 1402 بسیج 23 اسفند 1402 بسیج 24 اسفند 1402 بسیج 25 اسفند 1402 بسیج 26 اسفند 1402 بسیج 27 اسفند 1402 بسیج 28 اسفند 1402 بسیج 29 اسفند 1402 
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
جانباز و ایثارگر دفاع مقدس، با بیان این نکته که عرصه مبارزه با استکبار تغییر کرده است، گفت: امروزه حضور در انتخابات و فعالیت گسترده اجتماعی نوعی دفاع مقدس در برابر تهاجمات فرهنگی و اجتماعی دشمن محسوب ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۴    
همدان-اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی دارالمومنین همدان با حضور حماسی در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ این دیار رقم زدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از هیچ فرد یا جناح، تفکر و مصداقی حمایت نداشته و بنا به فرموده مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخابات با شکوه همراه با امنیت و سلامت در خدمت مردم می باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان هرگونه حفاری از سوی دستگاه های اجرایی استان تا پایان فرآیند انتخابات را به منظور جلوگیری از قطع شبکه ارتباطی، ممنوع اعلام کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: زیرساخت های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در همه شهر های استان مهیا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه لرستان و فرماندهان نواحی سپاه استان در پیام های جداگانه ای از مردم ایران به ویژه مردم لرستان برای نقش آفرینی در حماسه ملی انتخابات یازدهم ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
صندوق های آرا در مناطق سخت گذر خوزستان توسط بالگرد های هوانیروز جابجا می شوند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دولت وظیفه زمینه سازی، بسترسازی و حمایت از فرهنگ را دارد، البته کار فرهنگی، لذتبخش و سخت است، بنده نیز محصول پایگاه ها و کانون های مساجد هستم.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۲    
محمدرضا بذری مداح اهل بیت: به عشق آقا حضرت حجت بن الحسن رای میدهم.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۳    
جمعی دیگر از خانواده شهدای استان چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضورحداکثری در انتخابات دعوت کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اهمیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی سرنوشت ساز است چرا که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی جهت گیری کشور را مشخص می ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۷:۲۳    
محسن حسین میرزایی با بیان اینکه مدت زمان اخذ رأی از ساعت هشت صبح الی شش بعد از ظهر است، از مردم استان خواست این عمل صالح را در ساعات اولیه روز انجام دهند تا از ازدحام ساعات پایانی جلو گیری شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۷    
رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: درحوزه های انتخابیه 9 گانه استان در مجموع 332 نفر برای تصاحب 12 کرسی مازندران در مجلس دوازدهم رقابت می کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۵:۵۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مردم بصیر با درک درست از شرایط کنونی استان خوزستان و کشور، علی رغم مشکلات و کاستی ها و محدودیت ها، قطعا پررنگ تر از همیشه حضور خواهند داشت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۱:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان از ابتدای امسال را ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از عموم مردم ولایت مدار و بصیر استان دعوت کرد تا با حضور حداکثری خود در انتخابات 11 اسفند ماه در افزایش قدرت ملی کشور سهیم ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: 100 اکیپ اجرایی و پشتیبانی همراه با تجهیزات کامل و 300 نفر نیروی فنی و پشتیبانی صنعت برق ایلام، برای برگزاری انتخابات مجلس آمادگی کامل دارند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
استاندار ایلام گفت: با مدیران متخلف در حوزه انتخابات به شدت برخورد شده است و یک مدیر در استان ایلام عزل و با 3 مدیر با گرفتن تعهد برخورد شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اثبات مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است، گفت:اساس و هویت انقلاب اسلامی بر 2 پایه مردم ولایت و رهبری است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
همدان-جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری ویژه ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
در این بیانیه آمده است: اکنون بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات مهم 11 اسفند...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
حساسیت بر صیانت آرای مردم بیشتر شود بازرس ویژه وزارت کشور گفت: حساسیت بر صیانت آرای مردم بیشتر شود و با توجه به پیش بینی مشارکت حداکثری، به تمرکز بر سلامت انتخابات تاکید ویژه می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
در نشستی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان جمعی از خانواده های معزز شهدای والامقام مدافع حرم و امنیت گیلان موردتقدیر قرارگرفتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
جلسات بصیرت افزایی جهت حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، در ادارات مختلف استان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۴    
همدان-رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: امید است در 11 اسفند ماه مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه ایران با انتخاب شایسته خود افتخار دیگری بر دفتر افتخارات ایران بیافزایند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
همدان-معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از ممنوعیت و محدودیت های روز اخذ رأی خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به زمان اخذ رأی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۳    
نماینده سازمان های مردم نهاد لرستان گفت: مسئولان برگزاری انتخابات وظیفه دارند که از رأی مردم صیانت کنند و اجازه ندهند افرادی منافع خود را بر آرمان ها، اصول و ارزش های انقلاب تحمیل کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات یک حق و تکلیف است،گفت:زمینه این حضور برای تمامی زندانیان توسط این اداره کل فراهم شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امسال طی یک اقدام بی سابقه در طول تاریخ جهاد کشاورزی 90 هزار تن گوشت مرغ برای اولین بار در استان تولید شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
همدان-فرماندار ویژه ملایر با اشاره به افزایش تعداد شعبه های اخذ رای به 220 شعبه در شهرستان ملایر گفت: از این تعداد 108 شعبه شهری و 112 شعبه روستایی است و 147 شعبه ثابت و 73 شعبه سیار داریم.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار مشارکت در انتخابات را راهبرد اصلی حفظ انقلاب دانست و گفت:استراتژی دشمن؛ حذف مردم از صحنه های سیاسی و اجتماعی ایران است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
سلسله نشست های جهاد تبیین ویژه عشایر گرمسار به همت بسیج عشایری برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
همزمان با انتخابات سال 1402، تراکت های (گذشته امروز فردا) با محوریت مشارکت در انتخابات و اهمیت حضور در پای صندوق های رای در سرخه توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار گفت: طرح همیار انتخابات در برخی مدارس گرمسار با هدف تشویق والدین دانش آموزان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از تهیه و توزیع دعوتنامه انتخابات به منظور مشارکت و حضور اهالی روستا در پای صندوق های رای خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اجرای پویش مثل سردار سرباز وطن باش به منظور دعوت چهره به چهره جهت حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند ماه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از برگزاری کارگاه ترنم بهشتی با موضوع فرزند پروری در مهدهای قرآنی پایگاه های مقاومت بسیج سرخه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
امام جماعت مسجد جمعه سرخه از برپایی پویش مثل سردار سرباز وطن باش با توزیع دعوت نامه جهت دعوت به شرکت در انتخابات و نشست های تبیینی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: دوران دفاع مقدس گنج بی پایان و درس های مدیرتی، معنوی، خاطرات شیرین و امدادهای غیبی را به همراه دارد و صدق وعده های الهی را یادآوری می کند، پرداختن به آن مهم است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
همزمان با آغاز رسمی طرح کشوری کاشت یک میلیارد درخت در استان سمنان، 100 اصله نهال در منطقه بخش آباد سرخه کاشته شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: ایران تنها کشوریذاست که مردم سالاری دینی در آن حاکم است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از عموم مردم دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه 1400 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شده است، گفت: اختتامیه این رویداد در 14 اسفندماه برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۲    
اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، بسیج اصناف و... با صدور بیانیه ای دعوت به حضور پرشور در انتخابات نموده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز گفت: حتما امنیت وابسته به خواست مردم و امنیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز لازمه اش اراده و حضور مردم در صحنه است ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۴    
از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون بیش از 250 هزار شهید جان خود را برای حفظ نظام، انقلاب و میهن نثار کردند و به عبارتی به ازای هر صندلیِ مدیران 73 شهید داده ایم ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی مثل همیشه می تواند خنثی کننده نقشه دشمنان و اقتدار روزافزون نظام اسلامی شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
سپاه قائم آل محمد(عج) با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان که همواره در برهه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران خوش درخشیدند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور امام جمعه، مدیر و مجموعه آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه و حوزه بسیج دانش آموزی و دانش آموزان رای اولی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۴    
مجمع بسیجیان استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن تشریح اوضاع کشور و اهمیت شرکت آحاد مردم عزیز را به شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه 1402دعوت کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
سردار معروفی "معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین" با خانواده معظم شهدا در قائم شهر دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
حجت الاسلام سیدالحسینی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: انتخابات در ایران برای دشمنان بسیار حساس است و هر کاری می کنند تا مردم را منصرف کنند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۹    
دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی به همت معاونت روابط عمومی و کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)اسلامشهر ، برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۴    
رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رأی آمادگی دارند تا بار دیگر حماسه دیگر خلق کرده و وفاداری خودشان را به نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۴    
جانباز 70 درصد حیدرنیا مردم خوزستان را به حضور باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۴    
طرح بهسازی معابر سایت مسکن مهر شهرستان امیدیه در حال انجام است .
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۴    
استاندار خوزستان گفت: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسئولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته اند این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۴    
محور اندیکا-شهرکرد فقط برای ترددهای ضروری باز است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۷    
واضح و مبرهن است آنچه می تواند ضامن امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۷    
مشارکت در انتخابات به عنوان مهم ترین مظهر مردم سالاری دینی و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، متعهد، انقلابی، شجاع و توانمند باشند، امکان ریل گذاری صحیح سیاست های کشور و قانون گذاری عالمانه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
جانشین ناحیه سپاه هندیجان از تجلیل و دیدار با تعدادی از وابستگان و پیشکسوتان رزمنده هندیجان به مناسبت نیمه شعبان خبرداد .
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
وقوع دما های زیر صفر و یخ زدگی سطح زمین در برخی مناطق خوزستان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
به جهت افزایش سطح آشنایی دانشجویان با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس کاروان دانشجویی راهیان نور همراه با برنامه های فرهنگی از جمله خاطره گویی راویان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
سردار سرتیپ دوم پاسدار حجت قربانی ، مسئول اداره عملیات بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات 11 اسفند پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
بسیج جامعه زنان سپاه نینوا به مناسبت 11 اسفند روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ابراهیم ساور ، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت انتخابات 1402 پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
همایش حقوقدانان استان تهران با حضور دکتر غلامرضا مهدوی دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شورای حل اختلاف استان تهران ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: همه آحاد جامعه برای سربلندی ایران عزیز در انتخابات شرکت کرده و دشمنان را مأیوس کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه های جشن نیمه شعبان همراه با انواع برنامه های متنوع فرهنگی با حضور مردم محلی وهمیشه در صحنه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فلاورجان، همایش بزرگ 5 اسفند ماه سالروز تشیع 146 شهید گلگون کفن دیار خط شکنان شهرستان فلاورجان در عملیات خیبر و روز حماسه و ایثار و نکوداشت هفته شهرستان فلاورجان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به منظور ایجاد همدلی در بین بسیجیان برنامه جشنی با عنوان جشن بازنشستگی بسیجیان گردان 110 همراه با بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور جمعی از پایوران وبسیجیان گردان 110 امام حسین (علیه السلام) در شهر ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا برنامه بازدید از خانوداه شهدا با حضور فرمانده گردان 106حضرت امام حسین (علیه السلام) و رزمندگان این گردان در منزل شهیدان ابراهیم براتی و یحیی براتی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به مناسبت عید نیمه شعبان المعظم، جلسه بصیرت افزایی و تبیین انتخاباتی و برنامه ریزی کاروان شادی با حضور بسیجیان وپایوران گردان110امام حسین(علیه السلام) در شهر فولاد شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
جهت بالا بردن بینش سیاسی سلسله نشست های های بصیرتی و جهاد تبیین با موضوع مشق حضور توسط رزمندگان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل پایگاه ویژه امام حسن مجتبی(علیه السلام) این گردان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
برگزاری برنامه های بصیرتی و جهاد تبیین همراه با اجرای برنامه های فرهنگی پرده خوانی شهدا با حضور رزمندگان گردان109 حضرت امام حسین)علیه السلام) در مدارس شهرستان مبارکه انجام پذیرفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به منظور بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی و بالا برددن سطح توانمندی آموزشی، برگزاری کلاس جنگ افزار شناسی آمادگی دفاعی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم با حضور مدیران ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتخابات، نشست روشنگری، همراه با جهاد تبیین با حضور استاد جناب آقای خوش اخلاق و پایوران گردان 124 امام حسین (علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
سهراب سعیدی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول سال های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی توانستند قله های رفیعی را فتح کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای شهرستان ری تعیین شده است تا به محض وصول گزارش درخصوص ارتکاب تخلف یا جرم، طبق مقررات، با سرعت و دقت رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۳    
سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تایباد گفت: در مجموع 31 نامزد انتخابی در تایباد برای رقابت در انتخابات معرفی شدند که 16 نامزد تا پایان مهلت قانونی انصراف دادند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۹    
فتوحی گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برای اولین بار در کشور درج مهر در شناسنامه صورت نمی گیرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در 45 سال اخیردر زمینه های فرهنگی ،اقتصادی، اجتماعی، نظامی، پزشکی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۴    
محمدرضا همتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و یکی از بازماندگان گردان سلمان ( دسته اخراجی ها) کتاب اخراجی ها را به رشته تحریر در آورد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۴    
همدان- جشن دانشجویی رأی اولی ها به همراه برنامه های شاد و جذاب از قبیل گروه سرود، استنداپ کمدی و... به همت بسیج دانشجویی استان همدان در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همانطور که مردم ولایت مدار و حماسه آفرین ما خبر دارند فردا یکی از مهم ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی طی 45 سال گذشته برگزار می ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندرلنگه گفت : حضور بموقع و با بصیرت پای صندوقهای رای انقلاب ما را بیمه می کند
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
فرهنگیان ولایی و انقلابی هرمزگان جهت دعوت مردم شریف ایران اسلامی به شرکت در انتخابات 11 اسفند1402بیانیه ای صادر نمودند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از جامعه حقوقدانان برای شرکت در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
دانش آموزان رای اولی نماینده تشکل های دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد برای شرکت در انتخابات بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
حجت الاسلام حامد زکی گفت: حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات به طور قطع برکات زیادی دارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
رحیم جهان بخش گفت: پلیس در آذربایجان غربی برای برپایی انتخابات باشکوه در کنار اقشار مختلف مردم است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران آحاد امت اسلامی را به حضور در پای صندوق های رای برای خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۹    
زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تمهیدات لازم جهت اختصاص صندوق های رأی سیار برای جانبازان قطع نخاع، ناتوان و زمین گیر و والدین معزز شهدا با شرایط خاص خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۴    
فعال اقتصادی و کارآفرین یزدی گفت: طبیعی است وقتی حق انتخاب و رأی به فردی می دهند از این گزینه و ملاک هایی که در اختیارش قرار گرفته باید استفاده کند و حضور در انتخابات نیز حق ذاتی مردم برای تعیین ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۴    
جامعه سلامت و پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم ولایتمدار جهت شرکت پرشور در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۴    
حجت الاسلام پنجی ؛انتخاب اصلح را رمز تعالی و ارتقاء نظام اسلامی دانست
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۹    
سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۴    
مهندسین عمران و معماری استان کهگیلویه وبویراحمد در بیانیه ای جامعه مهندسین را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۴    
مسئول دارالقرآن الکریم بسیج سپاه استان البرز، در پیامی آحاد مردم و امت شریف قرآنی ایران اسلامی را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، ضامن اقتدار ملی است.