دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 11 اسفند 1402 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 31 فروردین 1402 بسیج 1 اردیبهشت 1402 بسیج 31 خرداد 1402 بسیج 31 تیر 1402 بسیج 31 مرداد 1402 بسیج 31 شهریور 1402 بسیج 30 مهر 1402 بسیج 30 آبان 1402 بسیج 30 آذر 1402 بسیج 30 دی 1402 بسیج 30 بهمن 1402 بسیج 1 اسفند 1402 بسیج 2 اسفند 1402 بسیج 3 اسفند 1402 بسیج 4 اسفند 1402 بسیج 5 اسفند 1402 بسیج 6 اسفند 1402 بسیج 7 اسفند 1402 بسیج 8 اسفند 1402 بسیج 9 اسفند 1402 بسیج 10 اسفند 1402 بسیج 11 اسفند 1402 بسیج 12 اسفند 1402 بسیج 13 اسفند 1402 بسیج 14 اسفند 1402 بسیج 15 اسفند 1402 بسیج 16 اسفند 1402 بسیج 17 اسفند 1402 بسیج 18 اسفند 1402 بسیج 19 اسفند 1402 بسیج 20 اسفند 1402 بسیج 21 اسفند 1402 بسیج 22 اسفند 1402 بسیج 23 اسفند 1402 بسیج 24 اسفند 1402 بسیج 25 اسفند 1402 بسیج 26 اسفند 1402 بسیج 27 اسفند 1402 بسیج 28 اسفند 1402 بسیج 29 اسفند 1402 
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ارسال اقلام و تجهیزات به مناطق زلزله زده جنوب استان توسط این ستاد خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسدران گفت: کمک های معیشتی و اسکان موقت قرارگاه قدس نیرو زمینی سپاه با بالگرد و ناوگان زمینی به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: یک هزار و 100 خانوار سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در چند روز اخیر امدادرسانی شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در چند روز اخیر راه ارتباطی 22 مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب این استان را بسته است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۷    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای کمک رسانی به مردم سیلزده جنوب این استان در میدان حضور دارند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات امروز یازدهم اسفندماه گفت :حضور درانتخابات در واقع رای دوباره مردم به نظام اسلامی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
همه اکنون جاده های مناطق کوهستانی و برف گیر استان باز و مشکلی برای تردد مردم، عوامل اجرایی و نظارتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ویدئویی از حضور حماسی و حداکثری مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز سه شنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی، دما روندی افزایشی به خود خواهد گرفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
عروس و داماد خلیل آبادی با حضور در شعبه اخذ رای انتخابات یازدهم اسفند ماه 1402، رای خود را به صندوق انداختند و اولین روز فصل مشترک خود را در کنار این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی جشن گرفتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
دادستان اردبیل گفت: هیچ گونه مماشاتی را با متخلفان انتخاباتی نخواهیم داشت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: مورد خاصی که بتواند سلامت انتخابات را به مخاطره بیندازد در مجموعه ما به عنوان بازرسی ویژه وزارت کشور گزارش نشده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۱    
اهالی فرهنگ و هنر خراسان رضوی با حضور در شعبه اخذ رای مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا(ع) مشهد و انداختن رای خود در صندوق، پیمانشان را با آرمانهای امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: بسیاری از مردم مسلمان و آزادیخواهان جهان چشمشان به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است و منتظرند انتخاباتی پر شور شاهد باشند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مشارکت پرشور و اشتیاق مردم هرمزگانی در پای صندوق های رای تاریخ ساز است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
محمدی گفت: 300 دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقاطع مختلف تحصیلی، عصر امروز در قالب در اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۷:۳۷    
فرماندار شهرستان ساوه گفت: اتحاد مردم خاری در چشم دشمنان است و مردم ساوه پرشور در انتخابات شرکت می کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۷:۳۷    
مردم شهرستان فراهان درباره انگیزه حضور خود در پای صندوق های رأی در گفتگو با بسیج گفتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۴    
تبریز- عروس و داماد اهل روستای سرملو از توابع شهرستان ملکان با حضور در پای صندوق رای، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۴    
همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان بااشاره به مشارکت 581 هزار و 721 نفر در استان همدان در انتخابات گفت: 143 هزار و 158 نفر از رأی دهندگان بین 35 تا 45 سال بودند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۳    
رییس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه شمارش آرا در این استان آغاز شده است، از احتمال اعلام نتایج طی صبح شنبه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۴    
فرمانده پایگاه مقاومت انصارالمهدی(عج) سپاه ناحیه ثارالله(ع) از برگزاری طرح رای کله گنجشکی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه توزیع برق مطمئن و پایدار بالاترین هدف و ماموریت اصلی ما است، گفت: در این راستا چهار محور راهبردی را ترسیم کردیم
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان چهارمحال و بختیاری برای روز شنبه 12 اسفندماه اعلام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
کردند استاندار ایلام گفت: دست اندرکاران انتخابات زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کرده اند و مردم هم نسبت به تکلیف خود واقف هستند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۲    
کسانی که با شبکه های جهانی خود ملت را تشویق به عدم حضور پای صندوق های رای می کنند و تاکید دارند مردم رای ندهند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۲    
همراه پدرش با روکش فرمان آمده است. امروز فرمان، برای بازی در دست اوست؛ اما فرمان آینده کشور در دستان امثال اوست درود بر چنین پدرانی که برای آینده انقلاب کادر سازی می کنند. علی اشرف خانلری
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۴    
باقری عنوان کرد: از نماینده ها انتظار داریم که بدانند با حمایت چه کسانی به مجلس راه پیدا کرده اند و ارزش صندلی خود را بهتر دانسته و بالتبع برای مردم کار انجام بدهند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
عوامل رأی گیری در روستای تَمبَک از توابع شهرستان بن برای اخذ رأی از یک خانواده حضور یافتند تا حقی این خانواده محفوظ بماند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۹    
شاهرود_مردم صبور و سخت کوش سرکویر استان سمنان با حضور حماسی در انتخابات، حمایت خود از نظام و رهبری را اعلام کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۳    
مردم شهر ها و روستاهای لرستان امروز با حضور گسترده پای صندوق های رأی حاضر شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
مازندرانی ها حضور پرشوری را در پای صندوق های رای داشتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
امام جمعه ایلام گفت: اگر کسانی تاکنون توفیق رای دادن نداشتند، در ساعات پایانی برای رضای خدا و با یاد شهدا، رای خود را به صندوق بیاندازند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
مشارکت 77 درصدی مردم سراب باغ شهرستان آبدانان در انتخابات غرورآفرین است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
فرمانده سپاه استان البرز گفت: با حضور اکثریت مردم در انتخابات مکر و حیله دشمنان به خودشان باز می گردد که این موضوع نشان دهنده علاقه و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
شاهرود_ در حماسه ای دیگر، مردم قاره کوچک، شهرستان شاهرود با حضور در پای صندوق های رای، عزت و اقتدار خود را به ظهور رساندند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۲    
مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی جنایات جدید رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم غزه که برای تهیه غذا تجمع کرده بودند، را محکوم کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۲    
با عشق و علاقه همراه پدر و مادر به شعبه اخذ رای آمده اند و به دقت تماشا می کنند که پدرشان چگونه با همفکری مادر، سرنوشت آینده خانواده را با انتخاب افراد اصلح بر روی برگه های رای به تصویر می کشند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: این بمباران عدم مشارکت انتخابات بی سابقه علیه ملت به کار رفته و مردم باید با بلوغ خود باشکوه ترین دموکراسی را رقم بزنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
دیدن این صحنه ها آدم را یاد دوران دبستان دهه 40 و 50 و اوایل انقلاب می اندازد. آن موقع ها که معلم برای دانش آموزان تکلیف خانه می داد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۴    
فتوحی از تعطیلی تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعداز ظهر و آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی بجز بانک ها و دستگاه های خدمات رسان با سه ساعت تاخیر در روز شنبه 12 اسفندماه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۳    
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد که همه مدارس این استان فردا غیرحضوری است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۳    
ادارات دولتی در لرستان فردا شنبه 12 اسفندماه با تاخیر کار خود را آغاز می کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۲    
مردم از صنف ها و اقشار مختلف جامعه در پای صندوق های رای حاضر شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
یکی از مدیران انجمن صنفی کارگران که در حال تقلب سازمان دهی شده و خرید رأی بود توسط دستگاه های امنتی و اطلاعاتی استان فارس بازداشت شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
مردم ساوجبلاغ با حضور پرشور خود پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر آفریدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه سروش آزادی قم برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۲    
رای حق همه آحاد ملت است و برای پیگیری خواست های آنان باید نماینده مورد نظرشان به مجلس راه پیدا کند. جامعه معلولان نیز از نظر مسئولان مغفول نمانده و اداره بهزیستی شهرستان ری با پذیرش معلولان در شعبه ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از ساعات اولیه روز جمعه یازدهم اسفند ماه همزمان با آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۲    
سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج ساوه به صورت یکپارچه و با افتخار تحت عنوان برنامه حماسه حضور در انتخابات 11 اسفند در شعبه اخذ رای مسجد صولت این شهر حضور یافته و رای خود را به صندوق انداختند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۴    
همدان- مسئولین و مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان فامنین با حضور باشکوه و پرشور در پای صندوق های رأی، آرای خود به صندوق های رأی انداختند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم از صبح امروز به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۴    
همدان-مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: تمام مدارس استان همدان روز شنبه 12 اسفند ماه در نوبت صبح غیرحضوری شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
مردم بصیر ساوجی در روز یازدهم اسفندماه 1402با حضور حماسی خود، دوستان را شاد و دشمن را مایوس و ناامید کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از موافقت وزیر کشور برای پایان رای گیری در دو حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۴    
غلامحسین کاویانی افزود: در انتخابات شرکت می کنم و برای سربلندی ایران اسلامی هر کس در جایگاه خود باید سهمی داشته باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۴    
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: امنیت شعب اخذ رأی با عوامل سپاه و نیروی انتظامی در شهر شیراز انجام می گیرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
اخذ رای در 100 منطقه صعب العبور استان مازندران در حال انجام است
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
یکی از تصاویر بسیار خوش ذوق و هنرمندانه حضور مادران به همراه دختران خردسال شان که کاپش های صورتی به تن داشتند در شعب اخذ رای بود .
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با حضور قشرهای مختلف مردم در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد این استان رتبه نخست مشارکت در انتخابات را کسب کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی کلاس های درس مدارس سراسر استان فارس در روز شنبه 12 اسفندماه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، شرکت در انتخابات را مصداق عینی تقوای سیاسی و جهاد عنوان کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
استاندار قزوین تأکید کرد: انتخابات در امنیت و سلامت در حال برگزاری است، انتخابات معطوف به حق است و افراد این حق را دارند که سرنوشت خود را رقم بزنند و آینده خود را به خواست و اراده خودشان تعیین کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
زنجان-مدارس زنجان فردا شنبه 12 اسفندماه در کلیه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
روایتی از حضور باشکوه مازندرانی ها در پای صندوق های رای ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
استاندار سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و بر این خیر باید شتاب کرد ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب کسی که شایسته تر است در آینده کشور نقش آفرین باشند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
مردم روستای هشتل اولیا شهرستان آمل در انتخابات 11 اسفند با حضور پرشورشان حماسه آفریدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
جلسه جهاد تبیین با محوریت مشارکت حداکثری انتخابات در اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
رضا شریفی با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، اتکا و توجه به رأی مردم است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، مهندس عباس علی آبادی وزیر صمت به همراه دکتر مجتبی اصغری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۴    
همدان_صندوق سیار رأی گیری در سپاه ناحیه ملایر مستقر شد و کارکنان و سربازان سپاه ناحیه ملایر با حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۴    
در راستای پیگیری مطالبات مردمی و امید آفرینی، میز خدمت جهادی به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل سپاه سلمان استان، در مسجد خاتم الانبیا زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۴    
سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تاکید نمود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و عضو هیئت نظارت استان در دیدار صبح روز جمعه 11 اسفند با فرماندار و رئیس هیئت نظارت شهرستان از روند اجرای انتخابات در شهرستان ماسال بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به سه هزار و 752 آسیب دیده سیل در14 شهرستان استان از هفت اسفندماه تاکنون خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جهت امدادرسانی به سیل زدگان دشتیاری به پرواز درآمد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
فرمانده سپاه سلمان گفت: گروه های جهادی سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و تا پایان بحران در کنار مردمان عزیز استان خواهند بود.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۷    
یکی از جلوه های زیبای انتخابات حضور کودکان و نوجوان همراه خانواده هایشان در پای صندوق های رای است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
همدان-هنرمندان ملایری با حضور دسته جمعی در شعبه مسجد شهید مطهری آرای خود را به صندوق انداختند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
فرماندار شوش گفت: شعبه های اخذ رای شوش و کرخه آماده آغاز موج دوم حضور مردم در انتخابات از عصر روز جمعه و در ساعات پایانی انتخابات هستند و تعرفه های لازم شعبه ها تامین شده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
مدت زمان رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تا ساعت 20 امشب تمدید شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
امام جمعه خرم آباد گفت: مشارکت حداکثری سبب تقویت نظام اسلامی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان گفت: به ازای هر 15 شعبه اخذ رأی در استان 11 بازرس سیار پیش بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
رییس هیات نظارت بر انتخابات لرستان تأکید کرد: ثبات، آرامش و امنیت در شعب اخذ رأی این استان حاکم است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
مردم خرم آباد با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حماسه ای بیادماندنی آفریدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
رای اولی های فراهانی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که در تعیین سرنوشت کشور خود سهم بسزایی دارند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
مردم فراهان امروز با حضور حماسی خود نشان دادند همچنان پای کار انقلاب ایستاده اند و به بیگانگان اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را نمی دهند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
در گفتگوی خبرنگار بسیج با مردم بصیر ساوجی در مورد انگیزه حضور در انتخابات اکثرا به خاطر عشق به رهبر، شهدا ویژه شهید سلیمانی و ایران قوی در این حماسه بیان داشتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
تبریز- پیرزن عکس پسرش را نشان داد و گفت: چند روزی است حالم خوش نیست، خواستم نیایم اما دیشب مثل همیشه پسرم به خوابم آمد و گفت: مبادا مادر کوتاهی کنی، گفتم: نه مادر بهانه ای دست دشمن نمی دهم ...
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
مردم استان خوزستان همانند قبل باحضور پرشور خود در انتخابات 11 اسفندماه امسال، جلوه ای از اقتدا و بصیرت را به نمایش گذاشتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: اکیپ های امداد و تیم های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز از ساعات اولیه امروز به صورت آماده باش برای تامین برق پایدار در محل شعب اخذ رای قرار گرفتند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۷    
عروس و داماد ساوجی که حضور در پای صندوق رأی و آغاز زندگی مشترکشان را تحقق امر رهبری و برای آینده کشور دانستند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
حیدری بیان کرد: امنیت عمومی با مشارکت مستقیم مردم ارتباط دارد و قطعاً مشارکت آگاهانه مردم با انتخاب فرد اصلح باعث می شود امنیت عمومی جامعه رقم بخورد.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۳    
دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: رقابت ها بسیار شدید و بالا است که این موضوع به شور انتخابات افزوده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
استاندار خوزستان با اشاره به گزارش های ارسالی از حوزه های انتخابیه استان گفت: حضور مردمی در پای صندوق های رای بسیار پرشور است.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان های پیشرو در انتخابات 11 اسفند هستند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود مشارکت حداکثری در انتخابات را سبب استحکام و ایران قوی عنوان کرد و همگان خواست تا در انتخابات شرکت نمایند.
بسیج   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
اهالی روستا های کویری معلمان و حسینان شهرستان دامغان با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر آفریدند.