سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار کار 31 مرداد 1401 - bazarekar.ir

بازار کار 28 اسفند 1394 بازار کار 29 اسفند 1396 بازار کار 28 اسفند 1397 بازار کار 29 اسفند 1398 بازار کار 30 اسفند 1399 بازار کار 29 اسفند 1400 بازار کار 31 فروردین 1401 بازار کار 26 اردیبهشت 1401 بازار کار 1 تیر 1401 بازار کار 31 شهریور 1401 بازار کار 30 مهر 1401 بازار کار 30 آبان 1401 بازار کار 30 آذر 1401 بازار کار 30 دی 1401 بازار کار 30 بهمن 1401 بازار کار 29 اسفند 1401 بازار کار 1 مرداد 1401 بازار کار 2 مرداد 1401 بازار کار 3 مرداد 1401 بازار کار 4 مرداد 1401 بازار کار 5 مرداد 1401 بازار کار 6 مرداد 1401 بازار کار 7 مرداد 1401 بازار کار 8 مرداد 1401 بازار کار 9 مرداد 1401 بازار کار 10 مرداد 1401 بازار کار 11 مرداد 1401 بازار کار 12 مرداد 1401 بازار کار 13 مرداد 1401 بازار کار 15 مرداد 1401 بازار کار 16 مرداد 1401 بازار کار 18 مرداد 1401 بازار کار 19 مرداد 1401 بازار کار 20 مرداد 1401 بازار کار 21 مرداد 1401 بازار کار 22 مرداد 1401 بازار کار 23 مرداد 1401 بازار کار 24 مرداد 1401 بازار کار 25 مرداد 1401 بازار کار 26 مرداد 1401 بازار کار 27 مرداد 1401 بازار کار 28 مرداد 1401 بازار کار 29 مرداد 1401 بازار کار 30 مرداد 1401 بازار کار 31 مرداد 1401 
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۶    
طبق آمار رسمی سازمان برنامه و بودجه مازندران 23، درصد اشتغال و حدود 11 درصد ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی کشور مربوط به استان مازندران است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۰    
ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه 6 شهریورماه آغاز می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: در مجموعه دولت تلاش می کنیم تا به اندازه و به موقع خدمات مورد نیاز صنایع به دست آنها برساند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۳    
مددجویان زندان های استان هرمزگان با حضور در نخستین المپیاد آزاد مهارت زندانیان، با هم رقابت کردند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: 586 پروانه بهره برداری در یکسال گذشته در بخش صنعت استان صادر شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۰    
استاندار هرمزگان از سرمایه گذاری 24 میلیارد دلاری در قطب پالایشی کشور خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سی و هشتمین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر از 6 تا 11 شهریور ماه 1401 برگزار می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۴    
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ها و هسته ها در حوزه کسب و کار، بستری ایجاد کرده است تا شرکت ها و هسته ها بتوانند خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت کنند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۸    
به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال زندانیان و خانواده آنان، شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اداره کل زندان ها همکاری می کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۱    
سالاری پور از راه اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور با اجرای پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۶    
در راستای اجرای سیاست های دبیرخانۀ شورایعالی و تحقق برنامۀ راهبری (منشور) امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژۀ اقتصادی تفاهم نامه همکاری مشترک بین دبیرخانه شورایعالی مناطق ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۰    
استاندار یزد استقبال از نوآوری را رمز موفقیت صنعت دانست و گفت: موفقیت در آینده در گرو خروج از ریل سنتی و قرارگیری بر ریل نوآوری و فناوری است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۳    
رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که ساماندهی و تسهیل فرآیند انتقال فناوری به کشور و جذب سرمایه برای اجرای پروژه های پژوهشی یکی از ماموریت های ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۴    
یک کارشناس صنایع دستی گوید: در حوزه صنایع دستی ضمن ایجاد تغییری نو در کیفیت باید به کاربردی بودن دست سازه ها توجه کنیم چراکه ارزش اصلی صنایع دستی در کاربردی بودن آن است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۴    
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یک تعداد همکار مهرآفرین در کشور داریم که این افراد زمانی که استخدام می شدند بدون آزمون وارد سیستم شده اند ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶    
مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری طرح قرآنی بشری در یزد خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۷    
معاون جهاد کشاورزی بافق گفت: کار برداشت خرما در سطح بیش از2 هزار هکتار از نخیلات این شهرستان آغاز شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هفته آینده نخستین محموله محصولات دانش بنیان ایرانی در صنعت شبکه به کشورهای خارجی صادر می شود که یکی از محورهای اصلی این اقدام، توسعه تعاملات بین المللی است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شناسایی افراد بیکار و فاقد شغل در روستاهای استان به صورت پایش فرد به فرد آغاز شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۸    
مشاور وزیر آموزش و پرورش در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر درباره نگهداشت نیروی انسانی در مناطق محروم و مرزی گفت ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۵    
استاندار کرمانشاه با تشریح برنامه های هفته دولت در استان، گفت: بیش از پنج هزار نفر به صورت مستقیم در کرمانشاه طی هفته دولت مشغول فعالیت می شوند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
میرکاظمی افزود: ما برای آنکه بخشی از جامعه را حمایت کنیم نباید تورمی را به کل جامعه تحمیل کنیم.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۰    
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته و قرار است به عاملیت سه بانک توسعه تعاون ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۸    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف نگاه ویژه ای به فرش دستباف و فرش های فاخر شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: امسال 125 رشته جدید در دانشگاه های علمی کاربردی کشور تدریس می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۲    
از قالیچه جام جهانی فوتبال 2022 قطر که قرار است در مسابقات جهانی فوتبال به موزه فیفا اهدا شود، رونمایی شد
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۹    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب رییس جمهور گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان برای مشمول شدن نیروهای فاقد کد شناسه استخدام اصلاح شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس مطرح کرد؛
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه فیبر نوری را نسخه شفا بخش برای حل مشکلات مرتبط با اینترنت در کشور دانست و از اتصال مدارس سراسر کشور به شبکه فیبر نوری خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۲    
بدون تعامل در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی به نتایج اخلاقی در حوزه اقتصاد نمی رسیم
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از وجود انسجام درونی و تعامل بیرونی در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: از اول مهر مدارس حضوری است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد و گفت که این مهارت از این پس جهت اعطای گواهینامه سنجش صلاحیت معلمی در ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر سید احمد فاضل زاده را به سمت رئیس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب کرد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر مرجعیت علمی ایران در عرصه بین الملل گفت: درگاه آشنایی با نخبگان و آینده سازان دانا با هدف معرفی دانشمندان و نمایه سازی فعالیت های پژوهشگران ایرانی به زبان های ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۶    
پذیرش دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از یکم الی چهارم شهریورماه سال جاری تمدید شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۷    
دکتر دهقانی فیروزآبادی در پیامی فرارسیدن اول شهریور ماه، زادروز دانشمند حکیم و فخر ایران زمین، ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران و به ویژه همکاران پزشک در جهاددانشگاهی تبریک گفت و از ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۱    
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی فارس:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۸    
معاون استاندار فارس در جلسه ای با هیات مدیره شرکت عمران و توسعه فارس:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد بختیاری یک فرصت گردشگری را در لرستان با اشتغال 7000 تا 10 هزار نفر ایجاد می کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون در استان 100 واحد تولیدی با 3 هزار نفر اشتغال به چرخه تولید برگشته اند همچنین 39 معدن در استان فعال شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد شد و گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات اشتغال به این افراد سخت گیری نکنند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: بیش از 90 درصد درآمدهای استان، درآمد مالیاتی است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۴    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان اینکه نزدیک 500 معتاد متجاهر در مرکز ماده 16 نگهداری می شوند، گفت: 200 نفر از افرداد بهبودیافته در کارگاه های تولیدی مشغول به کار شده اند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۰    
ثبت نام برای پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اول شهریورماه آغاز می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
در دولت سیزدهم و به همت امور ایثارگران معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری سامانه شناسایی، ارزیابی، تکریم و حمایت از ایثارگران زیست بوم دانش بنیان و خلاق راه اندازی شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۹    
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون فوق العاده وکالت 1401 خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار امتیاز نمرات باید به عنوان معیار پذیرش داوطلبان در آزمون وکالت باشد، گفت که فردا طرح دو فوریتی استفساریه مواد 3 ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور گفت: علیرغم تهدید، فشار و تحریم های دشمنان روی صنایع دفاعی ما، پیشرفت ها در این بخش بیشتر از سایر بخش ها بوده و دلیل آن انگیزه بسیار بالایی است که در صنایع دفاعی برای خودکفایی و استقلال ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش حضور چشمگیر مقامات عالی کشور را از نقاط قوت سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش برشمرد و آن را در تاریخ اجلاس بی نظیر خواند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۹    
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه رییس اداره آموزشگاه های آزاد و مسوول اداره آموزش و رییس مرکز آموزشی دولتی بندر خمیر از آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در رشته خیاطی و مراقبت و ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۰    
استاندار کردستان گفت: همزمان با هفته دولت 591 طرح خدماتی و آموزشی با سه هزار و 136 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۳    
سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: 80 درصد هزینه عارضه یابی واحدهای تولیدی مشکل دار مستقر در شهرک های صنعتی استان توسط این شرکت پرداخت می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آیین تفاهم نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب تأکید کرد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تصویب آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی هیات وزیران خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اعلام کرد: پویش شور عاطفه ها از 15 مرداد تا 15 مهرماه جاری برای حمایت از دانش آموزان محروم برگزار می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۰    
ما در مجلس برای زمینه های مدیریت نسل سوم سایبرنتیکی براساس سند تحولی که البته آن هم به زمین مانده و به دلیل کهنگی نیاز به بازنگری دارد، آماده هرگونه حمایت قانونی و پشتیبانی هستیم
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش از حل مشکل مهرآفرین ها خبر داد و گفت: رتبه بندی معلمان موجب ارتقای نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
آینده کار امروز کشور به کاری وابسته است که امروز در آموزش و پرورش انجام می شود، نه تنها فردای کشور، بلکه فردای دنیا، زیرا جمهوری اسلامی ایران سازنده آینده دنیا است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۵    
نتایج آزمون های بین المللی و پژوهش های ملی، استانی، منطقه ای و مدرسه ای حاکی از آن است که برخی از مهم ترین اهداف که در ایجاد و ثبات کارآمدی مدارس ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان، در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، با اشاره به راه اندازی خانه ورزش روستایی، گفت: 200 خانه ورزش روستایی، به زودی راه اندازی می شود ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۵    
با بودجه تعریف شده آموزش و پرورش، نمی توان نوآوری و خلاقیت ایجاد کرد
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
زلفی گل با اشاره به دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: امروز دانشگاه فرهنگیان افراد نخبه را جذب کرده است. چراکه ما اکنون باور داریم معلمی یک تخصص است و تربیت معلم، اقدامی ارزشمند و حرکتی بزرگی محسوب می شود
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از افتتاح 41 پروژه صنعتی طی هفته دولت خبرداد و گفت: 700 شغل جدید در صنایع گلستان ایجاد می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
با ساخت سیستم های هوشمند و امنیتی نظیر ردیاب ، کیلس استارتر، دزدگیر خودرو و اماکن، و سیستم های تشخیص چهره ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: 62 نفر در طرح بخش گردشگری این استان شامل یک مجتمع گردشگری با مساحت زیربنای سه هزار و 800 مترمربع و یک مرکز گردشگری ساحلی و دریایی با مساحت ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۳    
شهردار بندر کرگان ضمن اشاره به اینکه ظرفیت های بندری شهر کرگان می توانست ظرفیت مناسبی برای مردم شهرستان میناب و شهرهای هم جوار در تجارت کالا باشد، گفت: متأسفانه این ظرفیت مورد غفلت قرار گرفته است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: نتیجه اقداماتی که در ساختار اقتصادی استان هرمزگان با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی درحال انجام است ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۲    
نشست خبری مشترک فرمانداران بافق، تفت و بهاباد که به مناسبت هفته دولت و در استانداری یزد برگزار شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: این فرماندهی با هدف تحکیم نظم و امنیت اجتماعی از بین برادران و خواهران علاقه مند پلیس افتخاری جذب می کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قشم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 121 شغل با تفکیک گرایش حمل و نقل دریایی از سوی شرکت های تعاونی خدماتی شاخص در این جزیره ایجاد شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه تعاونی ها در یزد 33 هزار فرصت شغلی ایجاد کردند گفت: سه هزار و 205 شرکت تعاونی در یزد فعال هستند
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
رییس پارک علم و فناوری خراسان بیان کرد: مرکز پردیس صنایع معدنی بستری کارا با هدف ترویج و گسترش شرکت های های فناور و دانش محور و همچنین تسهیل کننده فعالیت پژوهش های علمی است که در نهایت به احیا و ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
فاطمی استقبال از نوآوری را رمز موفقیت صنعت دانست و گفت: صنایع بزرگ ما در زیست بوم دیگری رشد کرده اند که باید باورشان عوض شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
فرماندار اردبیل گفت: چرخه ایجاد یک شغل پایدار و اتصال به بازار متقاضیان مشاغل خانگی با ایجاد بیمه پایدار تکمیل گردد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
خرم آباد- معاون پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری ششمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی در این استان خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۷    
صمیمی گفت: 44 پروژه عمرانی با اعتبار 88 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان بافق به بهره برداری می رسد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی و ویرایش اطلاعات در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اصلاح شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
افزایش ظرفیت پزشکی به یکی از عجیب ترین معادله های ظرفیت در کنکور 1401 بدل شده ظرفیتی که با افزایش پذیرش در دانشگاه آزاد، ظرفیت اسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تعهد بومی به سرانجام رسید.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۶    
با گام های بلند نخبگان جوان فارس 70 درصد قطعه های مورد نیاز قطار شهری شیراز بومی سازی شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سه برابری پرداخت وام این صندوق از هفته دولت پارسال تاکنون نسبت به یک سال قبل خبرداد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان را با خون دل دنبال کردیم، در دولت قبل با فراز و نشیب زیادی مواجه بودیم ولی با آغاز دولت سیزدهم و هماهنگی بهتر، این قانون اجرایی شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از سال 96 تاکنون بالغ بر 300 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سطح این استان براساس دستورالعمل های ابلاغی ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
برخی از شغل ها در لیست پراسترس ترین مشاغل دنیا قرار دارند که در این اینفوگرافی با آن ها آشنا می شویم.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
استاندار بوشهر از ابلاغ تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی از محل تبصره 16 قانون بودجه خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
مدیر کریدور فناوری تا بازار و مجری طرح باشگاه صادرات دانش بنیان معاونت علمی گفت:در صدد هستیم که شرکتهای دانش بنیان با پتانسیل صادراتی را رتبه بندی کنیم تا برند ملی در این زمینه ارتقا یابد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۳    
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فروش 300 هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان در 1400 خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان زندان ها گفت:در سال جاری دستمزد زندانیان شاغل 30درصد افزایش یافته اما باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه انتظار می رود بنیاد این پرداخت را همچنان عادلانه و منطقی تر اجرا کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
به احتمال زیاد کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان هفته جاری در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب خواهد شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۰    
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح جزئیات و مشوق های جدید مهارت آموزی سربازی اعلام کرد: تاکنون یک میلیون سرباز تحت پوشش برنامه های مهارت آموزی قرار گرفته اند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش اشتغال دانش بنیان در پارک های علم و فناوری خبر داد و گفت: اشتغال دانش بنیان در پارک های علم و فناوری با رشد 40 درصدی مواجه بوده است ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در برخی از جلسات خبری، حُرمت خبرنگاران رعایت نمی شود و رعایت حُرمت و کرامت خبرنگاران بویژه بانوان ضروریست.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۶    
شرکت سهند افشان آذر در تهران در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: حسابدار ▫️با مدرک کارشناسی ▫️با حداقل 2 سال سابقه کار مفید ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
به علت تاخیر در واریز هزینه حق بیمه کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، دفترچه های درمانی کارگران این کارخانه از درجه اعتبار ساقط شده و مجامع مطالبه گری استان فارس را وادار به ورود دوباره به مسئله ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
تیم ملی دانش آموزی المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک ایران با 9 مدال طلا و یک مدال نقره، مقام اول جهان را کسب کرد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
شرکت پخش دارویی نفس جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در تهران، به افراد مشروحه زیر با حقوق مناسب ، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی با پوشش مناسب ،پورسانت، اضافه کاری ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۲    
گروه تولیدی و بازرگانی عظیمی واقع در تهران (منطقه 6 – نصرت) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: مدیر عامل ▫️آشنا با صنعت دام و طیور ▫️با سابقه کار اجرایی ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۹    
یک شرکت خصوصی تولیدی صنعتی جهت تکمیل نیروی انسانی خود در تهران و تبریز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: کارشناس فروش محصولات نسوز ...
  • ۱