جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار کار 10 مرداد 1401 - bazarekar.ir

بازار کار 28 اسفند 1394 بازار کار 29 اسفند 1396 بازار کار 28 اسفند 1397 بازار کار 29 اسفند 1398 بازار کار 30 اسفند 1399 بازار کار 29 اسفند 1400 بازار کار 31 فروردین 1401 بازار کار 26 اردیبهشت 1401 بازار کار 1 تیر 1401 بازار کار 31 شهریور 1401 بازار کار 30 مهر 1401 بازار کار 30 آبان 1401 بازار کار 30 آذر 1401 بازار کار 30 دی 1401 بازار کار 30 بهمن 1401 بازار کار 29 اسفند 1401 بازار کار 1 مرداد 1401 بازار کار 2 مرداد 1401 بازار کار 3 مرداد 1401 بازار کار 4 مرداد 1401 بازار کار 5 مرداد 1401 بازار کار 6 مرداد 1401 بازار کار 7 مرداد 1401 بازار کار 8 مرداد 1401 بازار کار 9 مرداد 1401 بازار کار 10 مرداد 1401 بازار کار 11 مرداد 1401 بازار کار 12 مرداد 1401 بازار کار 13 مرداد 1401 بازار کار 15 مرداد 1401 بازار کار 16 مرداد 1401 بازار کار 18 مرداد 1401 بازار کار 19 مرداد 1401 بازار کار 20 مرداد 1401 بازار کار 21 مرداد 1401 بازار کار 22 مرداد 1401 بازار کار 23 مرداد 1401 بازار کار 24 مرداد 1401 بازار کار 25 مرداد 1401 بازار کار 26 مرداد 1401 بازار کار 27 مرداد 1401 بازار کار 28 مرداد 1401 بازار کار 29 مرداد 1401 بازار کار 30 مرداد 1401 بازار کار 31 مرداد 1401 
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۲    
همایش ملی مهارت با محمد هادی زاهدی وفا حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: محور تسهیلات ما ایجادی هستند یعنی حدود 70 درصد و مابقی آن شامل سرمایه در گردش لذا باید دقت شود تا به جای ایجاد اشتغال، وارد بازار و تبدیل به نقدینگی نشود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۱    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: 182 واحد کارگاه اقتصاد مقاومتی مددجویان در دلفان در دست اقدام است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۵    
استاندار لرستان گفت: راه اندازی و آغاز فعالیت طرح های پیشران اقتصادی استان تأثیر بسزایی در توسعه لرستان، ارزش افزوده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار دارد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۴    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران از معرفی 7 هزار نفر برای دریافت مبلغ هزار و 635 میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۶    
کارآفرینان و تولیدکنندگان این بخش های کوچک اقتصادی معتقدند با حمایت های واقعی قادرند زمینه ساز توسعه اقتصادی در مازندران باشند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاپایان سال 1400 در استان هفت هزار و 357 تن در سامانه مشاغل خانگی برای دریافت مجوز مشاغل خانگی ثبت کرده اند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: دستگاه های تأثیرگذار از جمله مجلس و قوه مقننه، باید نقشی کلیدی در ایجاد ظرفیت های سیاستی و حمایتی از سرمایه انسانی ایفا کنند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی و کابردی کشور با بیان اینکه 570 واحد مرکز علمی، کاربردی در 32 استان با 37 هزار مدرس در کشور فعال است ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۱    
رییس موسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اظهار کرد: این موسسه به عنوان بزرگ ترین موسسه علمی کاربردی کشور با 40 مرکز در سراسر کشور ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برای جذب نیرو با پدیده بی تمایلی به استخدام در سازمان پزشکی قانونی مواجه هستیم که بزرگترین مشکل بر سر راه خدمات رسانی است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۸    
رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری درباره نشریات نمایه شده در ISC گفت:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۳    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 30 اولویت برای سرمایه گذاری صنعتی این استان در سال 1401 تعیین شده که در زمینه های صنایع معدنی، صنایع فلزی و لوازم خانگی، قطعات خودرو و خودروسازی ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس بسیج سازندگی استان فارس:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۵    
مدیر عامل پتروشیمی شیراز خبر داد؛
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۰    
سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی استان تجمیع و بر روی طرح های کلان متمرکز شوند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با افزایش مشارکت مردم در توسعه و آبادانی زمینه اشتغالزایی و شکوفایی مناطق روستایی فراهم شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۷    
رئیس خانه صمت مازندران گفت: در بسیاری از مناطق صنعتی علاوه بر کارگر ماهر به کارگر ساده نیاز داریم و در این بخش کمبود وجود دارد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۴    
وبینار آموزشی فرآیند استقرار در پارک علم وفناوری با عنوان " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟" باهدف آشنایی با شیوه استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار می شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۷    
رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر ضرورت توجه به فناوری و ایجاد زیست بوم نوآوری در کشور، آموزش و پژوهش در حوزه فناوری و نوآوری را از مسئولیت های اصلی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۷    
فرماندار بابل گفت :21 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در تملک بانک ها قرار داشتند که از این تعداد 9 واحد تولیدی رفع تملک و به مدار تولید بازگشتند ؛با احیا این واحد ها زمینه اشتغال 200 نفر فراهم شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۴    
معاون سلامت و اصلاح تربیت سازمان زندان های کشور گفت: امسال برای 100 هزار زندانی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای پیش بینی شده است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۵    
آقای علیشاهی تنها پرچم دوز مازندران است که بطور سنتی یکی از مهم ترین ملزومات مجالس عزای امام حسین (ع) را تولید می کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:در اشتغال باید کار را به کاردان بسپاریم و لازم است بیشتر از کارآفرینان حرفه ای با بودجه های تبصره ای و تسهیلات خاص حمایت شود تا آنان بتوانند شغل ایجاد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۹    
آشپزخانه اطعام و احسان حسینی با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره در حسینیه محبان سید الشهدا واقع در منطقه چهارده تهران افتتاح شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۴    
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: شکی هم نیست که در شرایط فعلی وضعیت آب استان، باید با درک متقابل و هم افزایی دستگاه های مرتبط مدیریت شود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد:توسعه فناوری های نرم در کشور مغفول مانده است
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران با اشاره به اینکه داشتن استاندارد کیفیت بخش و اطمینان آور است، گفت:استاندارد سفیر اعتباربخشی کالاها در بازارهای هدف و مصرف است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۷    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: این استان به عنوان میز گردشگری مذهبی معنوی کشور انتخاب شده است
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
محمد دلپسند رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه سیدمحمد میرحسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان از دفتر روزنامه دریا بازدید و با یعقوب دبیری نژاد مدیرمسئول روزنامه دریا گفتگو کردند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۰    
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از اختصاص بیمه بیکاری به کارگران مناطق سیل زده بدون سابقه یکسال در اسرع وقت خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید آینده نگری در سیستم آموزشی و بازار کار دانش بنیان داشته باشیم تا بر اساس آن مهارت های جدید و موردنیاز بازار را ایجاد کنیم.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در برخی رشته های این سازمان تا 45درصد ورودی ها را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که به دنبال مهارت آموزی برای کسب درآمد هستند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۶    
تفاهم نامه مشارکت و تأمین مالی ساخت پتروپالایشگاه شهید قاسم سلیمانی با ظرفیت پالایش روزانه 300 هزار بشکه نفت خام سنگین و پالایشگاه مروارید مکران با ظرفیت پالایش روزانه 300 هزار بشکه نفت خام سنگین و ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۰    
دکتر سیف الله شاه مرادپور، نماینده نهاد ریاست جمهوری از پروژه در حال ساخت نوآوری و فناوری شهید سلیمانی پارک علم و فناوری البرز که قرار است هم زمان با 22 بهمن امسال (1401) راه اندازی شود بازدید و بر ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۱    
رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از پذیرش و تایید نهایی 107 دانشجو برای شرکت در طرح "دستیار فناوری" در استان خبر داد و گفت: اصفهان ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۸    
فرماندار ویژه جهرم گفت: 580 میلیارد ریال سهم جهرم از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام (ره) امسال مصوب شده که فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس دانشگاه صنعت نفت از راه اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی در ارتباط با چالش های صنعت نفت و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری در دانشکده های دانشگاه صنعت نفت خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۲    
عاشوری در حاشیه این بازدید گفت: کارگاه مذکور به مدیریت مژگان طالبی فرد می باشد جهت اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار وابسته به خیریه انصار الرسول ( ص ) در محل مسجد قدس بندرعباس
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۹    
یک نماینده مجلس از احتمال معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۸    
همزمان با آغاز هفته خبرنگار انجام شد؛
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۰    
در دیدار معاون استاندار فارس با مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور مطرح شد:
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
استخدام کارمند اداری با بیمه در بازرگانی مروارید سرام یزد در یزد
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دیدار وزیر علوم ونزوئلا آمادگی ایران را برای همکاری با این کشور در تمامی زمینه های فناورانه اعلام کرد و گفت ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۸    
خراسان رضوی دارای بسترهای فراوان به منظور ایجاد اشتغال است که یکی از بانوان این استان توانسته با استخراج خاک های معدنی ضمن ایجاد اشتغال وابستگی به واردات را نیز قطع کند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم برنامه وزارت خانه برای تقویت پژوهشگاهها را تشریح کرد و گفت: در دوره جدید قرار است پژوهشگاه ها در حوزه تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی ورود کنند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
دکتر سعید ناصحی مدیر کسب و کار و توسعه پایدار شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهار داشت: امروز پالایشگاه نفت بندرعباس افتخار دارد میزبان مراکز محترم علمی و دانشگاهی باشد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۵    
دعوت به همکاری از مهندسین برق
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
بیش از 700 تشکل مردم نهاد، در نمایشگاه و رویداد هم افزایی مدیریت ایران در 1401 ، تجارب خودشان را برای حل مسائل مختلف جامعه به اشتراک گذاشتند ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۹    
در جلسه ای با حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ذی حساب جدید اداره کل میراث فرهنگی معرفی شد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۶    
صدای خرچ خرچ چرخ های کارگاه خیاطی ملودی زیبای زندگی در سایه تلاش را یکنواخت می نوازند؛ نبض زندگی و جریان حیات را می توان در این کارگاه شنید که زنان سرپرست خانوار با امید به زندگی در این مکان آموزش می ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۰    
دعوت به همکاری از مترجمین زبان عربی
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۸    
فرماندار ویژه شهرستان فسا: حمایت مالی از طرح های اشتغالزا جزء برنامه ها و اهداف مهم است که تحقق آن تاثیر بسزائی در ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در روستاها دارد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مرکز آموزش و پشتیبانی بیمه سامان در راستای تکمیل کادر خود در استان های اصفهان، تهران و فارس از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: اعطای نمایندگی بیمه ▫️نوع همکاری: دورکار ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۰    
شرکت تعاونی فولاد کویر جهت تکمیل کادر خود در واحد اردستان در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. کارشناس مکانیک آقا کارمند بخش Dcc آقا کارگر روانکار 1 آقا ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۳    
شرکت مجتمع تولیدی چینی مقصود در راستای تکمیل و مهندسی مجدد بخش های عملیاتی و پشتیبانی و توسعه های شرکت های گروه کارخانجات خود در استان خراسان رضوی در همه سطوح مدیریتی و اجرایی از نیروهای کارآمد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۸    
یک شرکت مهندسی معتبر در زمینه نفت و گاز در شهر تهران جهت همکاری و فعالیت در پروژه های خود از کارشناسان مهندسی در رشته: 1- مهندسین مکانیک.، با تجربه حداقل 3 سال ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
یک شرکت فنی و مهندسی معتبر جهت تکمیل کادر فنی خود در یکی از پروژه های خود در ” تهران ” نیاز به 1 نفر کارشناس تضمین_کیفیت با حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط ترجیحا در صنایع نفت و گاز( رشته تحصیلی مهندسی ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: عامل تشویق و ترغیب بخش خصوصی هستند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۶    
رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: کسب وکارهای دانش بنیان برای بقا در محیط های رقابتی بیش از سایر بنگاه های اقتصادی خود را با تغییر و تحولات نوظهور همگام می کنند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۸    
فرصت های مختلفی برای فعالیت شرکت های خلاق، نوآور و دانش بنیان در تهران در حال شکل گیری است.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از ایجاد مرکز آموزش های آزاد فناوررانه مهارت محور در مجاورت مرکز رشد دلفان خبر داد.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۹    
در آیین افتتاحیه بیست و یکمین کنگره بین المللی شیمی ایران که به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، از شش استاد به عنوان شیمی دان های برجسته کشوری در چهار گرایش شیمی فیزیک، شیمی آلی ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۶    
در دیدار معاون استاندار فارس با رییس اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران مطرح شد :
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۸    
سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی به سمت تأسیس شرکت های فناور هدایت شوند.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۲    
کارانه پزشکان از جیب پرستاران قصه از انتشار یک فراخوان معمولی از سوی سازمان نظام پرستاری آغاز شد، چند روز پیش این سازمان با انتشار فراخوانی از پرستارانی که در سال گذشته تعدیل شده بودند خواست برای ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۸    
شفقنا- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد ...
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۶    
رییس سازمان بسیج رسانه ی کشور در رشت، از راه اندازی نهضت آموزش برای ارتقاء مهارت های شغلی خبرنگاران در سراسر کشور خبر داد
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۳    
شرکت نوشداروی سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران حضور یافت.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۸    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به شناسایی متقلبان کنکور 1401 گفت: هر فردی خواسته از ابزار تقلب در کنکور 1401 استفاده کند، دستگیر کردیم و به داوطلبان درباره سلامت کنکور اطمینان می دهیم.
بازار کار   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۶    
سامانه اطلس سرمایه گذاری اقدامی ارزشمند و موثر؛ اردبیل جزو معدود استان های پیش رو در راه اندازی این سامانه است