شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 24 فروردین 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 1 فروردین 1400 بازار نیوز 2 فروردین 1400 بازار نیوز 3 فروردین 1400 بازار نیوز 4 فروردین 1400 بازار نیوز 5 فروردین 1400 بازار نیوز 6 فروردین 1400 بازار نیوز 7 فروردین 1400 بازار نیوز 8 فروردین 1400 بازار نیوز 9 فروردین 1400 بازار نیوز 10 فروردین 1400 بازار نیوز 11 فروردین 1400 بازار نیوز 12 فروردین 1400 بازار نیوز 13 فروردین 1400 بازار نیوز 14 فروردین 1400 بازار نیوز 15 فروردین 1400 بازار نیوز 16 فروردین 1400 بازار نیوز 17 فروردین 1400 بازار نیوز 18 فروردین 1400 بازار نیوز 19 فروردین 1400 بازار نیوز 20 فروردین 1400 بازار نیوز 21 فروردین 1400 بازار نیوز 22 فروردین 1400 بازار نیوز 23 فروردین 1400 بازار نیوز 24 فروردین 1400 بازار نیوز 25 فروردین 1400 بازار نیوز 26 فروردین 1400 بازار نیوز 27 فروردین 1400 بازار نیوز 28 فروردین 1400 بازار نیوز 29 فروردین 1400 بازار نیوز 30 فروردین 1400 بازار نیوز 31 فروردین 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۶    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن اشاره به جزئیات طرح پشتیبانی و رفع موانع تولید کشاورزی گفت: ستاد شهرستانی به ریاست فرماندار و نایب رئیسی مدیر جهاد کشاورزی تشکیل می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معراج نادری فصیح را به عنوان دبیرکارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش منصوب کرد
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: با توجه به ویژگی ها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۶    
اگر درباره خواص و مزایای گوشت خروس در طب سنتی شنیده اید و قصد مصرف آن را دارید و یا این گوشت را مصرف می کنید، بهتر است درباه طبع گوشت خروس و مصلحات آن نیز اطلاعات کسب کنید ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در آزمایش های به عمل آمده از نمونه های کرونایی در قم 90 درصد موارد، مربوط به ویروس انگلیسی جهش یافته بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۵    
شرکت دارویی جانسون اند جانسون عرضه واکسن تک دوز کرونای خود را در اروپا به دلیل نگرانی از لخته شدن خون متوقف کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
بررسی آمار های رسمی حاکی از تصویب 2 میلیارد و 469 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش های صنعت، معدن و تجارت در سال 99 و رشد 189 درصدی آن در مقایسه با سال 98 است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۰    
دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون واحد صنفی مشمول تعطیلی کرونایی شده اند، گفت: حمایت از صنوف در دوره شیوع کرونا در قالب های مختلف در دستور کار است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساخت مجتمع مسکونی یاس سپید در واوان گفت: این مجتمع با 1000 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب ساخته خواهد شد و اراضی این پروژه را بنیاد مسکن تامین کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۷    
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از افزایش حقوق مستمری بگیران سایر سطوح از اردیبهشت ماه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۵:۰۷    
بخش بزرگی از آسیب هایی که بازار سرمایه متحمل شده ناشی از حوزه سیاستگذاری داخلی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۰۷    
پس از فروکش کردن تب بورس، حالا بسیاری به دنبال آن هستند تا سرمایه های خرد و گاه حتی کلان خود را وارد بازار رمزارزها بکنند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۷    
بیت کوین برای بار چهارم موفق به ورود به کانال 60 هزار دلاری شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۲:۰۷    
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 4 و 25 دقیقه امروز (سه شنبه، 24 فروردین ماه) با 9 سنت افزایش به 63 دلار و 37 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا با 11 سنت افزایش به 59 دلار و 81 سنت برای هر بشکه رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۷    
دیروز سه شنبه 24 فروردین ماه، کالاهای میعانات گازی مجتمع گازی پارس جنوبی در رینگ داخلی و برش سنگین و رافینت شرکت پتروشیمی نوری، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۶    
حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع در نشست بازارنیوز حضور خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۰    
رییس جمهور با اشاره به اهمیت روابط ایران و روسیه و لزوم بهره گیری از ظرفیت های دو کشور برای ارتقای روابط در همه زمینه ها بویژه روابط اقتصادی و تجاری و با اشاره به اراده مقام های عالی دو کشور برای ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس بانک مرکزی با بیان اینکه گزارش اخیر صندوق بین المللی پول از تخمین میزان ذخایر ارزی بانک مرکزی، یک خطای فاحش و گزارشی غلط و ناشی از اطلاعات ناقص آن ها است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبر داد .
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند همکاری های 5 ساله ایران و عراق، نقشه راهی برای همکاری های مشترک ایران و عراق در عرصه مسایل مربوط به بازار کسب و کار، آموزش های مهارتی و رفاه اجتماعی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
رئیس مرکز ملی فرش ایران از معافیت کارگاه های فرش دستباف، شرکت ها، تعاونی ها و اتحادیه های مربوطه از ثبت نام در سامانه مودیان و اصلاح تبصره 1 ماده 2 قانون حمایت از هنرمندان ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
جلسه هم اندیشی به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات کارگران خصوصا زنان کارگر استان تهران و بررسی راه های برون رفت از آنها در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی دولت با اشاره به وجود 5 سناریوی همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: با اجرای همسان سازی در کنار افزایش 39 درصدی حقوق ها، بخشی از دغدغه بازنشستگان رفع خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: اکنون شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان هزار و 14 نفر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 74 نفر کمتر شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ابتدای پیک کرونا بیش از 76 درصد از تخت های اختصاص یافته به کرونا در بیمارستان های کرمانشاه اشتغال شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
با انعقاد دو تفاهم نامه، تعداد مشاغل جدید بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان به بیش از 26 هزار شغل در سال 1400 می رسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف گذاری انجام شده و همراهی بانک های عامل تمامی تسهیلات مربوط به اشتغال روستایی، مشاغل خانگی تا پایان سال به صورت کامل جذب و پرداخت خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
وزیر نیرو گفت: سد های لاستیکی با هزینه و تخریب کم راه اندازی می شود، جلوگیری از سیلاب، ایجاد اشتغال و بهره مندی از جریان پویای رودخانه ها از مهم ترین مزایای احداث سد های لاستیکی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۷    
سیامک بیگی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: یک توده ملخ دراوایل فروردین ماه سالجاری به استان وارد شده که عملیات پایش و مبارزه با آن صورت گرفته است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۷    
شهر آوه در 20 کیلومتری جنوب شهر ساوه واقع شده و از کانون های دامداری، گلخانه ای و کشاورزی شهرستان ساوه محسوب می شود که جمعیتی حدود پنج هزار نفر را در خود جای داده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۷    
نماینده بروجرد در مجلس گفت: دستور آیت الله رئیسی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تزریق انگیزه و امید در رگ های خشکیده کارگران با دست های پینه بسته و جوانان ناامید از اشتغال است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی در کشور شناسایی شده و فهرست آن در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفته است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۱    
دامداران متخلف که قوانین منابع طبیعی را رعایت نمی کنند پروانه چرای دام آن ها را منابع طبیعی باطل می کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از اجرای آموزش مهارتی برای 27 هزار و 743 نفر در بخش آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای استان در سال گذشته خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۱    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از تامین گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ و شیر برای ماه رمضان در این استان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
نماینده صومعه سرا در مجلس خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای برسی حادثه خرابکاری تاسیسات هسته ای نطنز، تفاهم ایران و چین و مذاکره با کشور کره جنوبی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اصلاح الگوی کشت همراه با دانش کاربردی مهمترین عامل رشد بخش کشاورزی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه گوجه سبز نوبرانه در کرمانشاه به بازار آمده، گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز بسته به کیفیت آن بین 300 تا 350 هزار تومان است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تولید 600 هزار تن پیاز مازاد بر نیاز صنف و صنعت و صادرات در کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
سیزدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران 24 تا 26 شهریور ماه 1400 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن علمی مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان صمت: امسال تسهیلات مربوط به بخش صنایع و کشاورزی نسبت به سال گذشه 30 درصد افزایش خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۶    
آخرین رده بندی قدرت سایبری ملی کشور ها در شهریور ماه 1399 از سوی مرکز "بلفر" وابسته به دانشگاه هاروارد آمریکا انجام شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به عبور امواج کوتاه و ناپایدار از آسمان استان طی امشب /سه شنبه / گفت که با وجود احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط کوهپایه ای ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۵    
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، با تاکید بر روند مطلوب تولید انبوه واکسن" کوو ایران برکت" گفت: فاز اول آماده سازی تولید واکسن با ظرفیت سه میلیون دوز به اتمام رسیده و پیش بینی می شود از اردیبهشت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۵    
همزمان با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان، موضوع تغذیه مناسب، اهمیت بیشتری پیدا می کند و توجه به نکات تغذیه ای زیر می تواند به روزه داری کمک کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۰    
درج لوگوی حرارتی، خیس شدن، گذاشتن ماسک روی سطوح آلوده و... اشتباهاتی است که کارآیی ماسک را کاهش و خطر انتقال ویروس را افزایش می دهد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
برای بسیاری از ما روز از زمانی رسماً آغاز می شود که قهوه ی صبحگاهی مان را بنوشیم، اما بیشتر اوقات بعد از نوشیدن قهوه سر و کارمان به دستشویی می افتد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از شیوع بالای اختلالات صدا در بین معلمان، قاریان، خوانندگان و بازیگران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۱    
یک فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه با اشاره به اینکه 50 درصد افراد مبتلا به کرونا فاقد علامت هستند نسبت به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برای در امان ماندن از این ویروس تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۱    
در ادامه به 8 نشانه ی سرطان اشاره می کنیم که زنان نباید نادیده بگیرند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهرهای مجاور آن را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
موج جدید بیماری کرونا اغلب شهرستان های کشور را درنوردیده است؛ افزایش تعداد شهرهای قرمز و نارنجی کشور ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
مطالعه جدید محققان نشان داده است که کروناویروس سلول های دهان را نیز آلوده می کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
معاون فنی گمرک ایران از واردات بیش از 14 میلیون دستگاه گوشی موبایل به روش تجاری و مسافری در سال گذشته خبر داد که نشان از سهم حداقل 21 درصدی گوشی های اپل از این واردات داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
با واکر راه می رود، حرکات دست وپاهایش هر روز کندتر می شود، می ترسد با گذشت زمان توان راه رفتن با واکر را هم نداشته باشد، خسته از نگاه رقت بار و ترحم برانگیز مردم است، اما هنوز با زندگی مبارزه می کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۶    
تالار صادراتی بورس کالای ایران فردا 25 فروردین ماه برای نخستین بار میزبان عرضه شمش آلومینیوم است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۷    
معاون وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تفاهم این سازمان با استانداری نجف اشرف گفت که گردشگران مذهبی زیادی میان ایران و عراق تردد دارند و این تفاهم می تواند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۱    
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در قالب گشت نوروزی امور اراضی امسال 650 بنای غیرمجاز در زمین های کشاورزی استان قلع و قمع شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۱    
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: پارسال 130 هزار و 91 تن انواع کود شیمیایی یارانه دار بین کشاورزان این استان توزیع شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۱    
درختان و باغات پسته استان کرمان در اواسط فرودین ماه دچار سرمازدگی شدید شد و مقدار قابل توجهی از محصول پسته امسال آسیب دید و از بین رفت و همین مساله نگرانی های زیادی برای پسته کاران کرمانی در این ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۵    
دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که سیاست های غلط ارز ترجیحی مهم ترین علت التهابات بازار کالاهای اساسی است گفت: اکنون 5 میلیون تن نهاده در بنادر کشورمان موجود است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۵    
650 بنای غیرمجاز در زمین های کشاورزی خراسان رضوی در قالب گشت نوروزی امسال قلع و قمع شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۵    
در پی اختلاف پیش آمده بین اداره منابع طبیعی با اعضای یک مشاع کشاورزی در عنبراباد، دادستانی این شهرستان به موضوع ورود کرد و با مسئولین مربوطه در ادارات جهاد کشاورزی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۵    
مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: سالانه بیش از 10 هزار تن انواع سبزی از این زمین ها برداشت و به بازار سطح استان عرضه می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۱    
بسیاری از فقیرترین کشورهای جهان با تهدید بازیابی ضعیف و عقب ماندگی از مسیر توسعه خود مواجه هستند.