جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 16 فروردین 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 1 فروردین 1400 بازار نیوز 2 فروردین 1400 بازار نیوز 3 فروردین 1400 بازار نیوز 4 فروردین 1400 بازار نیوز 5 فروردین 1400 بازار نیوز 6 فروردین 1400 بازار نیوز 7 فروردین 1400 بازار نیوز 8 فروردین 1400 بازار نیوز 9 فروردین 1400 بازار نیوز 10 فروردین 1400 بازار نیوز 11 فروردین 1400 بازار نیوز 12 فروردین 1400 بازار نیوز 13 فروردین 1400 بازار نیوز 14 فروردین 1400 بازار نیوز 15 فروردین 1400 بازار نیوز 16 فروردین 1400 بازار نیوز 17 فروردین 1400 بازار نیوز 18 فروردین 1400 بازار نیوز 19 فروردین 1400 بازار نیوز 20 فروردین 1400 بازار نیوز 21 فروردین 1400 بازار نیوز 22 فروردین 1400 بازار نیوز 23 فروردین 1400 بازار نیوز 24 فروردین 1400 بازار نیوز 25 فروردین 1400 بازار نیوز 26 فروردین 1400 بازار نیوز 27 فروردین 1400 بازار نیوز 28 فروردین 1400 بازار نیوز 29 فروردین 1400 بازار نیوز 30 فروردین 1400 بازار نیوز 31 فروردین 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از اعتبار تمدید قرارداد های اجاره مطابق مصوبه پارسال ستاد کرونا تا تیر 1400 خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۷    
قیمت بیت کوین در معاملات یکی دو روز گذشته بازار جهانی چند هزار دلاری عقب نشینی کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: اولین محموله از واکسن های کوواکس، با تاخیر دو سه هفته ای وارد تهران شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۵:۰۷    
از روز 19 فروردین ماه تمامی مالکان باید اطلاعات مربوط به املاک خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند که وضعیت سکونت آنها از نظر خالی یا دارای سکنه بودن برای اعمال مالیات مشخص شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۳:۰۷    
رحمانی فضلی، وزیر کشور بر ساماندهی بازار کالاهای اساسی و مرغ در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۷    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: 88 شهر در وضعیت قرمز و 139 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند که ورود پلاک های غیربومی به این شهرها کماکان ممنوع است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۶    
مدیرعامل شرکت شهرسالم از آغاز واکسیناسیون 14هزار پاکبان در پایتخت خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۵    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت:آخرین گونه جهش یافته کووید-19 در ایران نوع بریتانیایی آن است که نتایج آزمایشگاهی نشان می دهد
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
امروز دوشنبه 16 فروردین 1400 آقای زنگنه وزیر نفت در مراسم انعقاد قرارداد جمع آوری گازهای مشعل با اشاره به تولید ورق فولادی مقاوم به اسید توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان از نقش این شرکت در پروژه گوره به ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
اینترنت ماهواره ای استارلینک یک شبکه اینترنت جهانی است و برای سرویس دهی نیز به هیچ منطقه جغرافیایی خاصی محدود نمی شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: شمار مبتلایان و بستری های در بخش ویژه کرونای بیمارستان زینبیّه(س) شهر خورموج مرکز این شهرستان روند صعودی دارد، طوریکه ظرفیت این بخش در حال تکمیل شدن است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۱    
فشار خون بالا چون بی علامت است مورد غفلت قرار می گیرد و فقط زمانیکه موجب عوارضی مانند سکته های مغزی و قلبی، خون ریزی در چشم و بینی و بیماری های کلیوی شود، فرد متوجه فشار خون بالای خود می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۱    
معاون کل وزارت بهداشت درباره اعمال محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز توضیح داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
در شهر های قرمز از جمله تهران مشاغل ضروری تا 50 درصد می توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۷    
بانک مرکزی با تزریق 6.25 هزار میلیارد تومان نقدینگی در قالب توافق بازخرید با حداقل نرخ 19.8 درصد به بانک های متقاضی موافقت کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی با اشاره به کم توجهی دولت به تامین مسکن اقشار کم درآمد ها به بررسی عملکرد دولت طی 8 سال اخیر در بخش مسکن و شهرسازی پرداخت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۱    
غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: توقف صدور دفترچه بیمه، بیمه شدگان را از تکفل سرپرست خارج نمی کند و سیستم به صورت خودکار به هنگام استحقاق سنجی، استحقاق بیمه را محاسبه خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
وزارت اقتصاد می گوید 3 میلیون و 250 هزار نفر از سهامداران عدالت، بیش از 8 میلیارد برگه سهام متعلق به خود به ارزش 13.6 هزار میلیاردتومان را فروختند تا فشار معیشتی ناشی از کرونا را جبران کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آن ها درسال 1400 اجرا خواهیم کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر برخورد منصفانه و فارغ از فشار های سیاسی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در حمایت مالی از کشور های عضو ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۲    
سید رضا ماه نگار مدیر جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز گفت: در قالب شورای حفظ حقوق بیت المال، 300 مورد دیوارکشی، قطعه بندی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی از تعطیلی سینما های تهران به دلیل قرار گرفتن پایتخت در شرایط قرمز کرونایی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۲    
معاون شبکه بهداشت و درمان چالوس با اشاره به روند افزایشی بیماران کووید - 19 در سال جاری ، از شناسایی 500 بیمار جدید کرونایی در این شهرستان طی تعطیلات نوروزی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: موج چهارم بیماری با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی کشور به سمت نیمه شرقی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه افرادی که قوانین را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت و جریمه خواهند شد گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون عمومی شهروندان با واکسن کرونای تولید داخل از اواخر بهار امسال در کشور آغاز می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از جولان ویروس انگلیسی در فارس خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به آمارها، استان فارس وارد موج چهارم کرونا شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۱    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در واکسیناسیون کرونا نه اولویت ژن خوب داریم نه آقازاده.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۷    
دانشمندان چینی براین باور هستند که با مصرف 5 وعده میوه و سبزی عمرتان افزایش می یابد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۱    
به دلیل مصرف نوشیدنی های شیرین گازدار، ترکیب باکتری های روده تغییر کرده و بر عملکرد مغز تاثیر منفی می گذارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۱    
مطالعات گذشته بر فواید پلی فنول تاکید کرده است؛ به گونه ای که این ماده مفید علاوه بر کاهش التهاب مزمن، در کنترل سطح قند خون، فشار خون و همچنین حفظ سلامتی و انعطاف عروق موثر است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۶    
اغلب ما این حکایت را شنیده ایم که فردی با بی مسئولیتی تمام در یک کشتی جای خود را سوراخ می کرده و مدعی بوده که دیگران آسیب نمی بینند حال آنکه کل کشتی در دریای متلاطم غرق شده است و این داستان می تواند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۱    
فرماندار سیمرغ به شهروندان این شهرستان هشدار داد تا از تردد به شهرستان های قرمز و نارنجی کرونایی خودداری کنند و تاکید کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تردد به مناطق نارنجی و قرمز ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
روابط عمومی تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالاتی مبنی بر برخورد با عرضه مرغ خارج از نرخ مصوب اعلام کرد مساله گران فروشی و نظارت بر آن به تعزیرات مربوط نمی شود و باید از وزارت صمت پیگیری کنید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه از برنامه استخدام آموزش و پرورش برای سال جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
در حالی مسئولان وزارت راه و شهرسازی از تمدید خودکار قرارداد های اجاره مسکن در سال 1400 خبر داده اند که برخی اظهارات مدیران وزارت راه در این باره مبهم است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۶    
قطعه فروشی مرغ به رغم ممنوعیت با قیمت های نزدیک به سه برابر قیمت مصوب مرغ انجام می شود و فروشندگان حاضر نیستند از سود بسیار خوب این کار دل بکنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۵    
با گسترش شیوع ویروس کرونا و رسیدن استان های با رنگ قرمز به 7 استان، مراکز شماره گذاری خودرو تا اطلاع ثانوی در این استان ها تعطیل شدند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
به گفته تحلیلگران بانک جی پی مورگان آمریکا، قیمت بیت کوین از نظر فنی برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا باید به 130 هزار دلار افزایش یابد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۵    
در جلسه اعضای کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۶    
اقتصاد ایران پنج دهه است که گرفتار بی ثباتی اقتصاد کلان و ام المصایب اقتصاد کلان یعنی تورم بالا و بی ثبات است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
درحالی که مقامات سیاسی ایران از دیروز تاکید کرده اند مذاکرت مستقیم و غیرمستقیمی میان ایران و آمریکا صورت نخواهد گرفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی اجرای قانون جدید چک اعلام کرد: امکان ثبت چک های جدید با استفاده از کلیه کارت های شتابی وجود دارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۶    
پوررضایی گفت: مرحله دوم نیز که زمان آن از طریق سازمان بورس اعلام خواهد شد الباقی مبالغ در صورتی به حساب سهامداران غیر مستقیم واریز خواهد شد که تاریخ 99/12/23 سهام خود را حفظ کرده باشند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۶    
س از آنکه شرکت تسلا فروش بی سابقه خود را اعلام کرد، سهام این شرکت روز دوشنبه در معاملات پیش از شروع بازار تقریباً 8 درصد افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مصوبه جدید مربوط به تمدید قرارداد اجاره، متناسب با شرایط روز و با توجه به تغییرات قیمتی و کاهش رشد قیمت های مسکن خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
روند سودآوری شستا در 2 سال اخیر و تحقق سود خالص 32000 میلیارد تومانی دلیلی روشن بر رونق تولید است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
-مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون حدود 850 تن از انواع کود شیمیایی تکلیفی شامل فسفات، پتاس و اوره در این شهرستان خریداری و توزیع شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
در سال گذشته 5 هزار و 384 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: رفع موانع تولید شاه بیت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور است و تمام قوا باید توان خود را برای رفع موانع این بخش به کار گیرند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
محمود محمودزاده با تاکید بر این که مردم باید از پنجشنبه 19 فروردین نسبت به ثبت املاک تحت تملک خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) افزایش میزان پذیرش فوتی های کرونا در بهشت زهرا را نگران کننده خواند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در سال گذشته 240 هزار و 42 فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات دریافت شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیشنهاد شورای عالی کار، درخواست افزایش کمک هزینه مسکن کارگران از مبلغ ماهانه سه میلیون ریال به چهار میلیون و 500 هزار ریال در سال 1400 را به هیات دولت ارائه کرده ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
وزیر نفت گفت: سازوکاری همانند خرید تضمینی گندم در بخش کشاورزی را در قالب خرید تضمینی محصولات صنعتی آغاز می کنیم و در هفته های آینده اولین قراردادهای مربوط به خرید تضمینی تجهیزات منعقد خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: بارندگی های نامناسب تولید گندم در بوشهر را به شدت کاهش داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
عضو شورای کشاورزی ریحان آباد گلوگاه که 200 هکتار اراضی ملی را از دست رفته می بیند با پیگیری های رسانه ای خواستار ورود دستگاه قضایی و جلوگیری از زمین خواری شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرزی قصرشیرین از صادرات 800 هزار تن انواع محصولات کشاورزی (میوه و تره بار) از مرزهای خسروی و پرویزخان به عراق در سال گذشته خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم برداشت نارنج باقیمانده روی درختان برای پیشگیری از خسارت و کاهش جمعیت مگس میوه مدیترانه ای و مدیریت مطلوب آفت تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی از تدوین طرح 10 ساله برای توسعه سطح زیر کشت زیتون کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تولید زیتون و روغن به 100 تن خواهد رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 19 هزار تن سبوس مورد نیاز دامداران استان بوشهر تامین و توزیع شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز استانداران سراسر کشور روند اطمینان بخش تامین مرغ و سایر اقلام مورد نیاز مردم در سال جدید را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
اولین نشست خبری رئیس پلیس راهور در سال 1400 برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی یزد با اشاره به کم آبخواه بودن گیاهان دارویی گفت: امسال سطح زیرکشت این گونه گیاهی با 13 درصد افزایش نسبت به سال قبل به هزار و 850 هکتار افزایش یافت .
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی از کشت جو پاییزه در 42 هزار و 500 هکتار از مزارع آبی و دیم استان و آغاز کشت بهاره این محصول خبرداد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مسکن مهر 528 واحدی بندرعباس امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: میوه های قاچاق از کشور های حوزه خلیج فارس و با کانتینر های مجهز وارد کشور می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه میزان کشتار مرغ روند منطقی و متعادلی را طی کرده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف کشتارگاه غیرقانونی دام و کشف 22 لاشه گوسفند با برچسب جعلی دامپزشکی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 15 هزار جعبه تخم نوغان برای توزیع در بین کارگاه های تولید کرم ابریشم (نوغانداران) استان تامین شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
مدیر تعاون روستایی خوزستان از آمادگی خرید یک میلیون تن گندم از کشاورزان در خوزستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
دونالد بی رابین به عنوان پراستنادترین اقتصاددان جهان معرفی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه از تداوم ممنوعیت واردات مودم خبر داد و گفت که این ممنوعیت باعث افزایش 4 برابری قیمت انواع مودم شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در نشست با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دغدغه نمایندگان درباره مسائل کلان اقتصادی و بازار سرمایه به ویژه تاثیر بودجه 1400 بر بازار سرمایه مطرح شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
مرکز پژوهش های مجلس ضمن هشدار درباره تبعات سنگین بازگشت بد به برجام، اعلام کرد رفع تحریم ها در قالب بیانیه سیاسی و حتی تغییرات حقوقی در دستورالعمل های خزانه داری آمریکا نه تنها منافع اقتصادی ایران را ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از عدم حصول جمع بندی در ستاد ملی کرنا برای لغو پروازهای ترکیه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی از عرضه سهام طرح های ریلی و آزادراهی در بازار سرمایه در سال جدید خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
جلسه روسای بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی گروه 24 در راستای سلسله جلسات جانبی اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول، به ریاست عبدالناصر همتی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۵    
"بن دلو" یکی از بنیانگذاران و مالکان شرکت بیتمکس Bitmex خود را در نیویورک تسلیم مقامات آمریکایی کرد. او در حال حاضر ضمن ادعای بی گناهی با وثیقه 20 میلیون دلاری آزاد شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: 7 میلیون مشترک برق کشور در قالب طرح برق امید شامل تخفیف 100 درصدی شدند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای مالیات بر خانه های خالی از 19 فروردین گفت: کسانی که واحد مسکونی خالی زیاد دارند، در صورت عرضه به بازار ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
سرمای فروردین ماه امسال 14 میلیارد تومان به باغات و محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۱    
آذربایجان غربی که به عنوان یکی از مناطق غنی معدنی کشور مطرح است، در ابتدای دولت تدبیر و امید سالانه 15 میلیون و 757 هزار تُن انوع مواد معدنی را استخراج می کرد که این میزان در سایه توجه دولت یازدهم و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۱    
برای 13 واحد مرغداری متخلف در مازندران پرونده 39 میلیارد ریالی تشکیل شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
ابهری چگونگی تحقق تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی در عرصه فرهنگی و اجتماعی تشریح کرد و آن را یک ضرورت دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
بازنشستگان کشوری در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار تحقق وعده ها شدند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۰    
بررسی میزان واردات سیگار نشان می دهد که در بازه زمانی بهمن 98 تا بهمن 99 واردات سیگار قاچاق به میزان 22.1 درصد کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: رونق اقتصادی در گرو امنیت اقتصادی و امنیت اقتصادی در گروه مبارزه با فساد است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که فعالیت رمز ارزها در کشور چارچوب و قوانین خاص خود را داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر اقتصاد در واکنش به خبر چاپ پول توسط بانک مرکزی و استقراض دولت برای اجرای بودجه 99، نکاتی را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۶    
علی ربیعی گفت: متخصصین ما در دولت دلسوزانه و خیلی روشن دیدگاه های شان درخصوص لوایح FATF را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه داده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
یک اپیدمیولوژیست با اشاره به اینکه تاثیر سفرهای نوروزی در آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا طی روزهای آتی مشخص می شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
مرداد سال گذشته دختری به نام سیما به خاطر ربوده شدن خواهر دوقلویش به نام سارا شکایت کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مشاور وزیر بهداشت در امور بیمه گفت: افراد بدون بیمه در حوزه بیماری کرونا تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و ارائه خدمات به آن ها رایگان است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
آمارهای کرونا دوباره و برای چهارمین مرتبه از زمان شیوع این بیماری در کشورمان، به طرز وحشتناکی در حال صعود است و این یعنی اینکه روزهای سختی در پیش داریم که به مراتب از موج سوم خطرناک تر است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
روز گذشته 161بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند تا این که کلاف سر در گم مدیریت مقابله با این ویروس، آهسته آهسته نتایج خود را نشان دهد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
معاون درمان ستاد کرونای استان تهران: هم اکنون 4 هزار و 400 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تهران بستری هستند و روزانه حدود 5 هزار و 700 مورد مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی را شاهد هستیم ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
کسانی که دچار ترشح پشت حلق می شوند، غالبا با علائمی نظیر احساس وجود ترشحات مخاطی در قسمت پشتی حلق، تلاش برای بیرون راندن این ترشحات و همچنین سوزش و درد گلو رو به رو خواهند شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
محققان چند روش درمانی جدید بیماری کووید 19 را شناسایی کرده اند، از جمله سه مورد که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان بیماری های دیگر تأیید شده است.
  • ۱