پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 13 مهر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 مهر 1398 بهداشت نیوز 2 مهر 1398 بهداشت نیوز 3 مهر 1398 بهداشت نیوز 4 مهر 1398 بهداشت نیوز 5 مهر 1398 بهداشت نیوز 6 مهر 1398 بهداشت نیوز 7 مهر 1398 بهداشت نیوز 8 مهر 1398 بهداشت نیوز 9 مهر 1398 بهداشت نیوز 10 مهر 1398 بهداشت نیوز 11 مهر 1398 بهداشت نیوز 12 مهر 1398 بهداشت نیوز 13 مهر 1398 بهداشت نیوز 14 مهر 1398 بهداشت نیوز 15 مهر 1398 بهداشت نیوز 16 مهر 1398 بهداشت نیوز 17 مهر 1398 بهداشت نیوز 18 مهر 1398 بهداشت نیوز 19 مهر 1398 بهداشت نیوز 20 مهر 1398 بهداشت نیوز 21 مهر 1398 بهداشت نیوز 22 مهر 1398 بهداشت نیوز 23 مهر 1398 بهداشت نیوز 24 مهر 1398 بهداشت نیوز 25 مهر 1398 بهداشت نیوز 26 مهر 1398 بهداشت نیوز 27 مهر 1398 بهداشت نیوز 28 مهر 1398 بهداشت نیوز 29 مهر 1398 بهداشت نیوز 30 مهر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۵    
آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به همراه دستیارانش مهمان ویژه اکران فیلم آبی به رنگ آسمان در پردیس سینمایی باغ کتاب بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۹    
اینطور ثابت شده که مرگ و میر در سنین20تا 40 سالگی بین مردان جوان دو برابر بیشتر از زنان جوان است. یک دلیل شاید این باشد که بسیاری از مردان از علائمی چشم پوشی می کنند که شاید رسیدگی به موقع به آنها از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۲    
علت دندان درد بعد از عمل بینی احتمالا آسیب دیدگی عصب کامی بینی است که از تیغه بینی عبور کرده و به دندان های فوقانی می رسد. در اکثر موارد این دندان درد خود به خود بهبود می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۱    
دربی امیدهای تهران در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که ساسان زمانه گلر سابق آبی ها که در درون دروازه پرسپولیس حضور داشت شباهت زیادی با کریس رونالدو داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۷    
دبیر علمی نخستین کنگره شکاف لب و کام گفت: بیماری شکاف لب و کام یک بیماری چند عاملی است که هرچند ژنتیک در بروز آن اثر دارد، ولی اثر آن مستقیم و زیاد نیست .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۳    
نشریه آمریکایی با اشاره به ضعف و ناتوانی جنگنده های اف-35 آمریکایی در نبردهای نزدیک و داگ فایت، می نویسد که اف-5های نیروی هوایی ایران می توانند با کمین کردن برای اف - 35ها، تهدید جدی برای آنها باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۹    
رامسین کبریتی که این روزها با پخش سریال ستایش 3 و عدم حضورش در این فصل خبرساز شده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به جدایی مهناز افشار واکنش نشان داد تا همچنان برخی توجهات را به خود جلب کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۳    
یک رستوران جالب در فلوریدا آمریکا با جمع آوری 15 هزار دلار سقف رستوران خود را تزئین کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
نخستین بیمارستان سیار متعلق به بیمارستان رضوی مشهد که با هزینه 120 میلیارد ریال راه اندازی شده است، امروز برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به کربلا اعزام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۴    
رییس اداره بهزیستی ایذه گفت: دیروز یک نوزاد که در یکی از خیابان های ایذه رها شده بود تحویل بهزیستی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۱    
چند وقتی است که یک عکس از بهرام رادان در فضای مجازی دارد دست به دست می چرخید. عکسی که در آن یک خانم با لباس عروس کیک دهان بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران می گذارد و با عنوان عکس عروسی بهرام رادان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۳    
ماجرای بکار بردن لفظی ناهنجار در پخش اخبار شبکه یک سیما که با واکنش و انتقادات گسترده روبه رو شد، سوژه کارتونی در روزنامه آرمان ملی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۴    
خیلی وقت است که از سفر به مریخ به عنوان سفر بی بازگشت یاد می شود، ولی بد نیست بدانیم روی کره زمین هم جاهایی هست که سفر به آن ها بدون بازگشت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۱    
شاید در گذشته، اعتیاد ویژگی ها و شرایط خاص خودش را داشت و معتاد کسی بود که مواد مخدر مصرف می کرد. اما حالا اسم اعتیاد را روی چیزهای مختلفی می گذارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۱    
صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است. درواقع صبحانه می تواند نقشی پررنگ در کاهش و افزایش وزن شما ایفا کند، بنابراین بسیار مهم است که در این وعده غذایی چه نوع خوراکی هایی می خورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از مرزهای کشور اظهار کرد: امکان تردد زائران از مرز خسروی وجود ندارد، اما تردد زائران در مرزهای مهران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۳    
مربای به یکی از پرطرفدارترین مرباهاست که به راحتی می شود در منزل با رعایت چند نکته آن را درست کرد و وعده های صبحانه را هیجان انگیزتر و جذاب تر سرو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
عمران خان در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل به دنیا هشدار داد که ادامه وضع کنونی حکومت نظامی و لغو خودمختاری در قسمت هندی ایالات جامو و کشمیر می تواند به جنگ بین دو کشور هند و پاکستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۷    
این روزها برنامه تلویزیونی روایت مردم به مرور فعالیت های جهادی قرارگاه سازندگی امام رضا(ع) و بنیاد کرامت می پردازد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل سبب عقیم ماندن توطئه ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۵    
فاطمه خ. مشهور به سحر تبر که بواسطه عمل های متعدد زیبایی و گریم های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۰    
حمل بار به صورت غیرمجاز و خطرناک با خودروی پراید در بزرگراه امام علی (ع) را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۰    
این هتل به نام سنترال (Hotel Central) در شهر کپنهاگ (Copenhagen) دانمارک است! و فقط 1 اتاق مهمان دارد. بله درست متوجه شدید، دقیقا 1 اتاق، پس در هتل همسایه ای ندارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۳    
احسان علیخانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به باخت پرسپولیس واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۴    
یولیا یوزیک خبرنگار روس روز 29 ماه سپتامبر (یکشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد و گذرنامه اش توقیف شد و روز دوم ماه سپتامبر (روز چهارشنبه) او را در یکی از هتل های تهران دستگیر کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
تبخال یک بیماری ویروسی و عفونی است. در تماس با افراد آلوده این ویروس وارد بدن می شود و عواملی مانند تب، استرس، ضربه، آفتاب طولانی مدت و بیماری های عفونی می توانند تبخال را فعال کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
تصویری از برخورد خسارت بار خودرو سنگین با پل هوایی در اشکذر یزد را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۸    
اگر با سرد شدن هوا خیلی زود به سرفه افتاده اید و این سرفه ها اذیتتان می کند دو پیشنهاد ساده و طبیعی برایتان داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۸    
تصاویری از آسیب های وارد شده به مرکز بهداشت لردگان در تجمع خانواده مبتلایان به ویروس ایدز.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
برای خیلی از افراد پیش آمده که با وجود استراحت کامل شبانه، باز هم در هنگام صبح هنگام دچار احساس خواب آلودگی می شوند و نوشیدن قهوه را برای رفع این حالت انتخاب می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۲    
میزان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۹    
با توجه به تنوع اقلیم و جایگاه بالای ایران در تولید محصولات باغی و زراعی، اما هر از گاهی سر و کله میوه های فرنگی در مغازه ها پیدا می شود این روز ها بازار میوه های لوکس در بستر سایت های خرید و فروش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۰    
معاون وزیر بهداشت در پیامی نوشت: در یکی از روستاهای لردگان بعد از تشخیص چند مورد ابتلا به عفونت اچ آی وی، ضمن ارائه آموزش به مردم، دسترسی به اقدامات تشخیصی فراهم شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۷    
عضو کمیته ملی سکته های حاد قلبی گفت: سن آغاز بیماری های قلبی در مردان زودتر است، اما مرگ و میر و عوارض ناشی از این بیماری ها در زنان شایع تر است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۷    
یک ارولوژیست گفت: این عارضه معمولاً هیچ علامت و نشانه ای ندارد و به طور اتفاقی از طریق معاینه تشخیص داده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل سنگین در اتوبان بسیج خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۸    
به نقل از اینترستینگ اینجرینرینگ، این هواپیما که به ایکس 57 مکسول مد 2 نیز مشهور است، اولین هواپیمای تمام برقی ناسا محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۸    
زن جوان آمریکایی برای آرام کردن و ساکت نگه داشتن کودکانش دست به شگردی عجیب زد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۵    
کبد چرب معمولا بدون علایم هشداردهنده است و بیماری مدت ها به طور خاموش پیشرفت می کند. این بیماری که درنتیجه اختلال متابولیک بروز پیدا می کند، ارتباط مستقیمی با شیوه زندگی مدرن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۲    
سنگ کلیه به ذرات کوچک و سختی در کلیه گفته می شود که بیشتر در دهه های چهارم و پنجم زندگی فرد را درگیر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آخرین خبرها و اقدامات این وزارتخانه درباره ابتلای افراد به بیماری HIV در روستای چنارمحمودی را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به به تداوم سامانه بارشی در کشور طی دو روز آینده گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲    
یکی از نگرانی های والدین، مشکلات گفتاری کودکان 2 ساله است. آن ها فکر می کنند فرزندشان به خوبی رشد نکرده و دارای اختلالاتی است. اما برای حل این مشکل راهکارهای ساده ای وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۹    
دبیر علمی طرح ملی درمان سکته های حاد قلبی در ایران گفت: بیشترین آمار مرگ ومیر ایرانیان ناشی از سکته های حاد قلبی است که با آموزش مناسب می توانیم این آمار را کاهش دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۶    
یک محقق و پژوهشگر گفت: مشکلات روده ای با عوارضی مانند خستگی، کم خونی، کاهش وزن و درد استخوان همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۴    
دانشنامه کارشناسی ارشد شهید مدافع حرم حسن رجایی فر درحالی به خانواده اش اعطا شد که رجایی فر دانشنامه شهادت را زودتر کسب کرده بود و افتخار شهادت از هر مدرک تحصیلی و مقامی که می خواست به دست بیاورد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۲    
کتایون ریاحی در حالی با دالایی لاما دیدار کرد که دنبال کنندگانش واکنش های جالبی نشان دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۳    
مهناز افشار بعد از حواشی ماجرای طلاقش این عکس را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۰    
تصاویر منتشر شده از لحظه تقلب موبایلی استراماچونی به نیمکت استقلال در ادامه آمده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۵    
تبخال در اثر ویروسی به نام هرپس بوجود می آید. این ویروس از طریق تماس با پوست یا مخاط فرد بیمار، به فرد سالم منتقل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۰    
عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: ام اس بیماری مزمن و ناتوان کننده سیستم عصبی است که عوارض آن با تمرینات تعادلی خاص تاحدودی بهبود می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۷    
پس از چند ثانیه که روغن زیتون را بلعیدید، دو اتفاق باید بیفتد؛ یکی این که باید تلخ باشد و دیگری آن که 10 تا 50 ثانیه کام افراد را بسوزاند. این مقولات در کنار هم نشان دهنده روغن زیتون خالص است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۱    
به طور متوسط، بزرگسالان آمریکایی روزانه 10 تا 15 گرم فیبر مصرف می کنند در حالی که میزان نیاز روزانه بدن به این ماده مغذی، خیلی بیشتر از اینهاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۱    
در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه، بیماری های عفونی از معضلات عمده بهداشتی و درمانی محسوب می شوند. هپاتیت آ یک ویروس بوجود آورنده التهاب کبد است و از شایع ترین بیماری های عفونی در جهان سوم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۸    
عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: ام اس بیماری مزمن و ناتوان کننده سیستم عصبی است که عوارض آن با تمرینات تعادلی خاص تاحدودی بهبود می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۸    
چشم اندام پیچیده ای است که بسیاری از پزشکان با بررسی آنها، نشانه های سرطان یا بیماری های مزمنی مانند ایدز را می توانند تشخیص می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۳    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید سیستم تولیدمثل در انسان، نسبت به دیگر پستانداران، کمتر کارآمد است و احتمال خطا و شکست در آن بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۷    
بسیاری از افراد دچار حساسیت فصلی بوده و در بهار و پاییز دچار آبریزش بینی می شوند؛ همه ما گاهی سرما می خوریم و آبریزش بینی علامت شایع و شناخته شده ابتلا به آنفلوآنزا ست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین، از آمادگی کامل نیروهای بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در مرزهای خروجی کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
یک فوق تخصص خون و سرطان، درباره استفاده از درمان های جانبی با کاهش موارد مصرف نابجای تزریق در کودکان بالای چهار ماه، توضیحاتی ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
یک کارآفرین حوزه سلامت، با اشاره به آثار تحریم ها در تولید تجهیزات آزمایشگاهی، گفت: در حوزه صادرات، بدون کمک و حمایت دولت، قطعا کار خیلی سخت و دشوار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۸    
یک روانشناس گفت: افسردگی پس از زایمان یک نوع افسردگی است که بطور متوسط 10 تا 15 درصد مادران جهان را هر سال درگیر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۵    
ماشین های لباسشویی یک وظیفه دارند- تمیز کردن- اما این بدان معنی نیست که آنها عاری از میکروب ها هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۴    
همه ما از این واقعیت ناخوشایند که بدن مان با افزایش سن، تحلیل می رود، آگاهی داریم. رژیم غذایی متعادل یکی از بهترین راه هایی است که می توانیم تا جایی که ممکن است سالم بمانیم و طول عمر بیشتری داشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۸    
درد شست پا علت های مختلفی دارد. یکی از این علت ها مربوط به مفصل متاتارسوفارنژیال (MTP) است که انگشت شست را به پا متصل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۲    
گردوی ایرانی یک خشکبار مقوی است و مصرف روزانه یک عدد از آن برای زنان باردار توصیه می شود. بانوان باردار می توانند روزی یک عدد گردو میل کنند، زیرا خوردن این خشکبار مقوی سبب تقویت عمومی بدن مادر شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۶    
هضم مواد غذایی در کاهش وزن تاثیر بسیاری خواهد داشت. زمان دقیق موردنیاز برای هضم انواع غذا، به سلامت جسمی، سوخت و ساز بدن، سن و حتی جنسیت فرد بستگی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۲    
رفتن به سرکار بعد از یکی دو روز تعطیلی و شروع یک هفته کاری طولانی به اندازه کافی شنبه را به روز ناخوشایندی تبدیل کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۴    
محققان انستیتوی فناوری استیونس واقع در نیوجرسی آمریکا، کفی هوشمندی را ساختند که مانع ایجاد زخم در پای افراد مبتلا به دیابت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۱    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه کویینزلند در استرالیا نشان می دهد زنانی که قبل از پنجاه سالگی دچار یائسگی می شوند، در معرض بیماری های قلبی عروقی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
شما می توانید جریان خون را همانند یک جاده شلوغ که به اندام های دیگر منتهی می شود در نظر بگیرید. پس جای شگفتی نیست که به مرور زمان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۹    
یکی از نگرانی های والدین، مشکلات گفتاری کودکان 2 ساله است. آن ها فکر می کنند فرزندشان به خوبی رشد نکرده و دارای اختلالاتی است. اما برای حل این مشکل راهکارهای ساده ای وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۳    
زیتون پرورده از انواع پیش غذاهایی است که بیشتر در شهرهای شمالی می بینیم و در طعم های مختلف با ذائقه های متفاوت وجود دارد؛ از ترش تا شیرین و ملس.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۳    
اغلب ما در مورد سایز منافذ پوستی مان دچار نوعی وسواس شده ایم. از آنجایی که تصورات نادرستی پیرامون چگونگی عملکرد این منافذ وجود دارد، ما را بر آن می دارد که راهی برای کوچک کردن آن ها پیدا کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۰    
اگر عصبانیت و پرخاشگری هر از گاهی به سراغتان می آید، جالب است بدانید برخی موادغذایی در بروز این رفتارها نقش دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۷    
آپنه خواب یک وضعیت پزشکی است که تعداد زیادی از افراد را گرفتار خود می کند. این اختلال خطر ابتلا به برخی بیماری ها مانند اختلال عملکرد شناختی، فشار خون بالا، اختلال در متابولیسم گلوکز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۰    
امرپ کاراکال ، جدیدترین خودرو زرهی ساخته شده در ایران که نشان می دهد روند ساخت این نوع خودرو خاص در کشور به خوبی رشد کرده است. کاراکال نام دیگر گونه ای گربه به اسم سیاه گوش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۷    
کتاب کودکی که نحوه خودکشی را به بچه ها یاد می دهد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۴    
اینجا روستای گرماب شاهزه "از روستاهای اطراف نیشابور خراسان رضوی" است. سرویس مدرسه بچه ها، همین تراکتوری است که مشاهده می کنید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۸    
دوش گرفتن باعث مرطوب شدن پوست، از بین رفتن سلول های مرده ی پوست، رفع عرق و بوی بدن، رفع گردوغبار و کثیفی های روی بدن و تمیزی موها می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۸    
سرفه بچه ها انواع مختلفی دارد که هرکدام هم راهکار و درمان مخصوص به خود را دارند. در این مطلب انواع سرفه ها و درمان های آن ها را آورده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۸    
در این مقاله با بیماری ایدز و مراحل نفوذ ویروس HIV به بدن بیش تر آشنا می شوید.