چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۵:۱۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 2 شهریور 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 شهریور 1395 بانک و بیمه 2 شهریور 1395 بانک و بیمه 3 شهریور 1395 بانک و بیمه 4 شهریور 1395 بانک و بیمه 6 شهریور 1395 بانک و بیمه 7 شهریور 1395 بانک و بیمه 8 شهریور 1395 بانک و بیمه 9 شهریور 1395 بانک و بیمه 10 شهریور 1395 بانک و بیمه 11 شهریور 1395 بانک و بیمه 13 شهریور 1395 بانک و بیمه 14 شهریور 1395 بانک و بیمه 15 شهریور 1395 بانک و بیمه 16 شهریور 1395 بانک و بیمه 17 شهریور 1395 بانک و بیمه 18 شهریور 1395 بانک و بیمه 20 شهریور 1395 بانک و بیمه 21 شهریور 1395 بانک و بیمه 23 شهریور 1395 بانک و بیمه 24 شهریور 1395 بانک و بیمه 25 شهریور 1395 بانک و بیمه 27 شهریور 1395 بانک و بیمه 28 شهریور 1395 بانک و بیمه 29 شهریور 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۵    
بانک و بیمه: عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس درباره لایحه اصلاحیه بودجه 95 گفت: با توجه به مبهم بودن برخی بندهای لایحه ارسالی دولت در راستای شفافیت بیشتر تغییراتی در بعضی بندهای آن اعمال شده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۰    
بانک و بیمه: بانک مرکزی به مناسبت هفته دولت، دستاوردهای این بانک در سال 1395 را تشریح کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۰    
بانک و بیمه: معاون سابق نظارت بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت تسویه و تعیین تکلیف سپرده های موسسه منحله میزان اعلام کرد و گفت که بدهی پدیده شاندیز به این موسسه تا 1000 میلیارد تومان افزایش یافته ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۰    
بانک و بیمه: شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از معرفی عاطفی فر به عنوان سرپرست بانک دی در اقدامی عجیب سه متهم را به عنوان هیئت مدیره بانک دی معرفی کرده است!
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۵    
بانک و بیمه: رئیس کانون سراسری انبوه سازی مسکن از عملیاتی شدن طرح مسکن اقساطی خبر داد و گفت: طرح فروش مسکن قسطی پس از امضای تفاهمنامه با بانک مسکن جنبه عملیاتی پیدا کرده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۰    
بانک و بیمه: بازنشستگان سه ماه فرصت دارند تا در صورت عدم تمایل به بیمه تکمیلی انصراف دهند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
بانک و بیمه: قیمت جهانی طلا روز گذشته برای لحظاتی به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسید که علت اصلی آن اظهارات مقامهای ارشد فدرال رزرو آمریکا در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره بوده است ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۵    
بانک و بیمه: بانک کشاورزی از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید تا پایان سال 1394 قریب به 745هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۰    
بانک و بیمه: محمدرضا رستمی، مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر از پیشنهاد مدیرعاملی بانک توسعه تعاون و رایزنی های مقدماتی با وی خبر داد و گفت: پیشنهاد مدیرعاملی بانک در حد رایزنی های مقدماتی است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۵    
بانک و بیمه: صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (سه شنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 54 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز 35 هزار و 457 ریال و هر قطعه سکه طلا طرح جدید را با رشد 30 هزار ریالی به ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۵    
بانک و بیمه: "سیدمرتضی ذکاوت" با حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو موظف هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۵    
بانک و بیمه: ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر برای دومین بار تمدید شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۰    
بانک و بیمه: دکتر صادق روز پزشک را به عموم پزشکان و دست اندرکاران مراکز درمانی، بویژه پزشکان بیمه دانا تبریک گفت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۵    
بانک و بیمه: سخنرانی علی طیب نیا وزیر اقتصاد در نشست هم اندیشی مسئولان هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارتخانه ها و سازمان های دولتی
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۵    
بانک و بیمه: مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانکها گفت: بر اساس ارزیابی کارشناسان مبنی بر خارج شدن بازار مسکن از رکود امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری 6 مرحله واگذاری اموال مازاد بانک ها را انجام ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۶    
بانک و بیمه: خدمات کارت هدیه ارزی با قابلیت استفاده در پایانه های فروشگاهی و درگاه های اینترنتی پذیرندگان خارج از کشور و از طریق شعب منتخب بانک رفاه امکان پذیر شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۶    
بانک و بیمه: شورای پول و اعتبار امروز تشکیل جلسه خواهد داد و احتمال می رود سیاست گذاران پولی و بانکی تصمیم تازه ای برای نرخ سود بانکی بگیرند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۱    
بانک و بیمه: از بدو فعالیت دولت تدبیر و امید، بانک صادرات در زمینه اجرا و به بهره برداری رسیدن سی طرح در بخش های مختلف مشارکت داشته است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۶    
بانک و بیمه: یازدهمین پایگاه شبانه روزی دستگاه های خودپرداز بانک ملت در استان کردستان به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۶    
بانک و بیمه: نمایندگان مجلس کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور را به تصویب رساندند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۱    
بانک و بیمه: به مناسبت هفته دولت، بانک مرکزی گزارشی از اقدامات عملی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی منتشر می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۱    
بانک و بیمه: نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری به روابط عمومی بانک سینا اعطا شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۶    
بانک و بیمه: جشنواره فروش کارت هدیه بانک کارآفرین در قالب طرح هدیه آفرین از امروز (دوشنبه یکم شهریورماه) آغاز شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۶    
بانک و بیمه: یک کارشناس بازار مالی با اشاره به اینکه مالکین اصلی بانک ها سپرده گذاران آن است گفت: اطلاعات بازارهای پولی طی چند سال گذشته نشان می دهد که کاهش سود سپرده بهترین ایده برای نظام بانکی نیست ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۶    
بانک و بیمه: وهاب جوادی/ رییس اداره مشتریان ویژه بیمه ملت
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۱    
بانک و بیمه: مدیر کل طب سنتی وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده حوزه طب سنتی در دولت یازدهم، از پیگیری های وزارت بهداشت جهت تحت پوشش بیمه قرار دادن پنج خدمت طب سنتی خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۶    
بانک و بیمه: شورای پول و اعتبار قرار است در جلسه عصر امروز خود مجدد، موضوع کاهش نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی را بررسی کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۱    
بانک و بیمه: رئیس کل بانک مرکزی ضمن بیان جزئیات اجرای طرح کارت های اعتباری در کشور گفت: از اول مهرماه این کارت ها در اختیار مردم قرار می گیرد و بانک ها در حال آماده سازی هستند و اعتبار این کارت ها 10 ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۱    
بانک و بیمه: قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تغییر چندانی نداشته و نزدیک به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر تثبیت شده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۵    
بانک و بیمه: بانک دی با هدف ارج نهادن به اعتماد سهامداران خود به ویژه جامعه ایثارگری پرداخت سود سهام سال مالی 1394 را زودتر از زمان بندی مقرر آغاز کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
بانک و بیمه: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان بوشهر با سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) دیدار و گفتگو کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۰    
بانک و بیمه: مدیر کل نظارت بر بانکها و موسسات مالی بانک مرکزی با بیان این که کاهش نرخ سود بانکی درخواست بانکها بود، گفت: هنوز گزارشی از خروج سپرده ها از شبکه بانکی دریافت نشده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۰    
بانک و بیمه: در اجرای سیاست های جدید هیچ محدودیتی برای استانهای مختلف وجود ندارد و به میزانی که هر استان بتواند رونق تولید و اشتغال ایجاد کند، تسهیلات دریافت می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۰    
بانک و بیمه: حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۰    
بانک و بیمه: مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال لوح سپاس از دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی برای حمایت جدی و دلسوزانه از فرزندان ...