چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۰:۴۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 31 شهریور 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 شهریور 1395 بانک و بیمه 2 شهریور 1395 بانک و بیمه 3 شهریور 1395 بانک و بیمه 4 شهریور 1395 بانک و بیمه 6 شهریور 1395 بانک و بیمه 7 شهریور 1395 بانک و بیمه 8 شهریور 1395 بانک و بیمه 9 شهریور 1395 بانک و بیمه 10 شهریور 1395 بانک و بیمه 11 شهریور 1395 بانک و بیمه 13 شهریور 1395 بانک و بیمه 14 شهریور 1395 بانک و بیمه 15 شهریور 1395 بانک و بیمه 16 شهریور 1395 بانک و بیمه 17 شهریور 1395 بانک و بیمه 18 شهریور 1395 بانک و بیمه 20 شهریور 1395 بانک و بیمه 21 شهریور 1395 بانک و بیمه 23 شهریور 1395 بانک و بیمه 24 شهریور 1395 بانک و بیمه 25 شهریور 1395 بانک و بیمه 27 شهریور 1395 بانک و بیمه 28 شهریور 1395 بانک و بیمه 29 شهریور 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۰    
بانک و بیمه: مهمترین ابهامات مردم درباره کارت های اعتباری جدید مربوط به چگونگی دریافت این کارت ها، سود آن، نحوه بازپرداخت مبلغ و نحوه استفاده از کارت های اعتباری است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
بانک و بیمه: رئیس موسسه سرمایه گذاری دوبل لاین تاکید کرد که طلا بهترین سرمایه گذاری در شرایط کنونی اقتصاد جهانی است و بهترین جایگزین برای اوراق قرضه به شمار می رود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰    
بانک و بیمه: نتایج همکاری دو کشور را طی سالهای اخیر در مذاکرات هسته ای دیده ایم و اکنون نیز فرصت برای توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت ها به نفع دو ملت فراهم است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک کشاورزی از برقراری بیش از 70 رابطه کارگزاری با بانک های خارجی در پسابرجام و مذاکره برای فاینانس 2 میلیارد و 500 میلیون دلار با بانک های اروپایی خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
بانک و بیمه: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: عملکرد این صندوق در طول سه سال گذشته معادل تمام سال های پیش از آن بوده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
بانک و بیمه: نظارت و کنترل جدّی سرمایه گذاری های شرکت های بیمه در چارچوب آیین نامه مصوب شورای عالی بیمه نیز از اقدامات اساسی بیمه مرکزی در نیمه دوم سال خواهد بود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۱    
بانک و بیمه: جشنواره مشتریان شتابی، دستگاه های خودپرداز بانک ایران زمین از ابتدای مهرماه 1395 به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین آغاز می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۱    
بانک و بیمه: صرافان ارز و سکه امروز در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت یک میلیون و 115 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 113 هزار تومان، نیم سکه 568 هزارتومان معامله کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۶    
بانک و بیمه: بدون شک توجه صنعت بیمه به ابزارهای مالی نوین جهت ارتباط کارا با بازار های مالی دیگر از یک سو و توسعه داخلی صنعت با اتکار به این ابزارها از سوی دیگر در خروج صنعت از انزوا و بالندگی ان ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۱    
بانک و بیمه: ساعت کاری شعب بانک سامان در پاییز و زمستان سال 1395اعلام شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
بانک و بیمه: باستناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی بیمه البرز مورخ 1394/11/26 و جلسۀ هیئت مدیرۀ مورخ 1395/06/27 اسامی اعضای هیئت مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک اعلام شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
بانک و بیمه: طبق وعده اخیر بانک مرکزی صدور کارت های جدید اعتباری با کاربردی متفاوت از قبل از فردا همزمان با اول مهرماه در دستور کار شبکه بانکی قرار گرفته و مشتریان بانک ها می توانند براساس شرایط ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
بانک و بیمه: در دیدار رئیس کل منطقه جنوب غرب بیمه آرمان با مدیر امور بیمه ای شرکت ملی حفاری ایران بر تداوم، تقویت و گسترش همکاری های دوجانبه تأکید شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
بانک و بیمه: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به اتفاق اعضای هیات مدیره ، صبح چهارشنبه 31 شهریور با حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس دراین بانک ، آن را افتتاح کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۶    
بانک و بیمه: مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی عادی سالیانه بانک ملت (سهامی عام) در روز پنجشنبه 8 مهرماه سال جاری برگزار می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
بانک و بیمه: بانکها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاهها ناشی از خشکی اعتبار ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
بانک و بیمه: با بهره مندی از نسخه به روز شده سامانه اینترنت بانک صادرات ایران اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی و مشترک از قابلیت ارایه خدمات جدیدتری به کاربران و بهره برداران برخوردار گردیده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
بانک و بیمه: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر موسسات پس انداز و تسهیلات مسکن، پرداخت وام منطقه ای مسکن وارد فاز اجرایی شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
بانک و بیمه: علی دینی ترکمانی در مورد افزایش اخیر نرخ سود بین بانکی گفت: علت اصلی این افزایش، کمبود نقدینگی و ناتوانی شبکه بانکی است و این که بانک ها دسترسی چندانی به منابع مالی ندارند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
بانک و بیمه: افشای پرداخت های نجومی به برخی مدیران در چند مجموعه دولتی یا وابسته به نهادهای دولتی در ماه های گذشته، به رغم سر و صدا و حواشی زیادی که به دنبال داشت ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
بانک و بیمه: در حالی که بازارهای بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و همین طور نتایج نشست بانک مرکزی ژاپن هستند ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۷    
بانک و بیمه: هفتمین کنگره علوم دامی ایران با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی در استان البرز برگزار شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۷    
بانک و بیمه: رئیس کل بانک مرکزی در کانال تلگرامی که به تازگی راه اندازی کرده، در خصوص الحاق ایران به FATF نوشته است: "در ملاقاتی که با آقای بارتلون، رئیس پارلمان فرانسه داشتم ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۷    
بانک و بیمه: مدیر عامل بانک ملت از عرضه کارت های اعتباری مرابحه این بانک از اول مهر ماه خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
بانک و بیمه: وزارت جهادکشاورزی موظف است گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
بانک و بیمه: یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مطالبات بانک ها از دولت ها کم ریسک ترین بدهی ها محسوب می شود و آن بخشی از بدهی هایی که دردسرساز است و نسبت کفایت سرمایه را کاهش و ریسک بانک ها را افزایش می ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
بانک و بیمه: مطابق اظهارات وزیر رفاه قرار است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر متولی بیمه فراگیر باشد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
بانک و بیمه: بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی،آقای خداداد غریب پور بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه مذکور انتخاب گردید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۸    
بانک و بیمه: مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن با بیان اینکه مجموعه ثامن تمامی ظرفیت ها و امکانات تبدیل شدن به بانک را دارد ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
بانک و بیمه: اکثر اسکناس های نو که قرار است بین مشتریان بانک ها و موسسات و مردم توزیع شود نصیب برخی از افراد فرصت طلب می شود تا با قیمت بالاتری در بازار بفروشند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۳    
بانک و بیمه: سامانه ای طراحی شد تا هموطنان ما به آسانترین شکل ممکن بیمه شوند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۳    
بانک و بیمه: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم، از آمادگی مجلس برای برگزاری نشستی مشترک با مسئولان بانک شهر به منظور آشنایی با خدمات پیشخوان های شهرنت خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
بانک و بیمه: مدیر عامل بانک ملی ایران از ارائه کارت های اعتباری جدید 10 تا 50 میلیون تومانی در شعب بانک ملی ایران خبرداد.