چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۱:۱۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 14 شهریور 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 شهریور 1395 بانک و بیمه 2 شهریور 1395 بانک و بیمه 3 شهریور 1395 بانک و بیمه 4 شهریور 1395 بانک و بیمه 6 شهریور 1395 بانک و بیمه 7 شهریور 1395 بانک و بیمه 8 شهریور 1395 بانک و بیمه 9 شهریور 1395 بانک و بیمه 10 شهریور 1395 بانک و بیمه 11 شهریور 1395 بانک و بیمه 13 شهریور 1395 بانک و بیمه 14 شهریور 1395 بانک و بیمه 15 شهریور 1395 بانک و بیمه 16 شهریور 1395 بانک و بیمه 17 شهریور 1395 بانک و بیمه 18 شهریور 1395 بانک و بیمه 20 شهریور 1395 بانک و بیمه 21 شهریور 1395 بانک و بیمه 23 شهریور 1395 بانک و بیمه 24 شهریور 1395 بانک و بیمه 25 شهریور 1395 بانک و بیمه 27 شهریور 1395 بانک و بیمه 28 شهریور 1395 بانک و بیمه 29 شهریور 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۸    
بانک و بیمه: در بازار آزاد امروز تهران، قیمت انواع سکه 100 تا 1000 تومان افزایش قیمت داشت، اما قیمت انواع ارز تقریبا ثابت بود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۳    
بانک و بیمه: در مراسمی با حضور مدیر عامل بانک قوامین ، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا ومدیران ارشد بانک از سند جامع آموزش بانکداری اسلامی بانک قوامین رونمایی شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۸    
بانک و بیمه: بیمه مرکزی پس از بررسی کارشناسی به اقتضای مشکلات هر یک از شرکت های بیمه تصمیم لازم را اتخاذ کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۳    
بانک و بیمه: با کمک یک میلیارد ریالی بانک رفاه، مدرسه ابتدایی روستای قلدره علیای شهرستان تکاب در استان آذربایجان غربی با نام مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۳    
بانک و بیمه: طبق آخرین بررسی های صورت گرفته بر روی صورت های مالی منتشر شده از لیزینگ پارسیان وابسته به بانک پارسیان برای دوره منتهی به سی و یکم تیر ماه سال 95 ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۴    
بانک و بیمه: بزودی موسسات اعتباری و مالی در قالب تعاونی های سهامی عام با توافق اولیه بانک مرکزی، پا به عرصه اقتصاد ایران خواهند گذاشت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۴    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از پرداخت 49 میلیارد ریال یارانه سود به حساب صادرکنندگان خبرداد و گفت: به محض تائید سازمان توسعه تجارت، مابقی مبالغ نیز به حساب صادرکنندگان واریز می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۴    
بانک و بیمه: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه بانک مسکن با مصوبه مجلس شورای اسلامی 100 هزار میلیارد ریال افزایش می یابد .
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۵    
بانک و بیمه: منابع قرض الحسنه بانکی در پایان خرداد ماه در حالی بیش از 40 هزار میلیارد تومان بوده است که با یک چهارم این منابع می توان یک میلیون وام 10 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۵    
بانک و بیمه: رضا معینی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانهای تامین اجتماعی ودکترسید عباس شاهمرادی زواره مدیر عامل شرکت آرا پژوهش ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۵    
بانک و بیمه: مدیر عامل بیمه آرمان با صدور حکمی مصطفی شمس آستانه را به عنوان سرپرست معاونت فنی این شرکت معرفی و منصوب کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰    
بانک و بیمه: رئیس مجمع واردات با بیان این که محافظه کاری بانک های اروپایی در برقراری رابطه با ایران بعید است تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پایان بپذیرد گفت ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۰    
بانک و بیمه: نخستین دستگاه برجسته نگار ویژه روشندلان در شعبه ظهیرالاسلام بانک سپه امروز به طور رسمی افتتاح شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۵    
بانک و بیمه: سرمایه گذاران ساختمانی معتقدند: در حال حاضر اخذ تسهیلات ساخت مسکن دست کم برای بخشی از سازنده های فعال در بازار ساخت وسازهای مصرفی ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰    
بانک و بیمه: تحلیلگران اقتصادی میگویند گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال در ماه اوت ناامید کننده بوده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده تاحدی کاهش یافته ولی هنوز این ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰    
بانک و بیمه: پس از انتشار آمارهای ناامیدکننده از بازار اشتغال آمریکا در روز جمعه قیمت اونس طلا با رشد حدودی 20 دلاری توأم گردید و در پی آن قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل افزایش یافت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۶    
بانک و بیمه: بانک سامان در راستای ایجاد راحتی و سرعت در خدمات دهی به مشتریان، در دفاتر سه شرکت بزرگ هواپیمایی جهان در کشورمان خدمات بانکی ارایه می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۶    
بانک و بیمه: بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن ارزش همه ارزها به دلیل تعطیلی بازارهای پولی و مالی جهان ثابت ماند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۱    
بانک و بیمه: اسامی پذیرفته شدگان متقاضیان اخذ پروانه ارزیابی خسارت بیمه دوره 12 از سوی اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی منتشر شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۱    
بانک و بیمه: رییس پژوهشکده بیمه گفت: ارزیابی خسارت در بیمه ها از دو طریق انجام می شود یا کارشناسان شرکت بیمه در مراکز پرداخت خسارت به این کار می پردازند و یا ارزیابان خسارت مستقلی که طرف قرارداد با ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۶    
بانک و بیمه: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث خبر داد و گفت که با راه اندازی این صندوق خدمات رسانی به مردم مناطق آسیب دیده سرعت می گیرد .
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۱    
بانک و بیمه: از سوی نشریه بین المللی معتبر و تخصصی بنکر، بانک سینا رتبه سوم در بین 10 بانک برتر تجاری جهان اسلام را کسب کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۱    
بانک و بیمه: بانک صادرات با هدف اشاعه فرهنگ دینی و انجام مسئولیت های اجتماعی، قابلیت پرداخت نذورات مردمی به آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را از طریق خودپردازهای این بانک عملیاتی کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۱    
بانک و بیمه: مدیر کل برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از افزایش 16 درصدی معاملات بازار مسکن در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۱    
بانک و بیمه: چند هفته ای هست توافق برای کاهش نرخ سود آن هم درست زمانی که تورم تک رقمی است، شکسته شده به طوری که بانکها از دستور بانک مرکزی سرپیچی می کنند و رقابت منفی را برای ارایه سود بیشتر رقم زده ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۱    
بانک و بیمه: بانک صنعت و معدن در پنج ماهه امسال، پنج هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای کوچک و متوسط قرار داد که شامل طرح های ایجادی، توسعه و خرید ماشین آلات می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۲    
بانک و بیمه: تفاهمنامه همکاری بانک ملی و سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور مدیرعامل بانک ملی و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
بانک و بیمه: آمارها نشان می دهد که در ماه های اخیر ترکیب نقدینگی تغییر یافته است. مطابق این آمارها، رشد ماهانه سپرده های مدت دار در خردادماه معادل 2 ...