جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 27 بهمن 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 بهمن 1397 بلاغ مازندران 2 بهمن 1397 بلاغ مازندران 3 بهمن 1397 بلاغ مازندران 4 بهمن 1397 بلاغ مازندران 5 بهمن 1397 بلاغ مازندران 6 بهمن 1397 بلاغ مازندران 7 بهمن 1397 بلاغ مازندران 8 بهمن 1397 بلاغ مازندران 9 بهمن 1397 بلاغ مازندران 10 بهمن 1397 بلاغ مازندران 11 بهمن 1397 بلاغ مازندران 12 بهمن 1397 بلاغ مازندران 13 بهمن 1397 بلاغ مازندران 14 بهمن 1397 بلاغ مازندران 15 بهمن 1397 بلاغ مازندران 16 بهمن 1397 بلاغ مازندران 17 بهمن 1397 بلاغ مازندران 18 بهمن 1397 بلاغ مازندران 19 بهمن 1397 بلاغ مازندران 20 بهمن 1397 بلاغ مازندران 21 بهمن 1397 بلاغ مازندران 22 بهمن 1397 بلاغ مازندران 23 بهمن 1397 بلاغ مازندران 24 بهمن 1397 بلاغ مازندران 25 بهمن 1397 بلاغ مازندران 26 بهمن 1397 بلاغ مازندران 27 بهمن 1397 بلاغ مازندران 28 بهمن 1397 بلاغ مازندران 29 بهمن 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
حدیثی از حضرت مولی الموحدین امام علی (علیه السلام) درباره 3 نشانه فرد ریاکار را به همراه تصویرنوشته ای مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۷:۰۵    
فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی که توسط استودیوی فوکوس فیچرز توزیع می شود، توانست در آخر هفته ای که گذشت، بالاترین رقم متوسط فروش به ازای پرده های سینمایی که در آنها به نمایش گذاشته شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۱    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب گفت: امید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۳    
جلسه علنی امروز مجلس به منظور بررسی لایحه بودجه 98 با حضور وکلای ملت آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۳    
رئیس جمهوری ترکیه گفته است: احتمال عملیات نظامی مشترک ترکیه، ایران و روسیه در استان ادلب سوریه وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۴۱    
به گزارش بلاغ ،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۴۱    
گروه موسیقی ثقیل که از کشور ازبکستان به جشنواره فجر آمده، با انتخاب قطعاتی جذاب، مخاطبان ایرانی را به خود جذب کرد و موسیقی فولکلور کشورش را در جشنواره فجر عرضه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
راوی جوان دفاع مقدس گفت: امسال یک فضای جدید هم برخلاف سال های گذشته برای دانش آموزان درنظر گرفته شد و آن هم فضای علمی در راهیان نور بود که دانش آموزان از پالایشگاه نفت آبادان و موزه دفاع مقدس در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۷    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
یک نماینده پارلمان ایتالیا خواستار خروج کشورش از اتحادیه اروپا شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
برخی گزارش ها حتی از به گروگان گرفته شدن شماری از اعضای ناراضی در درون اردوگاه پرده بر می دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سناتور آمریکائی در واکنش به اظهارات ضدایرانی مایک پنس تأکید کرد: خروج آمریکا از برجام احمقانه بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در فصل رویش از چهره های سینمایی و تلویزیونی تجلیل کرد؛ تهیه کننده رد خون در این مراسم به کم لطفی های جشنواره فیلم فجر نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سیر علاوه بر خواص و فواید بسیار زیادی که برای سلامت بدن دارد برای برخی افراد با شرایط خاص می تواند عوارض و خطراتی هم داشته باشد که باید از خوردن آن پرهیز کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۲۲    
قیمت ها آرام و قرار ندارند. تحلیل ها متفاوت است اما کارشناسان اقتصادی بر این امر اذعان دارند که منظور از قیمت مناسب قیمتی است که تولید کننده به راحتی تولید و مصرف کننده هم به آسانی مصرف کند اما ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۱۰    
به گزارش بلاغ ، مرکل: به هم بزنیم که چه بشود؟ برجام، اهرم مهار ایران است صدراعظم آلمان می گوید اگر برجام به هم بخورد، نمی توانیم نفوذ منطقه ای ایران را از این طریق مهار کنیم. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۶    
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
استاندار مازندران در احکامی جداگانه شهردار رامسر، مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری مازندران و شهردار کلارآباد را منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز از تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور خودرو ها با اجرای طرح های ویژه ترافیکی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به مجاهدت رزمندگان و شهدا در جنگ تحمیلی همچون مجاهدت شهدای کربلای سال 61 هجری، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
درحالی که دبیرستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرده بود فروش مرغ بالاتر از نرخ 11 هزار و 500 تومان تخلف است، قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی سطح شهر به کیلویی 15 هزار و 500 تومان رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۴    
سرانجام نشست ورشو، باوجود هیاهوی مقامات آمریکایی و گروه های ضد انقلاب بدون هیچ گونه اشاره ای به نام ایران (در بیانیه پایانی رسمی نشست) به کار خود پایان داد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهور ونزوئلا در اظهاراتی تاکید کرد کودتای طراحی شده از سوی آمریکا در کشورش با شکست مواجه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۴    
سرخپوشان برای دیدار با شاگردان یحیی گل محمدی محرومی ندارند، اما حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی مجلس که با حضور وزرای اقتصادی دولت برگزار شد، توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۸    
ماموران گمرک 14.5 کیلوگرم هرویین از کشک خشک محلی کشف کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۸    
سیدجلال حسینی به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس ماموریت دارد نزد ایرج عرب رفته مشکلات سرخپوشان را نزد او مطرح کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سرخ پوشان پایتخت پس از برتر مقابل استقلال خوزستان به آرامش خاصی رسیده اند و این روزها خود را برای مصاف حساس روز دوشنبه با پدیده در جام حذفی آماده می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
اگرچه وزیر اقتصاد و نمایندگان مجلس از آزادسازی سهام عدالت در آینده ای نزدیک خبر داده اند، اما رئیس کل سازمان خصوصی سازی نسبت به آزادسازی سهام عدالت طی سال جاری چندان امیدوار نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
مهاجم پرسپولیس گفت: به من کمی فرصت بدهید تا نشان بدهم چه کیفیتی دارم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
وزیر دفاع آلمان در حاشیه برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به عنوان نخستین گزینه امنیتی اروپا نام برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بازار سیاه قیمت لوازم خانگی از بین رفت، گفت: به دلیل کشش نداشتن بازار پیش بینی می شود قیمت ها افزایش نیابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
استیلی درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس اضافه شدند و هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال معتقد است نیمار قبل از این که با پله و دیگر ستاره های فوتبال برزیل مقایسه شود باید با این تیم به موفقیتی دست پیدا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت که قرار است سید ابراهیم رئیسی به جای آملی لاریجانی سکان دار قوه قضائیه شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از شناسایی منبع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
هیئت رئیسه مجلس اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از نمایندگان دو باشگاه استقلال تهران و ماشین سازی تبریز به منظور بررسی پرونده انتقال داریوش شجاعیان دعوت به عمل آورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:معاونت های اقتصادی وزرات خارجه باید فعال شوند تا در شرایط تحریم از یک سو زمینه صادرات کالاهای مازاد داخلی را فراهم کنند و از سوی دیگر کالاهای موردنیاز داخل را وارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
رضا کرملاچعب، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است در تمرینات سپیدرود حضور دارد و برای پیوستن به این تیم منتظر تأیید نهایی علی کریمی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۳    
از امروز فعالیت 2 فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت تنظیم بازاری بخچال و مسترقصاب در کنار به روز رسان آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۳    
پیامدهای تحریم های آمریکا علیه شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا همچنان ادامه دارد و بازار نفت را که دچار کمبود عرضه نفت سنگین شده است، تحت تاثیر خود قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۳    
ماریو بودیمیرکه یکی از خرید های نیم فصل تیم فوتبال پرسپولیس بود، بعد از گذشت 4، 3 بازی هنوز موفق به گلزنی برای تیم جدیدش نشده و همین موضوع انتقاداتی را برای وی به همراه داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری گفت: خوشبختانه در بازی های هفته هجدهم تاکنون شاهد قضاوت های بسیار خوبی بوده ایم و هیچ اشتباه تاثیرگذاری از سوی داوران در این بازی ها اتفاق نیفتاده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی نیروهای مسلح مصر از کشته و زخمی شدن 15 نیروی امنیتی و هلاکت 7 تروریست در جریان درگیری در شمال صحرای سیناء خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
سوریه با همکاری روسیه دو گذرگاه انسانی ویژه خروج آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان در التنف افتتاح خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه جامانده های مسکن مهر پردیس استقبال چندانی برای دریافت مسکن مهر در پرند نداشته اند، گفت: تا پایان امسال شروع و تکمیل ایستگاه مترو پرند-تهران انجام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
بندپی با بیان اینکه70 درصد آلودگی هوای پایتخت به وسایل نقلیه متحرک باز می گردد، گفت: بهینه سازی سوخت در کاهش آلودگی هوا راهگشا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین بود اما دلیل این نیمکت نشینی مشخص شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهوری ترکیه بار دیگر از آمریکا به دلیل تعلل در استرداد رهبر مخالفین دولت آنکارا انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
در این هفته که از امروز آغاز شده، تکلیف پرسپولیسی ها در دو جام مختلف روشن می شود و آن ها می توانند برنامه ریزی بهتری برای آینده داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و گردنه های برف گیر مازندران دور از انتظار نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۲    
اشکان خورشیدی داور مازندرانی لیگ برتر فوتبال ایران، در دیداراستقلال تهران و تراکتور سازی تبریز یاد و خاطره شهید محمدبلباسی اولین شهید مدافع حرم قائم شهر را گرامی داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۶    
پس از اتفاقات پایان دیدار امید خونه به خونه و امید ملوان بندر انزلی، علی ناری سرپرست تیم امیدهای باشگاه خونه به خونه بیانیه ای صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
در دربی لیگ برتر امیدهای مازندران دو تیم بابلی امید دریای بابل و امید مقاومت بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۷    
اگر در سال 1343 و هنگام تبعید امام خمینی(ره)، ایشان نیروهای کارساز خود را اطفال داخل گهواره ذکر کردند و همان ها هم انقلاب اسلامی را در 22بهمن 57 به پیروزی اولیه رساندند ...