جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 2 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 3 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 4 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 5 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 6 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 7 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 8 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 9 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 10 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 11 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 12 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 13 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 14 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 15 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 16 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 17 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 18 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 19 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 20 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 21 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 22 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 23 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 24 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 25 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 26 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 27 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 28 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 29 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 30 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۸    
"میوه ممنوعه" سریال پرمخاطب حسن فتحی روایت فردی به نام حاج یونس است که عاشق دختری می شود. این سریال با گذشت 10 سال از پخش خود، همواره ماندگار و محبوب است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر خود درباره افطاری دعوت کردن آقایان متاهل بدون همسر و خانواده پست زیر را منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۹    
بنابه گفته محققان دانشگاه فنی والنسیا در اسپانیا، رب گوجه فرنگی برای سلامت روده ها مفید است. محققان از سال ها پیش تاکنون ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۹    
دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران از تعیین داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این داوران بدون اطلاع از نام صاحب اثر داوری ها را انجام می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۹    
موضوع احتکار خودرو توسط شرکت های خودروسازی در مجلس مورد بررسی قرار گرفت ولی نمایندگان با شنیدن دلایل خودروسازان قانع نشدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران در زمینه تولید عسل جزو پنج کشور دنیا به شمار می رود، اعلام کرد ساختن نشان تجاری و استانداردسازی تولید این محصول باید در دستور کار قرار گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۴    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با اعلام این که سالانه حدود یک میلیارد دلار پوشاک به کشور وارد می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۹    
منابع موثق خبری فاش کردند برانکو قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس با باشگاه تراکتورسازی توافق کرده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۹    
برخی اعمال در بدن انسان رخ می دهد که تاکنون هیچ کسی علت واقعی آنها را نمی داند و حتی دانشمندان نیز قادر به توضیح آنها نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۴    
حوادث رکنا: مرد فریبکار پس از زندانی شدن یکی از دوستانش در اقدامی سیاه دختر وی را فریب داد و نقشه شومش را به اجرا رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۹    
همه طلاهای مسروقه در منزل این سارق بود که کشف و ضبط شد. در این زمینه پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۹    
پوشش و حجاب بهنوش طباطبایی در جشن تولدش را مشاهده می نمایید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
تیم ملی ایران پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه سه بازی دوستانه دیگر برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
بسیاری اعتقاد دارند نیمکت نشین شدن در بازی های پایانی فصل باعث خط خوردن سیدحسین حسینی از فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
وزیرخارجه آمریکا دیروز در سخنانی 12شرط را برای ایران عنوان کرد و گفت اگر ایران به آنها عمل کند آمریکا حاضر است تا روش خود را تغییر دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که رابطه مسوولان ایرانی و سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون یک رابطه دوستانه و برادرانه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر گفت: از طریق گزارشات مردمی، در جریان تخلفاتی در یکی معاونت های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفته که مراتب را جهت بررسی به منظور صحت موضوع به سرپرست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از این افزایش قیمت، شاهد جهش قیمت شیشه در کشور بودیم و در حال حاضر قیمت هر کیلو شیشه، به 90 میلیون تومان رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
ساعاتی بعد از اعلام رسمی فهرست تیم ملی از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال یکی از مربیان تیم ملی در تماس با تعدادی از این بازیکنان خط خورده برای چند دقیقه ای پیرامون تصمیم اتخاذ شده صحبت کرد تا پیام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
به گزارش بلاغ ، اول یک حساب در لندن باز کنید بعداً پاسخ منتقدان را بدهید عضو تیم مذاکره کننده برجام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست 24 نفره اعزامی به ترکیه عجیب ترین تصمیم کارلوس کی روش بود که باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
یکی از مدیران استقلال گفته بود تیام با تعصبی که دارد می ماند تا با استقلال قهرمان آسیا شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
این احتمال وجود دارد در روزهای آتی وریا غفوری به اردوی تیم ملی دعوت شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹    
سرمربی پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش موفقیت های اخیر ملی پوشان را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت:برومندی، کواکبیان و رحیمی اصرار داشتند که اسامی 100 نفر از مسئولان دوتابعیتی قرائت شود و به اصرار آنها، اسامی قرائت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۹    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 54 دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 16 میلیون ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
از صبح امروز تاکنون از مجموع 11 شهر مشمول انتخابات هیئت رئیسه اتاق های اصناف در مازندران، 9 شهر بابرگزاری انتخابات اسامی منتخبان را اعلام کردند که در این گزارش می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴    
وزیر خارجه لبنان ضمن هشدار درباره عواقب جنگ جدید در منطقه، اعلام کرد تحریم های اخیر آمریکا علیه حزب الله بر چگونگی تشکیل دولت جدید لبنان هیچ تأثیری نخواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال جیره بندی آب هست، گفت: جیره بندی آب در بسیاری از استان ها محتمل است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
نشئگی را مرزی نیست، بی خوابی وجسارت بی حدی که تونی به جوان ها می دهد و مشتری هایش، جمعی بچه پولدار شمال شهری اند که مصرف مشامی دارند و حاضرند به خاطر تونی پول های گزاف بدهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: 3.4 درصد نوجوانان 13 تا 15 ساله در کشور، مصرف کننده مواد دخانی هستند که سهم پسران 4.8 و دختران 2.1 درصد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
طاهره صفایی بانوی قمی است که با وجود داشتن 9 فرزند، سابقه تحصیل و تدریس 30 ساله در حوزه علمیه قم را در پرونده زندگی خود به ثبت رسانده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران از مصوبه هیات دولت مبنی بر تکلیفی شدن اعطای وام 50 میلیون تومانی نوسازی مسکن از سوی بانکها با سود 9 درصد خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
وزیر ارتباطات مجری قانون است و از وی انتظار می رود که از قانون که خود او نیز بر همین مبنا به سمت وزارت رسیده است، پیروی کند چرا که قانون فصل الخطاب است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴    
سرمربی تیم ملی بار دیگر با یک مصاحبه جنجالی خبرساز شده و حرف هایی را به زبان آورده که می تواند چالش های تازه ای را در فوتبال ایران به وجود بیاورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اعلام کرد که تمام واحدهای دانشگاه آزاد از 30 تیر تا 30 مرداد ماه از تعطیلات تابستانی بهره مند می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴    
پسر جوان وقتی فهمید دوست صمیمی اش به خواستگاری خواهرش رفته کینه او را به دل گرفت و درگیری خونینی به راه انداخت اما دراین درگیری خواستگار جوان کشته شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴    
وزیر نفت در حکمی، محسن دلاویز مدیرعامل شرکت نفت خزر را به عنوان مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴    
آیین گلریزان آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه کشور با کمک 33 میلیارد و 453 میلیون ریالی خیرین همراه بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود چهار درس تاریخی سیاست خارجی ایران را مورد بررسی قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
اگر روزه دار به اندازه ای تشنه شود که طاقت تحمّل آن را ندارد و یا ترس بیماری و تلف داشته باشد، می تواند به اندازه ضرورت آب بنوشد. اما...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا می گوید اسرائیلی ها بسیار خوش شانس هستند که ایرانی ها، روس ها و سوری ها واکنش نشان نمی دهند و اسرائیل را برای تمام تجاوزگری هایش نابود نمی کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
یکی از عناصر بازداشت شده داعش به تلاش این گروه تروریستی برای خرید سلاح شیمیایی از یکی از کشور ها اعتراف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
سازمان امنیت عمومی لبنان دستور اخراج و منع ورود خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی به این کشور را صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
اقتصادنیوز: یک سایت عبری زبان لیست اسامی تعدادی از رهبران نظامی حماس را منتشر کرد که تحت تعقیب اسرائیل هستند و در معرض تهدید ترور قرار دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
نوبنیاد نامی زیبا برای ناامن ترین منطقه مرکز مازندران، محله ایی که در آن آثاری از توسعه اجتماعی و شهری دیده نمی شود و با کودکانی که سرنوشتی مجرمانه در انتظارشان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
شهروندان آمریکا اقدام به برگزاری مسابقه پرتاب کفش به سمت ولیعهد عربستان کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
اقتصادنیوز: رسانه های عبری زبان فاش کردند که سران عربستان سعودی، امارات، قطر و مصر با طرح رئیس جمهوری آمریکا موسوم به معامله قرن ، که ماه ژوئن اعلام خواهد شد، موافقت کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴    
بلند قدترین بازیکن تیم ملی والیبال نشسته گفت: در تیم ملی مهم نیست چه کسی قدش بلند است، بلکه کسی می تواند در زمین حضور فعال داشته باشد که آماده باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: نظارت و کنترل پروژه ها بعنوان یک اصل در اجرای پروژه های عمرانی در شهرکهای صنعتی استان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: در این شهرستان با در نظر گرفتن تمامی بخش ها و شهرها بیش از 500 مسجد وجود دارد که همگی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ثبت شده و دارای کد هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مدیریت ایمنی و کاهش حوادث جاده ای را از دغدغه های اصلی حمل و نقل استان عنوان کرد و گفت: مدیریت ایمنی و کاهش حوادث جاده ای یک موضوع کلیدی به حساب می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۸    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه خبرهای روابط عمومی ها خام است و برای مردم جذابیت ندارد، گفت: در بخش منابع مالی یا نیروی انسانی و مطالعات و پژوهش های لازم هم دچار مشکل هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۳    
از نعمت های بزرگ الهی که خداوند منان آن را به انسان ارزانی داشته، به یاد مرگ بودن و تفکر درباره آن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: عزم خود را برای عبور از فرقه گرایی جزم کرده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
نشانه های خودشیفتگی یا نارسیسیم در افراد مختلف، متفاوت است و این بستگی به آن دارد که شما چه کسی با چه صفاتی را در خود به عنوان یک الگو انتخاب کرده اید به غیر از آن نارسیسیم تفاوت های گوناگونی در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
تداوم انجام تمرینات قدرتی با افزایش سن اهمیت بسیاری دارد، حتی اگر تنها تمریناتی که با کمک وزن بدن انجام می شوند در برنامه شما قرار داشته باشند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
وضع اندامی خوب فواید روانشناختی قابل توجهی را ارائه می کند. صاف نشستن نه تنها ظاهری جذاب تر و مطمئن تر به شما می بخشد، بلکه احساس اعتماد به نفس را در افکار خود شما نیز تقویت می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
یافته های جدید نشان می دهد افرادی که رژیم غذایی شان مملو از میوه، سبزیجات، مغزیجات آجیلی و ماهی است دارای مغز بزرگ تری هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷    
بعضی از غذاها هستند که برای معده و بدن مناسب نیستند و این غذاها را به هیچوجه نباید در ماه رمضان مصرف کرد، بخصوص اگر روزه می گیرید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷    
آیا شما جز افرادی هستید که در طول روز فعالیت زیادی دارید؟ آیا چندین بار در طول روز احساس خستگی می کنید؟ در این مقاله روش کاهش خستگی در یک دقیقه را آموزش می دهیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۷    
به هر دلیلی موهای وز، شکننده، خشک و کد و بدحالت دارید با این راهکارهای خانگی برای رفع وزی مو و مراقبت از آن ها دوباره طراوت و سلامت را به موهایتان برگردانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۲    
نماینده پارلمان سوریه با اشاره به دیدار اخیر بشار اسد با همتای روس خود در سوچی اعلام کرد گفت وگوی دو طرف فقط به قانون اساسی محدود نماند بلکه ارزیابی وضعیت نظامی در سوریه را نیز شامل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۲    
تهران – ایرنا – تارنمای شبکه سی.ان.ان نوشت: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه طرح بی واشنگتن درباره ایران را اعلام می کند؛ طرحی که برخی منتقدان آن را نقشه خیالی می نامند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
سرمربی استقلال اخیرا یک عکس از همسر خود در شبکه اجتماعی منتشر کرده که باعث تعجب برخی از ایرانی ها شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۷    
آمارهایی که نشان می دهد ایران میزبان 1323 امامزاده زن است و سایه خاتون های پربرکت بر سر سرزمین ما قرن هاست که وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲    
افراسیابی گفت: برخی فضای کشور را به سوی دو قطبی شدن سوق می دهند. بنده مخالف فضای دو قطبی هستم و معتقدم با تدبیری که دولت اندیشیده است راه سومی وجود دارد که آن هم دسترسی آزاد مردم به تلگرام است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۷    
وحید. م. شرور سابقه دار به اتهام به قتل دوستش دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۷    
مهاجم ایرانی پس از آخرین بازی فصل بهاره با پیراهن تیم اوسترشوندس در لیگ برتر سوئد از این تیم خداحافظی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با خروج از برجام و همچنین حمایت های بی حد و حصر از رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در کارزار تنش های سیاسی منطقه خاورمیانه درصدد دشمن تراشی برای امیال اقتصادی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
وینفرد شفر می گوید از تیم ملی ایران دفاع می کند چون این تیم ، سفیر ایران در یک رخداد بزرگ جهانی است و موفقیتش مهم برای همه ایرانی ها.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
فرشاد فلاحت زاده درمورد غیبت سید جلال حسینی و وریا غفوری در فهرست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: باور کنید دلیل خط خوردن سیدجلال حسینی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲    
لیونل مسی، ستاره بارسلونا، با 34 گلی که در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رساند، برنده جایزه کفش طلای اروپا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
رهبران فهرست سائرون و الفتح ، در چارچوب رایزنی ها برای تشکیل فراکسیون پارلمانی بزرگ تر دیدار کردند. هادی العامری رئیس سازمان بدر و رئیس ائتلاف الفتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر و رئیس فهرست سائرون ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
اقتصادنیوز: یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد و گفت که صبح روز دوشنبه نمایندگان رییس جمهور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: حجت الاسلام منتجب نیا برخی مسئولیت های اجرایی حزب را به شورای اجرایی واگذار کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور پاراگوئه به عنوان سومین کشور بعد از آمریکا و گواتمالا، برای افتتاح سفارت در قدس، وارد اراضی اشغالی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲    
نماینده مردم فلاورجان گفت: امروز هیچ کس نمی گوید سود حاصل از فروش نفت به کجا می رود و چگونه هزینه می شود. چگونه آقایان همواره دولت های قبل را زیر سوال می بردند، اما امروز سکوت اختیار کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از برگزاری جشن رمضان در بیش از 30 مسجد شهرستان نور همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۷    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 67 مبلغ به امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک سال جاری تاکنون در این استان خبر داد و داشتن روحیه استکبارستیزی را از مهم ترین مولفه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۲    
شرکت اسلامیه نام شرکتی تجاری است که توسط علما و تجار پایه گذاری شد تا در جریان نهضت تحریم تنباکو، به خودکفایی ملی و استغنا از خارج بپردازد.