یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 30 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۸    
معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد: پیش فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت،معدن وتجارت غیر قانونی است و مردم از تایید شرکت های مجوز دار اطمینان حاصل نمایند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که در ایجاد صنایع کوچک به شرایط بازار توجه نشود تولیدکنندگان نمی توانند تسهیلات دریافتی را پرداخت کنند در نتیجه با مشکلات عدیده رو ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۶    
مجله معتبر استار مگزین آمریکا و استار سیستم فرانسه فاش کردند آنجلینا جولی ستاره زیبا و محبوب هالیوود بعد از جدایی از برد پیت به دنبال نزدیک شدن به دیوید بکام ستاره خوش تیپ و خوش استایل دنیای فوتبال ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۱    
فوق تخصص کلیه گفت: سرطان کلیه یکی از موذی ترین بیماری ها است که معمولا در مراحل پیشرفته تشخیص داده می شود و مهمترین علامت آن وجود خون در ادرار (هماچوری) است که با مشاهده آن باید هرچه زودتر به پزشک ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
در ایران باید از قاچاق سوخت جلوگیری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۵    
زنگ زدن گوش ها آزاردهنده است و در بلندمدت بر کیفیت زندگی تاثیر منفی می گذارد به همین دلیل شرکت تحقیق و توسعه (R & D) در تکنوپارک دانشگاه فنی Yıldızترکیه نرم افزاری ارائه کرده که هدف آن متوقف کردن زنگ ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۰    
وزیر اقتصاد گفت: جنگ امروز از نوع جنگ اقتصادی است که به شدیدترین شکل و با ابعاد و ابزار بسیار پیچیده و مدرن علیه کشورمان جریان دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۲    
یک متخصص پوست و مو، گفت: هورمون تستسترون مازاد که در دوران بلوغ آزاد می شود، عامل رشد موهای صورت است ولی در عین حال باعث تضعیف ریشه مو در پوست سر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۲    
پزشکان به مبتلایان به سرماخوردگی نسبت به مصرف برخی داروهای بدون نسخه و تاثیر مخرب آنها بر قلب هشدار دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۰    
معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات بیان کرد: اگر امروز سوریه پابرجاست و توانسته است در برابر گروهک های تروریستی مقاوت کند، به برکت وجود فرهنگ بسیجی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۱    
تحقیقات اخیر نشان می دهد خستگی شدید و پریشانی های جسمی و روحی، خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش داده یا بیماری را تشدید می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
آب هویج یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها است، با خوردن آب هویج می توانید انرژی و کلی خاصیت مفید را از آن خود کنید و چشمانی پرفروغ هم داشته باشید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
برانکو: دوران چهار ساله حضورم در تیم ملی، موفق ترین چهار سالِ تاریخ فوتبال ایران بوده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
شهردار تهران از ارسال درخواست ملاقات خانواده های عزیز شهدای پلاسکو با مقام معظم رهبری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۳    
به دنبال اعزام یک ناوشکن مجهز آمریکایی به دریای سیاه، منابع روس از رصد دقیق تحرکات واشنگتن در منطقه خبر داده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران د ر پا سخ به سؤ ا لی مبنی بر این که تقابل کی روش و لیپی بار روانی هم د ر این بازی د ارد، گفت: صد درصد. کی روش هم مر بی بزرگی است. بازیکنان د ر زمین تعیین کننده هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
سردار فضلی از فرماندهان دفاع مقدس با تشریح عملیات کربلای 4 گفت: با همه آمادگی ها در کربلای 4 با عدم الفتح مواجه شدیم، اما بعد از عملیات در سه شبانه روز، نقاط ضعف عملیات کربلای 4 بازخوانی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
روز گذشته تصاویری از حضور مجید توکلی همان فردی که با لباس زنانه قصد فرار از دست ماموران امنیتی را داشت، در شورای شهر منتشر شد که صدای اعتراض بسیاری از فعالان دانشجویی و جریانات انقلابی را درآورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
درحالی آمریکایی ها اعلام کرده اند تعداد کشورهای معاف از تحریم نفت ایران از 8 به 5 کشور تقلیل می یابد که ایران راه کارهای دور زدن تحریم و افزایش فروش نفت را آغاز کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر ضمن هشدار نسبت به فروش غیرقانونی بلیت های پیش فروش شده در بازار سیاه اینترنتی، از احتمال فروش اینترنتی بلیت های روزفروش این دوره خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۱    
وزیرخارجه آمریکا در ادعایی تکراری خواستار آزادی زندانیان آمریکایی در ایران شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر نفت از توزیع مرحله سوم عرضه نفت در بورس طی هفته جاری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۱    
علیرضا قربانی برای فیلم سینمایی زعفرانیه 14 تیر به کارگردانی سیدعلی هاشمی خواند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نکته جالب در مورد این روزهای بازار ارز،کم رمق بودن تقاضا در صرافی ها و نرخ سازی دلالان در فضای مجازی است، گفت: بانک مرکزی این روزها جور سمت تقاضا را هم می کشد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۹    
براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر یافت. مطابق این تصمیم میر جواد سلیمانی جایگزین محمد رضا سروش به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۹    
اولین اشتباه محاسباتی امریکا در ماه های منتهی به پیروزی انقلاب رقم خورد که کارتر ایران را جزیره ثبات نامید، اما چند ماه بعد از این محاسبه از نوکرانشان در ایران خبری نبود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حدیث امام حسن(ع) درباره دعا کردن را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید سرکه، سنجد و سیب برای بدن پرداخته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
نمازگزاری که بخاطر عذری سجده را روی صندلی بجا می آورد، آیا لازم است نوک انگشتان پا را روی زمین و کف دستها را روی میز بگذارد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
صبح امروز 2 مأمور زن ضابط قضایی که با حکم قضایی برای بازداشت "سپیده قلیان" از هم دستان اسماعیل بخشی و از عوامل نفوذ در جامعه کارگری اقدام کرده بودند، مورد ضرب و شتم برادر وی قرار گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از ادامه تلاش های پلیسی برای کشف بقایای جسد مقتولی خبر داد که حدود یک ماه پیش در بیابان های اطراف جاده قدیم تهران – قم به قتل رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
امشب آسمان ایران مهمان دو پدیده زیبای خسوف و اولین اَبَرماه بهمن خواهد بود که قسمتی از این پدیده نیز در اصفهان قابل مشاهده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
پسر جوانی که عکسهای خصوصی دختر مورد علاقه اش را در فضای مجازی پخش کرده بود، بازداشت شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۹    
عمه سنگدل به جرم ریختن دارو کشنده در بطری شیر برادرزاده خود و سوءقصد به جان او به 25 سال حبس محکوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۹    
پر کاری تیروئید یک بیماری تیروئید است. تیروئید یک غده پروانه ای کوچک است که در جلوی گردن قرار دارد. این غده تترایو تی یرونین (T4) و تریویوتیرونین (T3) تولید می کند که دو هورمون اولیه هستند که چگونگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
یک متخصص چشم گفت: بیماری آب مروارید اغلب باعث ایجاد تاری دید می شود تا جایی که فرد احساس می کند یک پرده سفید جلوی دید او را گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
این احتمال وجود دارد که همه ما با استعداد ژنتیکی نسبت به بیماری های معینی متولد شویم اما این به معنای ابتلای قطعی به این بیماری ها نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
در دنیا شخصی را می شناسید که به دنبال افزایش قد و زیباتر شدن نباشد؟ حرکات کششی این آرزو را برایتان دست یافتنی خواهد کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
وزارت دفاع روسیه تهاجم ناکام رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را مورد تأئید قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق به اخبار مربوط به حملات هوایی آمریکا به مناطقی از عراق واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
اگر اوایل صبح احساس خشکی پوست دارید، سعی کنید برای بهبودی این وضعیت پیش از خوابیدن روغن نارگیل را امتحان کنید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۶    
به طور کلی مس در تمام بدن وجود دارد و اعمال متفاوتی را نیز بر عهده دارد. مس جزیی از آنزیم ها است و نشانگان کمبود مس مربوط به نارسایی های آنزیمی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
اقتصاددان معروف تُرک اعلام کرد: نرخ دلار پایین به همراه نرخ بهره بالا ترکیه را به بهشت واردات تبدیل کرده است، به طوری که بدون کمک و حمایت کشورهای خارجی از تأمین نیازهای داخلی کشور عاجز شده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
تهیه کنندگان برنامه برنده باش پس از اعتراض مخاطبان به حضور شرکت کننده های تکراری در این مسابقه، قوانین تازه ای را در این مورد وضع کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
مسئول اتحادیه شیشه و آینه تهران تاکید کرد ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در داخل کشور با توجه به دستگاه های خاصی که برای ساخت آن نیاز است، مقرون به صرفه نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
سرکرده گروه تروریستی حرکة نور الدین الزنکی بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد سقوط قلمرو خود و مصاحبه اخیر الجولانی واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
پدافند نیروی هوایی سوریه در مقابله با حمله موشکی امروز رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع هوایی جدیدی استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۷    
شاید برای بسیاری از ما تداعی گر خاطرات خوش عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله باشد؛ شاید هم او را با نقش آفرینی های بسیارش در سینما و تلویزیون به یاد بیاوریم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۷    
تهیه کننده سریال تلویزیونی گشت پلیس گفت: : اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه گشت پلیس داشته و داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
امیر قطر که روز یکشنبه در یک سفر بسیار کوتاه به لبنان در نشست اقتصادی بیروت شرکت کرده بود، علت حضور خود در این نشست را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
میترا حجار پس از تماشای قطار مسیر60 ساخته کتایون جهانگیری، این مستند را آگاهی بخش توصیف کرد و دیدن آن را برای علاقه مندان موسیقی ضروری دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در سخنانی حمله به نوار غزه را برنامه انتخاباتی خود عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور غیرمستقیم مسئولیت حمله موشکی امروز به سوریه را برعهده گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
سفر ناگهانی و تحقیرآمیز دونالد ترامپ به عراق باعث افزایش تحرکات فراکسیون های پارلمانی این کشور برای اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
اپل قبل از توقف کامل تولید آیفون نسبتا قدیمی اس ای خود ترجیح داده مجددا این گوشی هوشمند را به قیمت 249 دلار روانه بازار کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مجمع انتخاباتی هیات والیبال مازندران برگزار شد و میلاد تقوی با رای اعضا برای چهار سال به عنوان رئیس هیات استان انتخاب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مدتی است که توزیع گوشت یخ زده برزیلی با کارت ملی در فروشگاه ها و تعاونی های مصرف شیراز آغاز شده؛ اما مردمی که برای خرید گوشت منجمد از ساعت 5 صبح مجبور به نوبت گرفتن هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
براساس آخرین آمارها، 370 هزار فقره از سپرده های صندوق یکم حساب سپرده زنده محسوب می شود که در کنار آمار 52 هزار فقره حساب بسته شده در شهریور ماه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل 98-97 را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس پیش بینی می کند که قیمت جهانی طلا در سال 2019 میلادی با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
معاون امور روابط کار وزیر کار گفت: افزایش حق مسکن در نشست دوشنبه شورای عالی کار، به عنوان یک مزیت جنبی مزد، نهایی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در راستای تحول بنیادین در صنعت خودرو و با انتصاب هیئت مدیره سایپا، فردی را کنار خود دارد که بتواند بیش از پیش اهداف عالی وزارتخانه برای اجرای طرح تحول در صنعت خودروسازی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۹    
فواد صادقی سردبیر سایت بازتاب متعلق به محسن رضایی گفت که سایت بازتاب برای اولین بار فیلم هاله نور احمدی نژاد را منتشر کرد، اما در پی انتقاد سخنگوی دولت وقت، محسن رضایی خواستار پایان دادن به ماجرا شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۹    
صفحه جام جهانی فیفا در توئیتر به مهار پنالتی علیرضا بیرانوند در بازی برابر عمان پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۶    
چند ماشین تویوتا که قسمت بارشان گالن های 20 لیتری جا خشک کرده اند تا دقایقی دیگر می روند بسوی مرز. جوان های کافه چرسی که اسمش بتازگی به کافه گل ها تغییر کرده کنار جاده نزدیک روستا ایستاده اند تا همگی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۶    
وزیر رفاه گفت:14 میلیون نفر بسته حمایتی گرفتند و 145 میلیارد تومان دیگر نیز بابت این بسته ها واریز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۶    
شاگردان کی روش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف چین می روند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
در لیست آسیایی سرخ پوشان به afc نام بازیکنان نیم فصل نخست و بازیکنان جدیدی که جذب شدند، دیده می شود تا برای حضور در رقابت ها آماده شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
سازمان تأمین اجتماعی درباره سبد کالای بیمه شدگان اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: مشمولانی که بسته حمایتی دریافت نکردند تا فردا به حسابشان واریز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
امیر حاج رضایی بعد از پیروزی تیم ملی درباره یک نگرانی بزرگ برای بازی های سخت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۸    
تونی مِندِز، مامور سابق سازمان جاسوسی سیا که عملیات فراری دادن 6 دیپلمات آمریکایی از تهران را در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اجرا کرد، در 78 سالگی درگذشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۲    
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری 2 بر صفر مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019، به مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها راه یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال 98 را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۲    
تارنمای آمریکایی آکسیوس در گزارشی نوشت : ترامپ در سال اول ریاست جمهوری اش که هنوز تحت تاثیر سخنرانی ها و هیجانات انتخاباتی بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۹    
در حالی که واشنگتن و ورشو عزمشان را برای برگزاری نشستی ضد ایرانی جزم کرده اند، ولی به نظر می رسد، سرنوشتی همچون اجلاس های بی حاصل گذشته در انتظار این نشست خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۹    
آقاخان از لیست استقلال خارج شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۹    
نخست وزیر اسرائیل در ادامه تلاش های خود برای عادی سازی روابط میان این رژیم و کشورهای عربی و مسلمان، صبح یک شنبه سرزمین های اشغالی را به مقصد چاد ترک کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۹    
سردار آزمون در بازی ایران و عمان جهت پنالتی عمان را به بیرانوند اعلام کرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۱    
استفاده از آب سرد در پاشویه کردن کودک برای پایین آوردن دمای بدن او در هنگام تب، باعث انقباض عروق پوست شده و منجر می شود تا خون کمتری زیر پوست جریان پیدا کرده بنابراین تبادل گرمایی بین خون و پوست کاهش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۱۷    
همه ما هنگام مصرف مواد غذایی، نگران بزرگی شکم مان هستیم، اما برخی از مواد غذایی هستند که شما می توانید آن ها را با خیال راحت مصرف کنید، بدون این که نگران چربی های شکم تان باشید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۱    
شاید بتوان واکسیناسیون را یکی از قدیمی ترین مداخلات بهداشتی برای کنترل بیماری ها در ایران خواند؛ مبحثی که تا پیش از سال های اول دهه 60 ساختاری مناسب و هدفمند نداشت و با شکل گیری شبکه بهداشتی کشور و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۱    
هر ساله میلیون ها نفر دچار سرماخوردگی می شوند و بیشتر افرد دو تا سه بار در سال سرما می خورند. چیزی که ما آن را سرماخوردگی معمولی می دانیم، معمولا یکی از 200 گونه رینوویروس است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز گلایه نسبت به نرخ شکنی برخی شرکتهای بیمه گفت: شرکتهای بیمه ای باید به تقلبات همتایان خود بپردازند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: ما برای ایران و روسیه که الزاما با ما سر سازش ندارند، با داعش می جنگیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۵    
بسیاری از ما تاثیرات موسیقی را بر سلامت دیده ایم و این باعث شده تا محققان در سراسر جهان پتانسیل درمانی آن را بررسی کنند. در واقع تاثیر آن بر سلامت به علت ارتباط عمیق موسیقی بر ارتباط مغز با بدن است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۲    
برانکو و امیر قلعه نویی یک جلسه از همراهی تیم های خود محروم شدند و این به خاطر اظهارنظراتی است که در مورد داوری داشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۰    
با وجود آن که جهان در حال حرکت به سمت حذف پول فیزیکی است، منطقه یورو یکی از بیشترین شمار سکه های جهان را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۷    
مردی که به خاطر عصبانیت همسرش را به قتل رسانده بود در نخستین جلسه بازجویی جزئیات بیشتری را از این حادثه بازگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
عسل و دارچین، دو هدیه فوق العاده از دل طبیعت هستند که خواص شگفت انگیزی برای سلامتی افراد با خود به ارمغان می آورند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
رسیدن به تناسب اندام یکی از آرزوهایی است که تقریبا همه افراد به دنبال آن هستند.new scientist در مقاله ای هوشمندانه ترین راهکارها را برای ورزش و در نتیجه رسیدن به تناسب اندام ارائه داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۲    
اختصاصی | مسئولان باشگاه استقلال توانستند شرایط اردوی این تیم را کمی از حاشیه ها دور کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پیشنهاد کرد وزارت کار از طریق حسابهای یارانه، کارگران فاقد بیمۀ مستحق دریافت سبد کالا را شناسایی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه محاسبه قیمت خودروهای پیش فروش شده توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
با بی توجهی به نظر اهالی رسانه پردیس ملت سالن اصحاب رسانه در جشنواره فجر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
هر وقت که تمام پول های تان را برای خرید داروی گیاهی گوجی بری و محلول های معجزه آسای سلامتی خرج کردید، یک مُد جدید در دنیای سلامت و زیبایی در انتظار شما است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
قهرمان المپیک 2016 ریو همچنان غایب اردوی تیم ملی وزنه برداری است و ظاهرا قرار است تا کاپ پادشاهی تایلند خودش به تنهایی تمرین کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
آسیب دیدگی مهاجم تیم فوتبال استقلال باعث شد تا این باشگاه بر مصدومیت جدید آقاخان تاکید کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
آنطور که سخنگوی سازمان برنامه و بودجه می گوید سالانه حدود 600 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در حوزه نفت و انرژی پرداخت می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۷    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: با عضویت ایران در CFT به ویژه با گذاشتن حق شرط مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۷    
کاهش 46.67 درصدی منابع حاصل از واگذاری شرکت های دولتی در بودجه 98 نسبت به قانون بودجه سال 97، نشان دهنده کاهش روند خصوصی سازی بوده و تاییدکننده این ادعاست که دولت تدبیر و امید اعتقادی به خصوصی سازی ...