یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 13 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۹    
اواخر آذرماه گفت وگویی با یک کارتن خواب در ایسنا منتشر شد که به دلیل پیشینه، تحصیلات و اظهارات او، واکنش های بسیاری را به همراه داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۶    
منابع دینی ما پاداش کسانی که به دنبال رزق حلالند را بیان فرموده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۳    
حدیث امام حسن عسکری(ع) درباره ریاست طلبی را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشکل امروز جامعه دینی ما جهل مقدس در عموم مردم ایران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
ای پسرم! بپرهیز از زیاد خوابیدن در شب، زیرا خواب زیاد در شب، انسان را در روز قیامت فقیر می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۹    
“تولد نیایش مادر ستایش را آرام تر کرد. هنوز خبر مرگ ستایش را به برادرش نداده ایم!”
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۲    
آب پرتقال و میوه کامل پرتقال از نظر تغذیه ای تقریبا مشابه هستند، اما برخی تفاوت های مهم نیز وجود دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی درباره دریافتی خود از برنامه درس هایی از قرآن گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۶    
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سنگین حقوق پزشکان هزینه های زیادی را به طرح تحول سلامت تحمیل کرد که حقوق پزشکان در جریان اجرای این طرح حدود 4 برابر افزایش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۳    
پیمان معادی گفت: من امسال به دعوت عادل فردوسی پور نریشن هایی را برای برنامه 2018 را ضبط کردم. آیتم آرژانتین و پرتغال را گفتم و بعد فردوسی پور تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت که گفته اند صدای تو نباید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۶    
پرویز برومند راه جدیدی را برای زندگی اش انتخاب کرده است.او به زودی یکی از مربیان فوتبال ایران خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۶    
اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حضور این کشور در سوریه هیچ سودی ندارد و ایران هر کاری را که می خواهد، می تواند در سوریه انجام دهد، سران رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۷    
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: پادشاه عربستان بعد از حضور خدمت مقام معظم رهبری از مکانی که ایشان در آن حضور داشتند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۶    
پزشکان معتقدند کار کردن طولانی مدت با کامپیوتر موجب بروز عارضه آسیب فشار تکراری (RSI) می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۶    
محققین ثابت کرده اند که خواص خرما چندین مزیت برای بهبود سلامت بدن دارد که می توانید فقط با مصرف روزانه 3 عدد از آن ها به مدت یک هفته از این مزایا بهره مند شوید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۶    
بیماریهای دهان و دندان از شایع ترین بیماریهای عفونی انسان است. تغییر عادات و رژیم غذایی ، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان بی توجهی نسبت به اهمیت وسلامت دندانها از مهمترین علل ابتلا به بیماری های دهان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۶    
آدرین رابیو بازیکن ناراضی پاری سن ژرمن به باشگاهی بزرگتر از تاتنهام فکر می کند چون این تیم را پایین تر از سطح خود می داند، این ادعای یکی از نزدیکان هافبک فرانسوی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۶    
یکی از ابهامات بزرگ تیم ملی در جام ملت های آسیا، پست دفاع راست است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۶    
باید سایه سنگین سیاست را از سر اقتصاد ، اجتماع و فرهنگ برداشت هر مسئله و موضوعی، کارشناسان و متخصصانی دارد که طبعاً به آن خواهند پرداخت. بیایید تصمیم بگیریم کمی هم به مسائل جدی جامعه بپردازیم .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۴    
نشریه خط حزب الله در آخرین شماره خود مطلبی از مقام معظم رهبری با عنوان " دشوارترین کار هر حکومت تامین عدالت است" منتشر کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۴    
موشک های هدایت شونده ضد زرهی که آمریکا در گذشته در اختیار کشورهای وابسته به خود قرار داده اکنون موجب ترس نظامیان آمریکایی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تضمین امنیتی و دفاعی کشور را به بودجه تضمین نشده دولت وصل کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۴    
کارت های بازرگانی به معضلی چالش برانگیز در اقتصاد کشور بدل شده، کارت هایی که بعضا به نام افراد بی بضاعت صادر می شود، اما کام برخی از سودجویان را شیرین می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۱    
اختصاصی | بازیکنان تیم ملی ایران در صورت صعود به نیم نهایی از یک امتیاز ویژه برخوردار خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۱    
هر اندامی در بدن انسان از ریه ها تا استخوان ها، مغز، قلب، کبد، کلیه ها، معده، روده و پوست تحت تاثیر اسیدیته قرار می گیرد. بر همین اساس، اگر بدن شما بیش از اندازه اسیدی باشد، احساس خوبی نخواهید داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۱    
علی قربانی و پیام صادقیان به لیگ ایران بازگشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۵    
جام ملت های آسیا 2019 امارات با تغییرات اساسی برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۵    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: اعضای کمیته پس از دریافت گزارش برجامی جدید وزارت خارجه، بازدیدهایی از تاسیسات هسته ای خواهند داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۵    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد که این کشور هیچگونه تعهدی به اجرای تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۵    
محققان یکی از دانشگاههی معتبر جهان بعد از انجام آزمایشات و مطالعات بر روی شماری از بیماران مبتلا به دیابت توانستند تاثیر یک چای گیاهی و طبیعی را به عنوان نوشیدنی دیابتی در تنظیم قند خون ثابت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۹    
بهتاش فریبا می گوید عیار واقعی کی روش به زودی مشخص می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۹    
پرسپولیس اکثر خریدهایش برای نیم فصل دوم لیگ برتر را همان ابتدای فصل انجام داد و در نقل و انتقالات زمستانی هم تنها به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۹    
فاکس اسپورت آسیا فاش کرد کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با کلمبیا به توافق دست یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
علی قلی زاده چقدر بدشانس است. او می توانست یکی از پدیده های جام ملت ها باشد و هنوز هم امیدواریم بتواند روزنه ای برای بازگشت پیدا کند و برای تیم ملی به میدان برود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
به گزارش بلاغ ،رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سال گذشته جهت اخذ مشورت در باب ابعاد فقهی اقتصاداسلامی سراغ چندتن از علما رفته است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
یک اقتصاددان درباره بودجه سال 98 گفت: نظام مالیاتی و یارانه ای در ایران به نفع ثروتمندان است و تا اصلاحات در این حوزه اتفاق نیفتد نمی توان به بهبود وضعیت طبقه متوسط امیدوار بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی سرانجام پس از مدتی غیبت به شهر تبریز بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۶    
آسیب دیواره روده و خروج ذرات غذایی بزرگتر از آن به نام سندرم روده نشت کننده شناخته می شود. ورود ذرات غذایی بزرگتر به جریان خون می تواند التهاب، نفخ، تغییرات در شرایط اجابت مزاج و خستگی را موجب شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۰    
مهمترین عناورین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به اعلام نرخ بیکاری در پاییز، واریز وجه بسته های حمایتی بازنشستگان و اشتغال 2400 نفری تعاونی ها در آذرماه امسال اختصاص داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۴    
این انتظار وجود دارد با پیگیری و انجام اقدامات مطرح شده قفل محورهای ارتباطی شهرستان سیمرغ در برنامه 100 روزه شکسته شود تا شاهد برداشته شدن گامی مؤثر در توسعه این شهرستان باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۴    
حدیثه 6 ساله را به فجیع ترین شکل ممکن شکنجه دادند + جزییات
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۴:۱۰    
گروهی از کارشناسان اقتصادی تورم را تابعی از نرخ ارز می دانند. به این معنا که نرخ ارز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی را تحت تاثیر قرار می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۱:۳۵    
روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت: تهدیدهای دبیرکل حزب الله لبنان درباره پاسخ به هر حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به این کشور، لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۵    
جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر لزوم رعایت فاصله طولی مناسب در هنگام بارندگی تاکید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۷    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه وضعیت اخلاق و فرهنگ دینی در کشور بسیار تأسف آور است، گفت: جمهوری ما اسلامی است اما تقوا و حجاب زنان روزبه روز ضعیف تر می شود و با بی حجابی فساد افزایش می یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۹    
در روزهای گذشته، دولت میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان خود را تعیین کرد و طبق آنچه در بودجه اعلام شد، در سال 98 برای کلیه کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران افزایش 20 درصدی را در نظر گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۶    
نماینده والیبال نکا در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور با کسب سه امتیاز حاصل از برتری برابر میزبان آق قلایی خود با ایجاد اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم جدول، راه صعود خود را بیش از پیش هموار ساخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۶    
زندگی مردم را دستکاری نکنیم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادی مرزبانان ربوده شده را با جدیت پیگیری می کنیم گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده بین ایران و پاکستان ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش آفرینی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، از ایشان به عنوان پدر قانون گذاری کشور یاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۹    
آمریکا در حالی سال جدید میلادی را آغاز کرد که پیش بینی می شود در نهایت گزارش تحقیقات دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 منتشر شود و تغییرات مهمی درباره این تحقیقات صورت گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
شاگردان کی روش در شرایطی به اردوی تمرینی خود در قطر پایان دادند و به امارات رسیدند که ناهماهنگی در فدراسیون فوتبال برای بدرقه ملی پوشان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۹    
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از آغاز بارش برف و مه گرفتگی در ارتفاعات غربی استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۹    
فرماندار میاندورود گفت: موارد قانونی ساخت و ساز باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از روی بی اطلاعی مرتکب ساخت و ساز غیرمجاز و هزینه اضافی نشوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۳    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مواد غذایی تاریخ گذشته را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: کالاهای کشف شده برای امحاء جمع آوری و محل مورد نظر پلمب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۵    
تیم ملی ایران علی رغم سرسختی مقابل عراق نتوانست به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۵    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه هنوز منبع بوی نامطبوع تهران شناسایی نشده است، گفت: با توجه با افزایش غلظت آلاینده های مختلف تهران از جمله دی اکسیدگوگرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، ثمره ولایتمداری ، فهم دینی و بصیرت انقلابی مردم غیور ایران اسلامی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران از اختصاص ردیف بودجه ای برای مجتمع های آبرسانی مازندران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۶    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه استان مازندران با 880 قطعه رتبه نخست را در تعداد آب بندان ها در کشور دارد؛ گفت: امسال 4 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۴    
در بسیاری از کشورهای اروپایی، حداقل دستمزد به میزانی که استاندازدهای حداقلی زندگی را فراهم کند، کافی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۳    
سی ویکمین یادواره 43 شهید روستای ازباران فریدونکنار با سخنرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
مدیر منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از مناسب سازی برای تردد معلولان و افراد با نیازهای ویژه در این مجموعه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
با اعلام رنکینگ جدید فدراسیون جهانی پس از اتمام سال میلادی 2018، رزیتا علیپور با درخشش بی نظیر در جهانی اسپانیا و صعود چشم گیر و خیره کننده ای که تا یک قدمی مدال برنز داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۸    
دوربین های مداربسته چه چیزی را نشان می داد ؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۹    
چه فیلم هایی از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال انصراف دادند؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا در اولین نشست کابینه خود در سال 2019 گفت که دوست دارد با ایران مذاکره کند اما آنها هنوز آماده نیستند، ولی آماده می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
فوتبال جهان - روند خوب تیم فوتبال منچستریونایتد در زمین نیوکاسل ادامه یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۸    
در روزهایی که مسئولان باشگاه استقلال، خروج اخبارنقل و انتقالاتی را ممنوع اعلام کرده اند همچنان شایعاتی پیرامون نفرات مدنظر وینفرد شفر به گوش می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۵    
نماینده مردم تبریز با اشاره به بروز حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه آزاد و فوت 10 نفر گفت: چرا صدای این جریان سیاسی با نگاه خاص شان به اتفاقات جامعه در مورد کشته شدگان قطار تبریز و هواپیمای ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۱    
نماینده مردم مهاباد در مجلس جزئیات طرح سوال خود از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۱    
سه ماه قبل از شروع جنگ عراق، شش ماه بعد از شروع کار اطلاعاتی، 9 ماه بعد از زدن دفتر فرهنگی، یکسال بعد از رفتن به جهاد و حدودا یک سال و نیم بعد از انقلاب، حاجی رسمی سپاه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۵    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از بهره مندی تمامی روستاهای میاندورود از اینترنت 4G تا چند ماه آینده خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۱    
آیا زن در انتخاب وطن مستقل است یا تابع شوهر است؟ پاسخ این سوال را در زیر می خوانید.