سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 25 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۵    
قرار نیست بشقاب غذای شما، دقیقا با همان چیزهایی پُر شود که همکارتان در ظرف غذایش می ریزد. نیازهای غذایی هر فرد، با فرد دیگر متفاوت است، اما با وجود چنین حقیقتی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
رییس انجمن انبوه سازان گفت: براساس ترکیب جمعیتی جوان در کشور،بین سال 1395 تا 1405 اوج نیاز کشور از نظر تامین مسکن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
مشاور وزیر امور خارجه با ارائه پیشنهاد فراخوان به مردم برای تحویل اشیای تاریخی و میراث خانوادگی از ورود وزارت امور خارجه برای بازپس گیری آثار تاریخی ایران در موزه های جهان با کمک ایرانیان خارج از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۳۵    
مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به توافقات خوبی با تراکتورسازی دست یافته است اما همچنان پرونده او با پرسپولیس بسته نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۱۱    
پرسپولیس برای همامی زیر بار رضایتنامه 400میلیون تومانی رفت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۳:۱۱    
ماریو بودیمیر : خوشحالم که فرصت جدیدی در دوران فوتبال من ایجاد شده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۴۱    
کارگردان مستند به وقت جام درباره بخش قابل تأمل مستند ویتنام گفت: لازم بود که یکی از بخش های تاریک تاریخ ایران به واسطه به وقت جام برملا شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا در راستای دفاع از طرح خود مبنی بر ساخت دیوار در مرز های مکزیک بار دیگر ادعا هایی را علیه مهاجران مطرح کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۵    
هافبک آلمانی جداشده استقلال یکماه بعد از جدایی اش به بیان اتفاقات پشت پرده زمان حضورش در جمع آبی های تهرانی پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۹    
پلیس آلمان اعلام کرد که یک نفر را به اتهام آنچه که "جاسوسی برای ایران" خوانده، دستگیر کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری لرستان با انتقاد از نحوه توزیع گوشت قرمز در این استان گفت: امور پشتیبانی دام در لرستان به لانه فساد تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۶    
حتی کسانی که سبک زندگی سالمی دارند یعنی به طور منظم ورزش می کنند و سعی می کنند رژیم غذایی متعادلی داشته باشند هم ممکن است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۵    
رسانه های آمریکایی می گویند یکی از اهداف دولت ترامپ پایین نگه داشتن قیمت جهانی نفت است و در این شرایط احتمال دارد برای جلوگیری از افزایش قیمت ها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی قوه قضاییه درباره رییس بعدی دستگاه قضا گفت: هنوز تا جایی که خبر دارم به صورت قطعی کسی مشخص نشده است و طبیعتا وقتی رییس قوه قضاییه تعیین شد همه در جریان قرار می گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۱    
در حالیکه طی سالهای اخیر کسب و کارهای نوین و آنلاین به سرعت جایگزین شیوه های سنتی خدمات دهی به مردم شده اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۰    
آیا زمان آن نرسیده که مدعیان کسب قدرت در سال های 1400 و 1404 و ... از حالا به فکر برنامه ریزی و مدل سازی اقتصادی باشند؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۶    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو اعلام کرده که امسال بارور کردن ابرها یکی از اولویت های این وزارتخانه در خراسان جنوبی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۹    
در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر محبوس شدن دو شهروند کارتن خواب در کانال آب پاسگاه نعمت آباد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۱    
وزارت انرژی ایالات متحده اعلام نمود که حداقل تا پایان سال 2020 تحریم ها علیه ایران ادامه پیدا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۶    
عملیات بیت المقدس 1، با رمز "یا زهرا (س)، یا زهرا (س) " در ساعت یک بامداد روز 25 دی ماه 1366 توسط محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهان قرارگاه های قدس و نجف ابلاغ می گردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۱    
مشاور رئیس جمهور گفت: استانداران خدمات 40 سال گذشته را به زبانی که برای مردم مفید باشد، ارائه کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: خریدار آلومینیوم المهدی برخی موادی که به صورت امانت در انبار کارخانه وجود داشته را با بدهی برق خود تهاتر کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۶    
معاون اسبق سازمان هواپیمایی با بیان اینکه خلبان بوئینگ 707 سانحه دیده با وجود آنکه به مقصد فرودگاه پیام حرکت کرده بود اما هیچ ارتباط رادیویی با این فرودگاه برقرار نکرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۱    
-تارنمای خبری نشریه هیل روز سه شنبه نوشت: احتمال عزل یا استعفای دونالد ترامپ و مایک پنس معاون وی در پی انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز، قوت گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۰    
کتاب شب ظلمانی شاهنشاهی که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده، مجموعه بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ حکومت های پادشاهی ایران را جمع آوری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۰    
رسیدن انقلاب اسلامی ایران به مرز 40 سالگی و عبور از سد توطئه ها و دشمنی های گوناگون و تهدید مستمر و دائمی که شامل طیف گسترده ای از جنگ مستقیم و سخت نظامی، جنگ نیابتی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی بوده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۷    
موارد زیادی در زندگی هر کدام از ما انسان ها وجود دارند که می توانند روی استحکام تارهای مو تاثیر منفی بگذارند؛ از چیزهایی که می خوریم تا نحوه آرایش کردن و حالت دادن به موها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
در مطلب زیر اظهارات مدیر ستادی شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص علت اصلی سانحه سانچی را می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۳    
حدیث رسول اکرم(ص) درباره هفت کاری که خداوند سفارش کرده را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۳    
امام علی علیه السلام دست کمیل بن زیاد را گرفت و او را به سوی گورستان برد و چون به صحرا رسید، آهی از نهاد برکشید و به او توصیه هایی بیان فرمود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۰    
رزمندگان سپاه و بسیج در عملیات بیت المقدس 2 با همت والا و رشادت های بی نظیر خود در سرمای بیش از حد هوا ، غرور کاذب صدام ؛ حامیان عراق و رژیم حزب بعث را در ارتفاعات ماووت در استان سلیمانیه شکستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۴    
امیرحسین حیدری، متولد 79 قاری و حافظ قرآنی است که قرائت او مورد تشویق رهبر انقلاب قرار گرفت. با او درباره فعالیت های قرآنی اش به گفتگو نشستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۸    
سرپرست وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به گمرک، ترخیص تجهیزات پزشکی با حداقل اسناد تجهیزات را به مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تفویض کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۵    
پلیس پایتخت خبر مربوط به دفن دو کارتن خواب در محدوده پاسگاه نعمت آباد را رد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۲    
مطالعات نشان می دهد که سنبل الطیب به طور قابل توجهی، بی خوابی شبانه را درمان می کند، کیفیت خواب را بهبود می بخشد و بر خلاف بسیاری از قرص های شیمیایی، باعث خواب آلودگی صبحگاهی نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۲    
از میان تمام وسایل حمل و نقل عمومی در جهان برای سفر به مناطق دوردست، قطارها از محبوبیت زیادی برخوردارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۶    
حمله دو سگ به یک دختر 10 ساله در لواسانات تهران تبدیل به موج خبری در رسانه های خبری و اجتماعی شد. حادثه تلخی که جراحات جسمی و روانی زیادی را همراه داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۳    
یک منبع آگاه با رد اخبار منتشره درباره خروج سعید مرتضوی از کشور اعلام کرد که او در حال حاضر در زندان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۳    
با ورود سامانه بارشی تازه از چهارشنبه، روز پنجشنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران و سرمای هوا پیش بینی می شود و این شرایط جوی را فقط در استان سیستان و بلوچستان نخواهیم داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
هنگامی که آقای دکتر نیل ریساتا انبر سوسماری اش را داخل گوش بیمار کرد تا جرم های تجمیع شده در درون آن را نظافت کند متوجه شد که یک شیء پلاستیکی در درون گوش بیمار قرار دارد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
پرداختن و درنگ در موسیقی، مرور نغمه ها و نواهای موسیقی ایرانی و گفتگو و گزارش درباره هنرمندان موسیقی بخش های این قسمت از برنامه ایل بانگ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۷    
درد قفسه سینه در اکثر افراد این معنی را می دهد که خطر حمله قلبی بسیار نزدیک است اما بسیاری از این دردها در واقعیت هیچ ارتباطی با مشکلات قلبی ندارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
اسامی خوانندگان و گروه های پاپ شرکت کننده در سی و چهارمین دوره از جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شده است که در میان آن ها هنرمندان نسل قدیم و باسابقه پاپ مانند محمد اصفهانی، علیرضا عصار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
برای دفع سموم بدن از مطلب زیر استفاده نمایید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
بعد از فیلم خوب و موفق نگار ، همه منتظر بودند ببینند رامبد جوان در اثر بعدی اش یعنی قانون مورفی چه کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح چین در ملاقات با مقام ارشد نظامی آمریکا نسبت به دخالت کشورهای بیگانه در امور تایوان هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
بسیاری از افراد تا زمانی که دچار یک بیماری سخت و سنگین نشوند و پایشان به بیمارستان باز نشود تصور می کنند رویین تن هستند و قرار نیست هیچ اتفاقی برایشان رخ دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
امروزه خوردن "ماست" در کنار غذا برای خیلی ها تبدیل به یک عادت شده است اما باید دانست که طبیعت ماست، سرد و تر بوده و اسید لاکتیک موجود در آن می تواند خطرات زیادی به دنبال داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با نمایش دو عنوان فیلم سینمایی ایرانی موافقت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۸    
یک روزنامه ترکیه ای گزارش داد که بزرگترین عملیات برون مرزی این کشور با 80 هزار نظامی جهت پاکسازی مناطق شرقی رود فرات برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۸    
رسانه ها از بازداشت یکی از مترجمان ارتش آلمان به اتهام جاسوسی برای ایران خبر می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۸    
صهیونیست ها می خواستند، از وی ستاره ای تلویزیونی در جهان عرب بسازند که به بوق تبلیغاتی آنها در کشورهای عربی تبدیل شود و برای این کار چه شبکه ای بهتر از شبکه تلویزیونی سعودی العربیه .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۵    
مدیر کل دفتر امور گلخانه، گیاهان داروئی و قارچ خوراکی وزارت جهادکشاورزی گفت: سطح زیرکشت گل نرگس در کشور یک هزار و 200 هکتار و تولید 360 میلیون شاخه گل نرگس است که مهم ترین مشکل تولیدکنندگان گل نرگس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۵    
سازمان فضایی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در پروژه پرتاب ماهواره پیام، ماهواره و ایستگاه های زمینی به درستی عمل کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۵    
اسامی هیات داوران مسابقه بزرگ استعدادیابی "عصر جدید" اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۲    
کابینه سعودی در جریان نشست امروز خود، ژست حمایت از فلسطینیها گرفت و خواستار اقدام فوری شورای امنیت علیه اسرائیل برای توقف شهرکسازی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۲    
کارتر به خاطر پیش بینی نادرست مورد تمسخر قرار گرفت اما او اشتباه نکرده بود بلکه تنها چند دهه جلوتر از زمان خود بود. ایران امروز در قلب منطقه ای آشوب زده، جزیره ثبات است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۹    
در صورتی که ایران بتواند تکنولوژی تولید و پرتاب ماهواره را صنعتی کند، می تواند در زمره کشورهایی قرار گیرد که امکان پرتاب ماهواره سایر کشورها را بر عهده دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۹    
با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار 1450 میلیارد تومان بسته حمایتی 28 میلیون نفر ازمشمولان تامین اجتماعی امروز به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۳    
پرداخت سود سهام عدالت بخش دیگری از مشمولان روستائیان و عشایری از فردا (چهارشنبه) به تدریج آغاز خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۳    
به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت نایک منتشر شده که نشان می دهد که این شرکت به زودی از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۳    
صبح امروز با یک خبر غیرمنتظره شروع شد: پرتاب ماهواره پیام با موفقیت انجام نشد . اتفاق امروز، یک شکست بود. یک شکست گران قیمت؛ شاید چندصدهزار دلار. اما چه چیزی به دست آمد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۰    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه شخص ثالث از سال آینده، آزمایشی به جای خودرو به راننده داده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۰    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: حتی یک لاشه گوسفند در حادثه سقوط هواپیما در استان البرز قابل استفاده نبود و محموله 30 تنی این هواپیما به محلی که قبلا تعیین شده بود حمل و دفع و به وسیله آهک ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رفع مشکل تامین مواد اولیه قطعه سازان تا پایان بهمن ماه، از آغاز تحویل خودروهای پیش فروش شده در آینده نزدیک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۷    
شنیده ها حاکی است شهردار آوج به همراه دو پیمانکار شهرداری به دلیل مسائل مالی دستگیر شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۴    
حاشیه های انتشار کلیپ سربازان خوشحال هنوز هم ادامه دارد، بعد از این که یکی از روزنامه ها به نقل از سربازان نوشت که با نیروهای کادری که در ویدیو مشاهده می شوند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۱    
در نامه سرگشاده کانون تربیت اسلامی به نمایندگان مجلس بر حذف بخش های مربوط به خرید خدمات و نیز تأمین منابع مالی برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه 98 تأکید شده و آمده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۱    
لاغر کردن و کوچک کردن شکم کار بسیار سختی نیست . سفره غذای خود را با این غذاهای کاهش دهنده وزن پر کنید تا به کنترل هورمون گرسنگی و داشتن شکمی تخت کمک کنند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۸    
مدیر شبکه ورزش سیما اخبار و حواشی حذف عادل فردوسی پور از گزارش بازی های آسیایی را رد و در عین حال تاکید کرد که فردوسی پور از این هفته بازی ها را گزارش خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۲    
اختصاصی | هافبک تیم فوتبال استقلال پیش از شروع جام ملت های آسیا از هدف بزرگ خود سخن گفته بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۹    
کریمی که در پست مهاجم بازی می کند، می تواند در آینده ای نزدیک تهدید جدی برای نفراتی نظیر علی علیپور، بودیمیر، شریفی و دیگر بازیکنان تهاجمی قرمزها باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۶    
احمد توکلی دبیر کل سازمان دیده بان و شفافیت در نشست بررسی ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه درباره شفاف سازی دریافتی مدیران گفت: شفافیت هم بر مردم و هم مسئولان واجب است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۳    
معاون وزیر خارجه روسیه با حمایت از برنامه موشکی ایران، انتقادات در این خصوص را بی دلیل دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۰    
چشم های تحریک شده و قرمز از نشانه های خستگی است. چه تمام روز به صفحه نمایش خیره شده باشید چه بیش از حد لنز گذاشته باشید، خستگی و بیش از حد کار کشیدن از چشم ها خود را با قرمزی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۱    
نایب رییس اتاق مشترک ایران و روسیه معتقد است در صورتیکه ایران بتواند در یک مدت زمان کوتاه طوری برنامه ریزی کند که از فرصت بازار اوراسیا بهره مند شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۱۴    
مرد جوانی که خواستار نزدیک شدن دوباره به نامزدش بود در دادگاه محاکمه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 می گوید: قانونی شدن عرضه نفت در بورس دست وزارت نفت را برای فروش باز می گذارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۲:۴۱    
در حالیکه در هفته های گذشته قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ روند افزایشی داشته است، معاون وزیر جهاد کشاورزی معتقد است که بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۴۹    
یک دختر سعودی دیگر با انتشار یک فایل ویدئویی و بازگو کردن اوضاع نامناسب خود در عربستان جنجال به پا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۴۰    
شرایط نامناسب زندان ها در ایتالیا به چالشی برای دولت این کشور تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۱۰    
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک 2016 برزیل گفت که قصد دارد کار کشاورزی انجام دهد اما در این زمینه با مشکلاتی مواجه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۵۰    
دبیر کمیسیون ویژه برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۱    
اگر تمام رفتار و اعمال آدمی با حساب و کتاب باشد، نماز او درست خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۱    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: تخت جمشید یکی از نادر آثار تاریخی- فرهنگی و میراث بشری است که سرباز هخامنشی از کاخ اصلی آن ربوده شده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۹    
پدر آتش نشان شهید "احسان جامعی" از شهردار تهران درخواست کرد که بیمه آتش نشانان را اصلاح کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۶    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات واهی علیه ایران مدعی شده است که اعلام ناکامی پرتاب ماهواره ایران به فضا دروغ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۷    
یک خواب شبانه کافی بدن را مقاوم و خواب کمتر از شش ساعت، نه فقط در قلب، بلکه باعث ایجاد پلاک های مضر در شریان های بدن می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۷    
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت با انتشار بیانیه ای، حذف کارشناسان مخالف، خصوصی سازی بالادستی صنعت نفت و تحمل نکردن زیر دستان مستقل را به عنوان دلایل زنگنه برای انحلال دانشگاه صنعت نفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۱    
کارخانه های خودروسازی فقط به فکر سود خود هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۱    
به گزارش بلاغ ، طوفان در شبکه عنکبوت و دستور خاموشی در اردوگاه BBC با گذشت چند روز از انتشار پاسخ مستند و مبسوط مدیرمسئول کیهان به فیلم تحریف آمیز شبکه دولتی انگلیس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۱    
امسال در حراجی تهران که ظاهرا به فروش آثار هنری اختصاص دارد، علاوه بر جابه جایی مبالغ چند صدمیلیونی برای چند تابلوی نقاشی معمولی، کتاب هایی با ارقام نجومی نیز به فروش می رسید!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۲    
وزیر پیشین راه و شهرسازی در خصوص لایحه بودجه دولت در کانال تلگرامی خود به مجلس پیشنهاد داده است که لایحه بودجه 98 دولت را بدون تغییر تصویب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۲    
هزاران معلم لس آنجلسی برای نخستین بار در 30 سال گذشته دست به اعتصاب سراسری زده و ضمن به تعطیلی کشاندن 900 مدرسه خواستار افزایش دستمزدشان شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه مشکلات داخلی، هم اکنون بیش از تحریم ها اقتصاد ایران را تهدید می کند، گفت: تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی رونق گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۴    
نشست مجمع صنفی ناشران موسیقی با اعلام عضویت این مجمع در یونسکو و تقدیر از علی مرادخانی، شامگاه روز گذشته در موزه موسیقی برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۴    
استئوآرتریت یکی از انواع شایع آرتریت می باشد که به دلیل سایش مفاصل رخ می دهد. در این بیماری، غضروف بین مفاصل از بین می رود و باعث می شوند که استخوان ها به هم برخورد کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۸    
استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی این بار دامن قهرمان دور گروهی لیگ دسته اول والیبال نوجوانان مردان کشو را گرفت تا خبر انصراف تیم شهروند نکا از این رقابت ها به نقل محافل ورزشی کشور تبدیل شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۵    
بخشدار مرکزی نکا گفت: مشارکت در طرح های هادی در بخش مرکزی نکا جزو بخش های پیشگام استان مازندران به شمار می آید که اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه به شکل مشارکتی در حال انجام است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۹    
مدیر تبلیغات اسلامی نکا گفت: چهارمین دوره آموزش مداحی در شهرستان نکا از هفته اول بهمن ماه در پنج رشته آغاز می شود که متقاضیان از هم اکنون می توانند برای شرکت در دوره ثبت نام کنند.