پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 20 بهمن 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
مرحله دوم اولین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور 24 الی 28 بهمن به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۸    
20خانه ورزش روستایی به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر در استان قزوین تجهیز شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۳    
محمودرضا رسولی با اشاره به اعزام 6 اکیپ برای واکسیناسیون دام های عشایر همدان از ضبط و معدوم سازی 69 تن گوشت غیربهداشتی طی امسال در همدان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۰    
چهار کایاک سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام در بخش کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران دعوت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۵    
به گزارش خبرگزاری برنا؛ راهپیمایی 22 بهمن از دقایقی پیش در کرمانشاه آغاز شد و کرمانشاهیان همگام با دیگر مردم ایران اسلامی در این مراسم حضور یافته اند تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۸    
به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رئیس پلیس راه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز از ساعت 14 امروز به سمت تهران خبر داد. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۷:۳۷    
در واقع، خواب فرآیندی است که طی آن بدن به آرامش نسبی دست پیدا کرده، سوخت و ساز بدن افزایش یافته و روند جوان سازی سیستم های بدن از قبیل سیستم ایمنی، اسکلتی، ماهیچه ای و عصبی شدت می گیرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۸    
تازه ترین اظهارنظر یک عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر؛ 15 فیلم باید برای بخش سودای سیمرغ انتخاب می شد اما مدیران تصمیم گرفتند که 22 فیلم انتخاب و اعلام شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۶    
در آغاز روز دوم رقابت های جایزه بزرگ کرواسی پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۲    
دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران، سرمایه گذار ایرانی بزرگ ترین بیمارستان خاورمیانه و صدرصد هوشمند را در کشور عمان در حال ساخت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
شهردار تبریز گفت: مجموعه اقدامات همکاران شهرداری در آذین بندی معابر نسبت به سال های گذشته و حفظ حرمت ایام فاطمیه، رضایت بخش است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
احمد رضا طالبیان از اصفهان به همراه 14 قایقران دیگر در بخشهای کایاک و کانو در دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام آقایان در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۷    
استاندار اصفهان گفت: چهل سالگی نماد کمال است و در این مدت ریشه های انقلاب اسلامی قوی تر شده است و علیرغم تهدید ها و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۸    
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل شنبه شب در پیام مشترکی مردم استان را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواندند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
سرهنگ قیصری گفت:دوشنبه همزمان با 22 بهمن ماه محدودیت های ترافیکی در قم اعمال می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رامبد جوان در یک متن کوتاه درباره آشنایی و کار با نیما شعبان نژاد کمدین خندوانه نوشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
مسابقات قهرمانی پرس سینه نابینایان و کم بینایان کشور با کسب مقام اول تیم مازندران در سنندج به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق وزارت ارتباطات و فناوری تا پایان سال مشکل آنتن دهی روستاها رفع خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
آیت الله مکارم شیرازی آحاد ملت را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند و گفت: مردم با حضور پرشور در راهپمایی ثابت می کنند علی رغم مشکلاتی که دارند و نسبت به آن اعتراض هم می کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
قابلیت احراز هویت و تشخیص چهره هوشمند برای کاربران آیفون اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در دسترس قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
شرکت مایکروسافت از شرکت ها و مشاغل مختلف می خواهد که از مرورگر اختصاصی خود یعنی اینترنت اکسپلورر استفاده نکنند و به یک مرورگر مدرن مهاجرت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
همزمان با ایام الله دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شورای نگهبان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، از مردم بصیر ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
یک سناتور آمریکایی مدعی شد که سعودی ها با فروش مواد مورد نیاز برای پمپاژ نفت خام ونزوئلا در حال کمک به ایجاد درآمد برای کاراکاس بوده و تلاش واشنگتن برای سرنگونی مادورو را تضعیف می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
جامعه ورزش و جوانان استان سمنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:با عزمی راسخ و پرشور تر از گذشته همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه حضوری گسترده خواهند داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
از ورود به لینک yaranehe.com و ثبت اطلاعات حسابتان در این لینک خود داری کنید.در صورتی که به لینک مذکور مراجعه و اطلاعات خود را وارد نموده اید سریعا با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک خود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
با پیگیری های انجام شده از سوی اصحاب فرهنگ و هنر استان قرار است، این دو سالانه روز پنج شنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه در مجتمع تجاری روشا برگزار شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
مسئولان وزارت بهداشت، وجود آنفلوانزای خوکی در کشور را تکذیب کرده اند، اما یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مدعی است یک مورد فوتی در اثر ابتلا به این بیماری در کشور داشته ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محور هراز گفت: تردد در محور هراز از ساعت 14 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
رئیس ستاد فرماندهی جنوبی آمریکا مدعی شد که ایران در حال گسترش نفوذ خود در آمریکای جنوبی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۴۱    
شبکه المیادین لبنان گزارش داد که ائتلاف آمریکا و شبه نظامیان کرد تحت امر این ائتلاف با گروه تروریستی داعش بر سر خروج عناصر این گروه از شرق سوریه به توافقی دست یافته اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۴:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 کار سختی مقابل حریفان دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۹    
علیرضا فیروزجا با برد در دور هفتم به جمع مدعیان قهرمانی جام فجر بازگشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
موسسه خانه مطبوعات گیلان در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم همیشه در صحنه و جامعه رسانه ای استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
با توجه به تعطیلات و حجم مسافرت های مردم، اورژانس 115 قم روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس مجلس عراق عصر روز جمعه با حضور در سفارت ایران در بغداد فرار سیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست زابل گفت: قصد داریم تا با استفاده از حفر کانال سیلاب وارد شده به سیستان را به کانون های بحران ریزگرد انتقال دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
جودوکار کشورمان در سومین مبارزه خود برابر فابیو باسیله از ایتالیا، نفر 37 رنکینگ جهانی و دارنده مدال طلای المپیک 2016 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۷    
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم عزاداری در حرم مطهر امام حسین علیه السلام برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
محمدرضا عارف در یادداشت اینستاگرامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رئال مادرید موفق شد در بازی یک طرفه با نتیجه 3 بر یک مقابل اتلتیکومادرید به پیروزی برسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۴    
مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای از ملت فهیم، افتخار آفرین و همیشه در صحنه ی ایران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آخرین توطئه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۸    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۲    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، از تمامی ارکان حاکمیت خواست یکپارچه درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه باشکوه ترین جشن مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن برگزار می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۶    
رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که رویکرد بازدارنده ملاک تعیین میزان تعرفه عوارض سال 98 شهرداری یزد است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۶    
استاندار یزد با دعوت از مردم استان برای حماسه آفرینی در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب، نماد وحدت و انسجام ملی و اقتدار ایران اسلامی در برابر جهانیان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۳    
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه در صفحه خود در فضای مجازی به سردار آزمون بابت پیوستنش به این تیم خوشامد گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۳    
فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با کامیونت ایسوزو یک نفر کشته و سه تن زخمی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۳    
حسن مزبانی پور گفت: طرح نهضت آسفالت به زودی در اکثر معابر این شهر آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
باقری ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک وظیفه و حقیقت است و همة ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی طی پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبریک و مردم استان را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
بازرگانان فراه اعلام کردند که گمرک ولایت فراه افغانستان برای بار دوم به روی کالاهای ایرانی بسته شده و این موضوع باعث خسارات فراوان به آنها شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
فرمانده کل ارتش گفت: حضور انبوهِ ملت در راهپیمایی 22 بهمن، به معنی واقعی کلمه دشمن شکن و مرعوب کننده دشمنان و نشان دهنده حضور عمومی ملت در صحنه و تجلی عزم و وحدت ملی است و با هوشیاری ملت و حضور همه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی به سمت تهران یک طرفه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: رصد وضعیت 3 دریاچه در استان فارس از طریق تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که دریاچه بختگان در استان فارس به صورت کامل خشک شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۹    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از مرگ مشکوک دختر دانش آموز در منطقه سیمکان شهرستان جهرم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در رأس یک هیأت پارلمانی به ژاپن سفر می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اسفراین از گاز گرفتگی 21 نفر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۳    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، از شهروندان خواست فریب پیامک جعلی قطع یارانه را نخورند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فولاد گفت: هیچوقت فکر نمی کردم روی نیمکت تیمی مقابل پرسپولیس مربیگری کنم ولی باید انجام وظیفه کنم و امیدوارم هواداران پرسپولیس من را ببخشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۶    
دور هفتم بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر توسط ژ آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۷    
سرمربیان دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان امروز با یکدیگر دیدار کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان حاضر نشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۴    
یادداشت- مجتبی احمدی
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۴    
دومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان از 26 بهمن ماه به میزبانی دریاچه آزادی با حضور 15 قایقران برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
مدرسه یخ نوردی میگون واقع در منطقه رودبار قصران – کیلومتر 5 میگون ،شمشک ،در ابتدای دره هملون واقع شده است و به یکی از مراکز عمده آموزش یخ نوردی در ایران تبدیل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
با پیگیری های مجددانه شهردار و شورای شهر لاهیجان جزیره استخر لاهیجان یکشنبه 21 بهمن ماه جاری به روی همگان بازگشایی می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دو تن از مراجع تقلید برای عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت معصومه (س)، با پای پیاده عازم حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
در میزگرد ویژه چهل سالگی انقلاب ایران در شبکه المیادین، موضوع درخواست دونالد ترامپ برای سفر به تهران مطرح و بررسی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
روزنامه الاخبار از پیشنهاد رشوه برخی مسئولان آمریکایی به تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق به منظور جلوگیری از تصویب قانون خروج نیرو های آمریکایی از این کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
گاردین نوشت سرکرده داعش که ماه گذشته از کودتای تروریست های خارجی در مخفیگاهش در شرق سوریه جان سالم به در برد برای سر توطئه گر اصلی جایزه تعیین کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۱    
رابطه اختلال و مشکل در عملکرد هورمون با عصبانیت و حالات روحی نامناسب امری ثابت شده است ، بهتر است برای اقدام به موقع با نشانه هایی که می گویند خشم شما ریشه در هورمون ها دارد آشنا شوید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۲    
عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون در یک گفت وگو از فیلم هایی که در این دوره از جشنواره فیلم فجر دیده گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
وزیر کشور گفت: 22بهمن به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) یوم الله بوده و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد، مسلمان و انقلابی ایران است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی، در مسیر ساماندهی نظام بانکی کشور، در تلاش است تا بانک ها بتوانند در خدمت تولید ملی و تدارک سرمایه در گردش بنگاه ها باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
سپاه پاسدارن در بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن اعلام کرد: بدون اعتنا به توطئه های دشمن روند توسعه قدرت موشکیو کمک به جبهه مقاومت و دولت های اسلامی را ادامه می دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
سرمربی تیم ماشین سازی گفت: برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان و تفکراتمان، نیاز به زمان داریم. به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا بتواند به رضا خالقی فر در خط حمله کمک کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۳    
تیم فوتبال پرسپولیس، پس از انجام آخرین تمرین خود، با 19 بازیکن راهی شهر اهواز خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
تهیه کننده فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است از تلاش نیروی انتظامی برای ساخته نشدن این فیلم سینمایی گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۲    
نمایش شوبیل به کارگردانی محمدرضا قلمبر به روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۳    
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: نساجی تیم پر مشکلی است ولی نمی خواهم بزرگ ترینش را بگویم. چون یک موضوع درون خانوادگی است و باید بین خودمان نگه داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
سرمربی تیم پدیده گفت: چیزی که خیلی مهم است و بچه ها در نیم فصل نخست نشان دادند این است که بازیکنانم با تمام وجود از جان مایه می گذارند و تا اینجا هم اگر رسیده ایم فقط و فقط به خاطر شور هواداران بوده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی سازمان مدیریت و بحران کشور از وقوع برف و کولاک در استان های شمالی کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
نظرات منتقدان و مخاطبان درباره فیلم دیدن این فیلم جرم است را ببینید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارتباطات در مورد مقابله با کلاهبرداری پیامکی قطع شدن یارانه ها توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۷    
همایش پیاده روی در سه بخش شهرستان مشکین شهر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزارشد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۷    
ستاندار اردبیل گفت: معادن مشگین شهر سال آینده وارد فاز اجرایی و عملیاتی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۳    
در اقدامی ستودنی و مشترک از دو هیات ورزشی در حوزه بانوان به مناسبت دهه فجر توسط هیات ورزشهای همگانی پردیس(کمیتهtrx) و پرورش اندام و بدنسازی پردیس مسابقات پلانک و cxبانوان در این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۳    
شب گذشته اسدالله بادامچیان از مبارزان انقلابی و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی مهمان برنامه تلویزیونی چهل 22 بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۳    
طرح کاروان محرومیت زدایی در روستاهای استان اردبیل به همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۶    
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازی های جام دهه فجر شهدای تورقوزآباد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۷    
پارگی رباط پای محمدرضا خلعتبری، بازیکن مازندرانی و جدید تیم فوتبال ذوب آهن، تایید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۴    
مهناز افشار با دخترش در فیلم قسم حضور داشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
یک زن باردار که نیاز به مراقبت های ویژه داشت با بالگرد اورژانس از چالوس به بیمارستان ساری انتقال پیدا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۹    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص برخی شایعات و اخبار غیر واقعی طی اطلاعیه توضیحات لازم را ارائه کرد.
  • ۱