جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۷May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 11 اسفند 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۹    
بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان چهارمحال و بختیاری (58,5 درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (42.9 درصد) است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۷    
پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی به ریف دمشق مقابله کرد و تعدادی از موشک های شلیک شده را سرنگون کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، مصوبه ای مبنی بر الحاق دانشگاه صنعتی به دانشگاه بیرجند تصویب کرد که مخالفت های طیف وسیعی را در خراسان جنوبی، برانگیخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۳    
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: طی 11 ماه امسال259 هزار و814 پرونده تخلف صنفی در استان هرمزگان تشکیل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات مهم ترین موضوع کشور در ماه های آینده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
شهردار منطقه8 از تشکیل کمیته تخصصی استقبال از بهار 1400 و اجرای این طرح در منطقه8 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
دانلود قسمت 12 سریال قورباغه، قسمت دوازدهم 12 قورباغه، برای دانلود سریال قورباغه قسمت دوازدهم 12 و همچنین قسمت 11 ملکه گدایان به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
در قالب طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، تعداد 1822 طرح سرمایه گذاری در سطح روستاهای استان ایجاد می شود
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان لرستان تا 17 اسفند ماه اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف53هزارلیترسوخت قاچاق به ارزش3 میلیارد و500میلیون ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۶    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با طراحی و راه اندازی اینترنت بانک جعلی اطلاعات کارت بانکی یکی ازشهروندان را سرقت کرده و به وسیله آن 100 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بود خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۴    
یک شرکت هوافضا موسوم به کلی ایرواسپیس می گوید، عقاب سیاه اولین پهپاد مافوق صوت جهان است که به صورت خودران پرواز می کند که آن را به یک پهپاد جنگی مهیب تبدیل می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۷    
رقابت اتلتیکو مادرید –رئال مادرید یک شنبه17 اسفند ساعت 18:45 به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
برخی نوشیدنی ها مانند نوشابه های الکلی، آبمیوه های حاوی موز و آب آناناس سبب کاهش اثر دارو های کاهنده فشار خون می شوند. همچنین دمنوش حاوی شیرین بیان هم باعث کاهش قدرت اثر دارو می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی آلیش بانوان، صبح امروز آزمایش کرونا دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
با اینکه خیلی ها کار کردن در کاخ سلطنتی را یک افتخار می دانند، ولی سختی کار و قوانین عجیبی برای آن ها وجود دارد که برای ما حتی غیرواقعی به نظر می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۷    
میوه های خشک میزان نسبتا بالایی کالری دارند، بنابراین نباید در خودن آن ها افراط کنید- اندازه یک وعده میوه خشک فقط یک چهار فنجان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
یکی از فواید کمتر شناخته شده نمک دریا، تحریک سالم رشد موست. ماساژ دادن پوست سر با نمک دریا به گردش بهبود یافته خون و استحکام فولیکول های مو کمک می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مربیان تربیتی با اصلاح روش های آموزش در مسیر تربیت اسلامی و انسانی آینده سازان این کشور حرکت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۴    
شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهر ایران، با هدف ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه و به منظور تقویت حس نوع دوستی در میان آحاد جامعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۴:۴۴    
با توجه به نزدیک شدن به شب عید و لزوم خانه تکانی آن هم در این سال کاملا کرونایی با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا شما را با نحوه صحیح تمیز کردن انواع نمای ساختمان های خانه بیشتر و بهتر آشنا کنیم .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امسال 12 هزار واحد تولیدی در کشور به همت این بنیاد احیا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
دکتر بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی طی حکمی استاد رامین موحدنیا را به مدت دو سال به سمت ریاست انجمن ووشو مدارس کشور برگزید
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۸    
دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: ایران از لحاظ داشتن داوران و مربیان زبده در این رشته در آسیا و جهان از اعتبار خاصی برخوردار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
محققان به تازگی اعلام کرده اند که مصرف ویتامین B6 که در موز یا ماهی به وفور یافت می شود، می تواند کلید واکنش قوی نسبت به کووید- 19 باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط عمومی" و "عکاسی خبری" ویژه کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
در اولین جلسه مجمع خیرین امنیت ساز نیروی انتظامی استان گیلان که با حضور استاندار و فرماندهی انتظامی استان گیلان و جمعی از خیران امنیت شهرستان های تابعه استان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز پذیرش دانش آموزان دختر در مدرسه علمیه فاطمیه کرمان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۴    
رییس میز قطر و میز عمان در راستای دستیابی و معرفی بهتر محصولات استان به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، این بار از کارخانه تن ماهی در حومه بندرلنگه بازدید به عمل آوردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
در پی کسب رکورد کمترین عیوب سطحی تختال با 98.75 درصد تولید تختال سالم و بدون عیب سطحی، رضا باران پویان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس، گفت: از آنجا که معادن از ظرفیت های مهم اقتصادی کشور به شمار می روند بدون شک استفاده از ظرفیت معادن رونق تولید و اشتغال را به معنای واقعی به دنبال خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره شش خود زمان بندی و جزئیات ثبت نام الکترونیک و حضوری داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
متولدین هر ماه نحوه عصبی شدن خاص خود را دارند که در مطلب زیر به آن ها اشاره می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 6 درصدی حکایت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلای 28 نفر از اهالی یک روستا در ارومیه به ویروس کرونا در پی شرکت در یک مراسم عروسی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه 170 تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم، افزود: در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در استان از 46 تن به 56 تن رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۲    
بانوان گلستانی با مربیگری مینا باقری موفق شدند مقام سوم لیگ برتر هاکی بانوان را کسب نماید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۳    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در بهمن ماه 1399 تعداد 792 زمین لرزه را ثبت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از توزیع و کاشت یک میلیون اصله نهال در هفته منابع طبیعی در استان ایلام خبر داد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
از سامانه واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی و همچنین سامانه پلمپ قرنطینه در سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای جزئیات نحوه همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوع (الف) و (ب) را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: 546 واحد صنفی متخلف از ابتدای اسفند ماه تا کنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط حساس و سخت کرونایی در استان پلمب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
شصت و پنجمین نشست کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد با محوریت توسعه اقتصادی شهر یزد و تمرکز بر مشاغل شهری به صورت مجازی برگزار شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا 12 اسفند ماه اعلام شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
استاندار زنجان گفت: این استان با توجه به شرایط کرونایی کنونی در نوروز 1400 پذیرای هیچ مسافری نیست و دستگاه های اجرایی نیز به هیچ عنوان حق پذیرش میهمان را ندارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۷    
فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش 23میلیارد و480میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
قائم مقام وزیر صمت و رئیس اتاق اصناف با بیان این که هیچ کمبودی در بازار نیست، گفتند : با اصلاح نظام توزیع و توزیع کالا های شب عید در شبکه منتخب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
نشست اعضای ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان قشم با حضور مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
اعضای تیم های منتخب کشتی فرنگی و آزاد کشورمان پس از حضور در رقابت های بین المللی در اوکراین، صبح امروز (سه شنبه) به کشور بازگشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
جوان ترین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران متولد سال هفتاد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس خانه مطبوعات استان کردستان از پالایش و احصای هویت واقعی خبرنگاران عضویت در سامانه خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
متقاضیان نقل و انتقال اسناد حج و عمره مراقب فعالیت دلالان در حوزه خرید و فروش اسناد حج و عمره باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند ماه در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
انوشیروان محسنی بندپی با اشاره کاهش 10 درصدی فاصله گذاری در تهران و افزایش بستری ها بر استمرار و افزایش اثربخشی طرح شهید سلیمانی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۸    
استاندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان، با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های پژوهشی و تقویت اصل پیشگیری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۸    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حال حوزه ارتباطات استان برای برگزاری انتخابات در سال 1400 خوب است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۲    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعمال رویکرد سختگیرانه برای تایید استطاعت جسمی زائران کشورمان در حج آتی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری پارک کسمائی شهرستان رشت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از شناسایی 22 مورد جدید مثبت کرونا در بندرصیادی سلخ این جزیره خبر داد و گفت: تمام مبتلایان از اتباع خارجی بوده و هم اکنون در قرنطینه هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه گیلانی در خصوص جان باختگان ناشی از کرونا در گیلان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت:این جشنواره در راستای بزرگداشت استاد بزرگ قرآن نویسی، میرزا احمد نیریزی از سری جشنوارهای آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که توسط ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
فرماندار همدان با اشاره به راه اندازی چند واحد تولیدی در روستای یکن آباد این شهرستان، گفت: این روستا یک الگوی خوب در زمینه اشتغال و تولید برای بقیه مناطق روستایی استان محسوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس رحلت بانوی مجاهد و انقلابی حاجیه خانم سکینه پاک زاد عباسی مادر بزرگوار سردار شهید علی شفیعی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: آموزش مهارت های زندگی، آسیب های اجتماعی را تا 90 درصد کاهش می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: با ایجاد تعامل بین ادارات شهرستان و مسئولین شهری و ائمه جمعه شهرستان اقدام به محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اقتصادی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
"حجت الاسلام حامد ترکاشوند"؛ مدیرکل امور استان ها ودستگاه های اجرایی ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکراز تشکیل 1400گروه جهادی امربه معروف و نهی ازمنکر در کشورخبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ششمین کنگره ملی جوانان با حضور مسئولان وزارت ورزش با موضوع مشارکت های اجتماعی جوانان 13 و 14 اسفندماه 99 به میزبانی کرمان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کودکان و نوجوانان برای کارگاه های آنلاین فرهنگی و هنری در فصل بهار خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۶    
پرهام مقصودلو (استاد بزرگ شطرنج و قهرمان جوانان جهان) در پاسخ به مسعود فراستی به این منتقد سینما توصیه کرد برای یادگرفتن شطرنج کلاس برود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
جدول دروس مدرسه تلویزیونی سه شنبه 12 اسفندماه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۶:۱۵    
برنامه سلام زندگی در رادیو معارف، تاثیر شناخت تفاوت ها و نیازهای زن و مرد در زندگی مشترک را واکاوی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۶:۱۵    
یکی از محققان چینی سازنده واکسن ناقل آدنو ویروس ضد بیماری کووید-19 که توسط شرکت کانسینو بایولاجیکس تولید شده ، مدعی است در صورت تزریق دوز تقویت کننده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۵:۱۵    
لخته شدن خون در بدن می تواند موضوع جدی باشد که به حمله قلبی، سکته مغزی یا حتی مرگ منجر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۵:۱۵    
تغذیه خوب به معنای انتخاب رژیم غذایی متعادل و اجتناب از غذاهای مضر است. تغذیه خوب یعنی محدود کردن دریافت کالری از طریق شیرینی ها، غذاهای فوری و .. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۵:۱۵    
دو نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان آثار منتخب بخش تئاترِ اولین جشنواره آنلاین هنر زنده است قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۴:۰۰    
فرانسه روز دوشنبه از مخالفت ایران برای مشارکت در نشستی درباره برجام با حضور آمریکا ابراز تاسف کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۴:۰۰    
دوره مجازی حال خوش زندگی ویژه نوجوانان در بهار 1400 توسط کانون پرورش فکری برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۷    
سخنگوی نُجَباء در پایان، ادعای تنش آفرینی گروه های مقاومت به وسیله شلیک موشک را رد کرد و خاطرنشان کرد: آمریکا باید به حضور نامشروع خود پایان دهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۲:۱۲    
ویروس کرونا علایم عجیب و پایداری دارد که حتی پس از بهبودی هم در بدن بیمار باقی می ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۹    
در نظرسنجی شبکه آی فیلم که از نیمه آبان با حضور 50 بازیگر طنز کشورمان آغاز شده است، نتایج رقابت گروه اول و دوم از برترین بازیگران طنز در مرحله نیمه نهایی با آرای مخاطبان آی فیلم مشخص شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۳    
دختربچه 2 ساله پس از 2 ماه و نیم دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا از مرگ نجات یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۱:۰۳    
مستند FRAMING THE DEEP به معنی فریم های عمیق- عکاسی در اعماق از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۱:۰۳    
موارد ابتلا به ویروسِ جهش یافته کرونا موسوم به "کرونای انگلیسی" روز به روز در حال افزایش است. آنچه این ویروس را مهم کرده قدرت سرایت بالای آن و در عین حال شدت علائمی است که این ویروس ایجاد می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۱:۰۳    
محمود ثمینی گفت: با توجه به شرایط شکننده کرونا ، استان لرستان پذیرای هیچ مهمانی نخواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۶    
تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
پس از افشای گزارش محرمانه درباره دست داشتن ولی عهد سعودی در ترور جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در جمع خبرنگاران به تشرح برنامه های نوروز 1400، اشاره کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۶    
شماری از نمایندگان پارلمان 22 کشوراروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند برای جلوگیری از اشغال غیررسمی کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اقدامی انجام گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۶    
برخی منابع خبری می گویند که در شهر جیزان در جنوب عربستان سعودی صدای انفجار به گوش رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۶    
برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) شبکه پرس تی وی آخرین وضعیت برجام و حرف و حدیث های بازگشت آمریکا به این توافقنامه را بررسی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی نخستین مورد کرونای انگلیسی در همدان خبر داد و گفت:برای جلوگیری از گردش کرونای انگلیسی مهمان نپذیرید و مهمانی نروید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش، بخشنامه پوشش درمان تکمیلی فرهنگیان را به استان ها ابلاغ کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
اگرچه پختن تخم مرغ باعث هضم بیشتر برخی مواد مغذی می شود، اما می تواند به برخی مواد دیگر آسیب برساند. این موضوع غیر معمول نیست؛ پخت اکثر غذاها باعث کاهش برخی از مواد مغذی می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۲    
یافته های دانشمندان جدید نشان می دهد مصرف چای سبز می تواند به مبارزه با سلول های سرطانی کمک کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیاز به خون در استان فارس را جدی توصیف و با اشاره به کاهش ذخایر خون و فرآورده های خونی، تاکید کرد که اهدای خون موجب ابتلا به کرونا نمی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهوری سابق آمریکا فاش کرد، خواستار استقرار 10 هزار نیروی گارد ملی در ساختمان کنگره در روزهای قبل از اعتراضات گسترده ششم ژانویه شده بود اما درخواست نادیده گرفته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
ویتامین ب 6 نقش مهمی در سطح انرژی و ایمنی بدن دارد و کمبود آن به خستگی، درد مزمن و کمبود انرژی منجر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از ورود بالغ بر 152 هزار متر مربع پروژه ساختمانی از طریق اجرای طرح تخفیف 30درصدی خدمات مهندسی و شناسنامه فنی ملکی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری ارتباط تلفنی مسئولان راهور ناجا استان با شهروندان از طریق سامانه 197 خبر داد.