چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 18 آذر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 آذر 1397 بورس نیوز 2 آذر 1397 بورس نیوز 3 آذر 1397 بورس نیوز 4 آذر 1397 بورس نیوز 5 آذر 1397 بورس نیوز 6 آذر 1397 بورس نیوز 7 آذر 1397 بورس نیوز 8 آذر 1397 بورس نیوز 9 آذر 1397 بورس نیوز 10 آذر 1397 بورس نیوز 11 آذر 1397 بورس نیوز 12 آذر 1397 بورس نیوز 13 آذر 1397 بورس نیوز 14 آذر 1397 بورس نیوز 15 آذر 1397 بورس نیوز 16 آذر 1397 بورس نیوز 17 آذر 1397 بورس نیوز 18 آذر 1397 بورس نیوز 19 آذر 1397 بورس نیوز 20 آذر 1397 بورس نیوز 21 آذر 1397 بورس نیوز 22 آذر 1397 بورس نیوز 23 آذر 1397 بورس نیوز 24 آذر 1397 بورس نیوز 25 آذر 1397 بورس نیوز 26 آذر 1397 بورس نیوز 27 آذر 1397 بورس نیوز 28 آذر 1397 بورس نیوز 29 آذر 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۷    
شاخص کل بورس تهران امروز با عقب گرد 680 واحدی مواجه شد و به رقم 166 هزار و 235 واحد رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸    
معاون کسب و کار بیمه سامان از ایجاد زیرساختی با همکاری گروهی از متخصصین به منظور حل مشکل استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های خودشان خبر داد و گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۰    
بر اساس مصوبه مهم شورای عالی هماهنگی اقتصادی که توسط گمرک ایران ابلاغ شد، هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند با رعایت مقرراتی که بانک مرکزی اعلام کرده است به هر میزان اسکناس ارز وارد کشور کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰    
نائب رئیس و سخنگوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: مبادلات بانکی و پولی ایران و چین امروز از سر گرفته می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
نماد معاملاتی توریل1 به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه الف متوقف می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۵    
شاخص بورس از ابتدای امسال با 73.3 درصد افزایش همراه بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۵    
در این جلسه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد خودروهای موردنیاز معولان و جانبازان نکاتی را اعلام کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۷    
تحلیلگر بین المللی نفتی با بیان این که توافق اوپک و متحدانش بسیار مهم است، گفت: در ماه ژوئن امسال عربستان و روسیه برخلاف خواسته بیشتر اعضای اوپک ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
عضو هیات مدیره بانک سامان گفت: مساله اصلی مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی و شرکت ها، تامین منابع مالی است و این بنگاه ها برای تولید و توسعه فعالیت ها، به سرمایه های کلان نیاز دارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
معاون سابق ناشران بورس تهران گفت: استانداردهای حسابداری و حسابرسی بطور معمول برای شرکت های بزرگ در نظر گرفته می شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیریت بودجه و کنترل دقیق فرایندهای مالی را در شرایط کنونی کشور بیش از پیش ضروری خواند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ضروری است مانورهای مقابله با آلودگی زیست محیطی از سوی شرکت متن، به صورت دقیق و منظم اجرا شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۷    
رئیس اداره امورصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: میزان صادرات کلینکر امسال این کارخانه تولیدی بیش از 40درصدافزایش داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۷    
تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین و همچنین کاهش بهای نفت و احتمال رکود در اقتصادهای بزرگ دنیا باعث شد علاوه بر کاهش 20 درصدی قیمت نفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۷    
براساس توافق برلین و پاریس، سازوکار مالی ویژه برای حفظ روابط تجاری اتحادیه اروپا با ایران به صورت نهادی در فرانسه مستقر شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۲    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز مایع در استان، سهمیه شرکت های توزیع کننده افزایش خواهد یافت و این افزایش ها با توجه به قدرت جذب شرکت ها در برخی موارد تا 100 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نرخ خرید تضمینی گندم گفت: بدیهی است گندم یک محصول استراتژیک است و نباید میزان تولید گندم در کشور با چالش روبرو شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۲    
سومین ردیف شیرین سازی پالایشگاه فازهای 24-22 پارس جنوبی پس از پایان مراحل پیش راه اندازی و راه اندازی، در مدار بهره برداری قرار گرفت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست اعضای اوپک در وین مقرر شد، اوپک یک میلیون و دویست هزار بشکه کاهش تولید داشته باشد اما ایران و ونزوئلا از کاهش تولید معاف شدند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۶    
همزمان با هفته تهران هوشمند دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند 19 و 20 آذر در برج میلاد برگزار می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۱    
با حضور وزیر ارتباطات، همراه اول و شرکت راه آهن جهت پوشش اینترنت نسل4 در مسیر ریلی حرم به حرم تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۱    
با حضور معاون رئیس جمهور آیین امضاء قرارداد سرمایه گذاری همراه اول با یک شرکت دانش بنیان برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۱    
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شیفت نقدینگی به سمت گروه بانکی تا مدیری از جنس سرمایه گذاری.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۱    
سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه CFT گفت: در حال حاضر بحث بر سر اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۰    
بانک تجارت در استان ایلام در شش ماه اول امسال به زوج های جوان بیش از 90 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۹    
حسن روحانی رییس جمهوری طی حکمی شاهرخ رمضان نژاد را به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این که پیش بینی نمی شود پیامک های تبلیغاتی به صفر برسد، گفت: اقداماتی در این زمینه انجام دادیم که اگر واقعا کامل نباشد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۹    
بازار ارز با اینکه هفته هاست روند کاهشی آن هم با شیب ملایم را آغاز کرده اما نرخ ارزهای عمده همچنان راضی کننده نیست و هنوز انتظار می رود قیمت ها بیش از این کاهش یابد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۴    
تولیدکنندگان نفت شیل در آمریکا از تصمیم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) مبنی بر کاهش تولید با وجود مخالفت ترامپ، خرسند شدند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس به توافق کاهش تولید نفت بین کشورهای عضو و غیرعضو اوپک و معافیت ایران از مشارکت در این توافق اشاره کرد و گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید مشخص شود که سرنوشت نفت های فروخته شده در بورس چه شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۹    
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در خصوص شرکت ها و در سطح اقتصاد کلان اخبار خوبی منتشر شده که بازار به آن ها اعتماد ندارد اما ممکن است که پس از انتشار گزارش عملکرد ماهانه شرکت ها سرمایه گذاران بتوانند با ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۹    
بخشنامه شرایط افتتاح حساب برای افراد (طفل و نوجوان) زیر 18 سال در بانک ها اصلاح شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۴    
دومین نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو2018) در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۴    
دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل گفت: سالانه 2 هزار و 600 میلیارد دلار در جهان دزدیده می شود که این رقم، 12 درصد تجارت و 3 درصد از کل GDP دنیا را شامل می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۴    
افزایش 20 درصدی حقوق ها طرح حمایتی دولت از حقوق بگیران است، طرحی که با وجود ضروری بودن اجرای آن ابعاد و پیامدهای دیگری هم دارد که یکی از آنها می تواند افزایش تورم باشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمال بازگشت طرح خرید سربازی در بودجه 98 با درخواست نمایندگان وجود دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۹    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: نقطه تماس تجارت و اقتصاد با اصل اخلاق و حقوق، اتاق بازرگانی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۴    
برای بخش خصوصی مخصوصاً شرکت های بورسی ازنظر انتشار اوراق و تأمین مالی که در بازار بتواند انجام شود، برنامه های از پیش اعلام شده، به جد پیگیری می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۴    
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران اعلام کرد: با ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر قیمت 2 هزار تومانی شیرخام از امروز (یکشنبه) بهای شیر و فرآورده های لبنی 9 درصد کاهش می یابد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۹    
بانک مرکزی در اقدامی جدید که البته قبلاً از سوی عبدالناصر همتی رسانه ای شده بود، محدودیت های تازه ای را برای تراکنش های کارتی اعمال کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۴    
بانک مرکزی در ابلاغیه ای به مدیران عامل بانک های دولتی، غیردولتی و موسسات اعتباری غیربانکی بر لزوم تایید صلاحیت مدیران تاکید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۹    
در صورت کاهش قیمت هر یک از اقلام موثر بر بهای تمام شده، انتظار کاهش قیمت لبنیات به همان نسبت منطقی است که البته تا کنون هیچ کاهش قیمتی رخ نداده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۴    
کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار از عدم وجود نقدینگی رنج می برد به همین دلیل برخی گروه ها و تک سهم ها بعنوان محور بازار قرار گرفته و در حجم های زیادی معامله می شوند .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۹    
کارشناس بازار سرمایه گفت: روز گذشته رشد سهام خودرویی ها مانعی برای جلوگیری از افت بازارایجاد کرد بنابراین می توان گفت که در صورت عدم حمایت از سهام های این گروه شاهد ایجاد جو فروش در بازار خواهیم بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۴    
اگر بورس ارز در جذب و به صفر رساندن تمام معاملات کاغذی ناتوان باشد، اما می تواند حجم عظیمی از آن را به خود جذب کند و البته شرط تک نرخی بودن و غیر رانتی شدن نرخ در بازار را نباید فراموش کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۹    
تصمیم دولت چین مبنی بر توقف تولید حدود 120 میلیون تن فولاد خام به روش کوره بلند و تبدیل تکنولوژی تولید به روش کوره قوس الکتریک و نیاز این کشور به واردات فولاد، منجر به رشد صادرات فولاد ایران شد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۹    
یکی از دلایل رشد غیرمنطقی بازار، ضعف دانش تحلیلی سهم ها در تازه واردان بازار بود اما مسیر سبزی برای سهامداران جدید و شرکت های متقاضی به بازارسرمایه وجود نداشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: زمانی که نرخ دلار به 19 هزارتومان رسید، تمام اجناس، متناسب با دلار گران شدند و شاهد بودیم که کالاهای اساسی و غیر ضرور 200 تا 300 درصد افزایش قیمت داشتند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۴    
نماد معاملاتی شرکت آلومتک فالوم1 جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 1397/09/20 متوقف می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۴    
در خصوص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک مسکن محدودیت هایی اعلام شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: آنچه مد نظر بخش خصوصی است این است که در چرخه مربوط به شفاف سازی فعال باشد و حتی پایش این شفافیت توسط بخش خصوصی و نهادهای مردمی صورت گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
دو جزء اصلی موثر در قیمت تمام شده ساخت مسکن بهای زمین و هزینه مصالح ساختمانی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۴    
وزیر نیرو گفت: تا 16 آذر در کل کشور میانگین بارش 85 میلی متر بوده و در مقایسه با سال گذشته 220 درصد افزایش یافته است.