چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۱:۵۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 25 آذر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 آذر 1397 بورس نیوز 2 آذر 1397 بورس نیوز 3 آذر 1397 بورس نیوز 4 آذر 1397 بورس نیوز 5 آذر 1397 بورس نیوز 6 آذر 1397 بورس نیوز 7 آذر 1397 بورس نیوز 8 آذر 1397 بورس نیوز 9 آذر 1397 بورس نیوز 10 آذر 1397 بورس نیوز 11 آذر 1397 بورس نیوز 12 آذر 1397 بورس نیوز 13 آذر 1397 بورس نیوز 14 آذر 1397 بورس نیوز 15 آذر 1397 بورس نیوز 16 آذر 1397 بورس نیوز 17 آذر 1397 بورس نیوز 18 آذر 1397 بورس نیوز 19 آذر 1397 بورس نیوز 20 آذر 1397 بورس نیوز 21 آذر 1397 بورس نیوز 22 آذر 1397 بورس نیوز 23 آذر 1397 بورس نیوز 24 آذر 1397 بورس نیوز 25 آذر 1397 بورس نیوز 26 آذر 1397 بورس نیوز 27 آذر 1397 بورس نیوز 28 آذر 1397 بورس نیوز 29 آذر 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۹    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، میزان دارایی های خارجی این بانک در مهرماه سال جاری به 4519.2 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش نشان می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۹    
ارز دانشجویان که پیش از این با نرخ مشخص و از طریق سامانه سجاد تامین می شد، اکنون مقرر شده برای دانشجویان بورسیه و فرصت های مطالعاتی از طریق سامانه نیما پرداخت شود اما سایر دانشجویان که با هزینه شخصی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: گاز مایع بیشتر از نیاز شهروندان در سیستان و بلوچستان عرضه شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
بنگاه های مشکل دار اصلاحی است که کم، کم به دایره واژگان اقتصادی کشور در حال اضافه شدن است؛ بنگاه هایی که به دلیل کمبود نقدینگی، فشارهای مالیاتی، تأمین اجتماعی و...، افزایش قیمت دلار و مواد اولیه و.. ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
مشاور وزیر نفت گفت: باید قیمت های فرآورده های نفتی و سایر حامل های انرژی در یک برنامه زمان بندی شده (مثلاً برنامه پنج ساله) واقعی شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
جلسه شورای عالی صنایع دریایی کشور با کلیه ارگان های دریایی و شرکت های شناورسازی کشور در خصوص طرح تحول ویژه صنایع دریایی و نوسازی ناوگان فرسوده مسافری دریایی کشور ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
چین مقدار زیادی نفت از خاورمیانه و غرب آفریقا خریداری کرده است که همزمان در ماه نوامبر و با کاهش قیمت نفت همراه بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری گفت: در مناقصه طرح های توسعه ای میدان های واقع در گستره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
عضو هیات مدیره شرکت مدیریت فناوری گفت:ابزارهای مالی که در بورس مورد معامله قرار می گیرند، در یک نگاه کلی به ابزارهای نقد و مشتقه تقسیم بندی می شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
با توجه به درخواست های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی یک هفته تمدید شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۳    
"اجلاس تخصصی چالش های تامین مالی و سرمایه گذاری در شرایط جاری اقتصادی" امروز 24 آذرماه، با حضور مدیرعامل بورس تهران در شهر اصفهان برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۸    
پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به توقف عرضه نفت خام در بورس انرژی و قراردادهای آتی سبد سهام.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۸    
با اتحاد و همدلی و بهره گیری از کار تیمی می توان محصولات جدیدی با توجه به تامین مالی و مدیریت ریسک به بازار سرمایه کشور معرفی و راه اندازی کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۸    
شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین دارندگان ذخایر هیدروکربوری در جهان، اهداف راهبردی خود را در فعالیت های بالادستی صنعت نفت بنا نهاده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۸    
35 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در سطح استان فعالیت دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتیجه نشست 175 اوپک را اقتدار دیپلماتیک نفتی ایران دانستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۳    
اکنون بورس دچار فشار ناشی از عرضه ها بوده که به تبع آن شاهد ایجاد نوسان در بازار هستیم .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۸    
ترجیح می دهیم در مورد خصوصی سازی جدید آلومینیوم المهدی چیزی نگوییم زیرا پشت پرده های این واگذاری بوی خوشی به همراه ندارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۳    
PVC به عنوان ماده اولیه صنعت پلاستیک، از محصولات چرخه تولید پتروشیمی ها است. رشد نرخ فروش روزنه های امید را برای برخی شرکت ها همچون پتروشیمی آبادان پدید آورده اما اوضاع وخیم تر از آن است که با این ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
قیمت هر یوروی مسافرتی امروز نسبت به روز گذشته با کاهش حدود 200 تومانی همراه بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
وزیر نیرو گفت : در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
طی روزهایی که دلار به کانال 9 هزار تومانی سقوط کرده بود، بسیاری از صرافی های غیر بانکی از خرید ارزهای خرد امتناع کرده و دلالان فرصت نقش آفرینی یافتند؛ اما دولت دلارها را از دست مردم جمع کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور در راستای تجهیز برخی از شعب بانک ها به سامانه خدمات بانکی نابینایان گام برمی دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی را بیش از 68 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای رفع مشکل بازار گوشت و با توجه به نیاز دیگر صنوف همگن ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
در این روزها نه تنها تعداد یارانه بگیران کم نشده ، بلکه به تعداد آنها اضافه نیز شده است. در حال حاضر بیش از 78 میلیون نفر یارانه نقدی دریافت می کنند و خبری هم از حذف دهک های بالای درآمدی نیست.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به برنامه گسترده برای بخشودگی جرایم مالیات واحدهای تولیدی استان گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۸    
بانک آمریکایی ولس فارگو در تازه ترین گزارش خود نسبت به روند صعودی قیمت فلزات گرانبها در سال 2019 میلادی ابراز امیدواری کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۸    
گزارش شش ماهه حسابرسی شده موسسه مالی اعتباری ملل در حالی منتشر شد که همچنین شاهد عدم انتشار صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی 1396 این موسسه می باشیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت گفت: این سازمان حسب وظایف ذاتی و قانونی و در راستای کنترل و ثبات قیمت ها ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت تولید و بسته بندی سالانه یک میلیارد لیتر آب معدنی را دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در هشت ماهه اول سال جاری مقدار 508 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 289 میلیون دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساماندهی بازار مسکن اساسا وظیفه وزارت راه و شهرسازی تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضا به ویژه برای اقشار متوسط و کم درآمد است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی فراکسیون نمایمندگان ولایی گفت: آقای اسلامی افزایش سرمایه در حوزه مسکن را یک ضرورت حیاتی دانست و مطرح کرد که در این زمینه طرح ارائه کرده اند و حتما پروژه های مسکن مهر را تکمیل می کنند
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه 25 آذرماه میزبان عرضه 40 هزار تن آهن اسفنجی، 500 تن بیلت ، یک هزار و 500 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، 2 هزار تن شمش روی، 3 هزار تن مس کاتد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو) از تسویه بخش زیادی از تسهیلات اخذ شده برای این هلدینگ در دوازده ماه منتهی به آذر 97 و کاهش 70 درصدی هزینه های مالی تاپیکو خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۸    
ثبت نام دوره های جدید آزمون معامله گری بازار سرمایه از ابتدای دی ماه آغاز خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: بازسازی مجموعه های فرهنگی، رفاهی و ورزشی این شرکت باید بر اساس اولویت ها و در چارچوب برنامه، عملیاتی شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برابر آمار اعلام شده 27 میلیار دلار ارز صادراتی باید وارد کشور می شد که حدود 7 میلیارد آن در سامانه نیما قرار گرفته است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۸    
میانگین قیمت شاخص دبلیو تی آی آمریکا در سال 2018 میلادی تا امروز 66 دلار بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۳    
کارشناس بازار سرمایه گفت: همواره تعدادی نظر مخالف و موافق درخصوص بحث افزایش قیمت خودروسازها مطرح است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۸    
نوع نگاه شرکت های سرمایه گذاری به بازار کشور متفاوت است. برخی شرکت ها بر خلاف سایرین دید کوتاه مدت دارند و شاید به همین دلیل است که سرمایه های وسپه اغلب به سه صنعت کم ریسک اختصاص یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش قیمت خودرو، انتظار برای انتشار گزارش های شش ماهه و عدم ثبات در نرخ ارز موجبات ایجاد بلاتکلیفی در بازار را فراهم کرده که به تبع آن میزان فروش های هیجانی نیز افزایش ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۸    
هر تصمیمی در خصوص نرخ اوره اتخاذ شود و هر قیمتی که در نظر گرفته شود از ابتدای مهرماه اعمال در حساب های پتروشیمی ها اعمال خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ایجاد سرمایه گذاری برای کسانی که به دنبال بازده زیاد هستند یکی از اهداف راه اندازی ابزارهای مشتقه محسوب می شود زیرا این ابزار از فرصت های ناشی از آربیتراژ استفاده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۳    
محموله صادراتی شرکت فرآوری مواد معدنی ایران بدون دلیل منطقی چندین روز در گمرک بازرگان متوقف شد و این توقف تریلی های حامل محموله، هزینه قابل توجهی به مذکور شرکت تحمیل کرد