دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 5 بهمن 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 بهمن 1395 بولتن نیوز 2 بهمن 1395 بولتن نیوز 3 بهمن 1395 بولتن نیوز 4 بهمن 1395 بولتن نیوز 5 بهمن 1395 بولتن نیوز 6 بهمن 1395 بولتن نیوز 7 بهمن 1395 بولتن نیوز 8 بهمن 1395 بولتن نیوز 9 بهمن 1395 بولتن نیوز 10 بهمن 1395 بولتن نیوز 11 بهمن 1395 بولتن نیوز 12 بهمن 1395 بولتن نیوز 13 بهمن 1395 بولتن نیوز 14 بهمن 1395 بولتن نیوز 15 بهمن 1395 بولتن نیوز 16 بهمن 1395 بولتن نیوز 17 بهمن 1395 بولتن نیوز 18 بهمن 1395 بولتن نیوز 19 بهمن 1395 بولتن نیوز 20 بهمن 1395 بولتن نیوز 21 بهمن 1395 بولتن نیوز 22 بهمن 1395 بولتن نیوز 23 بهمن 1395 بولتن نیوز 24 بهمن 1395 بولتن نیوز 25 بهمن 1395 بولتن نیوز 26 بهمن 1395 بولتن نیوز 27 بهمن 1395 بولتن نیوز 28 بهمن 1395 بولتن نیوز 29 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۳    
واحد اطلاعات اکونومیست در جدیدترین گزارش خود ریسک بخش های مختلف اقتصاد ایران در سال 2017 را مورد ارزیابی قرار داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۵    
نعنا از نظر طب قدیم ایران نسبتا گرم و خشک است و از نظر خواص دارویی از پونه قوی تر است.از نعنا اسانس/روغن و....تهیه میکنندکه مصارف زیادی هم دارند. نعنا باد شکن است. تقویت کننده معده و بدن است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۱    
مردی شیاد که از کشور ارمنستان با شیوه ای حیله گرانه خانواده ای مشهدی را فریب داده و از آنان ده ها میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، مورد تعقیب پلیس بین المللی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۰    
بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، برای نخستین مرتبه پای به عرصه تبلیغات گذاشت و همکاری خود را با یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید دمنوش های گیاهی آغاز کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۳    
سامسونگ برای سومین سال متوالی اعضای خانواده A، گوشی های پرفروش و پرطرفدار خود را در بازارهای جهانی و ایران عرضه می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۵    
سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی جدیدترینگلکسی های سری A خود جشن گرفت. سری A سامسونگ از سال 2014 که به دنیای گوشی های هوشمند پا گذاشتند همواره در سه مدل مختلف عرضه شده اند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
یک افسر عراقی روز چهارشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش یک قاضی نظامی این گروه و 4 تن از سرکرده های نظامی خود را به علت فرار از شرق موصل اعدام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۷    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طرح کرامت همزمان با دهه فجر با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر به صورت پایلوت در دو شهرستان فلاورجان و ملایر اجرا خواهد شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۳    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست، ایجاد فضای تبادل تجربیات، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی ها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۹    
قائم مقام معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در حال حاضر 110 قرارداد طرح های جنگلداری با مجریان در شمال کشور در مساحتی نزدیک به یک میلیون هکتار وجود دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۶    
ایجاد استخرهای کشاورزی با استفاده از روکش های پلی اتیلنی و ماودی مشابه آن، این روزها به یک آفت جدید برای حیات وحش استان یزد تبدیل شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۶    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها با بیان اینکه امسال 50 درصد کاهش حریق در عرصه جنگل ها داشته ایم، اظهار کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۳    
انتخابات بحثی است که باید همه تلاش کنند تا انتخابات با شور و نشاط و حضور پر رنگ مردم برگزار شود. وی افزود: در صورتی که مردم زیادی در انتخابات شرکت کنند داوری بهتری برای ارزیابی کاندیداها خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۶    
یک روانشناس و مشاور خانواده عنوان کرد: شناخت تیپ شخصیتی می تواند در انتخاب درست همسر نقش مهمی ایفا کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۲    
سرطان بیماری ای است که حتی شنیدن نامش نیز آزاردهنده و هولناک است. این بیماری از آن دست بیماری هایی است که باید تمام تلاشمان را برای پیشگیری از آن به کار بگیریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۸    
فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در دزفول فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۲    
یک کارشناس بانکی با اشاره به امحای برخی اسناد و مدارک اطلاعاتی بانکها و چکهای بانکی در حادثه پلاسکو، گفت:چکها، سفته ها و مدارک مرتبط با خرید و فروش در این حادثه از بین رفته وقابل برگشت نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۹    
اینکه اکثر پزشکان موقع صحبت کردن به چشمان بیمارشان دقیق می شوند، صرفا به دلیل برقراری ارتباط کلامی نیست. برخی علائم بیماری ها در صورت نمود پیدا می کنند که گاهی جدی هستند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۲    
گندم سیاه حاوی کربوهیدرات های پیچیده و فیبرهای محلول در آب مانند پکتین است. این ترکیبات خواص سیرکنندگی دارند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
محققان موفق به توسعه یک اپلیکیشن جدید شدند که به گوشی های هوشمند مسافران در وسایل نقیله هشدار می دهد که یک زن باردار در آنجا حضور داشته و نیاز به صندلی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۹    
صرافان ارز و سکه امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با 752 ریال افزایش نسبت به دیروز 38 هزار و 104 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با کاهش 110 هزار ریالی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۷    
پیکر مطهر این شهدا ساعت 15:30 پس از ورود از شهرستان مریوان از مسیر میدان لشکر 28 سنندج تا جلوی مسجد جامع این شهرستان طی مراسمی با حضور مردم شهیدپرور سنندج تشییع شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۴    
گزیده ردیف های کاربردی موسیقی ملی ایران جدیدترین تالیف کیوان ساکت روز جمعه 9 بهمن ماه با حضور چهره های برتر هنر و موسیقی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۳    
امسال در نخستین ماه از سال2017 میلادی، مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب شد و دیروز مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی با حضور 250 شخصیت فرهنگی و سیاسی از 51 کشور جهان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۱    
سرمربی تراکتورسازی گفت: هیچ وقت نگفتیم بازی هایمان با پرسپولیس در این مقطع از لیگ همزمان برگزار شود و بحث عدالت در برنامه ریزی را مطرح کردیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۷    
شماره 165 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه ویژه بهمن ماه به چاپ رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۸    
گروه فناوری: در مراسمی که عصر روز سه شنبه پنجم بهمن 95 در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس این سازمان برگزار شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۱    
اگر یک کامپیوتر قدیمی و نسبتا ضعیف در خانه دارید، می توانید با نصب سیستم عامل لینوکس، جانی دوباره به آن ببخشید چراکه این سیستم عامل برای اجرا، به مشخصات سخت افزاری چندانی نیاز ندارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۲    
سنای آمریکا صلاحیت نیکی هیلی (Nikki Haley)را به عنوان سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل تایید کرد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۶    
انگیزه های سفر به دبی بسیار متفاوت اند؛ برخی برای تجارت، برخی برای پارک های آبی دبی و یا گشت و گذار در آسمان خراش های غول آسا و سواحل آفتابی و زیبا این شهر را برای مسافرت انتخاب می کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۲    
نرخ اسکناس دلار در حالی در صرافی های منتخب بانک مرکزی به 3789 تومان رسید که روز گذشته این نرخ 3711 تومان اعلام شده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۸    
جلسه گروه علمی کلام با موضوع قرائت پذیری متن دینی در دیدگاه نصر حامد ابوزید و آیت الله جوادی آملی با ارائه محمدحسین صادقی، برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۶    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۹    
در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۹    
معاون امور توانبخشی بهزیستی با اشاره به وجود 15 هزار معلول و سالمند مجهول الهویه در کشور، گفت: متاسفانه بسیاری از این افراد فاقد شناسنامه هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که آموزش و پرورش از آموزش محور بودن به تربیت محور بودن سوق یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۵    
دو سارق حرفه ای که در تحقیقات پلیس فتا استان مرکزی به اتهام سرقت های میلیونی از کارت های عابر بانک دستگیر شده بودند، به سرقت 100 تن آهن آلات در پنج استان کشور اعتراف کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۴    
نماینده GIZ آلمان با تاکید بر اهمیت فناوری های سبز تصریح کرد: موفقیت از یک روش یکپارچه با توجه به کاهش اثرات سوء در آب و هوا، امحاء پسماندها و حفاظت از خاک حاصل می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۲    
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: تمامی ستادهای برف روبی در سطح مناطق با کاهش دما و برودت هوا از شب گذشته در آمادگی به سر می بردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد کودکان خردسال مبتلا به آسم، بیشتر از کودکانی که بیماری مزمن تنفسی ندارند، در معرض خطر چاقی قرار دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
گرچه شیر مادر هنوز هم به عنوان بهترین تغذیه برای نوزادان شناخته می شود، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که شیر خشک تهیه شده از شیر گاو، خطر ابتلا به دیابت نوع 1 را افزایش نمی دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۸    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: برای ساخت 13 هزار تخت بیمارستانی با استفاده از سرمایه گذاری خارجی در حال رایزنی هستیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی از قابلیت بندر شهیدبهشتی چابهار برای پهلوگیری کشتی های پهن پیکر با توجه به ویژگی های خاص این بندر خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: اسپری های خوشبوکننده بدن، هوا و ضد تعریق گازدار در صورتی که بر روی آتش اسپری شود قابلیت اشتعال و خطر آفرینی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سحر با آرنجش به پهلویم زد. صورتم را به طرفش برگرداندم. سری تکان دادم که دلیل کارش را بگوید. دهانش را نزدیک گوشم برد و به آهستگی گفت: اونجا رو نگاه.. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
هدایت الله بهبودی در مراسم بزرگداشتش گفت: بیش از آن که به خاطر تجلیل از خود به این جا بیایم به دلدادگی از شرحِ اسم آمده ام.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۲    
مهناز افشار در پاسخ به حرف های امروز عباس جدیدی نوشت: در مورد مسائل شهرم نظر دادم، نظر می دهم و نظر خواهم داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۶    
اصغر فرهادی در پی راه یافتن فیلم فروشنده به فهرست 5 فیلم نامزد نهایی اسکار گفت: آرزو می کردم این خبر خوشحال کننده را در روزهایی می شنیدم که مردم ایران غرق در اندوه حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از نامزدهای اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان معرفی شد. این فیلم پیشتر به فهرست 9 نامزد نهایی این بخش راه یافته بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۷    
متخصصان دریافتند یک ترکیب رنگین موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را در افراد سیگاری کاهش دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: اوتیسم نوعی اختلال رشدی است که علایم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می کند و علت اصلی آن ناشناخته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 122 راس دام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۹    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح چگونگی اطلاع رسانی در زمان بحران پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۶    
فرمانده ناجا از ایجاد ظرفیتی چند هزار نفری برای نگهداری معتادان متجاهر در تهران توسط دستگاه های مربوطه تا پایان امسال خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۹    
خزانه دار کل و ذی حساب جمعیت هلال احمر گفت: وظایف خطیری بر عهده جمعیت هلال احمر است و این در حالی است که در طول دو سال گذشته، از 1100 میلیارد تومان اعتبارات ماده 10 و 12 ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از شناسایی و جمع آوری روزانه 180 تا 200 خرده فروش مواد مخدر در تهران خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
گاهی از من می پرسند اینکه بی بی سی فارسی پس از 40سال دشمنی با مام وطن و ملت ایران حالا بلندگوی یک جناح خاص در ایران شده است، خوب است یا نه؟!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۹    
محققان از تحریک الکترومغناطیس مغز برای بهبود دقیق حافظه استفاده کردند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۴    
فرماندار ملکان از آغاز عملیات و یا بهره برداری از 43 پروژه عمرانی و خدماتی با 300 میلیارد ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر در شهرستان ملکان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۶:۴۳    
تعدادشان کم نیست، ستاره هایی که این روزها برای خودشان در سینما برو و بیایی دارند، اما با یک نگاه ساده به کارنامه کاریشان متوجه می شویم که برای اولین بار در قاب جعبه جادویی ظاهر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۳    
باوجود هفت میلیارد نفر که در حال حاضر روی این سیاره زندگی می کنند، عجیب نیست که بگوییم همه ما حداقل یک همزاد در جایی دیگر از زمین داریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۴۳    
در این کلیپ تصویری اتفاقات بر اساس انتظارات شما رخ نمی دهند و همین مسئله سبب می شود که آشفتگی و به هم ریختگی به سراغتان بیاید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۳:۴۳    
با استفاده از توصیه های ارائه شده در این مطلب می توانید گوشی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۴۳    
ریه های یک فرد سیگاری طی آزمایشی با ریه های یک فرد غیرسیگاری مقایسه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۳۰    
چینی ها یک کپی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کشورشان دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۴    
انتقال خون استان تهران از اهدای خون 306 هزار و 194 شهروند تهرانی از ابتدای امسال تا کنون خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۲    
معاون مرکز سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات تیم سلامت روان در حادثه پلاسکو را تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۲    
رئیس انجمن داروسازان ایران در نامه ای به رئیس جمهور ضمن اشاره به تبعات تاخیر بیمه ها در پرداخت معوقات داروخانه ها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۳    
در حال حاضر قابلیت پخش زنده استوری در اینستاگرام برای بسیاری از کاربران فعال شده و از هفته آینده در سراسر دنیا فعال می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: میزان شیوع اعتیاد در محیط های صنعتی بیشتر از هر محیط دیگری افزایش یافته و ارزیابی های اخیر ما حاکی از آن است که بین 16 تا ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای بهمن تاکنون در پی بارندگی، 392 مورد رهاسازی خودروهای گرفتار در آب توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۶    
انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پس از بحران فرو ریختن ساختمان پلاسکو موجب شد یک بار دیگر ضرورت مدیریت رسانه ها در چنین رویدادهایی و نیاز به پوشش خبری مناسب احساس شود که به این ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۴    
مصرف کافی مایعات هنگام انجام تمرینات بدنی و ورزشی اهمیت بیشتری خواهد داشت، چراکه در این شرایط میزان بیشتری از آب بدن در مدت زمان کوتاه تری با تعرق از دست می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۳    
بودجه 17 هزار و 900 میلیارد تومانی شهرداری تهران برای سال آینده در نشست امروز شورای شهر تهران تصویب شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۲    
دلمون لک زده بود که یکی بیاد و از کارهای بچه های فاطمیون برامون تعریف کنه، از شجاعت هاشون از دلاوری هاشون از فداکاری هاشون ولی هیچ روحانی و مداح و روایتگری رو ندیدیم!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب مالیات سبز در لایحه اصلاح مالیات بر ارزش افزوده برای نخستین بار در کشور، گفت: در تمام دنیا، مالیات سبز به دلیل آثار بسیار مثبت اجتماعی و اقتصادی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
به نظر می رسد مهدی بن عطیه، مدافع الجزایری یوونتوس در تابستان سال آینده از این تیم جدا خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
از امام صادق ع در مورد استمناء سوال شد. فرمودند: گناهی بزرگ است که خداوند در کتابش از آن نهی کرده است؛ او گفت: کدامشان بزرگتر است: زناکاری یا این کار؟ فرمود: این کار گناهی عظیم است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با برداشته شدن محدودیت های ترافیکی خیابان جهموری و حوالی ساختمان پلاسکو ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۶    
یک ایرانی موفق به ساخت امواج صوتی در داخل ایران برای درمان افسردگی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۲    
فروش دلار دولتی در برخی از صرافی های منتخب در سه روز گذشته دلال ها و عده ای از مردم را به صرافی ها کشاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۱    
سکسکه شاید در موقعیت های خاص باعث خجالت ما شود، اما پس از چند ساعت خود به خود برطرف می شود. صداهای آزاردهنده ای مثل سکسکه، وز وز گوش، سوت زدن بینی و صدای مفاصل، علائم بدنی هستند که به ما می گویند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
شایعه 1: پس از هر وعده غذایی، باید مسواک بزنیم، پس مسلما مسواک زدن اهمیت زیادی دارد، اما شاید تعجب کنید، اگر بدانید مسواک زدن، درست پس از غذاخوردن می تواند به دندان ها آسیب برساند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به محروم شدن این تیم از جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۸    
فوق تخصص ارتوپد در خصوص شنیده شدن صدای تق تق از زانوها گفت: صدا دادن زانو یا صدای تق تق در مفصل در صورتی که به صورت پایدار و باعلایمی مانند زانو درد و ورم همراه نباشد، نگران کننده نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۳    
کمردرد یک مشکل آزار دهنده است که بیشتر افراد در برهه ای از زندگی خود آن را تجربه می کنند، اما با چند راهکار ساده مانند ورزش کردن، انجام حرکات کششی و حفظ وزن سالم می توان از بروز این درد پیشگیری کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۰    
مرکبات دارای مقدار زیادی اسید هستند که باعث نرم تر شدن لایه سطحی مینای دندان می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۹    
قائم مقام وزیر نیرو با تشریح مهمترین محورهای همکاری صنعت برق و دانشگاه ها، گفت: ظرفیت تولید برق ایران به بیش از 76 هزار مگاوات افزایش یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۶    
با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۳    
بر اساس آنچه پنتاگون اعلام کرده این معامله در راستای تقویت ائتلاف آمریکا در خلیج فارس صورت می گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه بویین زهرا گفت: با تداوم روند برداشت بی رویه از آبهای زیرزمینی دشت قزوین تا 10 سال دیگر خشک خواهد شد و سرنوشت نامعلومی در انتظار کشاورزی استان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۴    
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی، راه اندازی سامانه کُدال از جمله اقداماتی بود که به منظور امن سازی بازار سرمایه در دولت یازدهم عملیاتی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۴    
رئیس هیات معارضان سوری درمذاکرات آستانه قزاقستان با بیان اینکه درباره بیانیه پایانی نشست آستانه که از سوی روسیه، ترکیه و ایران صادر شده است، ملاحظاتی دارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۳    
بارندگی های چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر خسارت به زیرساخت ها و بخش کشاوری استان، تاکنون به 300 واحد مسکونی در استان نیز خسارت وارد کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی، اظهار داشت: این ادعاها قلب و وارونه جلوه دادن حقایق جاری در منطقه است و این عربستان سعودی است که بسترساز اصلی پیدایش و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۹    
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس 3 شهرستان قصرقند، کنارک و سرباز واقع در منطقه بلوچستان به دلیل بارندگی شدید فردا تعطیل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۷    
مردی که هنگام آتش زدن خودرویش، دو مرد را به آتش کشیده و مرگ یکی از آنها را رقم زده بود، تسلیم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۶    
گروه موسیقی رستاک امشب (سه شنبه) مهمان خندوانه خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۴    
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی اتوبوس در انتهای حوزه قاین به گناباد خبر داد و گفت: در این حادثه 15 نفر مجروح شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد روش های مبارزه با آفت در گلخانه های کشور نامناسب و نگران کننده است و فناوری و روش بهینه استفاده از آفت کش ها در اختیار گلخانه داران قرار نمی گیرد.