دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 19 بهمن 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 بهمن 1395 بولتن نیوز 2 بهمن 1395 بولتن نیوز 3 بهمن 1395 بولتن نیوز 4 بهمن 1395 بولتن نیوز 5 بهمن 1395 بولتن نیوز 6 بهمن 1395 بولتن نیوز 7 بهمن 1395 بولتن نیوز 8 بهمن 1395 بولتن نیوز 9 بهمن 1395 بولتن نیوز 10 بهمن 1395 بولتن نیوز 11 بهمن 1395 بولتن نیوز 12 بهمن 1395 بولتن نیوز 13 بهمن 1395 بولتن نیوز 14 بهمن 1395 بولتن نیوز 15 بهمن 1395 بولتن نیوز 16 بهمن 1395 بولتن نیوز 17 بهمن 1395 بولتن نیوز 18 بهمن 1395 بولتن نیوز 19 بهمن 1395 بولتن نیوز 20 بهمن 1395 بولتن نیوز 21 بهمن 1395 بولتن نیوز 22 بهمن 1395 بولتن نیوز 23 بهمن 1395 بولتن نیوز 24 بهمن 1395 بولتن نیوز 25 بهمن 1395 بولتن نیوز 26 بهمن 1395 بولتن نیوز 27 بهمن 1395 بولتن نیوز 28 بهمن 1395 بولتن نیوز 29 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۷    
این قرص می تواند گردش خون را بهبود بخشد، مانع بیماری های قلبی و عروقی شود، بیماری فراموشی را به تأخیر اندازد و مانع سکته مغزی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
منبع: آپارات
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
آیا می دانستید که چنگال راه سخت و پر پیچ و خمی برای رسیدن به میزهای غذا پیموده است؟!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۶    
بروز درد در اندام هایی مانند دست و گردن بعد از خانه تکانی طبیعی است و به مرور برطرف می شود ولی اگر درد شدید و تیرکشنده یا احساس خواب رفتگی در عضو وجود داشته باشد، نیاز به بررسی های بیشتری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
داماد شاه گفت که خودم را بارها مقصر دانستم، من اردشیر زاهدی مقصرم ما بد کردیم، ما مردم را نفهمیدیم اینها را صراحتا می گویم، اعلی حضرت می گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از غرفه آسیاتک در نمایشگاه دستاوردهای ICT شرکت های برتر حوزه فناوری اطلاعات گفت: آسیاتک شرکتی منظم و دارای فرآیندهای ماهیتی رو به رشد است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
بر اساس گزارش شرکت بین المللی مشاوره اقتصادی (PWC)، تا سال 2050 میلادی روسیه مکان اول اقتصاد اروپا را از آن خود خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۱    
این مراسم شامگاه سه شنبه با تقسیم گردوهای باغ پیر شالیار بین اهالی روستا آغاز می شود و به ترتیب با مراسم کلاو روچنه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه شماره 125 به تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و به ویژه 22 بهمن پرداخت که متن آن به شرح ذیل است:
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا گفت: سعودی ها با درآمد روزانه یک میلیارد دلار ، سهم ما را پرداخت نمی کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۳    
تصویر سونوگرافی یک جنین که انگشتان خود را به حالت خاصی در آورده به تازگی در رسانه ها و فضای مجازی به سوژه داغ خبری بدل شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: کارگری که بر اثر ریزش یک چاه در پاکدشت زیر آوار محبوس شده بود، زنده از زیر آوار خارج شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها 5 هزار دانش آموز معلول تحت حمایت برخی سازمان های مربوطه بودند، گفت: بعد از انقلاب این پوشش به رقم 130هزار دانش آموز رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۹    
در اولین قسمت از برنامه 180 درجه که جمعه 22 بهمن روی آنتن شبکه افق می رود وحید یامین پور و اکبر نبوی درباره برنامه های گفتگومحور تلویزیون به بحث و مناظره می پردازند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی روز گذشته در جشنواره فیلم فجر حاضر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۸    
اولین کنسرت از رویداد "شب های جنوب" برگزار شد و دو گروه به اجرای برنامه پرداختند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۹    
با موافقت سازمان بهداشت جهانی، تولید واکسن فلج اطفال برای تامین نیاز کشورهای منطقه به شرکت دانش بنیان شفا دارو وابسته به بانک ملی ایران واگذار شد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
اعلام نامزدهای جشنواره سی و پنجم فیلم فجر تقریباً همه را شوکه کرد. داوری ها چیزی در حد فاجعه و اشتباهات از حد نرمال و معمولی خیلی بیشتر است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
اعلام اسامی نامزدهای بخش های مختلف سودای سیمرغ سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر در شرایطی اعلام شد که موجب بهت و تعجب بسیاری از منتقدان، مخاطبان و اهالی رسانه شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۶    
قرارداد حمایت بانک سامان از عظیم قیچی ساز پرافتخارترین کوهنورد کشورمان برای صعود به آخرین قله هشت هزار متری هیمالیا به امضا رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۳    
تب استفاده از وسایل نقلیه برقی در سرتاسر جهان فراگیر شده است و امروزه انواع و اقسام وسایل نقلیه مجهز به قوای محرکه برقی در حال تولید و استفاده هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
نشست ویژه مرکز فرهنگی شهر کتاب روز دوشبه هفته آینده به درهای باز، سفر بین فرهنگی ایران و آلبانی اختصاص دارد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۴    
آنها که اخبار سینمای ایران و تولیدات و رویدادهای آن را پیگیری می کنند، این روزها تقریبا در یک چیز توافق نظر دارند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۹    
آرشا اقدسی در بخش بهترین جلوه های ویژه میدانی برای فیلم سارا و آیدا نامزد شد اما به گفته بهنام خاکسار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۳    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون در 15 هزار300 روستا در کشور طرح هادی انجام شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۳    
طراح جلوه های ویژه بصری فیلم سارا و آیدا درباره حاشیه های به وجود آمده درباره نامزدی این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی توضیح داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
مسعود ده نمکی با انتشار یادداشتی به واکنش سینماگران درباره داوری در جشنواره فیلم فجر پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۲    
شهردار تهران با حضور در مراسم افتتاحیه پردیس تئاتر تهران، تأکید کرد که هیچگاه به تئاتر و هنر نگاه ابزاری نداشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۷    
تمام سینماهای کشور جمعه و شنبه تعطیل هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۷    
فرمانده سپاه کردستان گفت: 2 هزار و 316 برنامه شاخص تا قبل از دهه فجر امسال توسط نیروهای مسلح استان انجام شده که 2 هزار و 151 مورد آن مربوط به سپاه کردستان بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد ایران برجام را مکرراً نقض می کند و ترامپ برای مقابله با این وضعیت گزینه هایی دارد که فعلاً از آنها سخن نمی گوید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۳:۰۰    
در نخستین مرحله سرمازدگی بخش های تحت تاثیر قرار گرفته بدن قرمز و سرد می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۸    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک برای تسریع در امور ازدواج جوانان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۹    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تعدادی از دانشجویان درخواست داشتند که سازمان آتش نشانی لیستی از ساختمان های ناامن شهر تهیه و در اختیار عموم قرار دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۲    
ترلان پروانه و سیما تیرانداز از هنرمندانی بودند که در اکران های روز هشتم حضور داشتند. به همین بهانه مدل مانتو این هنرمندان را گردآوری کرده ایم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۰    
عکس های جدیدی از چهره باران کوثری بازیگر 31 ساله کشورمان در جشنواره فیلم فجر تهیه شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گازگرفتگی برای 3 شهروند تهرانی خبر داد و گفت: متاسفانه دو تن از مصدومان جان باختند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۸    
زندگی مشترک وکیل جوان و زن روانپزشک با نوید خوشبختی آغاز شده بود، اما همه چیز به خاطر عمل جراحی زیبایی زن به بن بست رسید و این پیوند با طلاق پایان یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۸    
قدرت اول این روزهای فوتبال فرانسه در ادامه روند خوب خودش یک پیروزی دیگر به دست آورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۷    
و از مردم، کس هست که خدا را در حاشیه می پرستد، پس اگر خوشی ای به او رسد، بدان دلگرم شود، و اگر فتنه ای به او رسد بر وجه [سابق] خویش دگرگون گردد، در دنیا و آخرت زیان کرده است؛ این است همان زیان آشکار.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد از قطعیت یافتن حکم اعدام متجاوز به عنف یاسوجی در دیوان عالی کشور خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اعضای باند معروف به گربه های نقابدار که به منازل زنان تنها دستبرد می زدند درحالی با تلاش ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد دستگیر شدند که یکی از اعضای این باند با شلیک گلوله مجروح شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
شش جوان شیطان صفت که به اتهام ربودن دختر 17 ساله و تعرض به وی دستگیر شده اند صبح دیروز از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران انتقال یافتند و محاکمه شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۶    
بنا براعلام سایت گل کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی به وولفسبورگ پیوسته است،حق همراهی این تیم را در رقابت های بوندس لیگا ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۴    
مطالعات انجام گرفته روی ایمپلنت های سیلیکونی نشان می دهند که بیشتر آنها هفت تا 12 سال دوام می آورند، اما برخی طی چند ماه یا چند سال نخست می شکنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۴    
دختر 16ساله ای که به اتهام فرار از منزل، توسط مأموران انتظامی دستگیر شده بود، به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل السد قطر به اتوبوس بازیکنان نرسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۰    
بخشدار جبالبارز جیرفت گفت: جسد دومین کارگر خط انتقال برق جیرفت عصر امروز سه شنبه بعد از سه روز تلاش در ارتفاعات پوشیده از برف جبالبارز پیدا و به پزشکی قانونی این شهرستان تحویل داده شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۸    
سفیر اسپانیا گفت: براساس توافقات انجام شده، ایرلاین ماهان تا ماه ژوئن، پرواز مستقیم به بارسلونا خواهد داشت و ما تلاش می کنیم پرواز مستقیم به مادرید را نیز در آینده ای نزدیک برقرار کنیم و می کوشیم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۶    
رسانه های عراقی از بازداشت مسئول امنیتی داعش در بیجی در استان صلاح الدین خبر دادند. این در حالی است که نیروهای عراقی آماده نبرد در غرب موصل می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
مدافع استقلال به دلیل مصدومیت بازی حساس برابر پرسپولیس را از دست داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۴    
20 روز از ماجرای تلخ پلاسکو گذشت. 16 آتش نشانان شهید به خاک سپرده شدند و هویت 5 تن از شهروندان قربانی پلاسکو که اکثرشان کارگران یا نگهبانان آن بودند پس از روزها آزمایش و بررسی شناسایی شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۱    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد باتوجه به عدم همکاری صداوسیما با وجود قرارهای قبلی از حضور دوربین های تلویزیونی در کنفرانس خبری روز چهارشنبه جلوگیری خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۷    
مدافع سابق استقلال با دروازه بان این تیم آشتی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
نیروی هوایی روسیه به منظور مقابله با تهدیدات و آزمایش توان رزمی، به حالت آماده باش کامل درآمد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل استقلال گفت که از صداوسیما شکایت خواهند کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل السد قطر ستود و گفت: فاصله ما تا خوشبختی فقط یک ضربه بود که آن را هم مهدی رحمتی گرفت و خوشحالی را به هواداران مان هدیه داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۸    
اتهامش سرقت لاستیک خودرو است، خودش می گوید در یکی از خیابان های تهران نمایشگاه فروش خودرو دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
مدافع - هافبک استقلال گفت: بازی مقابل ژاوی تجربه فوق العاده ای برای من بود اما بازیکنی مثل نورافکن باید افتخار کند که در این سن و سال مقابل ژاوی بازی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم که در 90 دقیقه کار تیم السد را تمام کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
عامل شهادت مامور کلانتری مارلیک شناسایی و دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۴    
زمان تمرین فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۳    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای تمام لحظات بازی برنامه داشتیم و هواداران تا آخرین لحظه به بهترین شکل ما را حمایت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: السد مقداری کار ما را سخت کرد و می خواست بازی را بخواباند و به پنالتی بکشاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
در واقع ترامپ هنوز به ماهیت اصلی و واقعی جایگاه خود به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده پی نبرده است؛ بطوریکه وی در بن بست دوگانگی ترامپ تاجرِ جنجالی یا رئیس جمهور آمریکا در رفت و آمد و ترافیک خبری است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل غیبت کاپیتان تیم السد در نشست خبری، او را جریمه خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
مدیر تیم السد گفت: خوب بازی کردیم اما در پنالتی شانس تاثیرگذار است که شانس هم با ما یار نبود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۹    
پیراهن ژاوی پس از اتمام دیدار استقلال و السد به دروازه بان سوم تیم استقلال رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۸    
یک دستگاه اتوبوس مربوط به سرویس دانشجویان دانشگاه شمال آمل روز گذشته به طور ناگهانی دچار حریق شد اما با تلاش ماموران آتش نشانی به سرعت حریق کنترل شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۸    
ستاره اسپانیایی السد به عنوان بهترین بازیکن مسابقه این تیم مقابل استقلال انتخاب شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
کاهو سرد و تر است و سکنجبین مزاج گرم و خشک دارد. چون سکنجبین از ترکیب سرکه و عسل درست می شود، به اندازه معین جوشانده می شود و آثار گرم و خشکی را بر جای می گذارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات درگیری مسلحانه یک مجرم سابقه دار با مأموران پلیس را که منجر به شهادت یکی از پرسنل درجه دار شده بود تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۵    
افسردگی، وضعیتی جدی است که می تواند افراد بسیاری را در دوره های مختلف زندگی شان تحت تاثیر خود قرار دهد. شما نباید به خاطر افسردگی خود شرمنده باشید یا احساس گناه کنید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۴    
:بسیاری از این نوع فراموشی ها جدی نیستند. کمبود خواب، برخی داروها، حتی استرس می توانند باعث ضربه کوتاه مدت به حافظه شوند. ولی خوشبختانه مغز انعطاف پذیر است و این شرایط را تغییر و بهبود می بخشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۱    
رییس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: بیش از 70 عدد گاوصندوق ها که وضعیت سالمتری داشتند و می توانستیم صاحب آنها را شناسایی کنیم، با دستور قاضی پرونده و بر اساس ضوابطی خاص به مالکان تحویل داده شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
یک روان شناس گفت: وادار کردن کودک به سکوت، زمانی که تمایل به صحبت کردن دارد، باعث شکل گیری عواطف منفی می شود و حتی ممکن است او را دچار لکنت زبان کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۹    
ژاپن با 52، فرانسه با 28، لوکزامبورگ و هلند با 26.4، پرتغال با 21.3، بلژیک با 19.3، نروژ با 14، آیسلند با 13 و سوئد با 10هفته، بیشترین میزان مرخصی زایمان را به مردان می دهند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۸    
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرهایی مثل تهران و تعیین تکلیف ظرفیت بیمه درمانی معتادان تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۶    
رئیس کانون بازنشستگی بیمه سلامت ضمن مخالفت با مصوبه بازنشستگی 20 ساله زنان مجلس بدون شرط سنی گفت: در صورت اجرای این مصوبه، افسردگی اجتماعی در میان زنان زیادتر خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۴    
زمانی که جنین به قدرکافی ویتامین E دریافت نکند، ممکن است مادر باردار در معرض سقط جنین قرار گیرد، چراکه کمبود این ویتامین از رشد اعضای حیاتی بدن نوزاد جلوگیری می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۴    
نور بهبود یافته، تهویه و کنترل حرارت می تواند بهره وری کارکنان را چندین برابر در سال افزایش و سندرم ساختمان بیمار را کاهش دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اضطراب، افسردگی و خستگی می تواند از عوارض جانبی سالادی باشد که همراه با غذا خورده اید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۱    
نایب رئیس انجمن رادیولوژی عنوان کرد: انجام سونوگرافی در طول دوران بارداری برای زنان دارای شرایط عادی سه بار کفایت می کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۰    
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری یکی از اعضای اصلی و سرشبکه باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۹    
در مجموع 29 باند متلاشی شده است که 10 باند مربوط به سرقت منازل، 10 باند مربوط به زورگیری و باقی باندها مربوط به سرقت خودرو و لوازم خودرو است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که با تشکیل 50 میلیون پرونده الکترونیک در حوزه بهداشت و سلامت کشور، پایگاه های بهداشتی در روستاها، شهرها و حاشیه شهرها توسعه یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۸    
واحد 60 (تقطیر ) پالایشگاه آبادان شامگاه سه شنبه، دچار آتش سوزی جزئی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۸    
استرس تمام وجودش را گرفته، آرام و قرار ندارد، می خواهد سریع تر به کارش رسیدگی شود، توقع دارد همه آدم ها به کمکش بیایند و آبروی ریخته بر زمین را در کمتر از ثانیه جمع کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش توییت کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را نمی شناسد و هیچ بده و بستانی با مسکو ندارد، با این حال کینه توزان جنجال به پا می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: امید داریم که دکتر سلطانی فر به عنوان رئیس وزارتخانه ای که بیشترین خدمات مشاوره و روانشناسی برای خانواده ها و جوانان را دارد متولی سازمان روانشناسی در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص خبر ضرب و شتم مونا و ندا دو کودک 16 و 2 ماهه در شهریار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۴    
هرساله بعد از این که دهانه رودخانه توکاشی در ژاپن یخ می زند و یخ ها بعد از ورود به دریا خرد می شوند، اقیانوس منجمد تکه یخ های صیقل خورده ای را به ساحل بازمی گرداند که درست شبیه الماس های بزرگ به نظر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه بخشی از مشکل ریزگردهای استان خوزستان منشاء داخلی دارد و بخشی نیز مربوط به منشاء خارجی است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۱    
نماینده اهواز گفت: فراموش نکرده ایم که در بهمن 93 با وقوع طوفان های شدید گرد و غبار، هیات دولت طرح مقابله با ریزگردها را با اعتبار 113 میلیارد و 700 میلیون تومان تصویب کرد و اکنون تنها 17 میلیارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: به استقلال بابت این برد تبریک می گویم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۶    
نشت گاز منوکسیدکرین منجر به مسمومیت ناشی از استنشاق گاز و مرگ 2 نفر در یک واحد مسکونی در خیابان خالد اسلامبولی تهران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که آبی پوشان بازی بهتری نسبت به السد انجام داده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۵    
متخصصان استرالیایی در بررسی های بیشتر به درک دقیق تری از مشکلات سیستم ایمنی ناشی از مصرف برخی داروهای تجویزی متداول دست یافتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۵    
پلیس آگاهی تهران از مردم خواست تا با شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب برای دستگیری او به پلیس کمک کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۴    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: تولید و تبلیغ نوعی روغن که به عنوان "روغن جامد سالم" معرفی می شود، برخلاف ضوابط و تهدید کننده سلامت مردم است.