دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 18 بهمن 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 بهمن 1395 بولتن نیوز 2 بهمن 1395 بولتن نیوز 3 بهمن 1395 بولتن نیوز 4 بهمن 1395 بولتن نیوز 5 بهمن 1395 بولتن نیوز 6 بهمن 1395 بولتن نیوز 7 بهمن 1395 بولتن نیوز 8 بهمن 1395 بولتن نیوز 9 بهمن 1395 بولتن نیوز 10 بهمن 1395 بولتن نیوز 11 بهمن 1395 بولتن نیوز 12 بهمن 1395 بولتن نیوز 13 بهمن 1395 بولتن نیوز 14 بهمن 1395 بولتن نیوز 15 بهمن 1395 بولتن نیوز 16 بهمن 1395 بولتن نیوز 17 بهمن 1395 بولتن نیوز 18 بهمن 1395 بولتن نیوز 19 بهمن 1395 بولتن نیوز 20 بهمن 1395 بولتن نیوز 21 بهمن 1395 بولتن نیوز 22 بهمن 1395 بولتن نیوز 23 بهمن 1395 بولتن نیوز 24 بهمن 1395 بولتن نیوز 25 بهمن 1395 بولتن نیوز 26 بهمن 1395 بولتن نیوز 27 بهمن 1395 بولتن نیوز 28 بهمن 1395 بولتن نیوز 29 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۴    
در هر کشوری، نیروهای پیشتاز جامعه با یکدیگر متفاوت هستند. دریک جا، دانشگاه و محافل علمی و درجای دیگر، احزاب و درجاهای دیگر، پارلمان، رسانه و نیروهای خاصی مطرح هستند...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۴    
دبیر چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران از احتمال انعقاد قراردادهای جدید خودرویی و خودروسازان خارجی در حاشیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد:رشته روان شناسی بالینی و سایر رشته های مورد بحث این وزارتخانه با وزارت بهداشت همچنان تحت پوشش دانشگاه های وزارت علوم قرار دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
فضاپیمای رباتیک Osiris-Rex ناسا قرار است بین روزهای 9 تا 20 فوریه(21 بهمن تا سوم اسفند) کار خود برای شناسایی سیارک هایی که در مدار زمین به دور خورشید قرار گرفته اند، آغاز کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۴    
محققان دستگاه جدیدی برای ساکت کردن سروصدای محیط ساخته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۳    
تحقیقات جدید نشان می دهد در سطح مریخ راه فراری وجود دارد که آب سیاره از طریق آن به فضا رانده می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: آخرین ماه گرفتگی نیم سایه ای سال 95 بامداد شنبه 23 بهمن رخ می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۹    
دانشمندان کشف کرده اند مغزهای کوچکی که در آزمایشگاه ساخته می شود، قابلیت ساخت رگ های خونی خود را دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۶    
به نظر می رسد که تولیدکنندگان خودورهای هوشمند با الهام از پنگوئن ها به دنبال روش هایی برای اطمینان از سازمان دهی ایمن کدها در این گونه خودروها هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
تنها دلیل اینکه اثبات کنیم “فرهنگ آدم خواری” تخیلی نیست و وجود خارجی داشته است، نوعی بیماری مغزی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
یکی از شرکت های تولیدکننده ساعت در جهان، اقدام به استفاده از گرافین در بدنه و بند ساعت کرده است و در نهایت موفق به ساخت سبک ترین ساعت مکانیکی جهان شده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۲    
ژوهشگران وزارت جهاد کشاورزی یک پوشش بسته بندی نانوساختار را تولید کردند که از آن می توان در بسته بندی و افزایش ماندگاری سیب گلاب استفاده کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۱    
مشاور و سرپرست حوزه ریاست و مدیریت عملکرد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تولید50 درصد گوشت قرمز کشور وابسته به علوفه مراتع است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
عده ای از مقامات در ایتالیا و سایر کشورها شاهد حملات از نوع فیشینگ بوده اند. در طی این حملات، مقادیر عظیمی اطلاعات به دست مهاجمان افتاده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
چین درصدد راه اندازی نهاد نظارت و ارزیابی ریسک و کیفیت امنیت سایبری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۲:۰۰    
مصرف میزان مناسب پروتئین به عوامل بسیاری وابسته است که از آن جمله می توان به سطوح فعالیت، سن، توده عضلانی، و وضعیت فعلی سلامت اشاره کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۸    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افراد روستایی که با سنگ پرانی به خودرو پلیس قصد فراری دادن مرد قاچاقچی را داشتند، شناسایی و عامل انتشار فیلم این حادثه در فضای مجازی، دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۳    
هفته گذشته در حاشیه همایش روز جهانی تالابها، بر اساس اسناد تصاویر ماهواره ای، بهبود وضعیت هورالعظیم به تصویر کشیده شد و با آبگیری و احیای حدود70درصد تالاب این امیدواری برای زنده بودن آن و از بین رفتن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۳    
22 آوریل، "روز جهانی زمین" است و دانشمندان و پژوهشگران آمریکا این روز را برای اعتراض به ترامپ برگزیده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۹    
محققان طی بررسی هایی دریافتند کاغذهای ساندویچی که برای بسته بندی فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد، برای سلامتی بسیار مضر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
خیلی ها نمی توانند تشخیص دهند که آنچه مانع کاهش وزن شان می شود عادت های صبحگاهی غلطی است که هر روز تکرار می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۶    
خواننده پاپ به جرم آزار و اذیت دختری جوان به دو سال تبعید در شهری دور افتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت های هنری و خوانندگی و 99ضربه شلاق محکوم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۶    
سوپ هویج و عدس پیش غذایی فوق العاده برای روزهای سرد زمستان است. یکی از بارزترین ویژگی های سوپ هویج و عدس این است که طعم دهنده اصلی آن آب پرتقال است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۴    
محققان دریافتند در بین نوجوانان و افراد جوان مبتلا به اختلال دوقطبی، بین تفاوت های مغزی و افزایش ریسک خودکشی ارتباط وجود دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۳    
به گزارش بولتن نیوز ، با حضور فرماندار ملکان، فرمانده سپاه ملکان، رئیس اداره تبلبغات اسلامی ملکان و جمعی از مسئولان شهرستان ملکان اولین موسسه قرآنی در شهرستان ملکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۲    
فرماندار ملکان، گفت: بسیج در عرصه ها و زمینه های مختلف از قبیل جنگ 8 سال دفاع مقدس، محرومیت زدایی و امدادی خدمات ارزنده ای انجام داده و ظرفیت های خود را به اثبات رسانده که امسال نیز 100 میلیارد ریال ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۷    
پلاسکو و شعله های سوزانش به تاریخ پیوست و یاد رشادت های شهدای آتش نشان در اذهان جاودانه گردید. لیکن برای کارشناسان و فعالان رسانه ای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۱    
در آستانه سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران و در ایام دهه فجر از بازی رایانه ای ایران 57 و نرم افزار تعاملی انقلاب عشق به همت مرکز هنرهای رقومی بسیج رونمایی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
نتایج نظرسنجی مراکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از مردم ایران نشان می دهد 60 درصد مردم خندوانه و دورهمی را می بینند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
نمایش " تنها راه ممکن" به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی از چهارشنبه 20 بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
بهرام رادان در اینستاگرامش به ساخت فیلم سنتوری 2 واکنش نشان داد و در این پست انصرافش را از حضور در این پروژه سینمایی اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۳    
میلیون ها نفر از کاربران کم درآمد خدمات اینترنت پرسرعت در آمریکا به تازه ترین قربانیان سیاست های دونالد ترامپ مبدل شده اند؛ زیرا وی و همکارانش اعتقادی به ارائه یارانه به این افراد ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
مدیر توسعه و نظارت آسان پرداخت گفت: این شرکت جزو استارت آپ های موفق کشور است و حمایت از ایده های خلاقانه و استارآپی را در دستور کار دارد از این رو حامی ماراتون برنامه نویسی فین وارز شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل فرابورس درباره انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بازار سهام برای بازپرداخت بدهی های دولت گفت: تا پایان سال، انتشار اوراق جدید در دستور کار نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۶    
تیم های هاوش گنبد و شهرداری اراک با قرار گرفتن در رتبه های دوازدهم و یازدهم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال به لیگ دسته یک سقوط کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
نشست خبری فیلم سینمایی رگ خواب جدیدترین ساخته حمید نعمت الله در غیاب کارگردان فیلم در برج میلاد برگزار شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۷    
نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "گشت 2" به کارگردانی سعید سهیلی با حضور عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
نتیجه شمارش آرای مردمی فیلم های نمایش داده شده در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا در پیام توئیتری جدیدی به شدت از روزنامه نیویورک تایمز انتقاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۷    
رئیس فراکسیون سبزها در پارلمان آلمان به ترامپ توصیه کرد برای آشنایی با حدود و اختیارات خود قانون اساسی آمریکا را بخواند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۲    
روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داد: دونالد ترامپ دستور تغییر کلی قانون مهاجرت به آمریکا را صادر کرده که به موجب آن بیشتر موانع قانونی برای اخراج مهاجران اصلاح خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۶    
همه افراد ممکن است به خشکی دهان مبتلا شوند. خشکی دهان که به دلیل کاهش ترشح طبیعی بزاق ایجاد می شود می تواند فرد را دچار مشکلاتی مثل کاهش حس چشایی، مشکل در بلع و جویدن غذا ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۳    
حتما در دور و اطرافتان افرادی را می شناسید که به رغم متأهل بودن و داشتن زندگی به ظاهر موفق و توام با آرامش، مدام به شما توصیه می کنند ازدواج نکنید و در دام ازدواج نیفتید که موجب سلب آسایشتان می شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۸    
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: سطح مبارزه با ملخ های صحرایی که به دلیل افزایش بارندگی در برخی نقاط کشور احتمال افزایش تهاجم آنها وجود دارد در سال زراعی جاری بیش از 200 هزار هکتار پیش بینی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
جت های جنگنده رژیم صهیونیستی چندین نقطه را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نتیجه دیدار ناتمام دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه را شکست فنی برای نماینده ارومیه اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۸    
بوجارزاده گفت: حادثه خط لوله گاز ایرانشهر به زاهدان در پی عملیات توپکرانی و خروج توپک از خط رخ داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۷    
تیم فوتبال روسیه با بهره مندی از سردار آزمون، ملی پوش ایرانی برای برپایی اردوی آماده سازی باز هم به ترکیه خواهد رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۶    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از کشته شدن 100تن در این استان از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه امسال در اثر اصابت سلاح سرد خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۶    
منابع خبری شامگاه دوشنبه گزارش دادند که در اثر انفجار بمب در جنوب شرق بغداد، یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات این سازمان برای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی را شرح داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۴    
رییس هیات مدیره انجمن جراحان فک و صورت بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه جراحی فک و صورت و ارئه خدمات اختصاصی و ویژه به مردم تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ضمن تشریح برخی از دستاوردها و اقدامات سازمان انتقال خون طی سه سال گذشته، بر لزوم فرهنگ سازی و ساختن نسل جدید اهدا کنندگان خون در کشور تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۱    
دیوارهای سیمانی چند روزی است که گودال خالی ساختمان پلاسکو را پوشانده؛ دیوارها چسب زخم اند و ویرانه ها تاولی چرک کرده در چهارراه استانبول ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل دفتر ارتقا سلامت معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: 800 تخت بیمارستانی در آینده در سیستان و بلوچستان فعال می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از 12 بهمن ماه تا ساعت 6:30، 18 بهمن در کشور، گفت: خدمات امدادی لازم به 39 هزار و 600 تن از متاثران ارائه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل دفتر طب سنتی ایرانی اسلامی وزارت بهداشت در تشریح عملکرد این حوزه به توسعه و ارتقاء جایگاه علمی 8 دانشکده و 17 گروه طب سنتی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۳    
نتایج تحقیقات جدید، به این سوال که آیا ویژگی های شخصیتی میان کودکان مسری است یا خیر، پاسخ داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۰    
مدیر امور بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به خدمات وزارت بهداشت برای بیماران EB و حمایت از درمان بیماران خاص بستری تا سقف 94 درصد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۸    
جانشین فرمانده ناجا گفت: یکی از بزرگترین باراندازهای توقف و بازارهای توزیع کالاهای قاچاق در پایتخت است که کیلومترها از مرزهای کشور فاصله دارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۲    
معاون وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته های حمایت غذایی در میان نیازمندان طی چند روز آینده خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۰    
دوبازیکن تیم پرسپولیس برای دیدن مرتضی پورعلی گنجی در اردوی السد قطر حاضر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۹    
تنبیه دانش آموزان به خصوص در مناطق دور افتاده که همچنان نگاه آموزش و پرورش سنتی در آنها حاکم است داستانی است که نقش اولش برعهده دانش آموزان محروم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۸    
زلاتان، ستاره 35 ساله یونایتد تاکید کرد که قرار نیست کسی از اهداف شخصی او در فصل جاری خبر داشته باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۷    
رواج انواع عمل های زیبایی در ایران مردم سایر کشورها را نیز به حیرت واداشته است. رسانه روسی این توهم کاذب را به چالش کشیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۵    
یک کارشناس طب سنتی درمان های خانگی برای رفع کمردرد را تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۵    
نوشیدن چای داغ خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۴    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به افزایش حجم خدمات ویدیویی، از امکان ارائه حجم های نامحدود اینترنت ثابت برای کاربران خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۴    
با خواص دانه چیا، داروی گیاهی که در رمان بسیاری از بیماری ها مفید است، آشنا شوید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۳    
رئیس انجمن علمی روانپز شکان ایران می گوید وزیر بهداشت با تخفیف آمار مبتلایان به بیماری های روانی را 23 درصد اعلام کرده است!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۱    
درد قفسه سینه در اکثر افراد این معنی را می دهد که خطر حمله قلبی بسیار نزدیک است اما بسیاری از این دردها در واقعیت هیچ ارتباطی با مشکلات قلبی ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۱    
رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران، گفت: مصرف سبزی ها، میوه هایی مانند هویج و کلم می توانند به سلامت دندان ها کمک کنند، استفاده از نان و سیب نیز می تواند به جلوگیری از بیماری های لثه کمک شایانی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر در ملاء عام به نوعی به همسر خود بی احترامی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
خیلی از افراد عادت دارند روزانه استحمام کنند تا تعریق روزانه و آلودگی های محیطی از بدن آنها پاک شود و پاکیزه و خوشبو در اجتماع ظاهر شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۵    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: بسیاری از گیاهان و میوه ها سرشار از مواد مغذی هستند اما مصرف آن در دوران بارداری خطراتی را برای مادر و جنین به همراه خواهد داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۵    
"جاودانگی" به کارگردانی مهدی فردقادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در جدیدترین حضور بین المللی در جشنواره "عصر" ترکیه بنمایش درمی آید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی واحد 70 متری در بلوار ابوذر تهران خبر داد و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۱    
یک معلم اهوازی برای ممانعت از سرقت خودرو خود توسط سارقان به قتل رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
زیمنس با به پایان رساندن آزمایش اولین موتور بارگذاری کامل خود برای پره های توربین گازی، به موفقیت مهمی دست یافت. این پره ها به طور کامل توسط فناوری چاپ سه بعدی (Additive Manufacturing) ساخته شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
لعیا زنگنه بازیگر کشورمان در مراسم تشییع پیکر حسن جوهرچی که در سریال در پناه تو همبازی بودند, شرکت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۳    
مالک باشگاه نساجی مازندران با استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم مخالفت کرد و از هواداران شان خواست پشتیبان تیم باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۲    
مصطفی زمانی بازیگر کشورمان در فیلم پریناز با چهره و گریمی کاملا متفاوت دیده خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۹    
مشاور حقوقی و بین الملل باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه به اتفاقات اخیر و حکم صادره باشگاه واکنش نشان داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۸    
رضا داوودنژاد به همراه همسرش غزل بدیعی در فرش قرمز فیلم فراری حاضر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۳    
او خطاب به نخست وزیر بریتانیا گفت: قصد دارم با شما درباره شیوه ای که تجاوزهای ایران بدون پاسخ نماند گفتگو کنم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۱    
دولت ژاپن از سال جاری میلادی 6.9 میلیون دلار به پنج پروژه در ایران از طریق سازمان های بین المللی کمک می کند و این مبلغ طی چهار سال تخصیص می یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۸    
خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس در مورد گل دیدنی دیشب خود به اینتر صحبت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۵    
نامزدهای بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
مدیرعامل راه آهن از ورود 18 ست ریل باس به ناوگان حمل ونقل ریلی کشور تا پایان سال آینده خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۰    
از امام صادق ع سوال شد: آیا خداوند بندگان را بر گناهان اجبار کرده؟ امام صادق ع فرمود: خداوند عادل تر از این است که چنین کند! سوال شد: پس ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۷    
داعش با صدور فرمانی آرایشگاه های مردانه شهر موصل را تعطیل کرده است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
پادشاه عربستان مدعی شد که حمله به ناوچه سعودی در غرب بندر حدیده توسط مبارزان یمنی "سبب نمی شود که نیروهای ائتلاف برای حمایت از حکومت قانونی یمن از ادامه عملیات نظامی دست بردارند".
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۲    
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق و ایتالیایی رئال مادرید انتقال به این تیم را بزرگ ترین اشتباه دوران حرفه ای خود قلمداد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
اتومبیل مدیر رسانه ای تیم فوتبال نفت تهران آتش گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور شرکت در اولین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی فیمابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان عازم این کشور شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۴    
تیبو کورتوا، سنگربان جوان چلسی به تمجید از کلودیو براوو پرداخت و به خاطر انتقاداتی که از او می شود ابراز تاسف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا توافق کردیم که حمایت بیشتری از مرزهای آبی خود به عمل آوریم و از بعد حقوق بشری نیز حقوق و جان مهاجران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۹    
در پی سختگیری های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای ورود و اقامت مهاجران و اتباع هفت کشور مسلمان، شمار زیادی از دانشجویان چینی تصمیم به ترک آمریکا گرفته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۴    
عضو ارشد شورای فدراسیون روسیه از برنامه سفر نمایندگان شورای امنیت و دفاع این شورا به تهران در ماه آینده میلادی خبر داد.