یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 30 مهر 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 مهر 1397 سینما پرس 2 مهر 1397 سینما پرس 3 مهر 1397 سینما پرس 4 مهر 1397 سینما پرس 5 مهر 1397 سینما پرس 6 مهر 1397 سینما پرس 7 مهر 1397 سینما پرس 8 مهر 1397 سینما پرس 9 مهر 1397 سینما پرس 10 مهر 1397 سینما پرس 11 مهر 1397 سینما پرس 12 مهر 1397 سینما پرس 13 مهر 1397 سینما پرس 14 مهر 1397 سینما پرس 15 مهر 1397 سینما پرس 16 مهر 1397 سینما پرس 17 مهر 1397 سینما پرس 18 مهر 1397 سینما پرس 19 مهر 1397 سینما پرس 20 مهر 1397 سینما پرس 21 مهر 1397 سینما پرس 22 مهر 1397 سینما پرس 23 مهر 1397 سینما پرس 24 مهر 1397 سینما پرس 25 مهر 1397 سینما پرس 26 مهر 1397 سینما پرس 27 مهر 1397 سینما پرس 28 مهر 1397 سینما پرس 29 مهر 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: با خاتمه ضبط مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان ، تدوین این سریال توسط محمدحسین غضنفری آغاز شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
سینماپرس: آیا بیرقی حاضر است برای نشان دادن حسن نیت خود فیلمش را به جشنواره های خارجی نفرستد؟ ..... سوالی که البته کارگردان این فیلم به وضوح از پاسخ به آن طفره رفت تا مشخص نشود بالاخره او این فیلم را ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
سینماپرس: آمار کتاب های ثبت شده شهریور 97 در سایت خانه کتاب در مقایسه با شهریور سال 96 کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
سینماپرس: آلبوم این اشک های شکسته که دربردارنده اشعار آیینی بانوان پیرامون حضرت امام حسین علیه السلام و اربعین ایشان می باشد، روانه بازار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: علی درستکار به انتقاد از سیاست های صداوسیما به ویژه تکرار فیلم ها و سریال ها پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر و فعال رسانه ای گفت: سازمان صداوسیما باید فرایند مدیریت ستاره ها را جدی گرفته و آن را به کار بگیرد و این مقوله را از جذب گرفته تا آموزش لحاظ کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
سینماپرس: نگارش سریال شبگرد به کارگردانی سامان سالور به قسمت 15 رسیده و هنوز شرایطی برای تولید این سریال مهیا نشده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال مختارنامه گفت: می گویند سینما کاهش مخاطب داشته و حالا علاوه بر سه شنبه ها، شنبه ها را هم نیم بها کرده اند اما باز هم مخاطب به سالن نمی آید ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
کیهان: العربیه ارگان رژیم وهابی سعودی، گروهک جیش الظلم را به صورت ویژه پوشش رسانه ای داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
سینماپرس: قطب الدین صادقی کشور قرار است از ابتدای آبان ماه نمایش باغ آلبالو را در تماشاخانه شانو روی صحنه ببرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
سینماپرس: مراسم بدرقه کاروان اعزامی معاونت صدا برای پوشش رسانه ای آیین پیاده روی اربعین حسینی با حضور حمید شاه آبادی و جمعی از برنامه سازانی که برای تهیه برنامه و مستندهای رادیویی به کربلا مشرف می ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سینماپرس: شبکه امید سیما با ویژه برنامه مثل قاسم و گزارش های مستقیم از پیاده روی اربعین با بینندگان این شبکه در ایام اربعین حسینی همراه خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
سینماپرس: عوامل سریال ستایش3 تا سه ماه آینده برای تصویربرداری در تهران هستند تا بعد از آن برای ادامه به شهرستان هایی خارج از تهران بروند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۰    
سینماپرس: به گفته مدیرعامل شرکت ققنوس آلبوم موسیقی آرش کمانگیر به آهنگسازی پژمان طاهری و خوانندگی شهرام ناظری و روایت قطب الدین صادقی در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
سینماپرس: صداگذاری فیلم سینمایی جمشیدیه با بازی کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی و کارگردانی یلدا جبلی آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
سینماپرس: انجمن تعزیه ایرانیان با همکاری مجموعه تئاتر محراب مجلس شبیه خوانی حضرت عباس علیه السلام را برپا می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سینماپرس: محتوای یکی از برنامه های شبکه شما که به دعوت از بازیگران و سلبریتی ها می پردازد روند نزولی و اسف باری را طی می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
سینماپرس: هادی عامل از اجرای یکی از نمایش های جسدهای پستی و آلفردو در تئاتر شهر خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
سینماپرس: جشنواره بین المللی تئاتر الف در 3 مرحله قبل از ایام جشنواره میزبان برگزاری کارگاه پرفورمنس آرت به سرپرستی امیر راد می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
تسنیم: بعد از مدت ها بی خبری از برنامه سینمایی تلویزیون، رسانه ها در رایزنی جدید اعلام کردند بهروز افخمی دوباره بر روی صندلی اجرای برنامه هفت می نشیند که به گفته خودش صحبت هایی بوده اما در حد مقدماتی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی کژال ساخته نیما یار به بخش رقابتی فیلم های اول و دوم جشنواره شب های سیاه تالین راه پیدا کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
سینماپرس: معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جریان سفر به استان هرمزگان، بر اهمیت اکران فیلمهای سینمای روز کودک و نوجوان در شهرستان ها و روستاهای کمتر برخوردار تاکید کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی در پنجمین جشنواره هانوی ویتنام و بعنوان تنها فیلم ایرانی در بخش مسابقه حضور دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سینماپرس: مراحل فنی مستند موزه قاجار با گویندگی علی دهبان به اتمام رسید و توزیع شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سینماپرس: مدیرعامل خانه موسیقی ایرانی به دنبال انتشار خبر استعفای داوود گنجه ای گفت چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده و این موضوع باید در هیات مدیره بررسی گردد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
سینماپرس: مستند داستانی ورزا جنگ: داستان هومن و سفید ساخته مهناز صبور سه شنبه هفته جاری (1 آبان) در سالن سیف الله داد خانه سینما نمایش داده خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام سال گذشته پخش شد و قرار است امسال بازپخش آن هر شب روانه آنتن شبکه دو سیما شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: به اعتقاد برخی فیلم سینمایی ستاره ای متولد شده است که تا کنون فروشی نزدیک به 100 میلیون دلار داشته است، این شانس را دارد تا سه بازیگرش از اسکار جایزه بگیرند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سینماپرس: کمتر از ده روز مانده به برگزاری جشن هالووین، فیلم ترسناک هالووین ساخته دیوید گوردون گرین توانست در افتتاحیه فروش 77 ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: تماشاخانه سرو از چهارشنبه هفته جاری میزبان اجرای نمایش نمایش ملاقات با مرد دوزخی به کارگردانی امیر امیری می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تشریح برنامه های ویژه فرهنگی این نهاد برای اربعین حسینی و نیز بررسی فعالیت رسانه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: در راستای نزدیک شدن به زمان جشن هالووین، ورایتی فهرستی از فیلم های ترسناک 20 سال گذشته را به انتخاب اوون گلیبرمن منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
سینماپرس: موسسه تصویر شهر علت عدم اکران برخی فیلم ها را در سینماهای این مجموعه تعداد فیلم های اکران شده و محدودیت در انتخاب عنوان کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰    
سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم سینمایی به مناسبت اربعین و روزهای پایانی صفر در سینماها خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
سینماپرس: برنامه ارتباط زنده با کربلای معلی با نام 1440 از امشب دوشنبه 30 مهر ماه تا اربعین حسینی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سهیل مطیعا را به عنوان دبیر انجمن سرود در این مجموعه منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
سینماپرس: ثبت نام فیلم های متقاضی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از فردا تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سینماپرس: 6 فیلم آموزشی و 2 فیلم تربیتی از ساخته های عباس کیارستمی در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: با پایان مرحله ارزیابی آثار مسابقه تئاتر خردسال، نمایش های راه یافته به این بخش از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سینماپرس: فیلم مستند لوتوس ساخته محمدرضا وطن دوست به جشنواره دهوک عراق راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سینماپرس: بغض هامون ساخته محسن شیرازی، امشب دوشنبه 30 مهر ماه ساعت 21 روانه آنتن شبکه مستند می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: عصر روز گذشته (یکشنبه 29 مهر ماه) آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره بخش اصلی و ویژه شهید عماد مغنیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در حوزه هنری اصفهان برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۵    
سینماپرس: با پایان مهلت ارائه ی فیلم به بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، تعداد 634 فیلم مستند در دبیرخانه این رویداد ثبت شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: نمایش بزرگ رسول به کارگردانی سعید اسماعیلی از ششم آبان و همزمان با ایام اربعین حسینی در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اجرا می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: اکبر نبوی گفت: پژوهش بنیاد انجام کارهای رو به تعالی است و در دنیای امروز نمی توانیم انتظار داشته باشیم هیچ کاری بدون پژوهش آغاز خوب و در نهایت نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: بازخوانی طرح ها و پیشنهادنامه های بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران بدون نام صاحبان آثار انجام خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۵    
سینماپرس: رحمان رضایی تهیه کننده فیلم چارلی در تهران از پایان 90 درصد از کار تدوین این اثر سینمایی توسط کاوه عزیزی خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: پوستر مجموعه مستندهای چهره های ایرانی روز چهارشنبه دوم آبان ماه همزمان با اکران 9 مستند پرتره در گروه سینمایی هنر و تجربه رونمایی خواهد شد
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۰    
سینماپرس: سامان سالور کارگردان سینما در رابطه با انتظارات سینماگران از مدیریت سینمای کشور گفت: من متأسفم که باید این نکته مهم را عنوان کنم که در حال حاضر آن چیز که از هنر بری است سینمای ایران است! ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۵    
سینماپرس: جمعی از اهالی رسانه و منتقدان در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با انتقاد از شیوه مدیریتی مدیران سینمای کشور و سیاست گذاران جشنواره فیلم فجر طی سال های اخیر بیان کردند ...