شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۳۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 16 مهر 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 مهر 1397 سینما پرس 2 مهر 1397 سینما پرس 3 مهر 1397 سینما پرس 4 مهر 1397 سینما پرس 5 مهر 1397 سینما پرس 6 مهر 1397 سینما پرس 7 مهر 1397 سینما پرس 8 مهر 1397 سینما پرس 9 مهر 1397 سینما پرس 10 مهر 1397 سینما پرس 11 مهر 1397 سینما پرس 12 مهر 1397 سینما پرس 13 مهر 1397 سینما پرس 14 مهر 1397 سینما پرس 15 مهر 1397 سینما پرس 16 مهر 1397 سینما پرس 17 مهر 1397 سینما پرس 18 مهر 1397 سینما پرس 19 مهر 1397 سینما پرس 20 مهر 1397 سینما پرس 21 مهر 1397 سینما پرس 22 مهر 1397 سینما پرس 23 مهر 1397 سینما پرس 24 مهر 1397 سینما پرس 25 مهر 1397 سینما پرس 26 مهر 1397 سینما پرس 27 مهر 1397 سینما پرس 28 مهر 1397 سینما پرس 29 مهر 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۳    
سینماپرس: فیلم کوتاه مه ساخته علی شورورزی و حسین محروقی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم Shimla هندوستان را از آن خود کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۵    
سینماپرس: ضبط و تصویربرداری صحنه های عملیاتی سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار روز گذشته در میدان هفت تیر انجام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۰    
سینماپرس: سینمای ایران ظاهراً راهی را در پیش گرفته که می شود پیش بینی کرد به ناکجاآباد ختم می شود. کمدی با ابتذال اشتباه گرفته می شود و در میان سینماگران این موضوع در حال تبدیل شدن به یک رویه و روال ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۵    
سینماپرس: مجموعه تلویزیونی عمارت فرنگی از ساخته های محمدرضا ورزی، شنبه تا پنجشنبه هر هفته از شبکه افق پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۰    
سوره سینما: یوسف جعفری معتقد است مستند-انیمیشن های کوتاه فرصت مناسبی برای تعامل با مخاطب و ارائه اطلاعات مذهبی و اجتماعی است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۰    
سینماپرس: جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بازدید از شبکه های برون مرزی، از نزدیک، بیشتر با روند تولید برنامه در این مجموعه آشنا شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۰    
تسنیم: در حال حاضر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خاکریزی است که باید حفظش کرد تا در آینده بتوان در این عرصه رو به جلو پیشروی کرده و نتایج بهتری به دست آورد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
سینماپرس: مراسم ختم برخی از هنرمندان در سال های اخیر به شکلی بوده که نوع برگزاری و حواشی اش خبرساز شده است. حواشی که گاهی اصل آن مراسم بزرگداشت را تحت تاثیر قرار داده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری فارس: حمید فرخ نژاد در یک گفت وگوی ویدیویی، دلیل دغدغه مندی اش نسبت به گرانی دلار را نمایان کرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۵    
سینماپرس: کامبیز دیرباز جلوی دوربین جواد افشار در مجموعه تلویزیونی گاندو رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
سینماپرس: ویژه برنامه سوگ آواهای کهن با موضوع نغمات عاشورایی اقوام ایرانی و سوگ سهراب در شاهنامه توسط رسول نجفیان و در برج میلاد تهران برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
سینماپرس: قائم مقام رییس سازمان صداوسیما و رییس کمیته اطلاع رسانی و مستندساری اربعین در جلسه ای با اعضای این کمیته، به بیان رویکردهای رسانه ای این سازمان در قبال حماسه اربعین پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۵    
سینماپرس: علی اصغر دشتی نمایش نام بُرده را از تاریخ 25 مهر تا 28 آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می برد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
سینماپرس: مسعود سلامی فیلمبردار سینما توضیحاتی درباره ورود پول های کثیف به سینما و آفت های این پدیده ارایه داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۵    
سینماپرس: فرزند آیدین آغداشلو هنرمند عرصه هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر درباره وضعیت جسمانی پدر خود که تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته است، توضیح داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
سینماپرس: با پایان ضبط 5 قسمت از برنامه تلویزیونی فرش قرمز2 با حضور خانواده های شهدا، هنرمندان و ورزشکاران، این برنامه به نیمه راه خود نزدیک می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی در وجه حامل به کارگردانی بهمن کامیار در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۵    
تسنیم: این روزها حرف بر سر این است که تئاتر با تجاری شدنش پای سرمایه داری را به میان کشیده است و این به معنای مرگ هنر است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۰    
سینماپرس: در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم بوسان کشور کره جنوبی، انجمن فیلم این کشور پیشنهاد ایجاد سازمانی تحت عنوان مرکز فیلم آسیا متشکل از مسئولان سینمایی بلندپایه و وزرای فرهنگ کشورهای آسیایی را داده ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۰    
سینماپرس: استیون سیگال، بازیگر اکشن کار هالیوودی، هنگامی که در یک مصاحبه ویدئویی درباره اتهامات تجاوز جنسی مورد سوال قرار گرفت، از دکور مربوطه خارج و مصاحبه را ترک کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
سینماپرس: در ادامه اختلافات بروز کرده بین کمپانی آمریکایی نتفلیکس و سینمای ایتالیا حول موضوع اکران فیلم ها، حال تعدادی از سینماداران این کشور اروپایی با صدور بیانیه ای تحریم نتفلیکس را اعلام کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سینماپرس: هر از چندگاهی تصاویری از اشتباهات رخ داده در آثار نمایشی منتشر می شود، اشتباهاتی بعضا عجیب که تماشاگران ریزبین در فیلم ها پیدا می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۵    
سینماپرس: پس از قباحت زدایی صورت گرفته در فیلم لازانیا، گویا سینمای ایران تصمیم گرفته برای حل مشکلات روابط زن و مرد به گریم زنانه بازیگران مرد بپردازد تا هرآنچه را پیشتر اجازه نمایش نداشت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: شبکه افق سیما امروز (دوشنبه16 مهر) مستند مستطیل سیاه با موضوع رفتار و عملکرد نوجوانان و آسیب و تهدیدهای استفاده از شبکه های اجتماعی روانه آنتن می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۵    
سینماپرس: رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفته است در بین چهره های شاخص تنها یک خانم برای زلزله زدگان مانده و کار می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: مدت زمان ثبت نام و ارائه ی خلاصه مقالات سمینار علمی _ پژوهشی با عنوان بررسی تئاتر ایران پس از انقلاب اسلامی تا 30 مهرماه تمدید شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۰    
سینماپرس: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش نمایشنامه نویسی سی وهفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر 20 مهرماه است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: هیات داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، در مرحله نخست 10 نمایشنامه را برای مرحله داوری ارزیابی نهایی اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از پشت صحنه برنامه پرونده مستند بازدید کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: سعید عارفی چهره پرداز جوان سینما، جمعه 13 مهرماه بر اثر حادثه تصادف درگذشت. مراسم یادبود وی امروز 16 مهر ماه برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد سرو زیر آب ثبت شد و فیلم های لس آنجلس-تهران و آهوی پیشونی سفید 2 از چهارشنبه 18 مهر ماه اکران می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۵    
سینماپرس: قرار است فصل دوم مجموعه تلویزیونی آوای باران در 80 قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه یک سیما ساخته شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: مستند اعتراض خاموش به کارگردانی میکائیل دیانی برای اولین بار در دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۵    
سینماپرس: نگارخانه کودک صبح امروز همزمان با روز جهانی کودک در فرهنگسرای ارسباران افتتاح شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۰    
سینماپرس: علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سیاسی مقیم انگلیس که مدتی است با حمید فرخ نژاد دچار تنش هایی شده است در آخرین توییت خود نوشت: فرخ نژاد یک رابین هود معکوس است...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
سینماپرس: سری جدید مستند رمز موفقیت با موضوع معرفی کارآفرینان جوان، نخبه، مخترع و... شب های زوج از شبکه پنج سیما پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: مدیر دفتر تئاتر خیابانی می گوید علت کار نکردنش در نقش کارگردان آن بوده که شائبه رانت برای دیگران ایجاد نکند. او علت کار کردنش در حوزه دفاع مقدس را همراستایی با اثر قبلیش می داند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: معاون امور هنری وزارت ارشاد عصر روز گذشته با محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی دیدار کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۵    
سینماپرس: برنامه فرصت برابر امروز 16 مهر به موضوع جشنواره خوارزمی با محوریت ادبیات می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: با ادغام بخش های شعر و داستان، یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: اتحادیه صنفی تشکیل شده از افرادی خوشنام از هر صنف و یا گاهاً چند صنف مرتبط دارای یک اتحادیه بوده و افرادی منتخب از آن صنف ها از حقوق صنفی آن رسته مشاغل حمایت می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۵    
سینماپرس: همزمان با ماه محرم تعدادی از اهالی سینما و کارشناسان فرهنگی تأکید کردند: سیستم مدیریتی در سینما سرشار از ایراد است و نیاز جدی امروز سینما حضور مدیری انقلابی در سازمان سینمایی است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی، روز شنبه بیست و یکم مهر ماه در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهد رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
سینماپرس: هفته فیلم اروپایی در ادامه برنامه هفته های بین المللی فیلم در گروه هنر و تجربه برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: فروش فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی از پنج میلیارد تومان عبور کرد و اکران آن در سینماهای کشور همچنان ادامه دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی ترومای سرخ به کارگردانی اسماعیل میهن دوست، عصر روز گذشته در خانه هنرمندان برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۰    
سینماپرس: فیلم مستند فریاد رو به باد به کارگردانی عطا مهراد و سیاوش جمالی، در دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت به ثبت رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۵    
سینماپرس: سرپرست فرهنگستان هنر با صدور احکامی ضمن معرفی علی منتظری به عنوان رییس گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر، دیگر اعضای این گروه را نیز منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۰    
سینماپرس: ویترین اصلی تبلیغات و آگهی های تلویزیون به تبرج و خودنمایی خانم هایی برمی گردد که با آرایش های غیرمتعارفی کالای موردنظر را تبلیغ می کنند که مورد انتقاد جدی عالمان دینی و صاحب نظران رسانه ای ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
سینماپرس: کار برخی از سلبریتی های پرحاشیه امروز به جایی رسیده است که به جای اینکه پاسخگوی رفتار خود باشند، از زمین و زمان طلب کار هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۵    
سینماپرس: نمایش سیم و سرمه به کارگردانی روزبه حسینی، 18 و 19 مهرماه 2 اجرایی می شود.