شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۴۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 29 مهر 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 مهر 1397 سینما پرس 2 مهر 1397 سینما پرس 3 مهر 1397 سینما پرس 4 مهر 1397 سینما پرس 5 مهر 1397 سینما پرس 6 مهر 1397 سینما پرس 7 مهر 1397 سینما پرس 8 مهر 1397 سینما پرس 9 مهر 1397 سینما پرس 10 مهر 1397 سینما پرس 11 مهر 1397 سینما پرس 12 مهر 1397 سینما پرس 13 مهر 1397 سینما پرس 14 مهر 1397 سینما پرس 15 مهر 1397 سینما پرس 16 مهر 1397 سینما پرس 17 مهر 1397 سینما پرس 18 مهر 1397 سینما پرس 19 مهر 1397 سینما پرس 20 مهر 1397 سینما پرس 21 مهر 1397 سینما پرس 22 مهر 1397 سینما پرس 23 مهر 1397 سینما پرس 24 مهر 1397 سینما پرس 25 مهر 1397 سینما پرس 26 مهر 1397 سینما پرس 27 مهر 1397 سینما پرس 28 مهر 1397 سینما پرس 29 مهر 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
سینماپرس: دو جایزه اصلی بخش سینمای کردی جشنواره فیلم دهوک کشور عراق به فیلم سینمایی زندگی بدون زندگی ساخته کاوه معین فر تعلق گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۰    
سینماپرس: آلبوم موسیقی باید از تو سفر کنم از سوی موسسه راوی به آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت فرخ نعمتی تولید شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سینماپرس: تماشاگران نقطه رهایی پس از عبور از میدان نبرد، شاهد بازسازی کانالی هستند که گردان کمیل در آن پنج روز بدون آب و غذا در محاصره مقاومت کرد و در آن سردار ابراهیم هادی به شهادت رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
سینماپرس: معاون امور استان های صدا و سیما در نشست سراسری دبیران مسابقات قرآن این سازمان گفت: این مسابقات آثار و برکات فراوانی دارد، از گسترش فضای معنوی و قرآنی در محیط کار گرفته تا خانواده.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۰    
سینماپرس: به گفته معاون صدای رسانه ملی تهیه 77 عنوان برنامه جهت نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب در دستورکار شبکه های رادیویی قرار گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵    
سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی "اشنوگل" گفت: صریحاً می گفتند که اگر عکس شهدای غواص را از پوستر دربیاوری، مردم جذب فیلم می شوند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۵    
سینماپرس: مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) تا روز پنجشنبه دهم آبان ماه تمدید شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از نظر من تئاتر به طور کامل گیشه زده شده است و این تنها به دلیل عدم حمایت دولتی از این هنر است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۵    
سینماپرس: مهدی فخیم زاده گفت: نقش من در مختارنامه دچار نوعی جنون بود که بعد از واقعه کربلا برایش اتفاق افتاده بود و این از نگاه داوود میرباقری بود که من این نگاه را در تنهاترین سردار نداشتم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۳    
سینماپرس: یک کارشناس رسانه گفت: در سراسر دنیا اگر اختلافی بین عوامل رسانه مثل مجری با سازمان پیش آید، نظر مجری بر سیاست های سازمانی ارجحیت ندارد. این قاعده حرفه ای در همه رسانه های دنیا وجود دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۸    
کیهان: به انگیزه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 19 آبان ماه سال جاری، رادیو انقلاب صدای جمهوری اسلامی ایران به صورت آزمایشی آغاز به کار می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۳    
سینماپرس: متاسفانه عده ای در فقدان نظارت از سوی سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلمی با محتوای اروتیک و جنسی و ضد خانواده می سازند و حالا کانون کارگردانان به جای توبیخ سازمان سینمایی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۸    
سینماپرس: طبق گفته دبیر کمیته انضباطی تاکنون تعداد 7 سینما، درآمد حاصل از نمایش فوتبال در زمان برگزاری جام جهانی را به حساب خانه سینما پرداخت کرده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۸    
سینماپرس: گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر در حالی نخستین جلسه خود را تشکیل داد که تنظیم فهرستی از موضوعات جامعه تجسمی و ارزیابی اولویت آنها دستور کار این جلسه بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۳    
سینماپرس: هنرپیشه مشهور فیلم های رزمی پس از 15 سال گفت به علت اینکه نمی خواسته مالکیت حقوقی حرکات رزمی اش در اختیار تهیه کننده های هالیوودی قرار گیرد، از پیوستن به فیلم های ماتریکس خودداری کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۸    
سینماپرس: بازیگر ساعت گرگ و میش که به عنوان مهمان افتخاری در جشنواره لومیر حضور دارد، طی سخنانی به حمایت از پناهجویان و مهاجران پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۳    
سینماپرس: مایکل کین، بازیگر سرشناس انگلیسی که در 125 فیلم حضور داشته است، در یک گفتگوی رادیویی بار دیگر بر حمایت خود از برکسیت تاکید کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۳    
سینماپرس: آقای پرستویی! شمایی که حاضر شدید در چنین فاجعه ی تاسف آوری (لس آنجلس - تهران) بازی کنید لطفا تا مدت ها سکوت کنید و فقط به این فکر کنید که چه شد که به این جا رسیدید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری مهر: مینا نوروزی بازیگر سریال بازی نقاب ها می گوید روایت های این سریال اگرچه قصه است با این حال براساس سنت های میان ترکمن ها به نگارش درآمده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۸    
سینماپرس: براساس آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما، 2 برنامه صبح جمعه با شما و راه شب پرشنونده ترین برنامه های رادیو ایران شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۸    
سینماپرس: امیر پارسی بازیگر قدیمی تلویزیون معتقد است در سال های اخیر سریال ها از محتوا خالی شده اند و حضور نویسندگان و کارگردان های تکراری در آثار تلویزیونی باعث فاصله گرفتن مردم از رسانه ملی شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۸    
سینماپرس: برنامه کیوسک اقتصاد سینمای ایران را با حضور غلامرضا موسوی و منصور لشکری قوچانی 2 تهیه کننده سینما بررسی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۴    
سینماپرس: نخستین تیزر فیلم سینمایی کلمبوس ساخته هاتف علیمردانی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۴    
سینماپرس: برنامه تلویزیونی راه نما با موضوع بررسی آثار مستندسازان جوان سینمای انقلاب بزودی از رسانه ملی پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: ادبیات سیاه نمایی از کجا به مرحله بروز و ظهور می رسد؟ از همان جایی که فرصت مغتنم تلویزیونی را در اختیار کسانی یا موضوعاتی قرار می دهیم که نه در اولویت هستند و نه آن اشخاص از سابقه مناسبی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: اولین پوستر فیلم سینمایی گرگ بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: نمایش مذهبی خورشید کاروان در بیست و هشتمین سال اجرای خود، از 7 تا 17 آبان در تالار وحدت همه روزه روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۹    
سینماپرس: نمایش رادیویی آواز های دریا با هنرمندی فریبا متخصص در نقش ننه جاسم، فردا دوشنبه 30 مهر از رادیو نمایش پخش خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۹    
سینماپرس: مردم به آگراندیسمان و بزرگ نمایی بزک کرده هر طیف سیاسی در مورد ممتاز بودن فیلم شعله ور نباید اعتماد کنند و وقت خود را برای این فیلم هزینه نکنند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۹    
سینماپرس: انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح سینما سیار را با عنوان سینما اربعین در سه ایستگاه در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه از 27مهرماه تا 7 آبان ماه 97 ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۹    
سینماپرس: دفتر تعزیه و آیین های نمایشی حوزه هنری برنامه های مراسم نقالی و پرده خوانی عشاق را که در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود، منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۸    
سینماپرس: مجموعه تلویزیونی خورشید شب از فردا شب 30 مهرماه به جای مختارنامه روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۳    
سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 2 فیلم سینمایی حکایت دریا و سیمین مجوز نمایش صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۸    
سینماپرس: دادگاه فدرال آمریکا ویدا هروی را به علت پرداخت رشوه به صورت پول نقد به ماموران اداره مهاجرت آمریکا جهت تأیید تقاضانامه های شهروندی، به گذراندن یک سال و یک روز در زندان فدرال محکوم کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۷    
سینماپرس: استاد دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی استفاده از شبکه های برون مرزی و گسترش و کیفی کردن برنامه های آن را راهکاری برای نشان دادن چهره واقعی ایران به سایر جوامع ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
سینماپرس: اولین پیچینگ (رویازی) ششمین بازار ملی پویانمایی که هم زمان با یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران برپا می شود، راه اندازی خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۰    
سینماپرس: حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان نسب بازیگران اصلی نمایش میدانی بزرگ رسول هستند که قرار است در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد همزمان با اربعین حسینی اجرا شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۸    
سینماپرس: پارسا پیروزفر به فیلم سینمایی مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان پیوست.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۳    
سینماپرس: با بازدید رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، فاز اول ساختمان جدید فیلمخانه ملی ایران به بهره برداری رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۲    
سینماپرس: ساخت موسیقی و صداگذاری سونامی نخستین ساخته میلاد صدرعاملی آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
سینماپرس: عوامل مجموعه تلویزیونی خاک گرم به کارگردانی جواد ارشاد سرابی این روزها در حال ضبط سکانس های آغازین در استان کرمان هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۲    
سینماپرس: همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، برنامه کتاب شب تدارک ویژه ای برای بازخوانی آثار داستانی مرتبط با این ایام دیده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
سینماپرس: روز گذشته 28 مهرماه اعضای هیات مدیره انجمن طراحان پوستر خانه تئاتر، طی یک انتخابات مشخص شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۷    
سینماپرس: امشب 29 مهرماه سروش صحت در برنامه کتاب باز میزبان مهدی کرم پور کارگردان سینما خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۲    
سینماپرس: بنا به تصویب شورای راهبردی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت دو فیلم سینمایی به وقت شام و امپراطور جهنم در بخش مسابقه سینمای ملی این رویداد سینمایی حضور نخواهند داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۲    
سینماپرس: فیلم زندگی بدون زندگی ساخته کاوه معین فر در ششمین جشنواره دهوک در بخش مسابقه سینمای کردی رقابت می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۲    
سینماپرس: یک کامیون غروب فیلمی ساخته ابوالفضل صفاری در بخش بین الملل جشنواره فیلم سائوپائولو در برزیل به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۷    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم کوتاه یونس به نویسندگی و کارگردانی سیامک سلیمانی تمام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۲    
سینماپرس: جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینما در رابطه با نفوذ فرهنگی به خصوص در سینمای کشور و وادادگی مدیران در قبال این اتفاق گفت: نفوذ فرهنگی پدیده ای مهندسی شده است ...