یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 4 مهر 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 مهر 1397 سینما پرس 2 مهر 1397 سینما پرس 3 مهر 1397 سینما پرس 4 مهر 1397 سینما پرس 5 مهر 1397 سینما پرس 6 مهر 1397 سینما پرس 7 مهر 1397 سینما پرس 8 مهر 1397 سینما پرس 9 مهر 1397 سینما پرس 10 مهر 1397 سینما پرس 11 مهر 1397 سینما پرس 12 مهر 1397 سینما پرس 13 مهر 1397 سینما پرس 14 مهر 1397 سینما پرس 15 مهر 1397 سینما پرس 16 مهر 1397 سینما پرس 17 مهر 1397 سینما پرس 18 مهر 1397 سینما پرس 19 مهر 1397 سینما پرس 20 مهر 1397 سینما پرس 21 مهر 1397 سینما پرس 22 مهر 1397 سینما پرس 23 مهر 1397 سینما پرس 24 مهر 1397 سینما پرس 25 مهر 1397 سینما پرس 26 مهر 1397 سینما پرس 27 مهر 1397 سینما پرس 28 مهر 1397 سینما پرس 29 مهر 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۰    
سینماپرس: شماره بیستم ماهنامه سوره سینما زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه مهرماه 97 منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۵    
سینماپرس: فهرست طرح های پذیرفته شده در بخش دیگر گونه های اجرایی از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۷    
سینماپرس: بنیاد سینمایی فارابی از ابتدای سال 97 تاکنون از 14 عنوان فیلم و فیلمنامه با موضوع مقاومت و دفاع مقدس حمایت کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۱:۳۹    
سینماپرس: رهبر معظم انقلاب در مراسم شب خاطره ی دفاع مقدس فرمودند: در جشنواره های غربی، فیلم های ایرانی ای پخش می شوند که کیفیتشان به مراتب کمتر از فیلم های دفاع مقدس است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۲    
سینماپرس: تهیه کننده و کارگردان برنامه از آسمان گفت: در حال حاضر زمانی که مستند ما زمان پخشش فرا می رسد، مدافعان حرم از سوریه زمانشان را به نحوی تنظیم می کنند که بتوانند به تماشای برنامه بنشینند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری فارس: ریز هزینه های جشنواره موسیقی فجر طی سال های 92 تا 95 از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شده که دارای نکات قابل تأملی است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۶    
خبرگزاری فارس: تهیه کننده فیلم سینمایی مشاوره موجی گفت: متاسفانه این روزها درگیر تأمین بودجه مشاور موجی هستیم و به همین خاطر شروع این پروژه تاکنون به طول انجامیده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۱    
سینماپرس: فیلم سینمایی شماره 17 سهیلا ساخته محمود غفاری در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۶    
تسنیم: حسین پارسایی، دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر به طور موقت با این تماشاخانه خداحافظی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۶    
سینماپرس: جلسه ستادی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مریم کاظمی، علیرضا درویش نژاد، دکتر اردشیر صالحپور و مدیران بخش های مختلف جشنواره در شهر همدان برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۱    
سینماپرس: مستند معجزه انقلاب در 68 دقیقه با موضوع زندگینامه شهید محسن حججی روز جمعه 6 مهرماه ساعت 17:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۶    
سینماپرس: روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی با انتشار اطلاعیه ای، درباره درخواست اخیر کارگردان فیلم شیرین قناری بود توضیحاتی ارائه کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۱    
سینماپرس: دولتمردان بایستی با سعه صدر به فکر راه چاره برای برون رفت از مشکلات باشند و نباید از رسانه ملی توقع داشت که هیچ واکنشی نسبت به مشکلات آحاد مردم نشان ندهد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۱    
مشرق: یدالله صمدی کارگردان موفقی بود که به دور از حاشیه های رایج در محیط سینما به کار خود ادامه داد و ساخت سریال شوق پرواز اوج محبوبیت او برای مردم ایران بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۶    
سینماپرس: اولین برنامه این جمعه با شما ، جمعه ششم مهر ساعت 9 از رادیو ایران پخش می شود و به مرور خاطراتی از زنده یاد حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
سینماپرس: سجاد امیریزدانی با اشاره به گروهک خلق عرب که در واقعه تروریستی اهواز نقش داشت، بیان کرد که در بخشی از سریال در میان خاکستر به این گروه پرداخته شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۶    
سینماپرس: حامد زحمتکش قصد دارد نمایش لهوف را بر اساس کتابی با همین نام اثر سید بن طاووس روی صحنه ببرد؛ اثری که با نگاهی امروزی و مدرن اجرا می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۶    
سینماپرس: بازیگر و تهیه کننده فیلم های دفاع مقدس در نیمه نخست دهه 60، بخشی از ناگفته های خود از شرایط فیلمسازی هم زمان با جنگ تحمیلی را روایت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۶    
سینماپرس: 10 سال از درگذشت پل نیومن یکی از بزرگترین غول های بازیگری سینمای جهان گذشت که به همین بهانه 8 نکته را که شاید درباره او نمی دانید مطرح می کنیم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۱    
سینماپرس: محمد حسین رنجبران درباره اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره برنامه این هفته پایش شبکه یک سیما گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
سینماپرس: هیوا ، مزرعه پدری ، خط مقدم ، مهاجر ، دیده بان و ماجرای نیمروز ، از جمله فیلم هایی هستند که در تعطیلات پایانی هفته جاری از شبکه های مختلف سیما پخش می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۵    
سینماپرس: سازمان هنری رسانه ای اوج به بهانه درگذشت یدالله صمدی ، پیام تسلیتی صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: تدوین مستند بلند خنده در تاریکی به کارگردانی مژگان خالقی و با صدای پرویز پورحسینی پایان یافته و این روزها مراحل صداگذاری این مستند طی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: دست کم 10 کشور اروپایی امسال فیلم هایی با موضوع جنگ را به آکادمی اسکار معرفی کرده اند و ابایی از این مسئله نداشته اند که فیلمی با این موضوع را به عنوان یکی از بهترین آثار سینمایی خود روانه ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: غلامرضا آزادی با اشاره به اینکه حماسه آرش کمانگیر سال 97 آماده می شود، تاکید کرد فیلم های سینمایی بیشتر تبدیل به گزارش اجتماعی شده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
سینماپرس: به مناسبت سالروز شکست حصرآبادان، نمایش رادیویی آبادان شهر خوبان به کارگردانی رامین پورایمان، پنجم مهر از رادیو نمایش پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۳    
سینماپرس: فیلم سینمایی کارت پرواز ساخته مهدی رحمانی پاییز سال جاری در سینماها اکران می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۲    
سینماپرس: محمدرضا فرجی با ابلاغ بخشنامه ای به پخش کنندگان سینما اعلام کرد هرگونه تبلیغات فیلم های سینمایی در فضای مجازی منوط به کسب مجوز و اخذ تعهدنامه تبلیغات از تهیه کننده و پخش کننده اثر است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۱    
سینماپرس: همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، فیلم کوتاه روبان امروز در 2 نوبت 17:35 و 20:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۶    
سینماپرس: فهرست طرح های منتخب مرحله اول بخش دیگر گونه های اجرایی از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۵    
سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی در پیامی درگذشت یدالله صمدی کارگردان برجسته سینما و تلویزیون کشور را تسلیت گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: محمدمهدی حیدریان در دیدار با مسئولان جشنواره فیلم مقاومت گفت: تلاش می کنم دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت تأسیس شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: پوستر روز جهانی و هفته ی ملی کودک سال 1397 با طرحی از دو کودک که مشغول بافت فرشی به شکل نقشه ی ایران هستند، منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۵    
سینماپرس: پیکر یدالله صمدی کارگردان فقید سینما و تلویزیون امشب از شیراز به تهران منتقل می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: برنامه 360 درجه امشب چهارم مهرماه به ماجرای حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مردم و سربازان بی گناه می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: تیزر جدید فیلم سینمایی داش آکل به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد عرب منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
سینماپرس: اکران مردمی فیلم سینمایی دولکه ابر به کارگردانی مهرشاد کارخانی با حضور نیما رئیسی، امید علومی و نیوشا مدبر، روز شنبه 7 مهرماه در پردیس سینمایی کورش برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: نشست مدیران معاونت هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته سوم مهر برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
سینماپرس: خلاصه داستان آلبوم خانوادگی بوی رئالیسم می دهد. یک شخصیت بد که متظاهر است (کشیش) در برابر آدم هایی که این تظاهر را قبول می کنند (خانواده) قد علم می کند و آنان را تهدید می کند تا جایی که یکی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: فیلم انیمیشن روباه ساخته صادق جوادی، برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره وارنا بلغارستان شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۵    
سینماپرس: دوبله و آماده سازی مجموعه جدید ماشیناسورها (با نام اصلی Dinotrux) در شبکه کودک پایان یافته و در مهر ماه از شبکه نهال پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۴    
سینماپرس: حبیب الله صادقی با حکم علیرضا اسماعیلی سرپرست فرهنگستان هنر، به عضویت گروه هنرهای تجسمی منصوب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سینماپرس: سریال جک رایان (Jack Ryan) را می بایست به عنوان یک اثر اکشن در ژانر سیاسی- امنیتی معرفی نمود که یکی از جدیدترین سریال های آمریکایی است و توسط شرکت پارامونت تله ویژن به عنوان یکی از قدیمی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سینماپرس: ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر همزمان با هفته دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد مدیران سینمایی در رابطه با سینمای انقلاب و دفاع مقدس که باعث مهجوریت این گونه مهم سینمایی شده ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۹    
سینماپرس: نمایشگاه انفرادی امیر کبیرنژاد این یادگار خون سرو است به یاد صفرعلی بهرام نیاکان در گالری فرشته برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۴    
سینماپرس: آخرین مهلت ارسال پژوهش های سینمایی به دبیرخانه جشنواره تا 20 مهرماه اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۹    
سینماپرس: عبدالحسن برزیده کارگردان سینما از تلاش برای پیدا کردن تهیه کننده برای فیلمنامه آریو سخن گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۹    
سینماپرس: فیلم سینمایی قاتلان هندوستان با بازی عامر خان یکی از مشهورترین چهره های سینمای بالیوود، 30 نوامبر در ترکیه روی پرده خواهد رفت.