جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۲۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 2 اردیبهشت 1399 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 29 اسفند 1398 سینما پرس 31 فروردین 1399 سینما پرس 31 خرداد 1399 سینما پرس 31 تیر 1399 سینما پرس 31 مرداد 1399 سینما پرس 31 شهریور 1399 سینما پرس 30 مهر 1399 سینما پرس 30 آبان 1399 سینما پرس 30 آذر 1399 سینما پرس 30 دی 1399 سینما پرس 29 بهمن 1399 سینما پرس 25 اسفند 1399 سینما پرس 1 اردیبهشت 1399 سینما پرس 2 اردیبهشت 1399 سینما پرس 3 اردیبهشت 1399 سینما پرس 4 اردیبهشت 1399 سینما پرس 5 اردیبهشت 1399 سینما پرس 6 اردیبهشت 1399 سینما پرس 7 اردیبهشت 1399 سینما پرس 8 اردیبهشت 1399 سینما پرس 9 اردیبهشت 1399 سینما پرس 10 اردیبهشت 1399 سینما پرس 11 اردیبهشت 1399 سینما پرس 12 اردیبهشت 1399 سینما پرس 13 اردیبهشت 1399 سینما پرس 14 اردیبهشت 1399 سینما پرس 15 اردیبهشت 1399 سینما پرس 16 اردیبهشت 1399 سینما پرس 17 اردیبهشت 1399 سینما پرس 18 اردیبهشت 1399 سینما پرس 19 اردیبهشت 1399 سینما پرس 20 اردیبهشت 1399 سینما پرس 21 اردیبهشت 1399 سینما پرس 22 اردیبهشت 1399 سینما پرس 23 اردیبهشت 1399 سینما پرس 24 اردیبهشت 1399 سینما پرس 25 اردیبهشت 1399 سینما پرس 26 اردیبهشت 1399 سینما پرس 27 اردیبهشت 1399 سینما پرس 28 اردیبهشت 1399 سینما پرس 29 اردیبهشت 1399 سینما پرس 30 اردیبهشت 1399 سینما پرس 31 اردیبهشت 1399 
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
سینماپرس: سه فیلم کوتاه تاسوعا ، زمینه و 2 ساخته وحید حق وردی به بخش مسابقه نیمه نهایی فینال جشنواره بین المللی ریل تایم نیجریه راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
سینماپرس: فیلم کوتاه بغلم کن به کارگردانی احمد سیدکشمیری در جشنواره ایتالیایی به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
سینماپرس: ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما در خصوص سینما و هنر انقلاب گفت: هرگاه کارگردانان و یا نویسندگان به سراغ سوژه های ناب با نگرش جدید رفتند یا توانستند با بهره گیری از فناوری های مدرن و تکنیک ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۸    
سینماپرس: نماینده کودکان مبتلا به sma در ایران مدعی شد که همه مبالغ جمع آوری شده برای این کودکان در برنامه حالا خورشید با اجرای رشیدپور به افراد مستحق پرداخت نشده است!
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۳    
سینماپرس: رئیس پیشین انجمن نویسندگان و منتقدان سینما معتقد است که برخی از مدیران سیما با دادن دستمزد نجومی به سلبریتی های بیسواد، هم پول بیت المال را به باد می دهند و هم اعتبار رسانه را مخدوش می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
سینماپرس: فریدون جیرانی معتقد است: حاتمی کیا، طبیعی ترین و روشن ترین شخصیت این سینما است که نقاب بر چهره ندارد و خروج تندترین، سیاسی ترین و تلخ ترین فیلم اوست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
سینماپرس: مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی از اهمیت پروانه ساخت و هماهنگی با ستاد کرونای خانه سینما در تهیه پیش نویس خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۸    
سینماپرس: در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۳    
سینماپرس: در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
سینماپرس: کانون کارگردان سینمای ایران طی نامه ای به شورایعالی تهیه کنندگان، از حرکت این نهاد صنفی در جهت ایجاد شفاف سازی در سینمای ایران حمایت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
سینماپرس: کرونا نشان داد که کشورهای غربی هم می توانند کمبود داشته باشند یا اصلا اشتباه کنند یا حتی کاری را ما بهتر از آنها انجام بدهیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
سینماپرس: کارگردان سریال کامیون گفت: مصمم شدیم با وجود تمام سختی ها برای احترام به مخاطب، کارمان را در زمان مقرر به اتمام برسانیم.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۳    
سینماپرس: علی صدری نیا، مستندساز و فعال رسانه ای به مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه ای اوج منصوب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سینماپرس: یک جامعه شناس با اشاره به ضعف نظارت روی سامانه های اینترنتی عرضه فیلم و سریال، نسبت به شکل گیری روابط موزائیکی در جامعه امروز هشدار داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سینماپرس: کرومات با موضوع همدلی و اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه سه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سینماپرس: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب ایوب دهقانکار به سرپرستی موسسه نمایشگاه های فرهنگی را تکذیب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
سینماپرس: سریال نون.خ2 به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود در 17 قسمت روی آنتن برود، با پخش قسمت پانزدهم در روز پنجشنبه 4 اردیبهشت به پایان خواهد رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
سینماپرس: آی فیلم همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، سریال های مختلفی برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۸    
سینماپرس: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه چهار سیما معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۸    
سینماپرس: میشل گوندری کارگردان فرانسوی سازنده فیلم تحسین شده درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش ، انیمیشن کوتاهی را که در روزهای قرنطینه ساخته است، رونمایی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۳    
سینماپرس: میرطاهر مظلومی بازیگر و گوینده توانمند، این روزها با نقش دایی شفیع در کنار اهالی "نون.خ"، لحظات شادی را برای مردم فراهم کرده اند. او اعتقاد دارد که "نون ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
سینماپرس: فیلم های مستند حافظ و گوته و وَرس در جشنواره باستان شناسی آمریکا نمایش داده می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
سینماپرس: گی یرمو دل تورو کارگردان نامدار برنده اسکار فهرستی از بهترین فیلم ها را برای تماشا در روزهای قرنطینه ارایه کرده و از کارگردان های دیگر هم خواسته است این کار را انجام دهند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۳    
سینماپرس: شوآن سرگرمی دیگری از طرح های دومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی است که در سال گذشته از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و اکنون به مرحله تولید انبوه رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
سینماپرس: مجموعه تالار محراب روز دوشنبه 1 اردیبهشت با تغییراتی در مدیریت خود همراه بود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۳    
سینماپرس: رضا صادقی خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه دعوت را که حجت الاسلام محمد برمایی اجرا می کند، خواند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۸    
سینماپرس: شعبه های مختلف انجمن موسیقی ایران در سراسر کشور طی هفته های گذشته برنامه هایی را با هدف تشویق مردم برای حضور در خانه طی ایام شیوع ویروس کرونا اجرا کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۳    
سینماپرس: محمد معتمدی، خواننده سریال رمضانی #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
سینماپرس: محسن اسلام زاده کارگردان مجموعه مستند سرطان اجتماع بیان کرد این مستند 10 گلوگاه مفاسد اقتصادی کشور را بررسی می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
سینماپرس: مدیر حفاظت از مالکیت فکری و صیانت از داده ساترا ضمن تأکید بر جلوگیری از هر گونه انحصار تأکید کرد اگر خروج در 3 پلتفرم اکران اینترنتی می شد، مشکلی برای تبلیغ در تلویزیون نداشت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۸    
سینماپرس: محسن فاضلی عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران با انتقاد شدید نسبت به عملکرد ضدصنفی مدیران خانه سینما و عدم اهدای عیدی میلیاردی وزارت ارشاد به یکایک اعضای این نهاد گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۳    
سینماپرس: محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در پی انتشار ماده 10 پیش نویس نظام نامه تهیه کنندگی از سوی سازمان سینمایی که در آن زمزمه هایی مبنی بر حذف شورای پروانه ساخت وجود دارد گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۸    
سینماپرس: علیرضا پاکدل معتقد است نگاه دقیق به مسائل مربوط به کرونا و توجه ویژه به نوع عملکرد در شرایط سخت کادر درمانی از جمله ویژگی های آثارش است که مورد توجه جهانی واقع شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۸    
سینماپرس: محمدجواد جعفرپور با اشاره به موفقیت سریال هیولا در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که توانست بعد از آن مجموعه دوباره دیده شود و پیشنهادهای خوبی برای بازیگری داشته باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
سینماپرس: ژاله صامتی می گوید: اگر می خواهید مردمی باشید، اتوبوس و مترو سوار شوید. شما نمی توانید در برج فلان بنشینید و با ماشین آخرین مدل از پارکینگ بیرون بیایید و از مکان های خاص خرید کنید و هیچ ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۸    
سینماپرس: استاد نصیریان گفت: از نظر من حفظ سلامتی در شرایط فعلی بسیار مهم است؛ پس توصیه می کنم که مردم در صورت امکان از خانه خارج نشوند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۳    
سینماپرس: بررسی وضعیت هنر پس از انقلاب اسلامی موضوعی است که مبنای گفت وگوی جوان با مصطفی محدثی خراسانی عضو شورای مرکزی انجمن شعر بسیج هنرمندان قرار گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۸    
سینماپرس: هنوز گمانه زنی ها درباره زمان بازگشایی سینماها به قطعیت نرسیده که صحبت از افزایش قیمت بلیت سینماها به میان آمده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۳    
سینماپرس: روز گذشته بخش فرهنگی سایت خبرآنلاین برای بالا بردن بازدیدهای سایتش ضمن بهره گیری از یک دوقطبی جعلی در مورد ادعای یکی از خواهران منصوریان سطح تازه ای از بی اخلاقی رسانه ای را به نمایش گذاشت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۳    
سینماپرس: مسعود دلخواه معتقد است با توجه به شرایط اقتصادی تئاتر و گروه های تئاتری گرفتن مالیات و کسر 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از اجراهای تئاتری، گناه مضاعف است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۲۸    
سینماپرس: امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و از سال گذشته تولید برخی سریال ها شروع شده تا به موقع در کنداکتور رمضانی صداوسیما قرار بگیرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۲۳    
سینماپرس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دو نیروی نظامی بزرگ کشور است که هم در داخل و هم در خارج از کشور، همیشه محل بحث و جدل و خبر بوده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۳    
سینماپرس: این روزها فیلمی درگوشه و کنار جهان کرونایی سر و صدا به پا کرده به نام پلتفرم. فیلم اسپانیایی است و در بعضی محافل سینمایی هم مورد توجه واقع شده ...